quote:Op woensdag 2 april 2014 10:09 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
ohhhh ik verwachtte een abnormaal dier... maar tis een katje
Huh?quote:Op woensdag 2 april 2014 10:29 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Die van mei kan ik niet in stemmen
Voor het uitvak in het kader van 1 april?quote:Op woensdag 2 april 2014 10:28 schreef Kreator het volgende:
Vanavond naar Twente. Kreeg een vrijkaartje van mijn schoonvader. In m'n eentje.. Maar ja, gratiz is gratiz.
ja.... als goed is sta k ook in de meetingdinges... alleen heb ik alles optioneel gelaten...quote:
...in de verkeerde maand...quote:Op woensdag 2 april 2014 10:50 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
ja.... als goed is sta k ook in de meetingdinges... alleen heb ik alles optioneel gelaten...
Zal wel weer een top wedstrijd worden vanavondquote:Op woensdag 2 april 2014 10:28 schreef Kreator het volgende:
Vanavond naar Twente. Kreeg een vrijkaartje van mijn schoonvader. In m'n eentje.. Maar ja, gratiz is gratiz.
Ik heb sinds kort de HTC One, bazentelefoonquote:Op woensdag 2 april 2014 11:30 schreef Redbaron het volgende:
pff batterij van de telefoon begint aardig op te raken. Zelfs met de lader erin loopt ie leeg
volgende week een nieuwe telefoon uitzoeken maar ik twijfel tussen de nieuwe HTC of de S5
Das niet erg handig....quote:Op woensdag 2 april 2014 11:30 schreef Redbaron het volgende:
pff batterij van de telefoon begint aardig op te raken. Zelfs met de lader erin loopt ie leeg
volgende week een nieuwe telefoon uitzoeken maar ik twijfel tussen de nieuwe HTC of de S5
Ja de HTC heeft als pluspunt dat ie van aluminium is, minpunt is de camera en de interface.quote:Op woensdag 2 april 2014 11:30 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ik heb sinds kort de HTC One, bazentelefoon
Die nieuwe schijnt nog beter te zijn
Camera van de HTC is nog niet helemaal top, vooral softwarematig. Maar op ALLE overige dingen is hij beter dan de S5quote:Op woensdag 2 april 2014 11:30 schreef Redbaron het volgende:
Interface van HTC vind ik persoonlijk weinig mis mee, als je tenminste BlinkFeed (quote:Op woensdag 2 april 2014 11:38 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Ja de HTC heeft als pluspunt dat ie van aluminium is, minpunt is de camera en de interface.
Voordeel van Samsung is dat ik al jaren Samsung heb, nadeel in de plastic buitenland en nog onbekend of en wanneer deze uitkomt met aluminium
Idd, HTC Sense is veel beter te doen dan het verschrikkelijke touchwish van Samsung, met al zijn kleurtjes en geluidenquote:Op woensdag 2 april 2014 11:39 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Interface van HTC vind ik persoonlijk weinig mis mee, als je tenminste BlinkFeed () uitschakelt
En hij is inderdaad van aluminium, voelt echt onverwoestbaar aan
Ligt ook erg fijn in de hand
Vooral de huidige Sense. Die van vroeger was ook te kleurrijk en omslachtig. Tegenwoordig gewoon strak en mooiquote:Op woensdag 2 april 2014 11:39 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Idd, HTC Sense is veel beter te doen dan het verschrikkelijke touchwish van Samsung, met al zijn kleurtjes en geluiden.
Idd, ze zijn echt heel erg richting stock gegaan met de goede toevoegingen van Sense.quote:Op woensdag 2 april 2014 11:40 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Vooral de huidige Sense. Die van vroeger was ook te kleurrijk en omslachtig. Tegenwoordig gewoon strak en mooi
Heb ik ook gedaan, maar heb de One pas 3 weken ofzo, hou 'm nog even stockquote:Op woensdag 2 april 2014 11:41 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Idd, ze zijn echt heel erg richting stock gegaan met de goede toevoegingen van Sense.
Root de telefoons nog wel steeds om al die achterlijke bloatware te verwijderen, maar die heb je tegenwoordig bij ieder merk....
Ik draai op de One ook nog altijd gewoon stock maar dan wel ge-root. Toevoeging zie ik nog niet om custom te draaien op deze telefoon.quote:Op woensdag 2 april 2014 11:42 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Heb ik ook gedaan, maar heb de One pas 3 weken ofzo, hou 'm nog even stock
Ja, maar het blijft 'kleurrijk', om het maar zo te noemenquote:Op woensdag 2 april 2014 11:43 schreef Redbaron het volgende:
De S5 hebben ze qua interface toch ook op de schop gegooid?!
Dat aluminium is wel Bas-proof. Dat is een groot voordeel
Badass man, badassquote:Op woensdag 2 april 2014 11:45 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
En ik heb "nog steeds" m'n HTC Wildfire uit 2010, ruig he?
Ja, maar in m'n eentje... nu ja. Ik ga wel op de fiets en ik zie het wel.quote:Op woensdag 2 april 2014 10:37 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Voor het uitvak in het kader van 1 april?![]()
Twente is leuk.Altijd tof om nog even het laatste beetje bier buiten het stadion weg te tikken. Oh wacht...
Ewa chickiequote:
Tietjes bloot?quote:
Ik zou al gek worden van het kleine scherm, laat staan de snelheidquote:Op woensdag 2 april 2014 11:45 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
En ik heb "nog steeds" m'n HTC Wildfire uit 2010, ruig he?
Dit.quote:Op woensdag 2 april 2014 11:52 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Ik zou al gek worden van het kleine scherm, laat staan de snelheid
Smooth.quote:Op woensdag 2 april 2014 11:56 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
kom kijken kun je zelf zien wel of niet..
Jij bent zo stoer!!quote:Op woensdag 2 april 2014 11:55 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ach, ik gebruik dat kreng nauwelijks, meer dan wekelijks een taxi regelen en af en toe whatsappen/internetten is het niet
En als het niet zo is zorg ik er wel voor.quote:Op woensdag 2 april 2014 11:56 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
kom kijken kun je zelf zien wel of niet..
Weet ik.quote:
grote bek, klein hartje enzoquote:Op woensdag 2 april 2014 12:06 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
En als het niet zo is zorg ik er wel voor.
[..]
Weet ik.
quote:Op woensdag 2 april 2014 12:18 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Sollicitatie is ook de deur uit, als het allemaal lukt ga ik weer naar Twente
quote:Op woensdag 2 april 2014 12:18 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Sollicitatie is ook de deur uit, als het allemaal lukt ga ik weer naar Twente
Oja?quote:Op woensdag 2 april 2014 12:16 schreef rulerofdeath het volgende:
heuj
planner voor mei bestond trouwens al
mja, ik zal deze voort ook even invullen
quote:Op woensdag 2 april 2014 12:35 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Aight, altijd goed als je daardoor terug kunt naar het mooie Twente
Hai Tukquote:Op woensdag 2 april 2014 12:18 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Goedemiddag Henrike.![]()
Hoe is het met de zwembandjes?
Stabiel.quote:Op woensdag 2 april 2014 12:43 schreef norich het volgende:
[..]
Hai Tuk
Ja daar gaat het prima mee hoor. Met die van jou?
WAT VINDT HET MANAGEMENT DAARVAN???/quote:Op woensdag 2 april 2014 13:25 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Dat wordt een rochel op je burger.
Dat vragen we aan het upper management.quote:Op woensdag 2 april 2014 13:28 schreef Kreator het volgende:
[..]
WAT VINDT HET MANAGEMENT DAARVAN???/
Welke? M&M, stroopwafel, kitkat of kitkat spermawhite?quote:Op woensdag 2 april 2014 13:56 schreef 100% Tukker het volgende:
Een McFlurry zou me nu zeker wel smaken, trouwens.
Daim!quote:Op woensdag 2 april 2014 14:00 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Welke? M&M, stroopwafel, kitkat of kitkat spermawhite?
Daim? Wat zit daarin?quote:Op woensdag 2 april 2014 14:04 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Daim!Maar die verkopen ze alleen in Duitsland.
Vroegah tenminste.
Doe de M&M's dan maar.
quote:
quote:Daim (oorspronkelijk Dajm in het Zweeds) is een Zweeds chocolademerk dat geproduceerd wordt door Kraft Foods. Daim is een chocoladereep die bestaat uit knapperige boteramandel met chocolade. De reep werd voor het eerst in 1953 in Zweden en Noorwegen geproduceerd (door resp. Marabou en Freia) en is voornamelijk populair in Scandinavië.
Tegenwoordig wordt Daim naar tientallen landen geëxporteerd. Het werd voornamelijk verkocht in IKEA, totdat dit bedrijf in 2011 de verkoop ervan in zowel Amerika als Europa staakte ten gunste van de eigen producten.
Er is ook een variant van Milka-chocolade met stukjes karamel en amandel. Deze wordt verkocht onder de naam Milka & Daim.
Zegt me niksquote:Op woensdag 2 april 2014 14:12 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Maar ik zag op de Duitse website dat ze deze niet meer verkopen.Was wel hemels.
[..]
Volgens mij is het assortiment in Duitsland soberxo grotendeels anders. En je kan er (als ik het goed heb) nog steeds bier halen.quote:
quote:Op woensdag 2 april 2014 14:23 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Volgens mij is het assortiment in Duitsland soberxo grotendeels anders. En je kan er (als ik het goed heb) nog steeds bier halen.
Sterkte. En RIP aan je teennagels.quote:Op woensdag 2 april 2014 14:27 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik ga m'n tenen laten martelen, tot zo
McRibquote:Op woensdag 2 april 2014 14:23 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Volgens mij is het assortiment in Duitsland soberxo grotendeels anders. En je kan er (als ik het goed heb) nog steeds bier halen.
Die gewone mayo is toch lekkerderquote:Op woensdag 2 april 2014 14:47 schreef Kreator het volgende:
mAAR GEEN GELE MAYO. DAT IS DAN WEER JAMMER.
Heb je vanmorgen al wat van je pillen gesnoept of zo?quote:Op woensdag 2 april 2014 14:47 schreef Kreator het volgende:
mAAR GEEN GELE MAYO. DAT IS DAN WEER JAMMER.
quote:Op woensdag 2 april 2014 14:47 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Die gewone mayo is toch lekkerder
mooi even rust dusquote:
Vandaar dat ik de enige ben die verliefd is op mijquote:
Misschien verlicht deze messenset de pijn een beetje.quote:Op woensdag 2 april 2014 15:34 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Vandaar dat ik de enige ben die verliefd is op mij
Awww, er is vast een andere voor jouquote:Op woensdag 2 april 2014 15:34 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Vandaar dat ik de enige ben die verliefd is op mij
Maar ik wil hemquote:Op woensdag 2 april 2014 15:44 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Awww, er is vast een andere voor jou
Voor 5000 euro gooi ik hem in de kofferbak en lever ik hem gewillig en meewerkend af op een nader-te-specificeren-locatie.quote:
Liefde koop ik nietquote:Op woensdag 2 april 2014 16:03 schreef Kreator het volgende:
[..]
Voor 5000 euro gooi ik hem in de kofferbak en lever ik hem gewillig en meewerkend af op een nader-te-specificeren-locatie.
het is een koopjequote:
Wellicht ben ik dan goedkoper. Ruilen die handel!!quote:
Ik zat te denken aan een kaartje voor Twentequote:Op woensdag 2 april 2014 16:23 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Als iemand van plan is mij over 19 dagen een cadeau te geven voor mijn verjaardag, dan zou ik graag deze willen:
[ afbeelding ]![]()
![]()
Hmmm...quote:Op woensdag 2 april 2014 16:26 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Ik zat te denken aan een kaartje voor Twente
quote:
Ben al terug joh dikke.quote:Op woensdag 2 april 2014 16:33 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ga je poten laten verzorgen joh
Woarmet?quote:Op woensdag 2 april 2014 16:52 schreef Daywalk3r het volgende:
Hey stel autisten! Gefeliciteerd allemaal![]()
![]()
Wereld autisme dagquote:
Er is ook echt overal een dag voor hequote:Op woensdag 2 april 2014 16:55 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Wereld autisme dag![]()
Maar ook nog met de lente en dit mooie weer.
quote:Op woensdag 2 april 2014 15:55 schreef Redbaron het volgende:
Hoppa het kaartje voor de afscheidswedstrijd van Boschker is ook binnen
En degene voor wie ik nu werk is ook tevreden over mij
Daar kan je de endeldarm van Jizzt prima mee fotograferen lijkt me.quote:Op woensdag 2 april 2014 16:23 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Als iemand van plan is mij over 19 dagen een cadeau te geven voor mijn verjaardag, dan zou ik graag deze willen:
[ afbeelding ]![]()
![]()
¤10 ja, waar ik zit weet ik niet. Kameraad heeft de kaarten gehaald en hij zit normaal boven Pquote:Op woensdag 2 april 2014 17:01 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]![]()
Ik wil/ga ook naar die wedstrijd. ¤10 toch voor de paupervakken?
Dat klopt wel, scherper dan ooitquote:Op woensdag 2 april 2014 17:02 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Daar kan je de endeldarm van Jizzt prima mee fotograferen lijkt me.
Past netquote:Op woensdag 2 april 2014 17:02 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Daar kan je de endeldarm van Jizzt prima mee fotograferen lijkt me.
genieten idd.Marsman is mijn nieuwe held. 5x naar de tegenstander/buiten het veld gooien.quote:Op donderdag 3 april 2014 08:39 schreef Pettigrew81 het volgende:
Goedemorgenff bijkomen van die wedstrijd van gisteren
Ik hoor die kerel achter mij nog zo zeggen: "dit is de eerste keer dat ze druk zetten" om vervolgens de 1-1 gemaakt zien worden. Ik heb maar gevraagd of hij dat nooit meer wou zeggenquote:Op donderdag 3 april 2014 09:11 schreef Kreator het volgende:
[..]
genieten idd.Marsman is mijn nieuwe held. 5x naar de tegenstander/buiten het veld gooien.
Denk je nog aan je bestelling?quote:Op donderdag 3 april 2014 09:11 schreef Kreator het volgende:
[..]
genieten idd.Marsman is mijn nieuwe held. 5x naar de tegenstander/buiten het veld gooien.
Ditquote:Op donderdag 3 april 2014 09:48 schreef 100% Tukker het volgende:
Voetbal.Een edele sport gespeeld door barbaren.
Oja. Hopelijk straks, anders na werktijd.quote:
daar heb je toch geen ervaring mee mag ik hopen?quote:Op donderdag 3 april 2014 09:51 schreef Kreator het volgende:
[..]
Oja. Hopelijk straks, anders na werktijd..
Gisteravond was mijn vloeistof op. 'vanille' van Peter gekregen. MIJN GOD WAT GOOR. Alsof er een MRSA geinfecteerde zwerver in je mond poept.
Maar het moet voor 17:00, anders wordt het morgen niet bezorgd.quote:Op donderdag 3 april 2014 09:51 schreef Kreator het volgende:
[..]
Oja. Hopelijk straks, anders na werktijd..
Gisteravond was mijn vloeistof op. 'vanille' van Peter gekregen. MIJN GOD WAT GOOR. Alsof er een MRSA geinfecteerde zwerver in je mond poept.
Zal in de pauze ff kijken. Tis nogal druk hier.quote:Op donderdag 3 april 2014 10:16 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Maar het moet voor 17:00, anders wordt het morgen niet bezorgd.
Zou top zijn, anders moet ik het weekend in met louter fun-smaakjes.quote:Op donderdag 3 april 2014 10:30 schreef Kreator het volgende:
[..]
Zal in de pauze ff kijken. Tis nogal druk hier.
Baron!quote:Op donderdag 3 april 2014 10:32 schreef Redbaron het volgende:
Nog ff terug naar Almelo en dan alweer vrij, moet niet gekker worden
Helaasch niet, Twente moest spelen dus al zes personen met scc die daarheen gingen. Dit weekend vrij dus niet echt een probleemquote:Op donderdag 3 april 2014 10:37 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Zou top zijn, anders moet ik het weekend in met louter fun-smaakjes.Drop ik het morgenavond na werktijd bij je...
[..]
Baron!
Gisteren nog in de wei geweest?
Komt goed. Overigens, volgend jaar samen een jaarkaart voor de FC? Ooit over gehad, maar weet niet of je er nog zin in hebt.quote:Op donderdag 3 april 2014 10:37 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Zou top zijn, anders moet ik het weekend in met louter fun-smaakjes.Drop ik het morgenavond na werktijd bij je...
Het ergste is nog dat hij nog steeds Stevens aan de kant kan houden. Het kan toch niet zo zijn dat die nog beroerder het spel hervatquote:Op donderdag 3 april 2014 09:11 schreef Kreator het volgende:
Laten we hopen dattie nu gewoon 2 of 3 weken niet in de weg hoeft te lopen, dan kunnen we nog es winnen.quote:
Snap niet waarom die man elke week speelt.quote:Op donderdag 3 april 2014 11:29 schreef Kreator het volgende:
[..]
Laten we hopen dattie nu gewoon 2 of 3 weken niet in de weg hoeft te lopen, dan kunnen we nog es winnen.
An sich wel, maar ik vind het eigenlijk best wel een aardig prijskaartje hebben voor een successupporters als ik.quote:Op donderdag 3 april 2014 11:02 schreef Kreator het volgende:
[..]
Komt goed. Overigens, volgend jaar samen een jaarkaart voor de FC? Ooit over gehad, maar weet niet of je er nog zin in hebt.
Dat vragen meerdere mensen zich af, die Borven heeft veel meer potentiequote:Op donderdag 3 april 2014 11:32 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Snap niet waarom die man elke week speelt.
Omdat ie 6,5 miljoen heeft gekost?quote:Op donderdag 3 april 2014 11:32 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Snap niet waarom die man elke week speelt.
¤ 248,50 voor 17 wedstrijden valt me nog wel mee op zich. Dan heb je ook een mooie plek op de 2e ring. Vak 323 ofzo.quote:Op donderdag 3 april 2014 11:33 schreef 100% Tukker het volgende:
An sich wel, maar ik vind het eigenlijk best wel een aardig prijskaartje hebben voor een successupporters als ik.
Verrekend met wat het kost als je de CL misloopt is ie idd erg duurquote:Op donderdag 3 april 2014 11:35 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Omdat ie 6,5 miljoen heeft gekost?
True. Maar het is wel ¤250,-.quote:Op donderdag 3 april 2014 11:35 schreef Kreator het volgende:
[..]
¤ 248,50 voor 17 wedstrijden valt me nog wel mee op zich. Dan heb je ook een mooie plek op de 2e ring. Vak 323 ofzo.
Best veel voor een niet-scorende spits.quote:Op donderdag 3 april 2014 11:35 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Omdat ie 6,5 miljoen heeft gekost?
Nice...quote:Op donderdag 3 april 2014 12:00 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
True. Maar het is wel ¤250,-.Daar kan ik 100 pillen voor kopen.
![]()
Tevens:
[ afbeelding ]
jij bent zo al wappie...quote:Op donderdag 3 april 2014 12:43 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Ik ken het niet en hoop dat ik er wappie van word.
Jawelquote:
Netjesquote:Op donderdag 3 april 2014 12:59 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Jawel
Een 8 voor mn sollicitatie en mn presentatie ook weer gehad. Nu andere presentaties aanhoren
Juist heerlijk met dit weer, tegen de tijd dat een lange broek benodigd is kap er ik er altijd meequote:
quote:Op donderdag 3 april 2014 13:16 schreef Ratelslangetje het volgende:
Goedemiddag. Bedankt voor de reacties in het vorige topic, gisteren.
Ik zal zo de poll van mei invullen.
ikke niet.. huidproblemen dus niet fijn als je erg veel zweet enzo..quote:Op donderdag 3 april 2014 13:13 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Juist heerlijk met dit weer, tegen de tijd dat een lange broek benodigd is kap er ik er altijd mee.
quote:Op donderdag 3 april 2014 13:16 schreef Ratelslangetje het volgende:
Goedemiddag. Bedankt voor de reacties in het vorige topic, gisteren.
Ik zal zo de poll van mei invullen.
Nathquote:
Ahw wat sneu.quote:Op donderdag 3 april 2014 13:24 schreef rulerofdeath het volgende:
Ik heb net het idee dat het vrijdag is.
Wat zal me dat morgen tegenvallen
quote:Op donderdag 3 april 2014 13:25 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Op een ding na: ik wil jullie allemaal zien!
18 uur geslapen, wauwquote:Op donderdag 3 april 2014 13:25 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
NathIk ben net wakker, heb 18 uur geslapen! en sinds 2 dagen vreselijke spierpijnen. Volgens mij ben ik aan het afkicken van de morfine.
![]()
Verder voel ik me wel goed.
In de poll van April moeten de witte vakjes groen zijn maar ik kan het niet meer veranderen.
En in de poll van Mei moeten de rode vakjes wit zijn want waarschijnlijk kan ik gewoon op die dagen maar da''s niet helemaal zeker.
Sowieso is niets zeker. Op een ding na: ik wil jullie allemaal zien!
Hoi Dragan.quote:
Hey babe!quote:Op donderdag 3 april 2014 13:30 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Hoi Dragan.
Vanavond BBQ (lees: kipfiletje eten) bij zusje L.
quote:Op donderdag 3 april 2014 13:30 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
18 uur geslapen, wauw
Fijn dat je je goed voelt lieverd
Wij willen jou ook zien! Aan jou om dus uiteindelijk een datum te prikken en locatie te kiezen![]()
Is aan jou babequote:Op donderdag 3 april 2014 13:35 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Rond 25 april en rond 7 mei zijn de enige keren dat ik misschien niet kan ivm Kims verjaardag en die van moi. Maar ook dat valt te regelen als de meet op een van die data valt.
quote:
Eetlust is er weer sinds eergisteravond, heb gisteren een halve bord friet en een hele knakworst gegeten!quote:Op donderdag 3 april 2014 13:33 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Hey babe!
Geniet er van.Hoe is het überhaupt met de eetlust?
quote:Op donderdag 3 april 2014 13:42 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Eetlust is er weer sinds eergisteravond, heb gisteren een halve bord friet en een hele knakworst gegeten!![]()
en later nog 2 pannekoeken. Voor mijn doen enorm veel.
Da's ook niet geheel onbelangrijk. Krijg je daarnaast nog meer supplementen?quote:Ik wacht nog steeds op nutridrink want extra voedingstoffen he.
+1, maar dat komt door dat het hier al weekend isquote:Op donderdag 3 april 2014 13:24 schreef rulerofdeath het volgende:
Ik ook, maar morgen heb ik ook vrij dag dus no biggiequote:Op donderdag 3 april 2014 13:24 schreef rulerofdeath het volgende:
ik moet morgen gewoon om half 8 beginnenquote:Op donderdag 3 april 2014 17:05 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Ik ook, maar morgen heb ik ook vrij dag dus no biggie
Dan lig ik nog met de duim in de mond en teddybeer in de arm geklemd over D te dromen.quote:Op donderdag 3 april 2014 17:39 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
ik moet morgen gewoon om half 8 beginnen
Awwwwquote:Op donderdag 3 april 2014 17:57 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Dan lig ik nog met de duim in de mond en teddybeer in de arm geklemd over D te dromen.
Gaafquote:Op donderdag 3 april 2014 21:49 schreef rulerofdeath het volgende:
ook hier even delenhet is af
[ afbeelding ]
grolsch + grolsch bevalt ook welquote:Op donderdag 3 april 2014 22:23 schreef 100% Tukker het volgende:
Freddie King + fles rode wijn = baas.
jah, ik vind 'm zelf ontzettend goed gelukt. niet van echt te onderscheiden zeg maarquote:
Die zekering gaat er niet zomaar door, dus ergens zit er iets niet goed...quote:Op donderdag 3 april 2014 20:14 schreef ReMcOrE het volgende:
subwoofer stopte er ineens mee op de weg naar huis
zekering van versterker lijkt doorgebrand te zijn, dat ding wat in een plastic koker middenin de dikke rode kabel (die van de accu komt) zit is aardig zwart
heb er verder totaal geen verstand van, dus maar even langs een car-audio winkel morgen. weet ik zeker dat er weer de goede zekering in gaat!
en op één op andere manier lijkt mij ECU ook los te hangen onder de motorkap, zag ik toen ik naar zekering keekgeen idee hoe dat in godsnaam is gebeurd, ook geen flauw idee hoe zoiets vast hoort te zitten...
gaat lekker vandaag
Nice!quote:Op donderdag 3 april 2014 21:49 schreef rulerofdeath het volgende:
ook hier even delenhet is af
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 4 april 2014 07:14 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Mogguh![]()
Mooi op tijd.. Ik ook alweer met een drukke dag voor de boeg
Nathaliequote:
pff, wat doe je zoal op zo'n dag dan?quote:Op vrijdag 4 april 2014 07:53 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]lange dag vandaag.. tot half 2 vannacht werken..
School, dan het hele huis schoonmaken en dan mn datequote:
die eerste 2 is niet watquote:Op vrijdag 4 april 2014 07:56 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
School, dan het hele huis schoonmaken en dan mn date
Nee, diezelfdequote:Op vrijdag 4 april 2014 08:00 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
die eerste 2 is niet wat
maar je hebt al een nieuwe date?
ah, okequote:
Lopende bandwerk, je weet tochquote:Op vrijdag 4 april 2014 08:02 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
ah, oke
ik vond het anders al wel heel snel
Goeiedag eem!quote:Op vrijdag 4 april 2014 07:53 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]lange dag vandaag.. tot half 2 vannacht werken..
quote:Op vrijdag 4 april 2014 08:03 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Lopende bandwerk, je weet toch
Hij is niet verliefd. Maar wat niet is kan nog komen. Opgeven is voor mietjesquote:
Ik krijg:quote:Op donderdag 3 april 2014 13:51 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]![]()
Lekker smikkelen dus. Je kan het hebben, dat scheelt.
[..]
Da's ook niet geheel onbelangrijk. Krijg je daarnaast nog meer supplementen?
Goedemorgen Nathquote:Op vrijdag 4 april 2014 08:33 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Hij is niet verliefd. Maar wat niet is kan nog komen. Opgeven is voor mietjes
Goedemorgen lieverdquote:
Aight, veel plezierquote:Op vrijdag 4 april 2014 08:33 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 4 april 2014 08:33 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Goedzo meissiequote:
6 uur beginnen met oppassen.. half 1 kids in auto mee naar gezin 2 daar tot 5 oppassen en half 7 bij kartplaza beginnenquote:Op vrijdag 4 april 2014 07:55 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
pff, wat doe je zoal op zo'n dag dan?
loopt wel los.. veel afwisseling toepassen haha..quote:Op vrijdag 4 april 2014 08:03 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Goeiedag eem!
Zo lang is die van mij gelukkig niet. Sterkte vandaag
you go girl.. gooi je charmes in de strijd!!quote:Op vrijdag 4 april 2014 08:33 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
dondersquote:Op vrijdag 4 april 2014 09:42 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
6 uur beginnen met oppassen.. half 1 kids in auto mee naar gezin 2 daar tot 5 oppassen en half 7 bij kartplaza beginnen
uhhmmm ja en nee.. haha de tijd dak 4 kids tegelijk heb verdien ik 20 per uur.. maar nu heb k er maar 1 dus verdien k er maar 5 in t uur... kan er eigenlijk niet uit maar goed is vriendin van mij. . En tis een schatje.. dat helptquote:Op vrijdag 4 april 2014 09:46 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
donders
verdient dat nog een beetje dan? zo druk zijn op een dag?
oke, en doe je dat nog een beetje wit?quote:Op vrijdag 4 april 2014 09:48 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
uhhmmm ja en nee.. haha de tijd dak 4 kids tegelijk heb verdien ik 20 per uur.. maar nu heb k er maar 1 dus verdien k er maar 5 in t uur... kan er eigenlijk niet uit maar goed is vriendin van mij. . En tis een schatje.. dat helpt
alles is wit... in principe heb ik eigen bedrijfje..quote:Op vrijdag 4 april 2014 09:53 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
oke, en doe je dat nog een beetje wit?
je mag ook wel een keer op mij passen. er wordt gezegd dat ik soms ook net een klein kind ben
ah oke. maar blijft er dan nog wel wat over? of verdien je gewoon bergen met geld?quote:Op vrijdag 4 april 2014 09:54 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
alles is wit... in principe heb ik eigen bedrijfje..
oke, ik komquote:Op vrijdag 4 april 2014 09:54 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
alles is wit... in principe heb ik eigen bedrijfje..
Kom maar hoor... word wel gezegd dat ik streng ben..![]()
Jij bazinquote:Op vrijdag 4 april 2014 08:33 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 4 april 2014 09:45 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
you go girl.. gooi je charmes in de strijd!!
niet genoeg.. daarom ook weer naar school...quote:Op vrijdag 4 april 2014 09:55 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
ah oke. maar blijft er dan nog wel wat over? of verdien je gewoon bergen met geld?
dat is wel jammerquote:Op vrijdag 4 april 2014 10:01 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
niet genoeg.. daarom ook weer naar school...
op de halters ofniet?quote:Op vrijdag 4 april 2014 10:15 schreef 100% Tukker het volgende:
Goedemorgen.
[..]
Op de juiste plaatsen.![]()
helaas moet ik vandaag werken tot 16.30.quote:
vandaag ja.. heb ook relaxte dagen zat..quote:Op vrijdag 4 april 2014 10:16 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
dat is wel jammer
je werkt je het apezuur
werken..quote:Op vrijdag 4 april 2014 10:19 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
helaas moet ik vandaag werken tot 16.30.
wat doe je morgen?
ow, okequote:Op vrijdag 4 april 2014 12:17 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
vandaag ja.. heb ook relaxte dagen zat..
bahquote:
Zeker. Je mag ook mee eten als je dat wil.quote:Op vrijdag 4 april 2014 13:26 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Vanavond kan ik gewoon langswippen rond 18:00 om de liquids af te leveren?
Thanks, maar heb het vlees al uit de vriezer.quote:Op vrijdag 4 april 2014 13:33 schreef Kreator het volgende:
[..]
Zeker. Je mag ook mee eten als je dat wil.
even in griekenland de kas spekkenquote:Op vrijdag 4 april 2014 13:34 schreef 100% Tukker het volgende:
VAKANTIE GEBOEKT!
[ afbeelding ]
[ [url=http://www.visitskrapar.com/wp-content/uploads/2013/09/Bifteki-www.marloesseijger.nl-.jpg]afbeelding[/url] ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 4 april 2014 13:39 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
even in griekenland de kas spekken
Met Wausert ja. Eén weekje eind april. Drinksy had niet de financiële middelen. Ofwel: andere prioriteiten...quote:Op vrijdag 4 april 2014 13:48 schreef Kreator het volgende:
Niets mis met Griekenland..
Met Drinks & Wouser?
Onmeunig vretnquote:Op vrijdag 4 april 2014 13:34 schreef 100% Tukker het volgende:
VAKANTIE GEBOEKT!
[ afbeelding ]
[ [url=http://www.visitskrapar.com/wp-content/uploads/2013/09/Bifteki-www.marloesseijger.nl-.jpg]afbeelding[/url] ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Die zag ik eersgisteren nog wandelen. Niet dat dat verder belangrijk is.quote:Op vrijdag 4 april 2014 13:59 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Met Wausert ja. Eén weekje eind april. Drinksy had niet de financiële middelen. Ofwel: andere prioriteiten...
[ afbeelding ]
veel dagen ja maar qua uren valt t tegen hoorquote:Op vrijdag 4 april 2014 13:28 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
ow, oke
ik heb wel het idee dat je veel werkt.
quote:Op vrijdag 4 april 2014 14:12 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Onmeunig vretn
Wat ben ik blij dat ik nog wel gewoon naar de Griek zou kunnen gaan, mag alleen het gehakt niet hebben
Onder begeleiding en ter hoogte van Tactus?quote:Op vrijdag 4 april 2014 14:17 schreef Kreator het volgende:
[..]
Die zag ik eersgisteren nog wandelen. Niet dat dat verder belangrijk is.
Nee. Wauser.quote:Op vrijdag 4 april 2014 14:43 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Onder begeleiding en ter hoogte van Tactus?
Mwoh, de Griek die ik gewend ben had een vleesschotel met allerlei dingen en een beetje gehakt, dusquote:Op vrijdag 4 april 2014 14:43 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Hoewel ze normaliter toch erg veel gehakt gebruiken in de Griekse keuken.
Met een fietsenrek en wat bebording?quote:Op vrijdag 4 april 2014 14:52 schreef Kreator het volgende:
[..]
Nee. Wauser.. Die liep met allerlei troep over straat.
ik denk veel kots en poepquote:Op vrijdag 4 april 2014 13:57 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Ben benieuwd hoe zo'n Griekse cel er van binnen uitziet.
hmm, dat is dan wel jammer.quote:Op vrijdag 4 april 2014 14:30 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
veel dagen ja maar qua uren valt t tegen hoor
Ik heb al weekendquote:Op vrijdag 4 april 2014 15:26 schreef Kreator het volgende:
[..]
Hallo, schoonheid.
***** BIJNA WEEKEND *****
IK WIL NIET MEER WERKEN.
***** EINDE BERICHT *****
Ik ook. Schoonmaken, opruimen, boodschappen doen, klusjes.quote:Op vrijdag 4 april 2014 15:27 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik heb al weekendAlleen moet ik gewoon werken in mijn weekend
Schoonmaken, opruimen en boodschappen doen heb ik gelukkig net gedaan. Ik ga nu even met de beentje omhoog. Vanavond met de beentjes wijdquote:Op vrijdag 4 april 2014 15:31 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ik ook. Schoonmaken, opruimen, boodschappen doen, klusjes..
.
Vanaamd eerst maar eens met de beentjes omhoog..
Oh, is dat uitgelekt ja?quote:Op vrijdag 4 april 2014 15:35 schreef Kreator het volgende:
NWS / McDonalds stopt verkoop wrap na dood Nederlandse klant
'De verkoopmedewerkster had de gast erop moeten attenderen dat het niet meer de honingmosterdsaus maar satésaus was'. Wat al bijna een maand zo wasquote:Op vrijdag 4 april 2014 15:37 schreef Kreator het volgende:
Kennelijk. Belachelijk trouwens. Wat kan McD er nou aan doen dat iemand allergisch is.
quote:Op vrijdag 4 april 2014 15:32 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Vanavond met de beentjes wijd
Dat verschil ruik/proef je ook niet hč.quote:Op vrijdag 4 april 2014 15:37 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
'De verkoopmedewerkster had de gast erop moeten attenderen dat het niet meer de honingmosterdsaus maar satésaus was'. Wat al bijna een maand zo was
Ja, preciesquote:Op vrijdag 4 april 2014 15:39 schreef Kreator het volgende:
[..]
Dat verschil ruik/proef je ook niet hč..
staat ook uit respect voor de familie van de jongen... mja netjes maar mcd kan geen allergie ruiken natuurlijkquote:Op vrijdag 4 april 2014 15:37 schreef Kreator het volgende:
Kennelijk. Belachelijk trouwens. Wat kan McD er nou aan doen dat iemand allergisch is.
Ja, dat slaat al helemaal nergens op. Ik snap het wel, want imago. Maar toch... we gaan AH toch ook niet kwalijk nemen dat er mensen doodgaan aan een allergie.quote:Op vrijdag 4 april 2014 15:41 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
staat ook uit respect voor de familie van de jongen...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |