abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_138437044

Dit topic is voor alle hardlopers, van hardlopende beginners tot helden van de RoPaRun. Het maakt niet uit of je nou met Evy loopt, je eigen schema volgt of bij een vereniging loopt: Iedereen is hier welkom! Je kan in dit topic praten over hoe het gaat, welke kleding je wil dragen, hoe zwaar/makkelijk het allemaal gaat..Je kan het zo gek niet verzinnen. Stel ook gerust vragen, we zijn hier om elkaar te helpen :).
----------------------------------------------------------------------------------------------------------
Er zijn 2 hardlooptopics gaande:
[LIF] Topicreeks: Hardlopen voor beginners (heet inmiddels Hardlopen) :
Alles over hardlopen! Kleding, schema's, lappenmandopvang, motivatie, wedstrijdjes..you name it!
[SPT] Topicreeks: Centraal topic voor amateurhardlopers :
Dit topic is voor de hardlopers die geen beginners meer zijn, al aardig wat wedstrijden lopen, flink op de tijden letten maar toch nog amateurs zijn.

Kijk en post gezellig mee in het topic wat voor jou van toepassing is :)
----------------------------------------------------------------------------------------------------------
Gebruik je Endomondo om je voortgang bij te houden? Meld je dan aan bij het Fok! Endomondo team en laat zien dat Fok!kers ook buiten komen *O* Stuur even een PM/DM naar mosselmossel als je je hebt aangemeld :)

Ook dit jaar willen we weer vanuit dit topic meedoen met de Rotterdam Ekiden, op 5 juli 2014. De Ekiden is een estafetteloop, zes personen vormen samen een team waarbij elk teamlid een eigen afstand loopt. De afstanden zijn in startvolgorde; 5km- 10km- 5km- 10km- 5km- 7,195km. In totaal wordt dus 42,195 km afgelegd, een echte "MARATHON" afstand. Een leuke gelegenheid om samen aan een wedstrijd mee te doen, ieder in zijn eigen tempo. ( www.rotterdamekiden.nl )

Heb je interesse om mee te doen, stuur dan een pm naar MaleDuck.

Overzicht deelnemers:
https://docs.google.com/s(...)ClcgXqra51s-sPQ/edit

SPOILER: Schema's
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Diverse links
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Apps voor op telefoons
SPOILER: Wedstrijdtijden voorspellen
SPOILER: Wie loopt er waar en wanneer?
SPOILER: 2014 Challenge
SPOILER: Verlopen Challenges
SPOILER: Formule voor het berekenen van je maximale hartslag
SPOILER: PRs bijhouden
SPOILER: Ten commandments for the runner
SPOILER: Why we run

[ Bericht 0% gewijzigd door La_Tramposa op 03-04-2014 14:30:52 ]
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
pi_138437849
quote:
0s.gif Op woensdag 2 april 2014 14:14 schreef Ynske het volgende:

[..]

hey zelfs bij les 2 van Evy had ik t heet :')
Laat ik even duidelijk zijn. Het was ook écht niet bedoeld als sneer naar de Evy lopers hier. Ik weet zelf nog maar al te goed hoe heftig ik het soms vond.

Maar zoals hier al heel terecht werd opgemerkt, niet iedereen heeft dezelfde beleving van warm of koud daarom vond ik het ook een beetje raar dat zij begon te roepen dat het helemaal niet warm was en dat je je vooral niet te warm aan moest kleden. Eh...ja, ik droeg een 3/4 tight en een tanktop, moet ik dan in mijn blootje gaan lopen?

SPOILER
"De loper kent slechts één leven; gelukkig dat we geen sprinters zijn, dan was het gauw over!" - Jan Knippenberg
pi_138437908
quote:
7s.gif Op woensdag 2 april 2014 15:21 schreef Twinky het volgende:

[..]

mag ik je aanraken? Wat voor truien?
Fleecetruien. Je mag helaas alleen kijken, anders krijg ik problemen.

Nieuw GPS-horloge van TomTom: http://www.dcrainmaker.com/2014/04/tomtom-cardio.html

Interessant is dat je geen hartslagband meer nodig hebt. De optische polssensor werkt!

@Guard: ik zou willen dat er een Nederlandse versie te koop was van The Long Walk die niet gedrukt is op postzegelformaat. En dan lees ik normaal gesproken geen fictie.
pi_138437937
In Amerika was het heel normaal om in alleen in je sportbh en "bun hugger" te lopen :o Waren wel vaak redelijk afgetrainde meisjes uit het universiteitsteam, maar niet altijd :P
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie woensdag 2 april 2014 @ 15:59:43 #5
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_138438088
quote:
0s.gif Op woensdag 2 april 2014 15:53 schreef Nanook24 het volgende:

[..]

Laat ik even duidelijk zijn. Het was ook écht niet bedoeld als sneer naar de Evy lopers hier. Ik weet zelf nog maar al te goed hoe heftig ik het soms vond.

Maar zoals hier al heel terecht werd opgemerkt, niet iedereen heeft dezelfde beleving van warm of koud daarom vond ik het ook een beetje raar dat zij begon te roepen dat het helemaal niet warm was en dat je je vooral niet te warm aan moest kleden. Eh...ja, ik droeg een 3/4 tight en een tanktop, moet ik dan in mijn blootje gaan lopen?

SPOILER
Niet in je blootje maar wel sexy!
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
pi_138438316
quote:
0s.gif Op woensdag 2 april 2014 15:59 schreef Ynske het volgende:
Niet in je blootje maar wel sexy!
quote:
0s.gif Op woensdag 2 april 2014 15:56 schreef La_Tramposa het volgende:
In Amerika was het heel normaal om in alleen in je sportbh en "bun hugger" te lopen
Als ik nou 20 was geweest...maar ik ben inmiddels bijna het dubbele (nog een jaar of 2) en dan zie ik mezelf dat echt niet meer doen. :N
"De loper kent slechts één leven; gelukkig dat we geen sprinters zijn, dan was het gauw over!" - Jan Knippenberg
pi_138438388
quote:
0s.gif Op woensdag 2 april 2014 16:05 schreef Nanook24 het volgende:

[..]

[..]

Als ik nou 20 was geweest...maar ik ben inmiddels bijna het dubbele (nog een jaar of 2) en dan zie ik mezelf dat echt niet meer doen. :N
Troost je ik ben 24 en ik kan dat ook beter niet doen :P
I solemnly swear i'm up to no good
pi_138438437
quote:
1s.gif Op woensdag 2 april 2014 16:07 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Troost je ik ben 24 en ik kan dat ook beter niet doen :P
:D

Voor de langzaam aan renners:
http://womensrunning.comp(...)slow-who-cares_22791
pi_138439061
Speciaal voor onze marathonlopers bericht een kwaliteitskrant over de resultaten van een onderzoek: http://www.telegraaf.nl/g(...)utm_campaign=twitter
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie woensdag 2 april 2014 @ 16:26:54 #10
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_138439113
quote:
0s.gif Op woensdag 2 april 2014 16:05 schreef Nanook24 het volgende:

[..]

[..]

Je bent gewoon sexy :Y
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
  woensdag 2 april 2014 @ 16:32:46 #11
92409 Twinky
Little star.
pi_138439314
quote:
0s.gif Op woensdag 2 april 2014 16:08 schreef Nanook24 het volgende:

[..]

:D

Voor de langzaam aan renners:
http://womensrunning.comp(...)slow-who-cares_22791
het grappige is dat ze zichzelf een beetje tegenspreekt. Eerst zegt ze 'je moet niet denken dat je sloom bent want dan word je nooit sneller' -> dus je moet sneller worden. Later moet je denken 'ik ben sloom maar dat maakt niet uit'. En als je dat denkt dan zul je je full potential bereiken - sneller worden. (dus maakt het wel uit dat je sloom bent).

Ik ben het er niet helemaal mee eens.

Sloom zijn is kut, dat mag je kut vinden en het is gewoon stom dat je niet zo snel bent als andere mensen. Dat hoort er gewoon bij, dat je je daarover kut kan voelen. En dat je hoop dat je ooit zo snel bent als een GEMIDDELDE hardloper of zelfs iemand die niet in de top500 staat :').
In Amerika is dat niet zo, daar mag je je niet kut voelen over jezelf en iedereen is fantastisch en je moet vooral blijven zoals je bent :P
Waar ik het wel mee eens ben is dat je sowieso beter bent dan al die bankzitters. En dat sloom rennen ook gewoon rennen is ;)
pi_138439566
quote:
0s.gif Op woensdag 2 april 2014 16:25 schreef Zwabberhark het volgende:
Speciaal voor onze marathonlopers bericht een kwaliteitskrant over de resultaten van een onderzoek: http://www.telegraaf.nl/g(...)utm_campaign=twitter
Wat een teringkabaal moet dat gemaakt hebben op de Telegraaf redactie, toen deze open deur werd ingetrapt...... :D
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.
pi_138439885
quote:
Om de twee jaar is dit weer een hot item. Lopers die meer dan 2 a 3 uur (lekker concreet ook) per week lopen, die sterven jonger...
pi_138439924
quote:
7s.gif Op woensdag 2 april 2014 16:32 schreef Twinky het volgende:

[..]

het grappige is dat ze zichzelf een beetje tegenspreekt. Eerst zegt ze 'je moet niet denken dat je sloom bent want dan word je nooit sneller' -> dus je moet sneller worden. Later moet je denken 'ik ben sloom maar dat maakt niet uit'. En als je dat denkt dan zul je je full potential bereiken - sneller worden. (dus maakt het wel uit dat je sloom bent).

Sloom zijn is kut, dat mag je kut vinden en het is gewoon stom dat je niet zo snel bent als andere mensen. Dat hoort er gewoon bij, dat je je daarover kut kan voelen. En dat je hoop dat je ooit zo snel bent als een GEMIDDELDE hardloper of zelfs iemand die niet in de top500 staat :').
In Amerika is dat niet zo, daar mag je je niet kut voelen over jezelf en iedereen is fantastisch en je moet vooral blijven zoals je bent :P
Waar ik het wel mee eens ben is dat je sowieso beter bent dan al die bankzitters. En dat sloom rennen ook gewoon rennen is ;)
1. Je bent niet langzaam.
2. Het is helemaal niet erg dat jij langzaam bent.
3. Snelle lopers zijn helemaal niet "beter" dan jij.
4. Snelle lopers denken ook dat ze niet goed genoeg zijn, zelfs al zijn ze veel beter dan jij.
pi_138439950
quote:
0s.gif Op woensdag 2 april 2014 15:55 schreef Zwabberhark het volgende:

[..]

Nieuw GPS-horloge van TomTom: http://www.dcrainmaker.com/2014/04/tomtom-cardio.html

Interessant is dat je geen hartslagband meer nodig hebt. De optische polssensor werkt!

Heel mooi. Kost zo'n 190 euro.
Ik hou het de komende 10 jaar nog bij mijn Garmin Forerunner 305..
pi_138440004
La Tramposa, mogen mosselmossel en ik in het lijstje voor de Ekiden?
  woensdag 2 april 2014 @ 16:54:54 #17
405059 _MvN_
"The miracle isn't t
pi_138440054
Ik ben jong en loop veel meer :'(
"The miracle isn't that I finished. The miracle is that I had the courage to start."
pi_138440056
Ik ben ook sloom :Y maar ik doe het wel *O*
I solemnly swear i'm up to no good
pi_138440194
quote:
1s.gif Op woensdag 2 april 2014 16:51 schreef Ciscus het volgende:

[..]

Heel mooi. Kost zo'n 190 euro.
Ik hou het de komende 10 jaar nog bij mijn Garmin Forerunner 305..
Ik ben ook nog steeds geen horloge tegengekomen dat mij echt meer biedt. Zeker nu de 620 geen navigatie heeft (al moet ik dat nog gaan gebruiken op de 305) en de GPS-chip ervan helaas inferieur lijkt te zijn: http://fellrnr.com/wiki/GPS_Accuracy#Garmin_620_Issues (maar stiekem blijf ik het een mooi horloge vinden, hopelijk komt Garmin volgend jaar met een opvolger die weer een goede GPS accuracy heeft, kan navigeren én de polshartslagmeter van TomTom jat.
pi_138440214
quote:
0s.gif Op woensdag 2 april 2014 16:54 schreef _MvN_ het volgende:
Dan ga jij heel jong dood jongen, Het staat in de krant, dus het is waar.
pi_138440250
quote:
0s.gif Op woensdag 2 april 2014 16:54 schreef _MvN_ het volgende:
Ik loop en jong veel meer.
Zeeuwse mossels kunnen altijd!
  woensdag 2 april 2014 @ 17:00:53 #22
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_138440268
Ach...dan gaan we tenminste dood met een lijst marathons achter onze naam
F means you're fucked
pi_138440366
quote:
0s.gif Op woensdag 2 april 2014 17:00 schreef YUR het volgende:
Ach...dan gaan we tenminste dood met een lijst marathons achter onze naam
In mijn rouwadvertentie zal wel RTC komen te staan.
  woensdag 2 april 2014 @ 17:04:18 #24
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_138440397
quote:
0s.gif Op woensdag 2 april 2014 17:03 schreef Zwabberhark het volgende:

[..]

In mijn rouwadvertentie zal wel RTC komen te staan.
Of DF
F means you're fucked
pi_138440501
Afhankelijk hoe je gaat denk ik.

Die gasten van deurne zouden een DQ krijgen
Trek eens aan mijn vinger?
Een open deur vraagt nu eenmaal om ingeschopt te worden.
pi_138440551
quote:
99s.gif Op woensdag 2 april 2014 17:07 schreef CaLeX het volgende:
Afhankelijk hoe je gaat denk ik.

Die gasten van deurne zouden een DQ krijgen
Went out with a bang.
pi_138441023
Wellicht al bekend, maar wellicht ook leuk voor de mensen die een beetje in de buurt van Drenthe wonen: http://www.wingsforlifeworldrun.com/nl/
  woensdag 2 april 2014 @ 17:54:20 #28
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_138441954
Zo op voor de laatste lange duurloop. 2 uur door de mooie lente-avond O+
F means you're fucked
  woensdag 2 april 2014 @ 17:57:19 #29
50430 Yuki
Student Midwife
pi_138442043
quote:
0s.gif Op woensdag 2 april 2014 17:54 schreef YUR het volgende:
Zo op voor de laatste lange duurloop. 2 uur door de mooie lente-avond O+
Veel plezier!

Ik ben al omgekleed en ga zo voor een lekker sloom rondje Haagse Bos, ofzo :)
♥ || Baby catcher in training || ♥
  woensdag 2 april 2014 @ 17:58:32 #30
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_138442087
quote:
1s.gif Op woensdag 2 april 2014 17:57 schreef Yuki het volgende:

[..]

Veel plezier!

Ik ben al omgekleed en ga zo voor een lekker sloom rondje Haagse Bos, ofzo :)
Lekker hoor! Ik meen dat wij oa. gaan flaneren over de Scheveningse boulevard :D
F means you're fucked
  woensdag 2 april 2014 @ 18:02:37 #31
50430 Yuki
Student Midwife
pi_138442201
quote:
1s.gif Op woensdag 2 april 2014 17:58 schreef YUR het volgende:

[..]

Lekker hoor! Ik meen dat wij oa. gaan flaneren over de Scheveningse boulevard :D
Toe maar! :D
Hardlopen bij zonsondergang aan de kust O+
pi_138442295
6 km in 45:30 (zelf geklokt) Nu eerst eten met mijn collega's :)
* Nirak is trots op zichzelf
  woensdag 2 april 2014 @ 18:16:37 #33
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_138442592
quote:
1s.gif Op woensdag 2 april 2014 18:06 schreef Nirak het volgende:
^O^
F means you're fucked
pi_138442762
Nog marathonlopers die komend weekend een 10 km wedstrijd of iets dergelijks gaan lopen?
pi_138442952
Zo net terug van 10x400m. Mijn benen waren al moe bij het begin vanwege erg veel kms op de stadsfiets de laatste dagen, maar desalniettemin ging het best aardig, in ieder geval op lage hartslag. Wel wennen aan de warmere temperatuur inderdaad..!

http://www.endomondo.com/workouts/317434032/11367364
  woensdag 2 april 2014 @ 18:34:50 #36
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_138443097
quote:
1s.gif Op woensdag 2 april 2014 18:23 schreef spiritusbus het volgende:
Nog marathonlopers die komend weekend een 10 km wedstrijd of iets dergelijks gaan lopen?
Of 10 km lopers die dit weekend een marathon gaan lopen. Ik niet trouwens :N

Ziet er weer uit als een heerlijke loopavond!
pi_138443375
quote:
En terecht! ^O^
Smakelijk :)
pi_138443631
Jezus, dat was een kutloopje. Tempo sloeg nergens op en ik voelde alles aan mijn lijf. Zoveel zelfs dat ik niet eens heb gevoeld hoe mijn nieuwe schoenen voelen. Dit ging echt helemaal nergens over.
  woensdag 2 april 2014 @ 19:23:05 #39
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_138444949
MaleDuck, even terugkomend op de 6 uurs race, je loopt of indiviueel of als team.
Als je met een team loopt tellen officieeel dus alleen de rondjes die jij als teamlid maak.
wij hebben 3 teamleden dus ga er voor het gemak uit dat we ieder 2 rondjes van een uur doen.... 6 rondjes dus.
Ik wil echter daarnaast nog 1 rondje voor mijzelf lopen, dus dan loop ik met een ander teamlid mee, maar die telt dan niet mee voor het klassement.
'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder'
'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'
  woensdag 2 april 2014 @ 19:27:11 #40
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_138445180
quote:
7s.gif Op woensdag 2 april 2014 16:32 schreef Twinky het volgende:

[..]

vandaar dan ook de datum waarop het onderzoek wereldkundig werd gemaakt...
Er er zijn volgens mij heel veel mensen ingetrapt :D op FB gonsde het er ook van
  woensdag 2 april 2014 @ 19:27:29 #41
50430 Yuki
Student Midwife
pi_138445197
Woei! *O* Wat is het heerlijk lente O+

Ook heerlijk: rondje park-bos-park op hobbeltempo. Het was wederom even zoeken naar het tempo, maar dat is dit keer stukken beter gelukt dan vorige week. Het voelde nog niet helemaal natuurlijk, maar ik ga dit wel doorzetten. Lekker gelopen op een pace van gemiddeld 6:39/km, zonder half dood te gaan onderweg. M'n hartslag bleef op sommige stukken zelfs onder de 170, ipv altijd boven de 180 :)
Conditioneel heb ik nu dan ook het gevoel dat ik moeiteloos nog 5km kan lopen :+

M'n kuiten, met name links, zijn nog niet echt happy. Ruim een km uitwandelen helpt al een stuk, maar ik denk dat ik zo toch ff een ijszak erop gooi.

Blij ende trots *O* nu douchen :9

SPOILER
pi_138445344
quote:
0s.gif Op woensdag 2 april 2014 16:58 schreef Zwabberhark het volgende:

[..]

Ik ben ook nog steeds geen horloge tegengekomen dat mij echt meer biedt. Zeker nu de 620 geen navigatie heeft (al moet ik dat nog gaan gebruiken op de 305) en de GPS-chip ervan helaas inferieur lijkt te zijn: http://fellrnr.com/wiki/GPS_Accuracy#Garmin_620_Issues (maar stiekem blijf ik het een mooi horloge vinden, hopelijk komt Garmin volgend jaar met een opvolger die weer een goede GPS accuracy heeft, kan navigeren én de polshartslagmeter van TomTom jat.
Exact hoe ik er ook in zit, mooi
pi_138445698
Wow, dat was echt een rondje wat verschrikkelijk moeizaam ging, ondanks dat het echt belachelijk lekker weer was om hard te lopen.

Hoge hartslag, zware benen, lastige ademhaling, pff, ging echt nergens over. :') Maar wel weer bijna 13 kilometer erop zitten en blij dat ik gegaan ben, dat is toch wel weer een lekker gevoel. ^O^
Jack does it in real time...
pi_138445881
quote:
0s.gif Op woensdag 2 april 2014 19:36 schreef DeeBee het volgende:
Wow, dat was echt een rondje wat verschrikkelijk moeizaam ging, ondanks dat het echt belachelijk lekker weer was om hard te lopen.

Hoge hartslag, zware benen, lastige ademhaling, pff, ging echt nergens over. :') Maar wel weer bijna 13 kilometer erop zitten en blij dat ik gegaan ben, dat is toch wel weer een lekker gevoel. ^O^
Lijkt mijn rondje wel, behalve dat ik geen 13, maar 7,5 liep.
  woensdag 2 april 2014 @ 19:43:51 #45
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_138446097
Mossel, DeeBee, niet elke rondje kan een goed rondje zijn!
pi_138446644
Omg .. wat was het warm met de wind in de rug .
Ben er nog niet uit of ik het een lekker rondje vond, het was pittig :9
Ik ben de Schim. Door de angstige stad ren ik. Door het eeuwige lijden vlucht ik weg.
pi_138446699
quote:
0s.gif Op woensdag 2 april 2014 16:26 schreef Ynske het volgende:

[..]

Je bent gewoon sexy :Y
:@ O+
pi_138447090
quote:
99s.gif Op woensdag 2 april 2014 19:40 schreef mosselmossel het volgende:

[..]

Lijkt mijn rondje wel, behalve dat ik geen 13, maar 7,5 liep.
Ik denk dat t in t weer zit. Voelde me net een kind dat leerde lopen :/
Tijd en snelheid bleek achteraf gewoon goed, maar t gevoel van benen en ademhaling was diep triest..
  woensdag 2 april 2014 @ 20:03:45 #49
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_138447152
quote:
0s.gif Op woensdag 2 april 2014 19:55 schreef Nanook24 het volgende:

[..]

:@ O+
ze bloost!!!
pi_138447367
quote:
0s.gif Op woensdag 2 april 2014 16:50 schreef pijll het volgende:

[..]

1. Je bent niet langzaam.
2. Het is helemaal niet erg dat jij langzaam bent.
3. Snelle lopers zijn helemaal niet "beter" dan jij.
4. Snelle lopers denken ook dat ze niet goed genoeg zijn, zelfs al zijn ze veel beter dan jij.
Dit las ik er ook uit inderdaad. :)

quote:
Dat is een hele mooie tijd. ^O^

quote:
0s.gif Op woensdag 2 april 2014 19:27 schreef rechtsedirecte het volgende:
vandaar dan ook de datum waarop het onderzoek wereldkundig werd gemaakt...
Er er zijn volgens mij heel veel mensen ingetrapt :D op FB gonsde het er ook van
Echt! :o Als je het stelt zoals pijll en zoals ik het dus ook las vind ik het helemaal geen raar artikel.

quote:
0s.gif Op woensdag 2 april 2014 20:03 schreef rechtsedirecte het volgende:
ze bloost!!!
Na 2 kinderen en op een zekere leeftijd voel je je nou eenmaal niet altijd meer sexy. Dan is het wel heel lief als iemand dat zomaar tegen je zegt.

En stiekem doet het me wel goed dat ik weer niet de enige was die moeite had met het weer vandaag.
  woensdag 2 april 2014 @ 20:12:29 #51
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_138447612
quote:
0s.gif Op woensdag 2 april 2014 20:07 schreef Nanook24 het volgende:

Na 2 kinderen en op een zekere leeftijd voel je je nou eenmaal niet altijd meer sexy. Dan is het wel heel lief als iemand dat zomaar tegen je zegt.

dat zullen wij natuurlijk nooit begrijpen, bijna alle mannen hebben een hoor Alpha Male gehalte en vinden zichzelf tot ver na de houdsbaarheidsdatum nog woest aantrekkelijk! ;)

en zoals al eerder gezegd, een minder loopje hoort er af en toe gewoon bij!
pi_138447774
quote:
0s.gif Op woensdag 2 april 2014 20:12 schreef rechtsedirecte het volgende:
en zoals al eerder gezegd, een minder loopje hoort er af en toe gewoon bij!
Op het einde van mijn loopje bleek ook dat ik eigenlijk helemaal niet zo slecht gelopen had ondanks dat ik had gesmokkeld met wandelen op de 2e helft. Ik was precies op de helft omgekeerd en was op het einde evengoed bijna thuis.
pi_138447791
quote:
0s.gif Op woensdag 2 april 2014 19:43 schreef rechtsedirecte het volgende:
Mossel, DeeBee, niet elke rondje kan een goed rondje zijn!
Dat hield ik mijzelf ook voor ja! ;)

Soms moet er gewoon gebikkeld worden voor de kilometers, niet elke training kan voelen alsof je op wolken loopt. :) Dus lekker doorgegaan en toch wel voldaan gevoel bij thuiskomst!
Jack does it in real time...
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 2 april 2014 @ 20:17:40 #54
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_138447844
quote:
0s.gif Op woensdag 2 april 2014 15:55 schreef Zwabberhark het volgende:

@Guard: ik zou willen dat er een Nederlandse versie te koop was van The Long Walk die niet gedrukt is op postzegelformaat. En dan lees ik normaal gesproken geen fictie.
groot genoeg?
quote:
0s.gif Op woensdag 2 april 2014 15:56 schreef La_Tramposa het volgende:
In Amerika was het heel normaal om in alleen in je sportbh en "bun hugger" te lopen :o Waren wel vaak redelijk afgetrainde meisjes uit het universiteitsteam, maar niet altijd :P
Waarom niet hier }:| Ik kwam net weer een mevrouw tegen die zo ongeveer de halve garderobe aan had.
quote:
Dit is toch al jaren bekend? En dan leef je nog steeds langer dan de niet lopers *)
quote:
0s.gif Op woensdag 2 april 2014 16:53 schreef Gogo83 het volgende:
La Tramposa, mogen mosselmossel en ik in het lijstje voor de Ekiden?
Tof!
quote:
1s.gif Op woensdag 2 april 2014 18:23 schreef spiritusbus het volgende:
Neuh, duurloopje op rustig tempo van 10 a 15.

Zojuist na 3 dagen rust weer een rondje gedaan. Startte veel te snel en er toen maar een interval-ish rondje van gemaakt. 2KM op hoog tempo, 1km laag en dat 2 keer.

Heerlijk gelopen.
pi_138448010
quote:
14s.gif Op woensdag 2 april 2014 20:17 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]

Tof!

Vinden wij ook! Maar of jij het tof moet vinden... We komen wel net zongebruind en volgevreten en -gedronken van de vakantie terug. Want wij hebben vandaag de vakantie geboekt!
  woensdag 2 april 2014 @ 20:22:26 #56
50430 Yuki
Student Midwife
pi_138448096
quote:
99s.gif Op woensdag 2 april 2014 20:21 schreef mosselmossel het volgende:

[..]

Vinden wij ook! Maar of jij het tof moet vinden... We komen wel net zongebruind en volgevreten en -gedronken van de vakantie terug. Want wij hebben vandaag de vakantie geboekt!
Nice! Waar gaat de reis naar toe?
pi_138448160
Gran Canaria!
pi_138448243
quote:
0s.gif Op woensdag 2 april 2014 20:16 schreef Nanook24 het volgende:

[..]

Op het einde van mijn loopje bleek ook dat ik eigenlijk helemaal niet zo slecht gelopen had ondanks dat ik had gesmokkeld met wandelen op de 2e helft. Ik was precies op de helft omgekeerd en was op het einde evengoed bijna thuis.
Het is misschien wel verleidelijk om te kijken naar je eindtijd maar eigenlijk zegt het niet zo veel. Ik bedoel, de ene dag kan je meer dan de andere. Wat wel telt is het gevoel dat je echt je best hebt gedaan, doorging toen het zwaarder werd en niet opgaf.
Dat geeft veel meer voldoening, heb je meer aan. :)
Ik ben de Schim. Door de angstige stad ren ik. Door het eeuwige lijden vlucht ik weg.
pi_138448284
quote:
0s.gif Op woensdag 2 april 2014 18:29 schreef La_Tramposa het volgende:
Mag ik er nog bij in de WLWW?

1
2
[b]13-04-2014 - [url=http://www.dutchrunners.nl/Hardlopen-site/dutch-runners-guide/kloetloop-3]Kloetloop (Grootebroek)[/url][/b]
[*] Nanook24 - 5km

Zo'n regionaal loopje kun je natuurlijk niet laten schieten. (En in de voetsporen van RD treden is stiekem ook wel eens leuk. ;) )
pi_138448336
quote:
2s.gif Op woensdag 2 april 2014 20:25 schreef De_kluizenaar het volgende:

[..]

Het is misschien wel verleidelijk om te kijken naar je eindtijd maar eigenlijk zegt het niet zo veel. Ik bedoel, de ene dag kan je meer dan de andere. Wat wel telt is het gevoel dat je echt je best hebt gedaan, doorging toen het zwaarder werd en niet opgaf.
Dat geeft veel meer voldoening, heb je meer aan. :)
Mooi gezegd en inderdaad goed om te onthouden.
  woensdag 2 april 2014 @ 20:28:15 #61
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_138448394
quote:
0s.gif Op woensdag 2 april 2014 20:25 schreef Nanook24 het volgende:

[..]

Mag ik er nog bij in de WLWW?
[ code verwijderd ]

Zo'n regionaal loopje kun je natuurlijk niet laten schieten. (En in de voetsporen van RD treden is natuurlijk ook wel eens leuk. ;) )
^O^
Een thuiswedstrijd mag je natuurlijk niet laten glippen, je kunt er lopend heen!

alleen zijn mijn voetsporen wel een beetje weggesleten, ik liep de Kloetloop in 1996 :D
Het was toen nog een heel kneuterig loopje met een handjevol deelnemers, vooral op de 25km maar die is er niet meer zie ik
  Moderator woensdag 2 april 2014 @ 20:30:12 #62
155227 crew  Guppy
dus
pi_138448510
quote:
99s.gif Op woensdag 2 april 2014 20:23 schreef mosselmossel het volgende:
Gran Canaria!
Lekkurrr!!!
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
pi_138448555
quote:
0s.gif Op woensdag 2 april 2014 20:28 schreef rechtsedirecte het volgende:
je kunt er lopend heen!
Hardlopend was idd de bedoeling anders kom ik niet aan mijn LDL tijd die week. ;)
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 2 april 2014 @ 20:31:47 #64
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_138448595
quote:
99s.gif Op woensdag 2 april 2014 20:21 schreef mosselmossel het volgende:

[..]

Even met MD overleggen of je in een concurrerend team kan.
pi_138449283
quote:
14s.gif Op woensdag 2 april 2014 20:31 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

Even met MD overleggen of je in een concurrerend team kan.
Misschien hebben ze nog wel een Mario en Luigi kostuum thuis liggen? Dan weet ik wel een team :+
pi_138449380
Ik spijbel vanavond. Ik heb moeie benen en erg veel last van mijn hooikoorts en... en.... en gewoon even geen zin.
En nee, ~O> helpt echt niet!!

Maar morgenavond ga ik, bij deze beloofd.
pi_138449607
quote:
0s.gif Op woensdag 2 april 2014 20:45 schreef GlenHighland het volgende:

[..]

Misschien hebben ze nog wel een Mario en Luigi kostuum thuis liggen? Dan weet ik wel een team :+
Grapjas. :+
pi_138449745
quote:
0s.gif Op woensdag 2 april 2014 20:45 schreef GlenHighland het volgende:

[..]

Die hebben iig een bazenbarbecue _O_
  Moderator woensdag 2 april 2014 @ 20:57:11 #69
236264 crew  capricia
pi_138449814
Zijn hier ook mensen die het hardlopen met fietsen combineren?
Vind het heel pittig om direct na het fietsen te lopen.

Maar dat schijnt normaal te zijn.. :D
"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_138449846
quote:
0s.gif Op woensdag 2 april 2014 20:57 schreef capricia het volgende:
Zijn hier ook mensen die het hardlopen met fietsen combineren?
Vind het heel pittig om direct na het fietsen te lopen.

Maar dat schijnt normaal te zijn.. :D
Andersom lijkt me fijner, na het lopen ontspannen uitfietsen.
  woensdag 2 april 2014 @ 21:01:17 #71
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_138449994
Whoop, ik zat me af te vragen waar die pijn in mijn buik- arm- en nekspieren vandaan kwam. Maar ik heb gister natuurlijk geplankt!! :D

Met 2x pw schijn je al verbetering te merken O~)

Gezellig Mossel en Gogo dat jullie ook bij de Ekiden zijn!
  woensdag 2 april 2014 @ 21:11:59 #72
349633 SiIk
Echt zijde
pi_138450490
quote:
0s.gif Op woensdag 2 april 2014 20:28 schreef rechtsedirecte het volgende:

[..]

^O^
Een thuiswedstrijd mag je natuurlijk niet laten glippen, je kunt er lopend heen!

alleen zijn mijn voetsporen wel een beetje weggesleten, ik liep de Kloetloop in 1996 :D
Het was toen nog een heel kneuterig loopje met een handjevol deelnemers, vooral op de 25km maar die is er niet meer zie ik
Kloetloop, is dat rondjes rond het zwembad rennen :?
Why get married and make one man miserable when I can stay single and make thousands miserable? -Carrie Snow
Op woensdag 21 oktober 2015 14:26 schreef kanovinnie het volgende:
Silk is niet hosselbaar voor een simpele sterveling als ik.
  Moderator woensdag 2 april 2014 @ 21:17:29 #73
236264 crew  capricia
pi_138450791
quote:
0s.gif Op woensdag 2 april 2014 20:58 schreef spiritusbus het volgende:

[..]

Andersom lijkt me fijner, na het lopen ontspannen uitfietsen.
Dat is ook lekker. Maar ik dacht, ik doe het eens andersom. Soort run - bike - run.
Nou dat viel best tegen...
"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"
  Moderator woensdag 2 april 2014 @ 21:23:00 #74
155227 crew  Guppy
dus
pi_138451050
Allright, vandaag ging het een stuk beter dan zondag :) Da's dan wel weer fijn
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
pi_138451333
quote:
10s.gif Op woensdag 2 april 2014 21:11 schreef SiIk het volgende:
Kloetloop, is dat rondjes rond het zwembad rennen :?
Ik kan nergens de precieze route vinden maar volgens mij is het een heen en weertje richting Hoogkarspel (en dan idd langs het zwembad)
pi_138451441
Ik heb o-ve-ral spierpijn behalve in m'n core. Geen idee wat er gisteren gebeurd is.
  woensdag 2 april 2014 @ 21:32:58 #77
92409 Twinky
Little star.
pi_138451536
quote:
0s.gif Op woensdag 2 april 2014 21:30 schreef hatsaflats het volgende:
Ik heb o-ve-ral spierpijn behalve in m'n core. Geen idee wat er gisteren gebeurd is.
griep?
pi_138451622
quote:
7s.gif Op woensdag 2 april 2014 21:32 schreef Twinky het volgende:

[..]

griep?
Nope, verder voel ik me fit!
pi_138451855
quote:
1s.gif Op woensdag 2 april 2014 21:34 schreef hatsaflats het volgende:

[..]

Nope, verder voel ik me fit!
Klaagde jij gisteren niet over je schoenen? Zou het daar aan kunnen liggen, dat je onbewust anders hebt gelopen dan anders?
pi_138451989
quote:
1s.gif Op woensdag 2 april 2014 21:38 schreef Nanook24 het volgende:

[..]

Klaagde jij gisteren niet over je schoenen? Zou het daar aan kunnen liggen, dat je onbewust anders hebt gelopen dan anders?
Nou, jawel, maar ze lopen niet anders dan de afgelopen weken. En ik heb ook spierpijn in m'n armen. Maar zulke stijve benen als ik nu heb heb ik zelfs niet na wedstrijdjes. Ik hobbel het er morgen wel weer uit.
  woensdag 2 april 2014 @ 21:42:54 #81
92409 Twinky
Little star.
pi_138452035
quote:
1s.gif Op woensdag 2 april 2014 21:41 schreef hatsaflats het volgende:

[..]

Nou, jawel, maar ze lopen niet anders dan de afgelopen weken. En ik heb ook spierpijn in m'n armen. Maar zulke stijve benen als ik nu heb heb ik zelfs niet na wedstrijdjes. Ik hobbel het er morgen wel weer uit.
anders gegeten dan normaal? veel suiker?
gespeeld met een kind (veel getild)?
nieuwe rugzak?
pi_138452686
quote:
0s.gif Op woensdag 2 april 2014 21:30 schreef hatsaflats het volgende:
Vandaag zittend gewerkt?
pi_138452890
Zo jongens, was dat even een leuk evenement vandaag :) NK veldloop voor gemeenteambtenaren. In mijn klassement ben ik 90e geëindigd. Maar dat is op basis van bruto tijd, als je naar de netto tijd kijkt kom ik uit op 83 (van de 103 deelnemers exclusief bestuurders, want die mogen niet meedoen in het klassement).

Maar, eerst de ervaring. Het begon met parkeren: prima geregeld op een weiland, paar minuutjes lopen naar de Helmondse Atletiek Club (HAC). Die zitten op een prachtige locatie in het Stiphoutse bos. Naast het parkeerterrein was het startvak in een weiland, dus kon ik al zien waar ik moest zijn later die dag. Eerst maar eens naar de baan gelopen om de 12 km lopers te zien finishen. De snelste waren al binnen dus ik heb de hekkensluiters nog aan kunnen moedigen. De langzaamste loper heeft er ongeveer 2 uur over gedaan. Dat kan allemaal, geen maximale looptijd: meedoen is de gedachte. En dat is best mooi. Er stond een feesttent op het terrein waar je doorheen moest lopen voordat je aan de laatste 300 meter begon. Hartstikke leuke sfeer, muziek, leuk idee. Bij de baan waren nog een tweetal tenten waar je kon douchen en je spullen achter kon laten. Voldoende toiletten aanwezig en meer dan genoeg plaatsen waar je eten en drinken kon halen. Dus mijn collega's opgezocht zodat ik mijn startnummer etc ook in bezit had en samen genoten van het mooie weer en de lopers van de 9 km.

Rond 14:00 uur ben ik maar eens richting het startgebied gelopen omdat mijn race om 14:30 uur zou beginnen. Gezien de temperatuur heb ik niet warmgelopen maar heb ik stevig doorgewandeld en wat soeplesse-oefeningen gedaan. Het verzamelen in het startvak was eenvoudig: de mensen met een rode stip op hun nummer moesten vooraan gaan staan, en de rest moest het maar uitzoeken. Dus ik ben lekker achteraan gaan staan en ineens hoorde ik een startschot, het aftellen had ik niet eens meegekregen... Dus richting de start gewandeld (het ging ook gewoon niet harder) en daarna kon ik rustigaan beginnen. Door de droogte liep ik de eerste km in een stofwolk van de 450 mensen voor mij. Ik had meteen een droge mond en had spijt dat ik mijn flesje water in de afvalbak had gegooid.. Ik vestigde mijn hoop op een drankpost halverwege.
Nog voor de eerste bocht ging ik de eerste wandelaars al voorbij.. Dat begrijp ik niet goed, maar nog geen 500 meter na de start al moeten wandelen: hoe gaat dan de rest van de race vraag ik me af. Het tempo van de groep nam wat af, wat betekende dat het eerste mtb-pad eraan kwam. Want daar moest de groep zich van 6 personen breed naar 1-2 personen breed proppen. Vanaf dit punt ging het prima en was de groep goed gespreid. Omdat ik helemaal achterop begonnen was kon ik vanaf dit punt wat mensen in gaan halen. Ik dacht niet dat het er veel waren geweest, maar nu ik naar de uitslag kijk zijn het er toch bijna 40 geweest. Het was een goede keuze achterop te starten:
1- ik behoor toch tot de langzaamste dus loop ik niemand in de weg
2- het blijkt heerlijk te zijn om een iets langzamere loper als mikpunt te pakken om jezelf aan op te trekken en vervolgens na het inhalen de volgende uit te zoeken.

Het parcours was op onderdelen zwaar omdat het zand erg rul was en ik moeite had met afzetten daardoor. Ik heb me bijzonder gestoord aan het moeten zigzaggen tussen de wandelaars door, vooral omdat ze soms met 3 mensen langs elkaar de volledige breedte van het pad innamen en je dus door de bossen (als een echte trailrunner ja ;)) in moest halen. Diezelfde mensen halen je 1 minuut later weer in omdat ze dan weer 500 meter vol gas kunnen sprinten om vervolgens voor je weer te gaan wandelen en het hele spelletje weer opnieuw begint..
Maar buiten die irritatie heb ik me onderweg vooral verbaasd over hoe lekker ik liep, een groep geeft je vleugels blijkt! Bij de 3 km had ik inmiddels zo'n droge mond dat zelfs slikken niet meer lukte dus ik snakte naar een beetje water, al was het maar om mijn mond te spoelen.. Maar pas na de vierde km was daar de eerste drankpost. Op zich niet erg, maar de drankpost was niet actief met aangeven en dus miste ik hem volledig :( Even gevloekt en toch maar door gelopen. Gelukkig was daar bij de 5 km nog een keer een drankpost en kon ik daar "snel" een bekertje meegrissen en mijn mond spoelen: wat fijn! Op mijn horloge kijkende voorbij de 5 km zag ik dat ik in de 41 minuten zat, wat betekende dat ik een pr had gelopen, maar ik wist nog niet precies welke tijd want door dat gedoe met de drankpost had ik dat momentje helemaal gemist.
Een stukje verder hoorde ik weer muziek en kwam de feesttent in zicht. Linksaf een veld over waar ze speciaal voor ons wit zand op gegooid hadden en door de tent met juichende mensen naar de andere kant van het veld gerend. Wat lopen houten planken dan opeens zalig als je dat rulle zand onder je voeten gewend bent.Ik wist dat het vanaf die tent nog een meter of 300/400 naar de finish zou zijn, dus ik was uiterst gelukkig want inmiddels wel een beetje uitgeput. Op mijn klokje zat ik dat ik onder de 43 minuten zat op dat moment. Dus ik ging mijn streeftijd van 50 minuten ruimschoots halen!
Op de baan aangekomen enorm genoten van vaste grond onder mijn voeten, wat veert zo'n baan lekker zeg. Ik heb nog een halfbakken poging gedaan om te versnellen en ben onder de finish doorgelopen met een netto tijd van 45:29, wat voor mij een absolute toptijd is. Ik had nooit verwacht dat me dat zou lukken :)
Er stonden ook wat dames klaar met medailles, dus de eerste medaille is een feit :)
En nu ik mijn gegevens heb geupload zie ik dat ik in 39:04 de 5 km heb afgelegd, dat is ruim 4 minuten sneller dan mijn vorige pr van 24 december (43:nogwat minuten), en dat pr was op de weg, dit was een bosparcours met aardig wat heuveltjes en rul zand.
En na de finish kon ik mijn mevrouw high fiven, die stond trots als een pauw naar mij te kijken, ze leek haast wel trotser dan mij. Super lief dat ze daar weer was :*

En na dit alles kon ik snel weer richting het startgebied om mijn collega's aan te moedigen die in de leeftijdscategorie 45 jaar en ouder liepen. Helaas hebben ze mijn race niet kunnen zien omdat ze zich al moesten opwarmen toen ik weer in de buurt van de atletiekbaan was, maar aan aanmoediging geen gebrek want bijna heel de route was voorzien van supporters en met een naam op je startnummer zijn er altijd mensen die je even persoonlijk aanmoedigen.
Erg tof, ik heb hier lang naar uitgekeken en het was absoluut de moeite waard: dit moet ik toch vaker doen :)

En nu gaan er geluiden dat Eindhoven Atletiek een Ekiden voor gemeente-ambtenaren wil gaan organiseren, dat zou ook erg tof zijn natuurlijk :)
pi_138453133
quote:
0s.gif Op woensdag 2 april 2014 21:55 schreef Zwabberhark het volgende:

[..]

Vandaag zittend gewerkt?
Ik werk altijd zittend.

Maar niks anders gedaan dan normaal, ook niet gek snel gelopen gisteren, geen bizarre nieuwe kracht oefeningen, niks anders dan anders. Maar morgen iig weer lekker met de auto naar stage, dus kan ik 2 uurtjes thuis chillen voor training, in plaats van meteen uit de trein door.

Wel erg hard toe aan weekend, dat wel.
  woensdag 2 april 2014 @ 22:04:55 #85
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_138453211
Nirak! *O*! Wat supergoed, een diiiiik PR! Leuk verslag ook :Y
  woensdag 2 april 2014 @ 22:06:24 #86
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_138453295
quote:
0s.gif Op woensdag 2 april 2014 21:59 schreef Nirak het volgende:

Nog voor de eerste bocht ging ik de eerste wandelaars al voorbij.. Dat begrijp ik niet goed, maar nog geen 500 meter na de start al moeten wandelen:
dit vraagt natuurlijk om een flauwe luie-ambtenarengrap ;)

Maar zo te lezen heb je een prachtige dag gehad, prima georganiseerd en een super prestatie...daar kunnen zowel Nirak en Mevr.Nirak trots op zijn!
  woensdag 2 april 2014 @ 22:06:30 #87
349633 SiIk
Echt zijde
pi_138453306
quote:
1s.gif Op woensdag 2 april 2014 21:28 schreef Nanook24 het volgende:

[..]

Ik kan nergens de precieze route vinden maar volgens mij is het een heen en weertje richting Hoogkarspel (en dan idd langs het zwembad)
Wel leuk :)
Misschien dat ik dat op een dag ook nog eens doe.

Klinkt als een mooi loopje Nirak! Gefeliciteerd met je PR :)
Why get married and make one man miserable when I can stay single and make thousands miserable? -Carrie Snow
Op woensdag 21 oktober 2015 14:26 schreef kanovinnie het volgende:
Silk is niet hosselbaar voor een simpele sterveling als ik.
pi_138453529
Nirak! Goed gelopen, en leuk verslag ^O^
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.
pi_138453588
quote:
0s.gif Op woensdag 2 april 2014 21:59 schreef Nirak het volgende:

En nu ik mijn gegevens heb geupload zie ik dat ik in 39:04 de 5 km heb afgelegd, dat is ruim 4 minuten sneller dan mijn vorige pr van 24 december (43:nogwat minuten), en dat pr was op de weg, dit was een bosparcours met aardig wat heuveltjes en rul zand.
En na de finish kon ik mijn mevrouw high fiven, die stond trots als een pauw naar mij te kijken, ze leek haast wel trotser dan mij. Super lief dat ze daar weer was :*

Erg tof, ik heb hier lang naar uitgekeken en het was absoluut de moeite waard: dit moet ik toch vaker doen :)

En nu gaan er geluiden dat Eindhoven Atletiek een Ekiden voor gemeente-ambtenaren wil gaan organiseren, dat zou ook erg tof zijn natuurlijk :)
Ik doe even knip en een samenvatting van reacties hoor. ;)

Mooi verhaal, zoals ik eerder al zei, super goed gelopen en een mooi PR op de 5km op een wedstrijd als deze.

Maar wel raar volk die ambtenaren dat ze exclusief voor zichzelf een ekiden willen doen. ;)

quote:
7s.gif Op woensdag 2 april 2014 22:06 schreef SiIk het volgende:
Wel leuk
Misschien dat ik dat op een dag ook nog eens doe.
Ik kom volgende week wel even verslag doen of het een beetje een leuk loopje is. (En dan kun je gelijk de route zien in Endomondo ;) )
  woensdag 2 april 2014 @ 22:17:11 #90
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_138453820
Laatste duurloop is een feit. Bizar dat je "ff" 20km wegtikt op een woensdagavond eigenlijk...
F means you're fucked
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 2 april 2014 @ 22:18:48 #91
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_138453880
quote:
0s.gif Op woensdag 2 april 2014 22:17 schreef YUR het volgende:
Laatste duurloop is een feit. Bizar dat je "ff" 20km wegtikt op een woensdagavond eigenlijk...
Haha ja, of zondagochtend voor 10'en.
pi_138453962
quote:
0s.gif Op woensdag 2 april 2014 22:06 schreef rechtsedirecte het volgende:

[..]

dit vraagt natuurlijk om een flauwe luie-ambtenarengrap ;)

Nu je erover begint ;) Ik heb wat zweet opgevangen, met veel pijn en moeite 1 druppeltje... Maar dat is natuurlijk een zeldzaam collecters-item: ambtenarenzweet ;) Iemand interesse?

En ja nanook, ambtenaren zijn vaak aparte mensen ;) Je moet er vreemde toeren voor uithalen om ze in beweging te krijgen, dus dan maar een apart NK en aparte ekiden ;)
  woensdag 2 april 2014 @ 22:22:19 #93
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_138454065

kwam deze foto net tegen.... gewoon old skool je hyper hippe Hoka's nog even in Marroko zanddicht laten maken voor de Marathon de Sable die vandaag begonnen is
pi_138454076
quote:
0s.gif Op woensdag 2 april 2014 22:17 schreef YUR het volgende:
Was je voor het donker weer thuis? Of duurt het daarvoor net te lang?
  woensdag 2 april 2014 @ 22:22:55 #95
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_138454091
quote:
1s.gif Op woensdag 2 april 2014 22:22 schreef Nirak het volgende:

[..]

Was je voor het donker weer thuis? Of duurt het daarvoor net te lang?
Nét niet :)
F means you're fucked
pi_138454396
quote:
0s.gif Op woensdag 2 april 2014 22:22 schreef YUR het volgende:

[..]

Nét niet :)
Tsssk slome.. Zeker ook een ambtenaar ;)

Nu wil ik dus op gaan bouwen naar 10 km :) maar omdat ik wat langzamer loop dan gemiddeld vraag ik me af of er ook schema's zijn die met afstanden werken ipv aantal minuten? Of een combinatie daarvan? Iemand hier goede tips waar ik zeker eens moet gaan snuffelen?
  woensdag 2 april 2014 @ 22:29:39 #97
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_138454455
quote:
1s.gif Op woensdag 2 april 2014 22:28 schreef Nirak het volgende:

[..]

Nu wil ik dus op gaan bouwen naar 10 km :) maar omdat ik wat langzamer loop dan gemiddeld vraag ik me af of er ook schema's zijn die met afstanden werken ipv aantal minuten? Of een combinatie daarvan? Iemand hier goede tips waar ik zeker eens moet gaan snuffelen?
Lol, goed geraden :P
F means you're fucked
pi_138454528
Je bent het kwijt YUR. Cadans is toch minder strak geworden.
  woensdag 2 april 2014 @ 22:31:13 #99
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_138454545
quote:
1s.gif Op woensdag 2 april 2014 22:28 schreef Nirak het volgende:

[..]

er zijn zeker van zulke schema's... ik ga ook wel even voor je zoeken in het kader van WOG'en
  woensdag 2 april 2014 @ 22:31:42 #100
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_138454570
quote:
0s.gif Op woensdag 2 april 2014 22:30 schreef Zwabberhark het volgende:
Je bent het kwijt YUR. Cadans is toch minder strak geworden.
Ik zat er al op te wachten :D
F means you're fucked
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')