SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op dinsdag 1 april 2014 22:07 schreef Gramulanion het volgende:
Beste goal.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het kan geen kwaad af en toe je mond te houden, zelfs al weet je waarover je het hebt
Begrijp van de mensen in het stadion dat het al 0-3 staat.quote:Op dinsdag 1 april 2014 22:06 schreef Bosscielny het volgende:
Dat United voorstaat tegen Bayern vind ik de beste 1 april grap van vandaag tot nu toe.
Büttner heeft Robben in de tangquote:Op dinsdag 1 april 2014 22:06 schreef Bosscielny het volgende:
Dat United voorstaat tegen Bayern vind ik de beste 1 april grap van vandaag tot nu toe.
Die zit er koekoek in.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
WowSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
2000 light years from home
NiceSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Is dat hiphop Pinto?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Snelle Egel
Die zit.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Duidelijke jinx van jou jaquote:
Een doelpunt ook niet. Ook geen "koekoek"-geluid.quote:Op dinsdag 1 april 2014 22:09 schreef GGMM het volgende:
[..]
Een handgeweer maakt geen ratatatatatata-geluid, flippo.
quote:Op dinsdag 1 april 2014 22:09 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat Sierd irrelevante onzin uitkraamt hoef je mij niet te vertellen.quote:Op dinsdag 1 april 2014 22:10 schreef Merkie het volgende:
[..]
Een doelpunt ook niet. Ook geen "koekoek"-geluid.
Een geweer houd je toch altijd in je hand?quote:Op dinsdag 1 april 2014 22:09 schreef GGMM het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 1 april 2014 22:09 schreef GGMM het volgende:
[..]
tering wat een goalSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."I wear the mask to protect the city… but the city is what made the mask." – Batman
Een pistool bedoel je.quote:Op dinsdag 1 april 2014 22:09 schreef GGMM het volgende:
[..]
Weet je wat ik momenteel in m'n hand heb?quote:Op dinsdag 1 april 2014 22:10 schreef Karina het volgende:
[..]
Een geweer houd je toch altijd in je hand?
De vogel welke een bal symboliseert verdwijnt daarentegen wel meermaals in een vierkant/rechthoekig gat.quote:Op dinsdag 1 april 2014 22:10 schreef Merkie het volgende:
[..]
Een doelpunt ook niet. Ook geen "koekoek"-geluid.
quote:Op dinsdag 1 april 2014 22:10 schreef Karina het volgende:
[..]
Een geweer houd je toch altijd in je hand?
Een handpenis?quote:Op dinsdag 1 april 2014 22:11 schreef GGMM het volgende:
[..]
Weet je wat ik momenteel in m'n hand heb?
Niks?quote:Op dinsdag 1 april 2014 22:11 schreef GGMM het volgende:
[..]
Kan hij met Mike van Duinen mee.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je joystickquote:Op dinsdag 1 april 2014 22:11 schreef GGMM het volgende:
[..]
Je komt uit op de Afrikaanse wikipedia.quote:Op dinsdag 1 april 2014 22:11 schreef GGMM het volgende:
[..]
https://www.google.nl/sea(...)oAQ&biw=1920&bih=934
Nee, een handgeweer.
Niet zo verrassend toch. In de PL moeten ze het spel maken, maar zoveel creativiteit zit er niet in de ploeg. Tegen Bayern is het inzakken tot je eigen 16.quote:Op dinsdag 1 april 2014 22:11 schreef hafcfan het volgende:
Bayern heeft wel veel moeite weer tegen zo'n matige Engelse ploeg.
Leer Gramulanion ook nog wat.quote:'n Handgeweer is 'n vuurwapen wat ontwerp is om in die hand gehou te word tydens gebruik. Hierdie karaktereienskap skei handgewere as 'n algemene klas van die groter soorte: lang gewere soos 'n gewone geweer (ook genoem skietgeweer) of jaggeweer, gemonteerde gewere soos 'n masjiengeweer en groter wapens soos artillerie.
Wat kan jij slecht tegen je verlies zeg, ongelooflijk.quote:Op dinsdag 1 april 2014 22:13 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Ga je hier voortaan alleen nog maar Afrikaans spreken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |