quote:Op woensdag 2 april 2014 10:09 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
ohhhh ik verwachtte een abnormaal dier... maar tis een katje
Huh?quote:Op woensdag 2 april 2014 10:29 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Die van mei kan ik niet in stemmen
Voor het uitvak in het kader van 1 april?quote:Op woensdag 2 april 2014 10:28 schreef Kreator het volgende:
Vanavond naar Twente. Kreeg een vrijkaartje van mijn schoonvader. In m'n eentje.. Maar ja, gratiz is gratiz.
ja.... als goed is sta k ook in de meetingdinges... alleen heb ik alles optioneel gelaten...quote:
...in de verkeerde maand...quote:Op woensdag 2 april 2014 10:50 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
ja.... als goed is sta k ook in de meetingdinges... alleen heb ik alles optioneel gelaten...
Zal wel weer een top wedstrijd worden vanavondquote:Op woensdag 2 april 2014 10:28 schreef Kreator het volgende:
Vanavond naar Twente. Kreeg een vrijkaartje van mijn schoonvader. In m'n eentje.. Maar ja, gratiz is gratiz.
Ik heb sinds kort de HTC One, bazentelefoonquote:Op woensdag 2 april 2014 11:30 schreef Redbaron het volgende:
pff batterij van de telefoon begint aardig op te raken. Zelfs met de lader erin loopt ie leeg
volgende week een nieuwe telefoon uitzoeken maar ik twijfel tussen de nieuwe HTC of de S5
Das niet erg handig....quote:Op woensdag 2 april 2014 11:30 schreef Redbaron het volgende:
pff batterij van de telefoon begint aardig op te raken. Zelfs met de lader erin loopt ie leeg
volgende week een nieuwe telefoon uitzoeken maar ik twijfel tussen de nieuwe HTC of de S5
Ja de HTC heeft als pluspunt dat ie van aluminium is, minpunt is de camera en de interface.quote:Op woensdag 2 april 2014 11:30 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ik heb sinds kort de HTC One, bazentelefoon
Die nieuwe schijnt nog beter te zijn
Camera van de HTC is nog niet helemaal top, vooral softwarematig. Maar op ALLE overige dingen is hij beter dan de S5quote:Op woensdag 2 april 2014 11:30 schreef Redbaron het volgende:
Interface van HTC vind ik persoonlijk weinig mis mee, als je tenminste BlinkFeed (quote:Op woensdag 2 april 2014 11:38 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Ja de HTC heeft als pluspunt dat ie van aluminium is, minpunt is de camera en de interface.
Voordeel van Samsung is dat ik al jaren Samsung heb, nadeel in de plastic buitenland en nog onbekend of en wanneer deze uitkomt met aluminium
Idd, HTC Sense is veel beter te doen dan het verschrikkelijke touchwish van Samsung, met al zijn kleurtjes en geluidenquote:Op woensdag 2 april 2014 11:39 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Interface van HTC vind ik persoonlijk weinig mis mee, als je tenminste BlinkFeed () uitschakelt
En hij is inderdaad van aluminium, voelt echt onverwoestbaar aan
Ligt ook erg fijn in de hand
Vooral de huidige Sense. Die van vroeger was ook te kleurrijk en omslachtig. Tegenwoordig gewoon strak en mooiquote:Op woensdag 2 april 2014 11:39 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Idd, HTC Sense is veel beter te doen dan het verschrikkelijke touchwish van Samsung, met al zijn kleurtjes en geluiden.
Idd, ze zijn echt heel erg richting stock gegaan met de goede toevoegingen van Sense.quote:Op woensdag 2 april 2014 11:40 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Vooral de huidige Sense. Die van vroeger was ook te kleurrijk en omslachtig. Tegenwoordig gewoon strak en mooi
Heb ik ook gedaan, maar heb de One pas 3 weken ofzo, hou 'm nog even stockquote:Op woensdag 2 april 2014 11:41 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Idd, ze zijn echt heel erg richting stock gegaan met de goede toevoegingen van Sense.
Root de telefoons nog wel steeds om al die achterlijke bloatware te verwijderen, maar die heb je tegenwoordig bij ieder merk....
Ik draai op de One ook nog altijd gewoon stock maar dan wel ge-root. Toevoeging zie ik nog niet om custom te draaien op deze telefoon.quote:Op woensdag 2 april 2014 11:42 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Heb ik ook gedaan, maar heb de One pas 3 weken ofzo, hou 'm nog even stock
Ja, maar het blijft 'kleurrijk', om het maar zo te noemenquote:Op woensdag 2 april 2014 11:43 schreef Redbaron het volgende:
De S5 hebben ze qua interface toch ook op de schop gegooid?!
Dat aluminium is wel Bas-proof. Dat is een groot voordeel
Badass man, badassquote:Op woensdag 2 april 2014 11:45 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
En ik heb "nog steeds" m'n HTC Wildfire uit 2010, ruig he?
Ja, maar in m'n eentje... nu ja. Ik ga wel op de fiets en ik zie het wel.quote:Op woensdag 2 april 2014 10:37 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Voor het uitvak in het kader van 1 april?![]()
Twente is leuk.Altijd tof om nog even het laatste beetje bier buiten het stadion weg te tikken. Oh wacht...
Ewa chickiequote:
Tietjes bloot?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |