Dan lig ik nog met de duim in de mond en teddybeer in de arm geklemd over D te dromen.quote:Op donderdag 3 april 2014 17:39 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
ik moet morgen gewoon om half 8 beginnen
Awwwwquote:Op donderdag 3 april 2014 17:57 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Dan lig ik nog met de duim in de mond en teddybeer in de arm geklemd over D te dromen.
Gaafquote:Op donderdag 3 april 2014 21:49 schreef rulerofdeath het volgende:
ook hier even delenhet is af
[ afbeelding ]
grolsch + grolsch bevalt ook welquote:Op donderdag 3 april 2014 22:23 schreef 100% Tukker het volgende:
Freddie King + fles rode wijn = baas.
jah, ik vind 'm zelf ontzettend goed gelukt. niet van echt te onderscheiden zeg maarquote:
Die zekering gaat er niet zomaar door, dus ergens zit er iets niet goed...quote:Op donderdag 3 april 2014 20:14 schreef ReMcOrE het volgende:
subwoofer stopte er ineens mee op de weg naar huis
zekering van versterker lijkt doorgebrand te zijn, dat ding wat in een plastic koker middenin de dikke rode kabel (die van de accu komt) zit is aardig zwart
heb er verder totaal geen verstand van, dus maar even langs een car-audio winkel morgen. weet ik zeker dat er weer de goede zekering in gaat!
en op één op andere manier lijkt mij ECU ook los te hangen onder de motorkap, zag ik toen ik naar zekering keekgeen idee hoe dat in godsnaam is gebeurd, ook geen flauw idee hoe zoiets vast hoort te zitten...
gaat lekker vandaag
Nice!quote:Op donderdag 3 april 2014 21:49 schreef rulerofdeath het volgende:
ook hier even delenhet is af
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 4 april 2014 07:14 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Mogguh![]()
Mooi op tijd.. Ik ook alweer met een drukke dag voor de boeg
Nathaliequote:
pff, wat doe je zoal op zo'n dag dan?quote:Op vrijdag 4 april 2014 07:53 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]lange dag vandaag.. tot half 2 vannacht werken..
School, dan het hele huis schoonmaken en dan mn datequote:
die eerste 2 is niet watquote:Op vrijdag 4 april 2014 07:56 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
School, dan het hele huis schoonmaken en dan mn date
Nee, diezelfdequote:Op vrijdag 4 april 2014 08:00 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
die eerste 2 is niet wat
maar je hebt al een nieuwe date?
ah, okequote:
Lopende bandwerk, je weet tochquote:Op vrijdag 4 april 2014 08:02 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
ah, oke
ik vond het anders al wel heel snel
Goeiedag eem!quote:Op vrijdag 4 april 2014 07:53 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]lange dag vandaag.. tot half 2 vannacht werken..
quote:Op vrijdag 4 april 2014 08:03 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Lopende bandwerk, je weet toch
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |