abonnement Unibet Coolblue
pi_138425906







einde.gifBroes.jpgDAF-avatar[1].gif


noiconn.png







in 1856 startte Alexxx Burrell met de bouw van stoomtrekkers!







Tjabbo's fleshlight
Bojo's date begin----------Eind
Ook_Gek avatar blunder






quote:
0s.gif Op vrijdag 2 september 2011 12:40 schreef FkTwkGs2012 het volgende:

dangel , geile chicka, neuckuh? O+ doe jij eens een goeie gooi naar wat het thema van alex zijn boek is. *O*

13s.gif Op vrijdag 2 september 2011 14:39 schreef Dangel het volgende:

jij bent de ontsteking van de blinde darm die PTA SC heet :r
quote:
3s.gif Op zondag 11 september 2011 21:47 schreef Anne het volgende:
IK BEN LABIEL.
quote:
14.gif
Op dinsdag 21 september 2010 18:39 schreef Anne het volgende:
Ik reed gisteren wel even door een tunnel. En toen ik eruit kwam, kwam ik.
quote:
Op dinsdag 19 februari 2008 19:09 schreef BaraCuda het volgende:
Ik heb ook een piemel ^O^
quote:
1.gif Op woensdag 12 mei 2010 21:54 schreef Sounddragon het volgende:

sex en Lada in één zin _O-

*mompelt iets over anticonceptie

14.gif Op woensdag 12 mei 2010 21:55 schreef Alexxxxx het volgende:

de enige auto waarin enigzins sexuele dingen zijn gebeurd met mij is anders mijn niva :9

1.gif Op woensdag 12 mei 2010 21:56 schreef Sjoegerd het volgende:

Herinner me er aan dat ik niet in jouw Niva ga zitten :')
quote:
@2cv:
Op maandag 28 juni 2010 17:17 schreef Paladijn het volgende:
Met de hoeveelheid onzin die je verkondigd is het geen wonder dat je geen PTA-mod meer bent :')
quote:
Op maandag 12 juli 2010 21:43 schreef Alexxxxx het volgende:
mijn nagels zijn vandaag gelakt :')
quote:
Op vrijdag 13 augustus 2010 21:19 schreef BaraCuda het volgende:

Je hebt nog gelijk ook ;( m'n rechter tiet is verrekt :')
quote:
Op vrijdag 13 augustus 2010 22:09 schreef Anne het volgende:

Nou en :'). Niemand komt zomaar aan mijn boobjens.
quote:
5s.gif Op woensdag 9 februari 2011 21:33 schreef Barcaconia het volgende:

Heb jij soms zin in aids tijdens je chemokuur?

14s.gif Op woensdag 9 februari 2011 21:37 schreef Alexxxxx het volgende:

nee,ik drink (vrijwel) geen alcohol.
quote:
3s.gif Op maandag 8 april 2013 12:08 schreef Alexxxxx het volgende:

Als ik zou weten wat ik bedoel zou ik het waarschijnlijk niet posten.
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 december 2013 22:58 schreef Paladijn het volgende:
Uiteindelijk houdt dit alleen maar in dat Alexxx de slimste man op aarde is.
vorige deeltjes, statistieken, wie post er het meest enz enz
http://www.piles.nl/fok/index.php?reeks_id=11
Sic nos rodunt omnes gentes et sic erimus egentes. Qui nos rodunt confundantur et cum iustis non scribantur.
Leuke Android apps van Little Blue Frog. Blog Carbagerun verslagen team 9000 - Spijker
pi_138425917
En nu weer aan't werk om 07:34 :'(
Sic nos rodunt omnes gentes et sic erimus egentes. Qui nos rodunt confundantur et cum iustis non scribantur.
Leuke Android apps van Little Blue Frog. Blog Carbagerun verslagen team 9000 - Spijker
pi_138427574
quote:
11s.gif Op dinsdag 1 april 2014 21:42 schreef Anne het volgende:
Hoe komt het :o?
Gisteravond dus een bijeenkomst van de buurt/woningbouwvereniging gehad. Eigenlijk willen ze begin 2015 beginnen met deze woningen tegen de vlakte te smijten. Nou had ik dat nieuws al verwacht. De woningen zijn 55 jaar oud en voldoen gewoon niet aan moderne eisen als ze ze weer willen verhuren (geen CV, beperkte isolatie en ventilatie met alle bijkomende problemen, klein van stuk), en de woningbouwvereniging wil in 2018 alleen nog maar maximaal (of minimaal) C-label woningen hebben (dit zijn allemaal E-G). Dus als je dan hoort dat ze een bijeenkomst 'over de toekomst van uw woning' regelen was het voor mij vrij duidelijk :+

En hoewel er best wel voordelen aan nieuwe woningen zitten, zijn er ook nadelen. De huurprijs gaat fors omhoog tot in mijn geval waarschijnlijk zelfs het dubbele (zonder aftrek huurtoeslag, netto gaat het dan mogelijk 80-100 euro omhoog per maand maar dat kan ik eigenlijk al niet missen). Andere vaste lasten zullen waarschijnlijk ook stijgen. En je moet verhuizen, permanent of toch een klein jaar in een tussenwoning tot de nieuwe woning er staat (krijg je wel een vergoeding voor), wat altijd een gedoe is en helemaal niet fijn als je erg tevreden bent op de locatie waar je woont. En ik woon hier 'maar' 7 jaar, er was één 'buur'vrouw van 85 die daar al 60 jaar woonde :{

Volgens mij gaan we een petitie tekenen en bezwaar indienen, want wil niemand echt nu weg uit hun huis... De meesten zijn senioren en wonen er te lang, en kunnen de extra lasten niet trekken (ik niet in ieder geval), en nemen de ouderdomsproblemen maar voor lief.
pi_138427678
quote:
11s.gif Op woensdag 2 april 2014 08:23 schreef Anne het volgende:
Je plaatjes doen het niet.

En als ik niet nu naar mijn werk moest gaan, had ik een nieuwe gemaakt.
de surfer was down toen je dat postte

kun je nog wel de TT aanpassen ;( waar we/iedereen slowchat-topics, braak ;(
  woensdag 2 april 2014 @ 11:56:04 #5
322318 .Neovo.
Driven By The Future
pi_138430443
quote:
0s.gif Op woensdag 2 april 2014 10:15 schreef Dingest het volgende:

[..]

Gisteravond dus een bijeenkomst van de buurt/woningbouwvereniging gehad. Eigenlijk willen ze begin 2015 beginnen met deze woningen tegen de vlakte te smijten. Nou had ik dat nieuws al verwacht. De woningen zijn 55 jaar oud en voldoen gewoon niet aan moderne eisen als ze ze weer willen verhuren (geen CV, beperkte isolatie en ventilatie met alle bijkomende problemen, klein van stuk), en de woningbouwvereniging wil in 2018 alleen nog maar maximaal (of minimaal) C-label woningen hebben (dit zijn allemaal E-G). Dus als je dan hoort dat ze een bijeenkomst 'over de toekomst van uw woning' regelen was het voor mij vrij duidelijk :+

En hoewel er best wel voordelen aan nieuwe woningen zitten, zijn er ook nadelen. De huurprijs gaat fors omhoog tot in mijn geval waarschijnlijk zelfs het dubbele (zonder aftrek huurtoeslag, netto gaat het dan mogelijk 80-100 euro omhoog per maand maar dat kan ik eigenlijk al niet missen). Andere vaste lasten zullen waarschijnlijk ook stijgen. En je moet verhuizen, permanent of toch een klein jaar in een tussenwoning tot de nieuwe woning er staat (krijg je wel een vergoeding voor), wat altijd een gedoe is en helemaal niet fijn als je erg tevreden bent op de locatie waar je woont. En ik woon hier 'maar' 7 jaar, er was één 'buur'vrouw van 85 die daar al 60 jaar woonde :{

Volgens mij gaan we een petitie tekenen en bezwaar indienen, want wil niemand echt nu weg uit hun huis... De meesten zijn senioren en wonen er te lang, en kunnen de extra lasten niet trekken (ik niet in ieder geval), en nemen de ouderdomsproblemen maar voor lief.
Heftig, maar herkenbaar. Hier in het dorp staan ook enkele woningen van na de oorlog die gesloopt gaan worden. Iedereen die erin zit is hier natuurlijk ook op tegen. Maar die huizen zijn ook echt krotten, en daar betalen ze ook maar 200 euro huur per maand. Ze hebben een aantal petities opgestart, waar niemand aan meewerkt, en ze hebben zelfs mensen van de Tweede Kamer op bezoek gehad. :') Gaat hier behoorlijk ver.

Overal staan borden in de tuin dat de bewoners tegen zijn en de gemeente nergens voor opkomt.

Ik snap je situatie wel. Succes en sterkte ;)
pi_138431924
TT's met 'waar' :')
In tijden van crisis moet je niet met lastenverhogingen komen.
  woensdag 2 april 2014 @ 18:05:22 #7
150083 Barcaconia
ºº [[[[] []]]] ºº
pi_138442260
Knap dat de buurvrouw al 60 jaar in een huis woont wat er 55 jaar staat. Inhoudelijk verder geen opmerkingen behalve dat het klote is.
[b]Op vrijdag 24 augustus 2007 09:50 schreef PretKroket het volgende:[/b]
dude? :') ik hoop voor je dat je niet serieus bent
Even voor jou: 2x1/2 = 1/2 x 1/2
[b]Neem mij niet tè serieus, dat doe ik zelf ook niet[/b]
pi_138444357
Sic nos rodunt omnes gentes et sic erimus egentes. Qui nos rodunt confundantur et cum iustis non scribantur.
Leuke Android apps van Little Blue Frog. Blog Carbagerun verslagen team 9000 - Spijker
pi_138444768
En sux @ je huisje Dingest. Op zich krijg je wel vergoedingen e.d., maar je moet inderdaad naar een ander huis met hogere huur. Voor een verhuurder zijn mensen die ergens lang huren ook helemaal niet praktisch gezien ze de kosten amper mogen verhogen.

De 121 is ten dode opgeschreven begrijp ik? :X
Sic nos rodunt omnes gentes et sic erimus egentes. Qui nos rodunt confundantur et cum iustis non scribantur.
Leuke Android apps van Little Blue Frog. Blog Carbagerun verslagen team 9000 - Spijker
  woensdag 2 april 2014 @ 19:37:33 #10
132767 lipje
zeg maar nee, krijg je er twee
pi_138445753
avond :W
Return of the Unox-muts
Bezitter van een burgerbak Voorheen Alfist
verrekte koekwaus :')
Pappa van Aafke en Onno
  woensdag 2 april 2014 @ 19:39:33 #11
132767 lipje
zeg maar nee, krijg je er twee
pi_138445855
quote:
11s.gif Op woensdag 2 april 2014 08:23 schreef Anne het volgende:
Je plaatjes doen het niet.

En als ik niet nu naar mijn werk moest gaan, had ik een nieuwe gemaakt.
als ik door slotjes heen kon posten, had ik dat ook gedaan :')
Return of the Unox-muts
Bezitter van een burgerbak Voorheen Alfist
verrekte koekwaus :')
Pappa van Aafke en Onno
pi_138446080
feli met je baan Anne!
  woensdag 2 april 2014 @ 20:08:46 #13
150083 Barcaconia
ºº [[[[] []]]] ºº
pi_138447417
quote:
14s.gif Op woensdag 2 april 2014 19:43 schreef Alexxxxx het volgende:
feli met je baan Anne!
Jammer dat mensen met een baan hier niet mogen posten. We zullen je missen ;(
[b]Op vrijdag 24 augustus 2007 09:50 schreef PretKroket het volgende:[/b]
dude? :') ik hoop voor je dat je niet serieus bent
Even voor jou: 2x1/2 = 1/2 x 1/2
[b]Neem mij niet tè serieus, dat doe ik zelf ook niet[/b]
pi_138448229
quote:
10s.gif Op woensdag 2 april 2014 20:08 schreef Barcaconia het volgende:

[..]

Jammer dat mensen met een baan hier niet mogen posten. We zullen je missen ;(
en mensen zonder baan zitten aan de ketting in de kelder van het uwv, die gaan we ook missen.
  † In Memoriam † woensdag 2 april 2014 @ 20:37:01 #15
25682 2cv
Niet subtiel
pi_138448890
quote:
14s.gif Op woensdag 2 april 2014 20:25 schreef Alexxxxx het volgende:

[..]

en mensen zonder baan zitten aan de ketting in de kelder van het uwv, die gaan we ook missen.
Vandaar dat er geen nieuwe SC kwam.
Op maandag 14 mei 2012 23:55 schreef Sjoegerd het volgende:
Volgens mij wordt geen enkele auto zo onderhouden en geliefd als de jouwe :)
https://www.facebook.com/groups/linkshandigen/
  † In Memoriam † woensdag 2 april 2014 @ 20:37:17 #16
25682 2cv
Niet subtiel
pi_138448909
quote:
14s.gif Op woensdag 2 april 2014 19:43 schreef Alexxxxx het volgende:
feli met je baan Anne!
Dattum.
Op maandag 14 mei 2012 23:55 schreef Sjoegerd het volgende:
Volgens mij wordt geen enkele auto zo onderhouden en geliefd als de jouwe :)
https://www.facebook.com/groups/linkshandigen/
  † In Memoriam † woensdag 2 april 2014 @ 20:39:06 #17
25682 2cv
Niet subtiel
pi_138449002
quote:
0s.gif Op woensdag 2 april 2014 10:15 schreef Dingest het volgende:

[..]

Gisteravond dus een bijeenkomst van de buurt/woningbouwvereniging gehad. Eigenlijk willen ze begin 2015 beginnen met deze woningen tegen de vlakte te smijten. Nou had ik dat nieuws al verwacht. De woningen zijn 55 jaar oud en voldoen gewoon niet aan moderne eisen als ze ze weer willen verhuren (geen CV, beperkte isolatie en ventilatie met alle bijkomende problemen, klein van stuk), en de woningbouwvereniging wil in 2018 alleen nog maar maximaal (of minimaal) C-label woningen hebben (dit zijn allemaal E-G). Dus als je dan hoort dat ze een bijeenkomst 'over de toekomst van uw woning' regelen was het voor mij vrij duidelijk :+

En hoewel er best wel voordelen aan nieuwe woningen zitten, zijn er ook nadelen. De huurprijs gaat fors omhoog tot in mijn geval waarschijnlijk zelfs het dubbele (zonder aftrek huurtoeslag, netto gaat het dan mogelijk 80-100 euro omhoog per maand maar dat kan ik eigenlijk al niet missen). Andere vaste lasten zullen waarschijnlijk ook stijgen. En je moet verhuizen, permanent of toch een klein jaar in een tussenwoning tot de nieuwe woning er staat (krijg je wel een vergoeding voor), wat altijd een gedoe is en helemaal niet fijn als je erg tevreden bent op de locatie waar je woont. En ik woon hier 'maar' 7 jaar, er was één 'buur'vrouw van 85 die daar al 60 jaar woonde :{

Volgens mij gaan we een petitie tekenen en bezwaar indienen, want wil niemand echt nu weg uit hun huis... De meesten zijn senioren en wonen er te lang, en kunnen de extra lasten niet trekken (ik niet in ieder geval), en nemen de ouderdomsproblemen maar voor lief.
Dat zuigt -O-

Kan de hogere huurprijs van de nieuw te bouwen woning niet gezien worden als een te grote huurverhoging waardoor deze illegaal is ? Want dan zit je goedkoop in een nieuw huis.
Op maandag 14 mei 2012 23:55 schreef Sjoegerd het volgende:
Volgens mij wordt geen enkele auto zo onderhouden en geliefd als de jouwe :)
https://www.facebook.com/groups/linkshandigen/
pi_138449022
Tetten!
pi_138449037
en gefeliciteerd Anne! *O*
  woensdag 2 april 2014 @ 20:40:37 #20
22957 Duvel
Gevallen engel.
pi_138449075
Ja hoera.
Niet alles wat geen nut heeft
heeft geen zin.
Stijn De Paepe
  † In Memoriam † woensdag 2 april 2014 @ 20:46:54 #21
25682 2cv
Niet subtiel
pi_138449357
Vanmiddag 200kg grindtegels van een karretje af gehaald. 800kg was n.l. wat teveel van het goede: het ding veerde niet meer en ik had het idee dat de wielen er elk moment onder vandaan konden knappen.
Op maandag 14 mei 2012 23:55 schreef Sjoegerd het volgende:
Volgens mij wordt geen enkele auto zo onderhouden en geliefd als de jouwe :)
https://www.facebook.com/groups/linkshandigen/
pi_138449391
quote:
1s.gif Op woensdag 2 april 2014 11:56 schreef .Neovo. het volgende:

[..]

Heftig, maar herkenbaar. Hier in het dorp staan ook enkele woningen van na de oorlog die gesloopt gaan worden. Iedereen die erin zit is hier natuurlijk ook op tegen. Maar die huizen zijn ook echt krotten, en daar betalen ze ook maar 200 euro huur per maand. Ze hebben een aantal petities opgestart, waar niemand aan meewerkt, en ze hebben zelfs mensen van de Tweede Kamer op bezoek gehad. :') Gaat hier behoorlijk ver.

Overal staan borden in de tuin dat de bewoners tegen zijn en de gemeente nergens voor opkomt.

Ik snap je situatie wel. Succes en sterkte ;)
Ik weet niet of dit nou echt krotten te noemen zijn, maar ze voldoen duidelijk niet meer aan moderne 'eisen' - dus wat een consument van een moderne woning verwacht. Dat zorgt voor een lage puntenscore waar de huur op gebaseerd is en dat maakt ze aantrekkelijk voor mensen met een laag inkomen zoals ik of WAOers (de rest :') - en die zitten niet op een verhoging van vaste lasten te wachten want ze/we hebben het al niet enorm breed. En inderdaad, mensen die er heel lang wonen hebben ook het voordeel dat hun huur nog op basis is van toen ze er kwamen wonen.

Voor de woningbouwverening is dat natuurlijk geen goede handel. Wij vinden het prima om zo te wonen. De isolatie is niet ideaal, verwarming kan beter, schimmel is niet extreem wenselijk en binnen is de boel aan de oude en simpele kant. Maar voor die lui die er al 40 jaar wonen was dat destijds de standaard; ze weten niet beter en zien het probleem niet. Ik weet wel beter maar heb over het algemeen /care want het is goedkoop, rustig en ook niet bepaald middeleeuws :P Moderne meuk is prima en ik ben er niet rouwig om als het huis weg gaat, maar voor een lagere prijs ben ik hier echt tevreden mee dus voor mij hoeft het ook niet.
Voor de woningbouw wordt het ieder jaar lastiger om de woning aantrekkelijk te maken voor een moderne huurder met moderne wensen, want het is niet rendabel om die woningen nog te moderniseren. Ze vroegen ons op de bijeenkomst ook rekening te houden 'met de huurder na u'. Dan is het voor mij al duidelijk dat we kunnen protesteren wat we willen; de woningbouw heeft besloten in 2018 hooguit C-label-woningen te hebben - deze gebouwen gaan voor die tijd gewoon tegen de vlakte. Ik teken die petitie puur uit financieel oogpunt, maar ik maak mij echt geen illusie dat ik over 20 jaar nog steeds in ditzelfde huis zal (kan) zitten :P

quote:
0s.gif Op woensdag 2 april 2014 18:05 schreef Barcaconia het volgende:
Knap dat de buurvrouw al 60 jaar in een huis woont wat er 55 jaar staat. Inhoudelijk verder geen opmerkingen behalve dat het klote is.
Het zijn 2x6 woningen (of 2x3 gebouwen; twee-onder-één-kap-woningen) van twee verschillende typen. Mijn rijtje is uit '59, het andere waar zij woont is uit '53 ;) Dus zij is daar komen wonen toen die woningen opgeleverd werden en is gewoon nooit verhuisd. Mijn oma woont ook al ruim 65 jaar in haar huurwoning; zij is zelfs de allereerste bewoonster die in die groep huurwoningen is komen wonen.
Daarentegen zijn er in twee woningen in januari nog nieuwe mensen komen wonen, waaronder mijn buren. Die staat nu lekker te balen met z'n mooie schuur die hij speciaal voor zijn XJS heeft staan bouwen :')

quote:
0s.gif Op woensdag 2 april 2014 19:19 schreef Paladijn het volgende:
En sux @ je huisje Dingest. Op zich krijg je wel vergoedingen e.d., maar je moet inderdaad naar een ander huis met hogere huur. Voor een verhuurder zijn mensen die ergens lang huren ook helemaal niet praktisch gezien ze de kosten amper mogen verhogen.

De 121 is ten dode opgeschreven begrijp ik? :X
Yep, zo'n 5.700e verhuisvergoeding :Y Je kunt kiezen tussen of op de prioriteitslijst komen te staan en permanent naar een andere woning, of je krijgt een tussenwoning die al gebruiksklaar is (alleen je eigen meuk erin) voor je huidige huurprijs. Dan kan je nog eens kiezen of je in die tussenwoning wil blijven (voor de huurpijs die die woning normaal is), of dat je terug gaat naar je oude adres met je nieuwe woning (tegen de nieuwe huurprijs). Nou verwacht ik niet dat hele bedrag kwijt te zijn met inrichten en zo; toen ik hier kwam wonen was dat hooguit 2000e en toen moest ik nog allemaal nieuw spul kopen. Maar wat overblijft moet/ga ik dan wel gebruiken om voor zo'n 1,5 jaar de hogere huurprijs te compenseren...
Hoe dan ook, als de plannen blijven wat de woningbouw wil gaan ze begin 2015 beginnen en zit ik dus tot en met 2016 redelijk financieel goed. En als we vanuit de buurt het nog een jaar kunnen vertragen, des te beter ;)

Garage hier op de hoek had er allemaal gaten in geprikt :'( Hij vroeg wel wat ik ermee wilde, dus heel misschien is het nog (voor een jaartje) weer te redden. Ik heb nog geen afspraak met mijn gebruikelijk lasser om de totale schade te indexeren dus ik weet niet zeker hoe erg het nou is. Het klonk ook niet heel erg optimistisch... APK verloopt 30 mei dus ik heb nog even. Ik ben iig opties aan het afwegen, maar het is hoe dan ook lastig -O-
pi_138449518
Erg vervelend Dingest :{ .. Hopelijk haalt de petitie wat uit voor jullie!
quote:
10s.gif Op woensdag 2 april 2014 20:08 schreef Barcaconia het volgende:

[..]

Jammer dat mensen met een baan hier niet mogen posten. We zullen je missen ;(
Ik ben nog steeds parttime werkloos, helaas :P. Maandag mag ik weer naar het UWV voor een evaluatiegesprek.

Maar desalnietteplus, dank allemaal *O* !
pi_138449576
quote:
0s.gif Op woensdag 2 april 2014 20:39 schreef 2cv het volgende:

[..]

Dat zuigt -O-

Kan de hogere huurprijs van de nieuw te bouwen woning niet gezien worden als een te grote huurverhoging waardoor deze illegaal is ? Want dan zit je goedkoop in een nieuw huis.
Nope. Huurprijs is afhankelijk van een soort puntenstelsel, op basis van kwaliteit, comfort en gemak. Hoe meer punten, hoe meer huurprijs ze mogen vragen. En ze willen een woning neerzetten die ze over 50 jaar ook nog eens kunnen verhuren, dus ze zullen behoorlijk modern uitgerust worden. Dankzij dat stelsel zijn de huidige woningen zo goedkoop in huur ;)
pi_138449600
En parttime felicitaties voor Anne natuurlijk *O* *O*
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')