abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_138433204

.

Handige Feyenoord websites:
Officiele Feyenoord-website
Officiele FSV-website
Lunatic News
De Feijenoorder
FR12
Feyenoord Netwerk
FR Fans
FR Fanatic
Feyenoord Training
Plattegrond van de Kuip
FRFC webshop - voor en door supporters!

Het Legioen

Graziano Pellè *)

The Other Side Of The Heart Is White

Opties voor renovatie De Kuip:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hier vind je de OP. :+
pi_138433222
quote:
0s.gif Op woensdag 2 april 2014 13:23 schreef Lastpost het volgende:
Feyenoord had voor alle lijken in de kast een begroting van 56 miljoen euro, dat is iets waar je ongeacht je stadion weer naar toe dient te werken natuurlijk en dat is ook gewoon realistisch. Als daar dan nog eens zo'n 20 miljoen euro bovenop komt doe je het gewoon goed.
Klopt. En zelfs dan kan je nog genoeg extra's pakken. _O_

Lastpost snapt het tenminste.

:') Tomatenboer :')
pi_138433232
Best duur voor renovatie trouwens.
Het kan geen kwaad af en toe je mond te houden, zelfs al weet je waarover je het hebt
  woensdag 2 april 2014 @ 13:24:59 #4
120113 Tomasso
Lopen te kijken
pi_138433241
quote:
0s.gif Op woensdag 2 april 2014 13:24 schreef Helpmefok het volgende:

[..]

Doe eens lief posten, dat leest fijner.
"A true, creative researcher has to have confidence in nonsense"
pi_138433288
quote:

[..]

Op korte termijn (2-5 jaar na realisatie) ja. Daarna moet het richting de 100 stijgen.
Het kan geen kwaad af en toe je mond te houden, zelfs al weet je waarover je het hebt
pi_138433291
Ajax heeft een begroting van ~65 miljoen, dan klap je daar gewoon overheen
  woensdag 2 april 2014 @ 13:26:30 #7
120113 Tomasso
Lopen te kijken
pi_138433303
Mehh, had toch wel gehoopt meer te horen dan 10-20 miljoen erbij.
pi_138433312
Wat een verademing zeg die Van Sluis.
  woensdag 2 april 2014 @ 13:26:50 #9
120113 Tomasso
Lopen te kijken
pi_138433321
quote:
14s.gif Op woensdag 2 april 2014 13:26 schreef PizzaGeit het volgende:
Totdat hunnie dat stadion renoveren.
pi_138433323
quote:
0s.gif Op woensdag 2 april 2014 13:24 schreef H.FR het volgende:
Best duur voor renovatie trouwens.
Idd..
De laatste renovatie in de jaren 90 kostte toch 54 miljoen?
blablablabla
pi_138433329
quote:
10s.gif Op woensdag 2 april 2014 13:24 schreef Tomasso het volgende:

[..]

Doe eens lief posten, dat leest fijner.
die idioot geeft niet eens toe dat wat VW wilde doen onwettig is.

Echt. Hoe bizar wil je het hebben. Nee hoor. Geen vriendjespolitiek :')
pi_138433339
quote:
Omzet over de 100mln.
  woensdag 2 april 2014 @ 13:27:21 #13
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_138433343
quote:

[..]

Zeker weten. In die tijd deden we niets met onze jeugdopleiding, hadden we geen miljoenentransfers (moeten we nu ook nog maar realiseren) en speelden we ook weinig om de titel en speelden we ook alles behalve structureel in de CL.
Begroting kan dus prima richting (!) de 100 miljoen euro op termijn. Marketing, sponsoring, transfers, Europees voetbal, Varkenoord ... Nog volop kansen om vele miljoenen extra bij te ontvangen.
pi_138433346
quote:

[..]

HMF :')

10 tot 20 miljoen vooruitgang met een nieuw stadion is gewoon erg weinig.

Zelfs al kom je met je begroting uiteindelijk op 76 miljoen. Dan moet alles top gaan, dus ook sponsorinkomsten, sportieve prestaties, merchandising enz. enz.

Dan nóg loop je achter op Ajax en PSV die nu al een begroting rond de 100 miljoen hebben en deze in de komende jaren nog verder gaan ophogen door uitbreiding van het stadion (Ajax) en nieuwbouw (PSV). Fc Twente staat nu op een begroting rond de 45 miljoen geloof ik, maar de nieuwbouw daar is nog niet volledig gerealiseerd (in de zin van sponsorfaciliteiten), en komen uiteindelijk ook op 65 miljoen naar schatting.

Nee, daar schieten we wat mee op. :')

Nogmaals, dat is dan het gunstigste scenario.

Doe dan geen nieuw stadion en laat dan alles bij het oude, weggegooid geld die 200 miljoen (of meer) dan.
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
pi_138433350
Mja het is nauwelijks renovatie te noemen toch
pi_138433355
quote:
Eindelijk weer geld voor tropische verrassingen in de winterstop.
  woensdag 2 april 2014 @ 13:27:51 #17
120113 Tomasso
Lopen te kijken
pi_138433364
quote:
1s.gif Op woensdag 2 april 2014 13:27 schreef Helpmefok het volgende:

[..]

die idioot geeft niet eens toe dat wat VW wilde doen onwettig is.

Echt. Hoe bizar wil je het hebben. Nee hoor. Geen vriendjespolitiek :')
Jaha, maar laat dat nou ff los.
pi_138433367
quote:
0s.gif Op woensdag 2 april 2014 13:26 schreef Elan het volgende:

[..]

Idd..
De laatste renovatie in de jaren 90 kostte toch 54 miljoen?
het is geen renovatie.
  woensdag 2 april 2014 @ 13:28:13 #19
357045 Grifte
Feijenoord
pi_138433381
quote:
0s.gif Op woensdag 2 april 2014 13:26 schreef Luni het volgende:
Wat een verademing zeg die Van Sluis.
Prima spreker, maar dat gaat ook al snel als je het normaal moet doen met Gudde en Van Geel.
pi_138433383
quote:
0s.gif Op woensdag 2 april 2014 13:27 schreef Lastpost het volgende:

[..]

Zeker weten. In die tijd deden we niets met onze jeugdopleiding, hadden we geen miljoenentransfers (moeten we nu ook nog maar realiseren) en speelden we ook weinig om de titel en speelden we ook alles behalve structureel in de CL.
Begroting kan dus prima richting (!) de 100 miljoen euro op termijn. Marketing, sponsoring, transfers, Europees voetbal, Varkenoord ... Nog volop kansen om vele miljoenen extra bij te ontvangen.
Bizar eigenlijk dat er op dit moment zo weinig uitgehaald wordt
pi_138433437
quote:
1s.gif Op woensdag 2 april 2014 13:27 schreef Helpmefok het volgende:

[..]

het is geen renovatie.
Hoe zou jij het dan willen noemen HMF-god?
blablablabla
  woensdag 2 april 2014 @ 13:29:28 #22
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_138433439
quote:
0s.gif Op woensdag 2 april 2014 13:27 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]

Dan nóg loop je achter op Ajax en PSV die nu al een begroting rond de 100 miljoen hebben en deze in de komende jaren nog verder gaan ophogen door uitbreiding van het stadion (Ajax) en nieuwbouw (PSV).
62 en 60 miljoen euro is de begroting van beiden clubs.
pi_138433458
10 tot 20 miljoen is echt gewoon te weinig.
If you love supersof & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
If you love Ezell & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
pi_138433466
quote:
2s.gif Op woensdag 2 april 2014 13:29 schreef Elan het volgende:

[..]

Hoe zou jij het dan willen noemen HMF-god?
Nieuwbouw op dezelfde plek :P
pi_138433479
Vernieuwbouw noemen ze het toch? :')
To discover new counterintuitive things, boil things down to their fundamental truths and reason up from there, as opposed to reasoning by analogy. - E.M.
pi_138433520
quote:
0s.gif Op woensdag 2 april 2014 13:28 schreef PizzaGeit het volgende:

[..]

Bizar eigenlijk dat er op dit moment zo weinig uitgehaald wordt
Er wordt nu inderdaad veel te weinig uitgehaald. Bizar inderdaad.

Maar dat het richting 100 miljoen kan groeien lijkt mij onrealistisch.

Nogmaals;

Qua sponsorinkomsten lijkt mij een groei van hooguit 10 miljoen haalbaar (ideale scenario)
Qua merchandising lijkt mij een groei van 2 miljoen haalbaar (eveneens ideaal scenario)
Qua Europese prestaties lijkt mij een groei van 3 miljoen per jaar haalbaar (eveneens ideaal scenario aangezien je niet jaarlijks Champions League haalt).
Qua transferinkomsten lijkt mij een groei van 10 miljoen per jaar haalbaar (ideaal scenario).

Dat is inderdaad meer dan die 20 miljoen die ik eerder vermeldde, maar dan nog haal je geen 100 miljoen en loop je achter op onze concurrenten, en dat met een ideaal scenario. Niet realistisch naar mijn mening. :)
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
pi_138433524
quote:
0s.gif Op woensdag 2 april 2014 13:29 schreef Muto het volgende:
10 tot 20 miljoen is echt gewoon te weinig.
Onzin.
Begroting an sig zegt toch niks?

Scouting en andere beleidszaken moeten aangepakt worden, daar kan je eerder die stappen mee maken dan alleen maar meer geld er bij.

Met een halvering van de begroting draaien we beter dan toen er nog wel volop geld in spelersaankopen werd gestoken.
blablablabla
pi_138433555
quote:
0s.gif Op woensdag 2 april 2014 13:32 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]

Er wordt nu inderdaad veel te weinig uitgehaald. Bizar inderdaad.

Maar dat het richting 100 miljoen kan groeien lijkt mij onrealistisch.

Nogmaals;

Qua sponsorinkomsten lijkt mij een groei van hooguit 10 miljoen haalbaar (ideale scenario)
Qua merchandising lijkt mij een groei van 2 miljoen haalbaar (eveneens ideaal scenario)
Qua Europese prestaties lijkt mij een groei van 3 miljoen per jaar haalbaar (eveneens ideaal scenario aangezien je niet jaarlijks Champions League haalt).
Qua transferinkomsten lijkt mij een groei van 10 miljoen per jaar haalbaar (ideaal scenario).

Dat is inderdaad meer dan die 20 miljoen die ik eerder vermeldde, maar dan nog haal je geen 100 miljoen en loop je achter op onze concurrenten, en dat met een ideaal scenario. Niet realistisch naar mijn mening. :)
Mwhah, een tweede Ono en heel Japan koopt Feyenoordsjaals, shirts en zelfs condooms ofzo
pi_138433560
quote:
0s.gif Op woensdag 2 april 2014 13:32 schreef Elan het volgende:

[..]

Onzin.
Begroting an sig zegt toch niks?

Scouting en andere beleidszaken moeten aangepakt worden, daar kan je eerder die stappen mee maken dan alleen maar meer geld er bij.

Met een halvering van de begroting draaien we beter dan toen er nog wel volop geld in spelersaankopen werd gestoken.
Als je begroting van 40-45 miljoen naar 50-55 miljoen dan moet je je afvragen of het een investering van 200 miljoen waard is.
If you love supersof & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
  woensdag 2 april 2014 @ 13:33:23 #30
357045 Grifte
Feijenoord
pi_138433565
Eigenlijk moet je gewoon een mix van Tomatenboer en HMF's ideeën hier samenvoegen. Plz don't kill me

Enerzijds is10-20 miljoen inderdaad wat weinig. Je zou moeten kijken bij een renovatie van 200 miljoen hoe je hier niet meer uit zou kunnen halen. Dat stadion kan dan als fundering werken, waar je los van woelige jaren qua transfers, Europese prestaties & economische crises (ivm marketing / commerciële activiteiten) goed geld blijft binnenharken.

Anderzijds heeft HMF natuurlijk groot gelijk dat er door Feijenoord commercieel zoveel meer te bereiken is. Dingen als marketing, fanshop en tv-rechten kun je structureel verbeteren, variabelen als Europese inkomsten en transfers moet je handig op inspringen.
  woensdag 2 april 2014 @ 13:34:51 #31
120113 Tomasso
Lopen te kijken
pi_138433599
quote:
0s.gif Op woensdag 2 april 2014 13:33 schreef Grifte het volgende:
Eigenlijk moet je gewoon een mix van Tomatenboer en HMF's ideeën hier samenvoegen. Plz don't kill me

Enerzijds is10-20 miljoen inderdaad wat weinig. Je zou moeten kijken bij een renovatie van 200 miljoen hoe je hier niet meer uit zou kunnen halen. Dat stadion kan dan als fundering werken, waar je los van woelige jaren qua transfers, Europese prestaties & economische crises (ivm marketing / commerciële activiteiten) goed geld blijft binnenharken.

Anderzijds heeft HMF natuurlijk groot gelijk dat er door Feijenoord commercieel zoveel meer te bereiken is. Dingen als marketing, fanshop en tv-rechten kun je structureel verbeteren, variabelen als Europese inkomsten en transfers moet je handig op inspringen.
Maar als bij ons de tv-rechten beter worden, zal dat bij onze concurrenten ook zo zijn.
pi_138433608
quote:
4s.gif Op woensdag 2 april 2014 13:34 schreef Tomasso het volgende:

[..]

Maar als bij ons de tv-rechten beter worden, zal dat bij onze concurrenten ook zo zijn.
Sowieso goed voor het Nederlands voetbal als geheel dan
pi_138433625
quote:
0s.gif Op woensdag 2 april 2014 13:33 schreef Muto het volgende:

[..]

Als je begroting van 40-45 miljoen naar 50-55 miljoen dan moet je je afvragen of het een investering van 200 miljoen waard is.
Hij had het over een vergroting van 10 -20 miljoen, maar het is een multifunctioneel stadion dus als het goed is gaan andere partijen er daarnaast ook aan verdienen al is dat voor ons niet zo relevant.
blablablabla
pi_138433647
quote:

Ondanks de stelligheid van HMF's posts anders doen vermoeden liggen onze standpunten echt niet zo heel ver uiteen. :)

Ik ben ook van mening dat er nog een wereld te winnen is op het gebied van sponsorinkomsten, marketing, transferbeleid enz.

Maar denk alleen dat je je daar niet op moet verkijken hoeveel groei daarin mogelijk is. Daar maak je ook geen 30 tot 50 miljoen mee goed.

Bovendien presteren we nu al enkele jaren boven onze begroting qua sportieve prestaties. Dat zal niet jaarlijks lukken, en we zullen ook niet iedere generatie zo'n geweldige jeugdlichting hebben. Daarop verkijken sommige mensen zich ook denk ik.
pi_138433653
quote:
0s.gif Op woensdag 2 april 2014 13:36 schreef Elan het volgende:

[..]

Hij had het over een vergroting van 10 -20 miljoen, maar het is een multifunctioneel stadion dus als het goed is gaan andere partijen er daarnaast ook aan verdienen al is dat voor ons niet zo relevant.
Daar geef ik geen flikker om, nee. Ik kijk puur naar Feyenoord. Wat De Kuip/Mojo eraan verdienen boeit me niks.
  woensdag 2 april 2014 @ 13:38:45 #36
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_138433698
quote:
0s.gif Op woensdag 2 april 2014 13:37 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]

Maar denk alleen dat je je daar niet op moet verkijken hoeveel groei daarin mogelijk is. Daar maak je ook geen 30 tot 50 miljoen mee goed.
Vergeet alleen ook niet dat onze begroting ook ruim 20 (!) miljoen is gekelderd in zo'n 10 jaar tijd.
  woensdag 2 april 2014 @ 13:39:20 #37
120113 Tomasso
Lopen te kijken
pi_138433714
quote:
10s.gif Op woensdag 2 april 2014 13:38 schreef Lastpost het volgende:

[..]

Vergeet alleen ook niet dat onze begroting ook ruim 20 (!) miljoen is gekelderd in zo'n 10 jaar tijd.
Naar een realistisch niveau ja. Dit is ons uitganspunt, niet een situatie van 10 jaar geleden.
pi_138433721
Anderzijds zie ik ook niet in in hoeverre een nieuw stadion de begroting veel meer had verhoogd...
pi_138433734
quote:
0s.gif Op woensdag 2 april 2014 13:37 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]

Bovendien presteren we nu al enkele jaren boven onze begroting qua sportieve prestaties. Dat zal niet jaarlijks lukken, en we zullen ook niet iedere generatie zo'n geweldige jeugdlichting hebben. Daarop verkijken sommige mensen zich ook denk ik.
Verbaas ik me ook nog elke keer over maar goed de talenten blijven vooralsnog komen _O_
blablablabla
pi_138433796
quote:
10s.gif Op woensdag 2 april 2014 13:38 schreef Lastpost het volgende:

[..]

Dat is waar.

Gelukkig zijn de schulden bijna weggewerkt (behalve dan de investeringen van de VvF). Dat schept ook weer wat extra lucht.

We gaan sowieso terug naar dat niveau, en eroverheen qua begroting. Maar een begroting waarmee we werkelijk de concurrentie aankunnen met Ajax en PSV zie ik eerlijk gezegd er niet komen. Wel structureel de 3de begroting van de Eredivisie in het ideale scenario. Incidenteel kunnen we dan dus best weer kampioen worden, maar eigenlijk blijven we dan achter de feiten aanlopen (want daar in Amsterdam blijven ze meer te besteden houden en dus de betere spelers voor onze neus wegkapen, tenzij wij 4 keer achter elkaar Champions League gaan halen uiteraard).
  woensdag 2 april 2014 @ 13:43:48 #41
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_138433837
quote:
7s.gif Op woensdag 2 april 2014 13:39 schreef Tomasso het volgende:

[..]

Naar een realistisch niveau ja. Dit is ons uitganspunt, niet een situatie van 10 jaar geleden.
Denk eerder dat de begroting zoals ie was voordat bleek dat men er een gigantische teringzooi van had gemaakt realistischer is dan degene die we nu hebben na jaren van broodkruimels van de grond rapen om te overleven.

We hebben nu op zoveel fronten ingeleverd in de laatste 10 jaar dat dit gewoon niet de begroting is die recht doet aan de club Feyenoord. Merchandise, sponsoring, sportief, Europees, imago, marketing, transfers, bizarre bezuinigingen etc.
pi_138433869
Van mij mogen deze gasten het wel doen O+
blablablabla
pi_138433881
quote:
0s.gif Op woensdag 2 april 2014 13:44 schreef Elan het volgende:
BAM en Siemens?
  woensdag 2 april 2014 @ 13:45:27 #44
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_138433887
quote:
0s.gif Op woensdag 2 april 2014 13:44 schreef Elan het volgende:
Klapstoeltjes voor staanplaatsen. :D
pi_138433895
quote:
0s.gif Op woensdag 2 april 2014 13:45 schreef Muto het volgende:

[..]

BAM en Siemens?
Yes.
Geen Polen in de gracht meer ;(
blablablabla
  woensdag 2 april 2014 @ 13:46:17 #46
120113 Tomasso
Lopen te kijken
pi_138433910
quote:
0s.gif Op woensdag 2 april 2014 13:43 schreef Lastpost het volgende:

[..]

Denk eerder dat de begroting zoals ie was voordat bleek dat men er een gigantische teringzooi van had gemaakt realistischer is dan degene die we nu hebben na jaren van broodkruimels van de grond rapen om te overleven.

We hebben nu op zoveel fronten ingeleverd in de laatste 10 jaar dat dit gewoon niet de begroting is die recht doet aan de club Feyenoord. Merchandise, sponsoring, sportief, Europees, imago, marketing, transfers, bizarre bezuinigingen etc.
Ja, want het feit dat we in moeten leveren komt ook totaal niet omdat we boven onze stand leefden.

God, wat een onzin.
  woensdag 2 april 2014 @ 13:46:40 #47
357045 Grifte
Feijenoord
pi_138433921
Eigenlijk zou het mooiste zijn als BAM en RDK zouden samenwerken voor een ultiem plan. BAM binnenkant, RDK buitenkant = schitterend stadion.

Maar dat zal wel een utopie blijven ;(

In ieder geval blij dat bij beide plannen De Kuip van binnen grotendeels hetzelfde blijft.
pi_138433926
quote:
0s.gif Op woensdag 2 april 2014 13:42 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]

Dat is waar.

Gelukkig zijn de schulden bijna weggewerkt (behalve dan de investeringen van de VvF). Dat schept ook weer wat extra lucht.

We gaan sowieso terug naar dat niveau, en eroverheen qua begroting. Maar een begroting waarmee we werkelijk de concurrentie aankunnen met Ajax en PSV zie ik eerlijk gezegd er niet komen. Wel structureel de 3de begroting van de Eredivisie in het ideale scenario. Incidenteel kunnen we dan dus best weer kampioen worden, maar eigenlijk blijven we dan achter de feiten aanlopen (want daar in Amsterdam blijven ze meer te besteden houden en dus de betere spelers voor onze neus wegkapen, tenzij wij 4 keer achter elkaar Champions League gaan halen uiteraard).
We zijn ook gewoon de eeuwige derde (of misschien wel lager aan het worden), ik zei tegen mijn oom laatst iets van ''ja, slapende reus he ;)''. Waarop hij reageert: Ja dat hoor ik godverdomme al 50 jaar.

Het is nooit anders geweest. En zal ook wel altijd zo blijven ;(
pi_138433938
quote:
0s.gif Op woensdag 2 april 2014 13:30 schreef PizzaGeit het volgende:

[..]

Nieuwbouw op dezelfde plek :P
Mwa, er wordt weinig afgebroken wat ik lees. Alleen e.e.a. toegevoegd en het hoognodige vervangen.
pi_138434012
quote:

E.e.a. kan ook zonder nieuw stadion.
Ik vind, dat als het idee niet optimaal is, we het gewoon zo moeten laten.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')