SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op dinsdag 1 april 2014 22:07 schreef Gramulanion het volgende:
Beste goal.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het kan geen kwaad af en toe je mond te houden, zelfs al weet je waarover je het hebt
Begrijp van de mensen in het stadion dat het al 0-3 staat.quote:Op dinsdag 1 april 2014 22:06 schreef Bosscielny het volgende:
Dat United voorstaat tegen Bayern vind ik de beste 1 april grap van vandaag tot nu toe.
Büttner heeft Robben in de tangquote:Op dinsdag 1 april 2014 22:06 schreef Bosscielny het volgende:
Dat United voorstaat tegen Bayern vind ik de beste 1 april grap van vandaag tot nu toe.
Die zit er koekoek in.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
WowSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
2000 light years from home
NiceSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Is dat hiphop Pinto?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Snelle Egel
Die zit.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Duidelijke jinx van jou jaquote:
Een doelpunt ook niet. Ook geen "koekoek"-geluid.quote:Op dinsdag 1 april 2014 22:09 schreef GGMM het volgende:
[..]
Een handgeweer maakt geen ratatatatatata-geluid, flippo.
quote:Op dinsdag 1 april 2014 22:09 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat Sierd irrelevante onzin uitkraamt hoef je mij niet te vertellen.quote:Op dinsdag 1 april 2014 22:10 schreef Merkie het volgende:
[..]
Een doelpunt ook niet. Ook geen "koekoek"-geluid.
Een geweer houd je toch altijd in je hand?quote:Op dinsdag 1 april 2014 22:09 schreef GGMM het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 1 april 2014 22:09 schreef GGMM het volgende:
[..]
tering wat een goalSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."I wear the mask to protect the city… but the city is what made the mask." – Batman
Een pistool bedoel je.quote:Op dinsdag 1 april 2014 22:09 schreef GGMM het volgende:
[..]
Weet je wat ik momenteel in m'n hand heb?quote:Op dinsdag 1 april 2014 22:10 schreef Karina het volgende:
[..]
Een geweer houd je toch altijd in je hand?
De vogel welke een bal symboliseert verdwijnt daarentegen wel meermaals in een vierkant/rechthoekig gat.quote:Op dinsdag 1 april 2014 22:10 schreef Merkie het volgende:
[..]
Een doelpunt ook niet. Ook geen "koekoek"-geluid.
quote:Op dinsdag 1 april 2014 22:10 schreef Karina het volgende:
[..]
Een geweer houd je toch altijd in je hand?
Een handpenis?quote:Op dinsdag 1 april 2014 22:11 schreef GGMM het volgende:
[..]
Weet je wat ik momenteel in m'n hand heb?
Niks?quote:Op dinsdag 1 april 2014 22:11 schreef GGMM het volgende:
[..]
Kan hij met Mike van Duinen mee.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je joystickquote:Op dinsdag 1 april 2014 22:11 schreef GGMM het volgende:
[..]
Je komt uit op de Afrikaanse wikipedia.quote:Op dinsdag 1 april 2014 22:11 schreef GGMM het volgende:
[..]
https://www.google.nl/sea(...)oAQ&biw=1920&bih=934
Nee, een handgeweer.
Niet zo verrassend toch. In de PL moeten ze het spel maken, maar zoveel creativiteit zit er niet in de ploeg. Tegen Bayern is het inzakken tot je eigen 16.quote:Op dinsdag 1 april 2014 22:11 schreef hafcfan het volgende:
Bayern heeft wel veel moeite weer tegen zo'n matige Engelse ploeg.
Leer Gramulanion ook nog wat.quote:'n Handgeweer is 'n vuurwapen wat ontwerp is om in die hand gehou te word tydens gebruik. Hierdie karaktereienskap skei handgewere as 'n algemene klas van die groter soorte: lang gewere soos 'n gewone geweer (ook genoem skietgeweer) of jaggeweer, gemonteerde gewere soos 'n masjiengeweer en groter wapens soos artillerie.
Wat kan jij slecht tegen je verlies zeg, ongelooflijk.quote:Op dinsdag 1 april 2014 22:13 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Ga je hier voortaan alleen nog maar Afrikaans spreken?
Misschien dat hij dan eens zinnige teksten heeft.quote:Op dinsdag 1 april 2014 22:13 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Ga je hier voortaan alleen nog maar Afrikaans spreken?
quote:Op dinsdag 1 april 2014 22:12 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Kan hij met Mike van Duinen mee.Dameshockey is soms nog wel aan te zien, los van de sport dan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het klik taaltje beheerst hij al goed met al die banaanvragen achter de schermenquote:Op dinsdag 1 april 2014 22:13 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Misschien dat hij dan eens zinnige teksten heeft.
quote:Op dinsdag 1 april 2014 22:13 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wat kan jij slecht tegen je verlies zeg, ongelooflijk.
Ga je hier nog op reageren?quote:
Meh ik zag het van het weekend viel best tegen hoor.quote:Op dinsdag 1 april 2014 22:14 schreef Grifte het volgende:
[..]
Dameshockey is soms nog wel aan te zien, los van de sport dan.
quote:
Los van de sport zegt hij toch?quote:Op dinsdag 1 april 2014 22:14 schreef Karina het volgende:
[..]
Meh ik zag het van het weekend viel best tegen hoor.
Sinds wanneer sturen ze lelijke dames op hockeyquote:Op dinsdag 1 april 2014 22:14 schreef Karina het volgende:
[..]
Meh ik zag het van het weekend viel best tegen hoor.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Voor die van Bayern.quote:
Ja daar had ik het ook over. Ze hadden allemaal broekjes onder de rokjes. Grote broekjes.quote:Op dinsdag 1 april 2014 22:15 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Los van de sport zegt hij toch?
quote:Op dinsdag 1 april 2014 22:15 schreef Cavaliers het volgende:
KUUUUUUUTTTTTTSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik laat je maar in de waan terwijl je twee keer niet gelijk had.quote:Op dinsdag 1 april 2014 22:15 schreef GGMM het volgende:
[..]
Haha, het doet pijn he?![]()
Geeft niks Gramulanion, we maken allemaal wel eens een foutje
quote:Op dinsdag 1 april 2014 22:15 schreef Cavaliers het volgende:
Postcode kanjer.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
Belachelijk, een schande voor de sport.quote:Op dinsdag 1 april 2014 22:15 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja daar had ik het ook over. Ze hadden allemaal broekjes onder de rokjes. Grote broekjes.
Een afgang blijft hem zodoende bespaard.quote:Op dinsdag 1 april 2014 22:15 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Buttner fijnst een blessure zodat hij er af kan.
Dat zou niet vijn zijn.quote:Op dinsdag 1 april 2014 22:15 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
daar snap ik nou echt de lol niet vanquote:Op dinsdag 1 april 2014 22:15 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Laat ik het maar doen met een filmpje.
Vooral niet toegevenquote:Op dinsdag 1 april 2014 22:15 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Ik laat je maar in de waan terwijl je twee keer niet gelijk had.
*veinstquote:Op dinsdag 1 april 2014 22:15 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
van het bekende werkwoord "fijnen"quote:Op dinsdag 1 april 2014 22:15 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
deed alles foutquote:Op dinsdag 1 april 2014 22:16 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Een afgang blijft hem zodoende bespaart.
Ja vond ik ook alquote:Op dinsdag 1 april 2014 22:15 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Belachelijk, een schande voor de sport.
Die mensen moet je niet serieus nemen. In Rotterdam zeggen we gewoon fijnst.quote:Op dinsdag 1 april 2014 22:17 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Fijnst is veel mooier.
Stelletje conservatieven hier
Daarom. En Rotterdam is booming.quote:Op dinsdag 1 april 2014 22:18 schreef Grifte het volgende:
[..]
Die mensen moet je niet serieus nemen. In Rotterdam zeggen we gewoon fijnst.
Sommige mensen leren het nooitquote:Op dinsdag 1 april 2014 22:17 schreef Karina het volgende:
Onder een spoiler die tussenstanden jongens!
Niet meer doen he.quote:Op dinsdag 1 april 2014 22:18 schreef ButtonenLiverpoolfan het volgende:
Potver, ik zeg iets slechts over Bayern en Barca en ze scoren gelijk
In Rotterdam fijnst niemand. Gewoon rechtdoorzee al houdt het een dag lang klagen inquote:Op dinsdag 1 april 2014 22:18 schreef Grifte het volgende:
[..]
Die mensen moet je niet serieus nemen. In Rotterdam zeggen we gewoon fijnst.
Goeie spoiler.quote:Op dinsdag 1 april 2014 22:18 schreef ButtonenLiverpoolfan het volgende:
Potver, ik zeg iets slechts over Bayern en Barca en ze scoren gelijk
In 40-45 ook.quote:Op dinsdag 1 april 2014 22:18 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
[..]
Daarom. En Rotterdam is booming.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het kan geen kwaad af en toe je mond te houden, zelfs al weet je waarover je het hebt
quote:Op dinsdag 1 april 2014 22:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
Karina uses quick attackSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Endeavor, Focus Sash, Quick Attackquote:
Ze kan beter tail whip gebruikenquote:
toverhakjequote:Op dinsdag 1 april 2014 22:20 schreef Cavaliers het volgende:
Sierd komt los nu hoor. ''HEUJ HAKJE'' en ''HEJAJAJAJOOOO''
quote:Op dinsdag 1 april 2014 22:19 schreef OverRated het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het kan geen kwaad af en toe je mond te houden, zelfs al weet je waarover je het hebt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 1 april 2014 22:21 schreef H.FR het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 1 april 2014 22:21 schreef ReplaR het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Krijg eens griep.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ging er vanuit dat je daar al zatquote:Op dinsdag 1 april 2014 22:21 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh ik dacht dat ik beter de keuken in kon gaan
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[/quote]
Wel lekkere assist ook
Jij trainde je rattata's wel naar hoge levels.quote:Op dinsdag 1 april 2014 22:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Endeavor, Focus Sash, Quick Attack
quote:Op dinsdag 1 april 2014 22:21 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het kan geen kwaad af en toe je mond te houden, zelfs al weet je waarover je het hebt
En jij bent dikquote:Op dinsdag 1 april 2014 22:22 schreef alors het volgende:
[..]
Het zijn enkel de historische feiten, dat zou jij moeten weten.
Iddquote:Op dinsdag 1 april 2014 22:20 schreef Cavaliers het volgende:
Sierd komt los nu hoor. ''HEUJ HAKJE'' en ''HEJAJAJAJOOOO''
Ja gelukkig maarquote:Op dinsdag 1 april 2014 22:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
Gelukkig heeft niemand het gezien en gequote
Oh toch nog iemand.
Mijn quote deed het niet, potverdrie.quote:Op dinsdag 1 april 2014 22:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
Gelukkig heeft niemand het gezien en gequote
Oh toch nog iemand.
quote:Op dinsdag 1 april 2014 22:22 schreef OverRated het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wel lekkere assist ook![]()
SPOILER1!!@!Het kan geen kwaad af en toe je mond te houden, zelfs al weet je waarover je het hebt
Origineel.quote:Op dinsdag 1 april 2014 22:23 schreef GGMM het volgende:
Ik heb een raadsel voor jullie.
Wie is dit?
[ afbeelding ]
Slammenzeequote:Op dinsdag 1 april 2014 22:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
Nogmaals:
Wie is dit?
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |