Van jou wist ik wel, zo ongeveer.quote:
Alleen in vermommingquote:Op dinsdag 1 april 2014 23:32 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Durf je nu nog wel op straat te komen?
Ik wil je TT er nog wel even inkieperen hoorquote:Op dinsdag 1 april 2014 23:49 schreef Againzender het volgende:
boeit me niet wie het opent, als ICT-er vraag ik mij altijd even af waarom het zo gaat
is prima zoquote:Op dinsdag 1 april 2014 23:52 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Ik wil je TT er nog wel even inkieperen hoor
Een marathon is me nog een beetje veel te ver, maar ik doe wel komende week mee aan de Roetersrun, die deze keer rondom Science Park is, want 5 km kan ik wel (hoop ikquote:Op dinsdag 1 april 2014 20:50 schreef computergirl het volgende:
Misschien zijn er hier nog sportievelingen, op 11 mei wordt er een kleinschalige marathon gelopen door Nw West.
http://www.degroenevanamsterdam.nl/homepage/
Jaa, ik zou ook meedoen alleen kwam net wat tussen. Als je loopt in Amsterdam, mag ik je dan trouwens wijzen op https://www.facebook.com/groups/runningjunkies/?fref=tsquote:Op woensdag 2 april 2014 00:24 schreef Rearviewmirror het volgende:
[..]
Een marathon is me nog een beetje veel te ver, maar ik doe wel komende week mee aan de Roetersrun, die deze keer rondom Science Park is, want 5 km kan ik wel (hoop ik)
Wat leuk, is dat in het weekend?quote:Op woensdag 2 april 2014 00:24 schreef Rearviewmirror het volgende:
[..]
Een marathon is me nog een beetje veel te ver, maar ik doe wel komende week mee aan de Roetersrun, die deze keer rondom Science Park is, want 5 km kan ik wel (hoop ik)
kruising Marnixstraat?quote:Op woensdag 2 april 2014 21:06 schreef KingRoland het volgende:
Liep weer langs elandsgracht zie ik weer een ongeluk.
Het houdt ook maar niet op.
Ongeveer, Busstation precies aan de overkant, bij de brug die naar het centrum gaat.quote:
Hoi Rolandquote:Op woensdag 2 april 2014 22:44 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Ongeveer, Busstation precies aan de overkant, bij de brug die naar het centrum gaat.
Hoi hoiquote:Op woensdag 2 april 2014 22:45 schreef Karina het volgende:
[..]
Hoi Roland
Hier was het ook altijd raak met ongelukken. Bij de stadionweg. Hebben ze alles omgegooid maar het is nog niet echt veilig heb ik het idee.
Nou ja dat zit er niet zo heel ver vandaan gelukkig.quote:Op woensdag 2 april 2014 22:48 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Hoi hoi![]()
Daar kom ik wel eens vaak als ik met de 172 ga, kan me nog herinneren dat ik vorige week iemand de verkeerde weg stuurde op de vraag van waar het olympisch stadion is. Was op dat moment bij Amstelveenseweg en stuurde haar per ongeluk richting de VU/Amstelveen.naja het was ochtend
Dat klopt, voelde me ook een stukje minder erg.quote:Op woensdag 2 april 2014 22:49 schreef Karina het volgende:
[..]
Nou ja dat zit er niet zo heel ver vandaan gelukkig.
En vrijdag ook nog. Daarna is het weer prut.quote:Op woensdag 2 april 2014 22:57 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Dat klopt, voelde me ook een stukje minder erg.
Morgen lekker weertje ook
Preciesquote:
Je drinkt het wel op? Ik zou de lege fles bewaren denk ikquote:Op vrijdag 4 april 2014 00:45 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Precies
Ik heb de 12Y en de 18Y ook staan.
Yep, gestaag maar komt wel opquote:Op vrijdag 4 april 2014 00:46 schreef Karina het volgende:
[..]
Je drinkt het wel op? Ik zou de lege fles bewaren denk ik
Hij werd ambassadeur voor Dance4Life en deed een kort verrassingsoptreden op het Museumplein.quote:
de Buurvrouw kwam ik ook vaak terechtquote:Op vrijdag 4 april 2014 19:44 schreef Bleie het volgende:
Dat was altijd al zo toch? Ik kwam vroegah dan altijd in de Buurvrouw terecht. Of inne, hoe heet die tent ook alweer, in een zijstraatje van de Utrechtsestraat?
Ik haal 23 uur al zelden.quote:Op vrijdag 4 april 2014 21:49 schreef Againzender het volgende:
[..]
de Buurvrouw kwam ik ook vaak terechttegenwoordig heb ik het om 1 uur wel gehad
ik ga eigenlijk niet meer uit, als wel,dan max 1 uur, dus het valt wel mee bij jequote:
Ik heb lang gewoond vlakbij de Jan Eef, hoek Marco Polostraat, dus dat is het oude stuk. Toevallig zit er een meisje uit het stuk waar je het over hebt bij een van onze kinderen in de klas. Marokkaanse achtergrond, maar een dame die prima Nederlands (en Marokkaans denk ik) spreekt en nogal voor haarzelf opkomt (understatement)quote:Op zaterdag 5 april 2014 21:59 schreef sylvesterrr het volgende:
Hoe is het wonen op de Jan Evertsenstraat (vlakbij het Sint Lucas Andreas Ziekenhuis, dus net buiten de ring)?
ken het, hier een moeder van drie kinderen (mijn vrouw dus), na de zomer gelukkig allemaal op school, hopelijk helpt dat wat....quote:Op dinsdag 8 april 2014 22:26 schreef Bleie het volgende:
[..]
Of een moeder van twee kleine kinderen, met een drukke baan.
ben ik ook... geen reden om de 23 uur niet te halenquote:Op dinsdag 8 april 2014 22:26 schreef Bleie het volgende:
[..]
Of een moeder van twee kleine kinderen, met een drukke baan.
En vriend van mij woont er in een nieuwbouwflat en het bevalt hem prima. Goede uitvalswegen, prima openbaar vervoer, je kunt er je auto parkeren halleluja! Ik vind het ook een erg mooi appartement, groot, niet gehorig, niets lekt, alles ruikt nieuwquote:Op zaterdag 5 april 2014 21:59 schreef sylvesterrr het volgende:
Hoe is het wonen op de Jan Evertsenstraat (vlakbij het Sint Lucas Andreas Ziekenhuis, dus net buiten de ring)?
Beetje cultuursnuiven bij de berbers. Goed verhaal!quote:Amsterdam op werkbezoek in Marokko
Van 9 april tot en met 12 april brengt een kleine Amsterdamse delegatie onder leiding van locoburgemeester Freek Ossel een bezoek aan de steden Casablanca, Rabat, Tanger en de provincie Larache in Marokko.
9 april 2014
Amsterdam bezoekt San Francisco, New York en Boston
Ik had wel meegewild!quote:Op woensdag 16 april 2014 14:39 schreef Godtje het volgende:
Amsterdam bezoekt San Francisco, New York en Boston
We willen de Berbers niet zo laten schrikken dat ze naar Nederland rennen. We willen ze juist daar houden.quote:
Naar New York hequote:Op woensdag 16 april 2014 14:44 schreef Godtje het volgende:
[..]
We willen de Berbers niet zo laten schrikken dat ze naar Nederland rennen. We willen ze juist daar houden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |