Komt goed. Overigens, volgend jaar samen een jaarkaart voor de FC? Ooit over gehad, maar weet niet of je er nog zin in hebt.quote:Op donderdag 3 april 2014 10:37 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Zou top zijn, anders moet ik het weekend in met louter fun-smaakjes.Drop ik het morgenavond na werktijd bij je...
Het ergste is nog dat hij nog steeds Stevens aan de kant kan houden. Het kan toch niet zo zijn dat die nog beroerder het spel hervatquote:Op donderdag 3 april 2014 09:11 schreef Kreator het volgende:
genieten idd.Marsman is mijn nieuwe held. 5x naar de tegenstander/buiten het veld gooien.
Laten we hopen dattie nu gewoon 2 of 3 weken niet in de weg hoeft te lopen, dan kunnen we nog es winnen.quote:
Snap niet waarom die man elke week speelt.quote:Op donderdag 3 april 2014 11:29 schreef Kreator het volgende:
[..]
Laten we hopen dattie nu gewoon 2 of 3 weken niet in de weg hoeft te lopen, dan kunnen we nog es winnen.
An sich wel, maar ik vind het eigenlijk best wel een aardig prijskaartje hebben voor een successupporters als ik.quote:Op donderdag 3 april 2014 11:02 schreef Kreator het volgende:
[..]
Komt goed. Overigens, volgend jaar samen een jaarkaart voor de FC? Ooit over gehad, maar weet niet of je er nog zin in hebt.
Dat vragen meerdere mensen zich af, die Borven heeft veel meer potentiequote:Op donderdag 3 april 2014 11:32 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Snap niet waarom die man elke week speelt.
Omdat ie 6,5 miljoen heeft gekost?quote:Op donderdag 3 april 2014 11:32 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Snap niet waarom die man elke week speelt.
¤ 248,50 voor 17 wedstrijden valt me nog wel mee op zich. Dan heb je ook een mooie plek op de 2e ring. Vak 323 ofzo.quote:Op donderdag 3 april 2014 11:33 schreef 100% Tukker het volgende:
An sich wel, maar ik vind het eigenlijk best wel een aardig prijskaartje hebben voor een successupporters als ik.
Verrekend met wat het kost als je de CL misloopt is ie idd erg duurquote:Op donderdag 3 april 2014 11:35 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Omdat ie 6,5 miljoen heeft gekost?
True. Maar het is wel ¤250,-.quote:Op donderdag 3 april 2014 11:35 schreef Kreator het volgende:
[..]
¤ 248,50 voor 17 wedstrijden valt me nog wel mee op zich. Dan heb je ook een mooie plek op de 2e ring. Vak 323 ofzo.
Best veel voor een niet-scorende spits.quote:Op donderdag 3 april 2014 11:35 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Omdat ie 6,5 miljoen heeft gekost?
Nice...quote:Op donderdag 3 april 2014 12:00 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
True. Maar het is wel ¤250,-.Daar kan ik 100 pillen voor kopen.
![]()
Tevens:
[ afbeelding ]
jij bent zo al wappie...quote:Op donderdag 3 april 2014 12:43 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Ik ken het niet en hoop dat ik er wappie van word.
Jawelquote:
Netjesquote:Op donderdag 3 april 2014 12:59 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Jawel
Een 8 voor mn sollicitatie en mn presentatie ook weer gehad. Nu andere presentaties aanhoren
Juist heerlijk met dit weer, tegen de tijd dat een lange broek benodigd is kap er ik er altijd meequote:
quote:Op donderdag 3 april 2014 13:16 schreef Ratelslangetje het volgende:
Goedemiddag. Bedankt voor de reacties in het vorige topic, gisteren.
Ik zal zo de poll van mei invullen.
ikke niet.. huidproblemen dus niet fijn als je erg veel zweet enzo..quote:Op donderdag 3 april 2014 13:13 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Juist heerlijk met dit weer, tegen de tijd dat een lange broek benodigd is kap er ik er altijd mee.
quote:Op donderdag 3 april 2014 13:16 schreef Ratelslangetje het volgende:
Goedemiddag. Bedankt voor de reacties in het vorige topic, gisteren.
Ik zal zo de poll van mei invullen.
Nathquote:
Ahw wat sneu.quote:Op donderdag 3 april 2014 13:24 schreef rulerofdeath het volgende:
Ik heb net het idee dat het vrijdag is.
Wat zal me dat morgen tegenvallen
quote:Op donderdag 3 april 2014 13:25 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Op een ding na: ik wil jullie allemaal zien!
18 uur geslapen, wauwquote:Op donderdag 3 april 2014 13:25 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
NathIk ben net wakker, heb 18 uur geslapen! en sinds 2 dagen vreselijke spierpijnen. Volgens mij ben ik aan het afkicken van de morfine.
![]()
Verder voel ik me wel goed.
In de poll van April moeten de witte vakjes groen zijn maar ik kan het niet meer veranderen.
En in de poll van Mei moeten de rode vakjes wit zijn want waarschijnlijk kan ik gewoon op die dagen maar da''s niet helemaal zeker.
Sowieso is niets zeker. Op een ding na: ik wil jullie allemaal zien!
Hoi Dragan.quote:
Hey babe!quote:Op donderdag 3 april 2014 13:30 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Hoi Dragan.
Vanavond BBQ (lees: kipfiletje eten) bij zusje L.
quote:Op donderdag 3 april 2014 13:30 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
18 uur geslapen, wauw
Fijn dat je je goed voelt lieverd
Wij willen jou ook zien! Aan jou om dus uiteindelijk een datum te prikken en locatie te kiezen![]()
Is aan jou babequote:Op donderdag 3 april 2014 13:35 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Rond 25 april en rond 7 mei zijn de enige keren dat ik misschien niet kan ivm Kims verjaardag en die van moi. Maar ook dat valt te regelen als de meet op een van die data valt.
quote:
Eetlust is er weer sinds eergisteravond, heb gisteren een halve bord friet en een hele knakworst gegeten!quote:Op donderdag 3 april 2014 13:33 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Hey babe!
Geniet er van.Hoe is het überhaupt met de eetlust?
quote:Op donderdag 3 april 2014 13:42 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Eetlust is er weer sinds eergisteravond, heb gisteren een halve bord friet en een hele knakworst gegeten!![]()
en later nog 2 pannekoeken. Voor mijn doen enorm veel.
Da's ook niet geheel onbelangrijk. Krijg je daarnaast nog meer supplementen?quote:Ik wacht nog steeds op nutridrink want extra voedingstoffen he.
+1, maar dat komt door dat het hier al weekend isquote:Op donderdag 3 april 2014 13:24 schreef rulerofdeath het volgende:
Ik ook, maar morgen heb ik ook vrij dag dus no biggiequote:Op donderdag 3 april 2014 13:24 schreef rulerofdeath het volgende:
ik moet morgen gewoon om half 8 beginnenquote:Op donderdag 3 april 2014 17:05 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Ik ook, maar morgen heb ik ook vrij dag dus no biggie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |