abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 2 april 2014 @ 13:59:57 #51
390594 Gedachtenstroom
Space Sloth on Uranus
pi_138434313
quote:
0s.gif Op woensdag 2 april 2014 13:42 schreef theguyver het volgende:

[..]

Zo'n oud kutfilmpje zoveel inhoud.
wacht nog steeds op een remake :P
De Duitsers hebben volgens mij een remake gedaan?

Die Welle (2008) - IMDb
  Moderator woensdag 2 april 2014 @ 14:00:00 #52
249559 crew  Lavenderr
pi_138434316
quote:
0s.gif Op woensdag 2 april 2014 13:56 schreef Hatsjikkiedee het volgende:

[..]

Nouja, nieuwe poster, jarenlange lezer, vooral BNW om ook via andere kanalen informatie in te winnen naast de 'mainstrain media'. Het blijft machtig interessant, bijna een hele andere wereld. Maar ik wilde mij ook eens gaan mengen in de discussie :). Bedankt voor de welkomspost!
En als je eens zin hebt om te kletsen over van alles en niks kun je hier terecht BNW / [BNW SC] #126 geenfok meer!
  woensdag 2 april 2014 @ 14:00:17 #53
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_138434324
quote:
0s.gif Op woensdag 2 april 2014 13:56 schreef Hatsjikkiedee het volgende:

[..]

Nouja, nieuwe poster, jarenlange lezer, vooral BNW om ook via andere kanalen informatie in te winnen naast de 'mainstrain media'. Het blijft machtig interessant, bijna een hele andere wereld. Maar ik wilde mij ook eens gaan mengen in de discussie :). Bedankt voor de welkomspost!
Kijk dat zien we graag :) hoe meer zielen hoe beter..
Er staat nog een vraag voor u open!!
  woensdag 2 april 2014 @ 14:01:06 #54
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_138434340
quote:
0s.gif Op woensdag 2 april 2014 13:59 schreef Gedachtenstroom het volgende:

[..]

Die Welle (2008) - IMDb
Ow kijk thnx ^O^
Er staat nog een vraag voor u open!!
  woensdag 2 april 2014 @ 14:04:08 #55
390594 Gedachtenstroom
Space Sloth on Uranus
pi_138434419
quote:
0s.gif Op woensdag 2 april 2014 14:01 schreef theguyver het volgende:

[..]

Ow kijk thnx ^O^
Het klopt redelijk met alle bekende stof. Alleen een deel van het einde (geen spoilers!) is niet waarheidsgetrouw :P
pi_138434500
quote:
14s.gif Op woensdag 2 april 2014 14:00 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

En als je eens zin hebt om te kletsen over van alles en niks kun je hier terecht BNW / [BNW SC] #126 geenfok meer!
Kijk eens aan, dat stuk van het forum kende ik nog niet! Bedankt voor de tip!
Jongens....gewoon even lekker relativeren.
pi_138434518
quote:
0s.gif Op woensdag 2 april 2014 14:00 schreef theguyver het volgende:

[..]

Kijk dat zien we graag :) hoe meer zielen hoe beter..
Hahaha, kijk..wij zijn dus iig van dezelfde generatie ;). Bedankt voor het hartelijke welkom.
  Moderator woensdag 2 april 2014 @ 15:51:35 #58
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_138437773
Bij mijn weten zijn de illuminati een stelletje duitsers die omstreeks 1780 een geheim genootschapje hadden, waar ze sigaren rokend en koffie wijn drinkend discussieerden over de staat van duitsland en de toen bekende wereld anno 1780 maar ik kan het mis hebben
En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
  Moderator woensdag 2 april 2014 @ 15:56:22 #59
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_138437947
Maar als je het mij vraagt zijn het de rozenkruizers waar we voor op moeten passen ;)
pi_138440408
Hier komen er weer allerlei 'buitenaardse theorieën' bij kijken ..

http://hetgrotereplaatje.nl/ET.html#2t

Ik geloof best in buitenaards leven, dat zal er zeker zijn. Maar dit soort taferelen vind ik zo ontzettend ver gaan, sommige sf-scenario schrijvers in Hollywood zouden dit nog niet bedenken.
  Moderator woensdag 2 april 2014 @ 17:19:32 #62
249559 crew  Lavenderr
pi_138440905
quote:
0s.gif Op woensdag 2 april 2014 17:04 schreef Dejannn het volgende:

Ik geloof best in buitenaards leven, dat zal er zeker zijn. Maar dit soort taferelen vind ik zo ontzettend ver gaan, sommige sf-scenario schrijvers in Hollywood zouden dit nog niet bedenken.
Maar ja, dit is natuurlijk BNW en daar komen bizarre theorieën voorbij.
pi_138443109
quote:
0s.gif Op woensdag 2 april 2014 13:42 schreef theguyver het volgende:

[..]

Zo'n oud kutfilmpje zoveel inhoud.
wacht nog steeds op een remake :P
quote:
0s.gif Op woensdag 2 april 2014 13:59 schreef Gedachtenstroom het volgende:

[..]

Die Welle (2008) - IMDb
Beetje ot, maar act 2 van dit programma: http://www.thisamericanli(...)de/158/mob-mentality

interviewt studenten die aan een vergelijkbaar experiment meegedaan hebben alleen toen 1 waar de docent zich (als ik het me goed herinner) als charismatische leider van de hele klas opzet tegen de rest van de school. Al lang geleden dat ik het geluisterd heb, maar het maakte best wat indruk.
Op dinsdag 1 november 2016 00:05 schreef JanCees het volgende:
De polls worden ook in 9 van de 10 gevallen gepeild met een meerderheid democraten. Soms zelf +10% _O-
  † In Memoriam † woensdag 2 april 2014 @ 22:53:26 #64
108371 sinterklaaskapoentje
Wie komt er alle jaren...
pi_138455555
quote:
quote:
0s.gif Op woensdag 2 april 2014 17:04 schreef Dejannn het volgende:

Wauw deze site kan het tenminste duidelijk uitleggen ipv de ontzettend vage shit die ik meestal lees

Dat illuminativerhaal is wel flink WTF :')
zoiets als
quote:
De oorsprong van de illuminati is niet menselijk, maar buitenaards. Ruim 4.000 jaar geleden landde er een groep reptiel-achtigen met het plan om (ongezien) de Aarde te veroveren
quote:
De "Pindar" ("Penis van de Duivel") is het meest vooraanstaande lid van de belangrijkste illuminati-familie - de familie Rothschild - en rapporteert aan de opper-reptielachtige die zich ergens diep onder de grond bevindt, bijgenaamd "Het Beest".
Hoe wéét je dat nou

[ Bericht 11% gewijzigd door sinterklaaskapoentje op 02-04-2014 22:58:52 ]
:')
  woensdag 2 april 2014 @ 22:58:49 #65
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_138455799
quote:
0s.gif Op woensdag 2 april 2014 13:11 schreef PontifexMaximus het volgende:

[..]

Merklogos zijn dus satanische plaatjes?
... meer dan je denkt.
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
  † In Memoriam † woensdag 2 april 2014 @ 23:11:44 #66
pi_138456422
Ik had nog geen antwoord op m'n vraag maar zoals ik het nu snap (na die site te hebben gelezen)

Illuminati zijn een paar honderd families die de top van de vrijmetselarij vormen, ze zijn van oorsprong aliens (reptielen) die van oorsprong slecht zijn en daarom een nieuwe wereld orde willen opzetten. Al het slechte wat ooit is gebeurd is de schuld van dit buitenaardse ras. Voor het opzetten van de nieuwe wereldorde moet het grootste gedeelte van de mensheid worden uitgeroeid o.a. door chemtrails en 'ontworpen' ziektes. Daarnaast houden ze zich bezig met sexfeesten en het bouwen van geheime ondergrondse steden, het maken van UFO's en basissen op de maan bouwen. WIFI, UMTS-masten zijn trouwens een techniek om onze trilling te verlagen. Een trilling die, als die te hoog wordt, ons 'bewust' maakt van wat ze doen. Gelukkig is sinds enige jaren de trilling van de aarde aan het verhogen (door de hulp van goeie aliens?)

Hieruit concludeer ik dat de satanplaatjes worden laten zien zodat ze worden opgeslagen in ons onderbewustzijn, zodat we alvast kunnen wennen aan deze nieuwe wereld orde (mochten we bij de laatste 500 miljoen mensen behoren die de illuminati zal sparen), óf dat ze onze trilling verlagen zodat we niet achter hun plannen komen
pi_138460072
quote:
0s.gif Op woensdag 2 april 2014 23:11 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Ik had nog geen antwoord op m'n vraag maar zoals ik het nu snap (na die site te hebben gelezen)

Illuminati zijn een paar honderd families die de top van de vrijmetselarij vormen, ze zijn van oorsprong aliens (reptielen) die van oorsprong slecht zijn en daarom een nieuwe wereld orde willen opzetten. Al het slechte wat ooit is gebeurd is de schuld van dit buitenaardse ras. Voor het opzetten van de nieuwe wereldorde moet het grootste gedeelte van de mensheid worden uitgeroeid o.a. door chemtrails en 'ontworpen' ziektes. Daarnaast houden ze zich bezig met sexfeesten en het bouwen van geheime ondergrondse steden, het maken van UFO's en basissen op de maan bouwen. WIFI, UMTS-masten zijn trouwens een techniek om onze trilling te verlagen. Een trilling die, als die te hoog wordt, ons 'bewust' maakt van wat ze doen. Gelukkig is sinds enige jaren de trilling van de aarde aan het verhogen (door de hulp van goeie aliens?)

Hieruit concludeer ik dat de satanplaatjes worden laten zien zodat ze worden opgeslagen in ons onderbewustzijn, zodat we alvast kunnen wennen aan deze nieuwe wereld orde (mochten we bij de laatste 500 miljoen mensen behoren die de illuminati zal sparen), óf dat ze onze trilling verlagen zodat we niet achter hun plannen komen
Het ging in het begin van dit topic aanvankelijk om de illuminatie symboliek wat gebruikt wordt door bijvoorbeeld Rihanna en Katy Perry, maar het gaat dus nog veel verder dan dat.
De echte illuminatie bestaat die nou wel of niet? Er zijn genoeg geheime genootschappen en families die hiermee moeiteloos in verband gebracht kunnen worden (volgens de diverse bronnen op internet).O.A. Skull and Bones en de Rothschild families behoren hierbij.
Zoals je in de link kon lezen is de lijst groter.
Daarbij hoort dus ook de symboliek zoals het al ziend oog in de pyramide en het logo van de freemasons.
Daarnaast hebben diverse presidenten maar ook de oude Rothschild het vaker gehad over de "new world order".
Hun wens om de wereld populatie terug te brengen zodat het beter te controleren is.
9/11 is een voorbeeld waartoe ze in staat zijn om hun zin door te drammen.
Wat brengt de toekomst? meer false flag aanvallen we weten het niet.

Er zijn 2 zijdes van het verhaal of je gelooft alles wat men (mainstream media) je voorschotelt of je kijkt verder dan je neus lang is.
pi_138461142
quote:
0s.gif Op donderdag 3 april 2014 01:09 schreef gijsman het volgende:

[..]

Het ging in het begin van dit topic aanvankelijk om de illuminatie symboliek wat gebruikt wordt door bijvoorbeeld Rihanna en Katy Perry, maar het gaat dus nog veel verder dan dat.
De echte illuminatie bestaat die nou wel of niet? Er zijn genoeg geheime genootschappen en families die hiermee moeiteloos in verband gebracht kunnen worden (volgens de diverse bronnen op internet).O.A. Skull and Bones en de Rothschild families behoren hierbij.
Daarbij hoort dus ook de symboliek zoals het al ziend oog in de pyramide en het logo van de freemasons.
Daarnaast hebben diverse presidenten maar ook de oude Rothschild het vaker gehad over de "new world order".
Hun wens om de wereld populatie terug te brengen zodat het beter te controleren is.

Er zijn 2 zijdes van het verhaal of je gelooft alles wat men (mainstream media) je voorschotelt of je kijkt verder dan je neus lang is.
Welke zin wilden ze dan doordrammen dmv 911?
Ich hock in meinem Bonker
pi_138461675
Nou nou, "geheime" genootschappen. Misschien moeten we ze gewoon clubjes noemen aangezien half internet er niet stil over kan zijn en ze dus niet bepaald geheim overkomen.
Conscience do cost.
pi_138462109
quote:
0s.gif Op woensdag 2 april 2014 23:11 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:

Koele gasten wel dus, die Reptilians 8-)
Firm but Friendly.
pi_138462175
quote:
0s.gif Op donderdag 3 april 2014 01:09 schreef gijsman het volgende:

[..]

Toen Bush sr. het over een nieuwe wereldorde had, bedoelde hij een wereldorde waarin alle naties samenwerken en er geen wetteloosheid meer is waardoor naties bv. elkaar zomaar straffeloos kunnen binnenvallen. Rockefeller idem dito. Dat is dus nogal een verschil met het conspiracy idee van een new world order...en geen slecht ideaal lijkt me.
Firm but Friendly.
pi_138462232
quote:
0s.gif Op donderdag 3 april 2014 08:03 schreef ems. het volgende:
Nou nou, "geheime" genootschappen. Misschien moeten we ze gewoon clubjes noemen aangezien half internet er niet stil over kan zijn en ze dus niet bepaald geheim overkomen.
Idd., 'tis allemaal zo geheim, maar ze weten precies wat de plannen zijn en wie er bijhoren....
Firm but Friendly.
pi_138462290
quote:
0s.gif Op woensdag 2 april 2014 22:58 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

... meer dan je denkt.
OK, voorbeeld: http://www.level3.com/

Leg uit wat er satanisch is aan hun logo?
Firm but Friendly.
pi_138462326
Overigens, als bepaalde afbeeldingen of symboliek in Kunstvormen kennelijk fout is en een foute invloed heeft... bestaan er dan ook 'goede' artiesten en kunst?
en wat voor invloed hebben die 'goeden' dan?
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
pi_138462428
quote:
0s.gif Op donderdag 3 april 2014 09:04 schreef RM-rf het volgende:
Overigens, als bepaalde afbeeldingen of symboliek in Kunstvormen kennelijk fout is en een foute invloed heeft... bestaan er dan ook 'goede' artiesten en kunst?
en wat voor invloed hebben die 'goeden' dan?
Volgens mij zijn bands als Disturbed en System of a Down 'anti-illuminatie'. Ze tonen in hun muziek iig wel dat ze het niet eens zijn met de hebzucht, commercie en indoctrinatie.
pi_138462448
quote:
0s.gif Op donderdag 3 april 2014 09:10 schreef Hatsjikkiedee het volgende:

[..]

Volgens mij zijn bands als Disturbed en System of a Down 'anti-illuminatie'. Ze tonen in hun muziek iig wel dat ze het niet eens zijn met de hebzucht, commercie en indoctrinatie.
dus is de term 'anti-illuminatie' gewoon een term voor een bepaalde politieke ideologie waar iemand het misschien mee eens kan zijn...

tegen commercie en gewin...

geven die bands ook hun muziek gratis weg dan, en laten ze publiek toe tot gratis concerten en verkopen geen merchandise?

Wat is het verschil met andere albumcovers van 'slechte' artiesten qwua gebruik van symbolen en visuele 'tekens'?
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
pi_138462484
quote:
0s.gif Op donderdag 3 april 2014 09:11 schreef RM-rf het volgende:

[..]

dus is de term 'anti-illuminatie' gewoon een term voor een bepaalde politieke ideologie waar iemand het misschien mee eens kan zijn...

tegen commercie en gewin...

geven die bands ook hun muziek gratis weg dan, en laten ze publiek toe tot gratis concerten en verkopen geen merchandise?
Dat volgens mij niet. Ik denk dat het eerder om het creeren van bewustzijn gaat. In één van de clips van System of a Down gaan ze heel diep in op de indoctrinatie door middel van de media, dat kan voor sommige toch al wel een soort wake up call zijn...maar de directe invloed is heel moeilijk te meten.

Toevoeging: Clip waar ik het over had is van het nummer B.Y.O.B

[ Bericht 3% gewijzigd door Hatsjikkiedee op 03-04-2014 09:20:15 ]
  Moderator donderdag 3 april 2014 @ 09:17:00 #78
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_138462515
quote:
0s.gif Op donderdag 3 april 2014 09:11 schreef RM-rf het volgende:
geven die bands ook hun muziek gratis weg dan
Gratis niet, ze zetten wel aan tot criminaliteit om het gratis te maken. :P

pi_138462551
quote:
0s.gif Op donderdag 3 april 2014 09:14 schreef Hatsjikkiedee het volgende:

[..]

Dat volgens mij niet. Ik denk dat het eerder om het creeren van bewustzijn gaat. In één van de clips van System of a Down gaan ze heel diep in op de indoctrinatie door middel van de media, dat kan voor sommige toch al wel een soort wake up call zijn...maar de directe invloed is heel moeilijk te meten.
wat is precies de wake up call ervan dat bands die zelf onderdeel uitmaken van de muziekwereld, en onder contract staan bij de Platenmaatschappij Sony Music, mensen gaan vertellen wat ze moeten denken over 'indoctrinatie door de media'...?

Heb je werkelijk pas toen opeens bedacht: "Goh, wat die miljoenen verdienende artiesten me daar vertellen in die plaat waarvoor ik m'n geld kan uitgeven als ik die wil bezitten, is helemaal juist en dat moet ik ook gaan denken, wat ze me daar vertellen?"

quote:
2s.gif Op donderdag 3 april 2014 09:17 schreef Bosbeetle het volgende:

[..]

Gratis niet, ze zetten wel aan tot criminaliteit om het gratis te maken. :P

[ afbeelding ]
Wat zou er crimineel moeten zijn of te stelen moeten zijn, als die band tegen 'hebzucht' of 'bezit' is?

de band kan toch gewoon haar muziek vrijgeven voor vrije distributie via internet?
dan is er verder niks illegaals of 'stelen' aan het distriubueren van kopieen... sowieso, het maken van een backup-kopie _is_ bv helemaal geen stelen, al willen platenmaatschappijen bv wel graag die indruk wekken.
pi_138462680
quote:
0s.gif Op donderdag 3 april 2014 09:19 schreef RM-rf het volgende:

[..]

wat is precies de wake up call ervan dat bands die zelf onderdeel uitmaken van de muziekwereld, en onder contract staan bij de Platenmaatschappij Sony Music, mensen gaan vertellen wat ze moeten denken over 'indoctrinatie door de media'...?

Heb je werkelijk pas toen opeens bedacht: "Goh, wat die miljoenen verdienende artiesten me daar vertellen in die plaat waarvoor ik m'n geld kan uitgeven als ik die wil bezitten, is helemaal juist en dat moet ik ook gaan denken, wat ze me daar vertellen?"
Ik snap je punt absoluut, niemand in de muziek, film, radio, tv business is echt helemaal 'schoon'. Ik merk echter wel dat er mensen opstaan, en niet alleen Snowden, die er klaar mee zijn en mensen bewust willen maken. Ik las (volgens mij vorig jaar) een column van Erik Monthaan over de bankenwereld in Amerika waarin hij helemaal losging, en hij was/is Amerika correspondent van RTL4. Niet iedereen die in 'het wereldje' zit is het eens met hoe het nu gaat in de wereld.
pi_138462840
de band kan toch gewoon haar muziek vrijgeven voor vrije distributie via internet?
dan is er verder niks illegaals of 'stelen' aan het distriubueren van kopieen... sowieso, het maken van een backup-kopie _is_ bv helemaal geen stelen, al willen platenmaatschappijen bv wel graag die indruk wekken.
[/quote]

Dat zal extreem nobel zijn van ze, want ook zij hebben geld nodig om te overleven, hun muziek te kunnen maken, clips te maken. Als zij hun muziek gratis willen aanbieden aan het publiek, zal geen enkele platenmaatschappij ze willen. Dus hebben ze geld nodig om alles zelf te kunnen produceren. Onmogelijk dus voor lange termijn....
pi_138462854
quote:
0s.gif Op donderdag 3 april 2014 09:35 schreef Hatsjikkiedee het volgende:
Dat zal extreem nobel zijn van ze, want ook zij hebben geld nodig om te overleven, hun muziek te kunnen maken, clips te maken. Als zij hun muziek gratis willen aanbieden aan het publiek, zal geen enkele platenmaatschappij ze willen. Dus hebben ze geld nodig om alles zelf te kunnen produceren. Onmogelijk dus voor lange termijn....
O... dus ze zijn enkel tegen commercie van andere mensen?
pi_138463081
quote:
0s.gif Op donderdag 3 april 2014 09:36 schreef RM-rf het volgende:

[..]

O... dus ze zijn enkel tegen commercie van andere mensen?
Commercie an sich is totaal niet verkeerd. Ik doe iets voor jou, en ik wil daar iets voor terug...lijkt mij niet meer dan logisch. Het is echter zwaar doorgeslagen door louter geld als betaalmiddel te accepteren :).

Wat nu als jij 40 uur of meer per week moet werken, je helpt daar andere mensen mee...maar je krijgt er niks voor terug, geen eten, geen geld, geen drinken. Hoelang zal je dat blijven doen?:)
pi_138463279
Tja...wat te denken van conspiracy-filmpjes die het over mindcontrol, indoctrinatie en propaganda hebben, terwijl die filmpjes daar zelf een schoolvoorbeeld van zijn?
Firm but Friendly.
pi_138463286
ik vind commercie helemaal niet slecht, maar ik oordeel verder ook gelijk over andere Pop-artiesten als over van die zogenaamd zichzelf als 'alternatief' poserende metal-bands die net doen alsof zij zo heel anders zijn dan 'commerciele' artiesten.

Natuurlijk moet ook een artiest gewoon zn geld verdienen... enkel, als die dat doet door zijn publiek dingen kritiekloos te laten overnemen die hij toevallig roept, zoals over 'tegen commercie zijn', vind ik dat een beetje slap...
Waarbij ik het overigens vooral slap vind van een kritiekloos alles gelovend massa-publiek.

Overigens is dat wel eigen aan moderne popmuziek, waarin het 'meegaan in de massa' gewoon het drijvende aspect is..
Iedereen die een goed popconcert megemaakt heeft weet ook hoe het voelt als je merkt dat de gevoelens van een grote groep mensen gelijk-worden doordat ze dicht op elkaar gedrukt worden, meebewegen met elkaars bewegingen en via muziekgolven ook dezelfde ritmes meekrijgen.. Dat is nu eenmaal als een soort van 'hypnose'...

Overigens is dat eigenlijk niet eens 'modern' maar een eeuwenoud iets... ook de vroegere sjamanen en bepaalde groepsdansen uit veel oudere culturen werken al met dat 'groeps-hypnose'-principe.
pi_138463453
quote:
0s.gif Op donderdag 3 april 2014 09:57 schreef RM-rf het volgende:
ik vind commercie helemaal niet slecht, maar ik oordeel verder ook gelijk over andere Pop-artiesten als over van die zogenaamd zichzelf als 'alternatief' poserende metal-bands die net doen alsof zij zo heel anders zijn dan 'commerciele' artiesten.

Natuurlijk moet ook een artiest gewoon zn geld verdienen... enkel, als die dat doet door zijn publiek dingen kritiekloos te laten overnemen die hij toevallig roept, zoals over 'tegen commercie zijn', vind ik dat een beetje slap...
Waarbij ik het overigens vooral slap vind van een kritiekloos alles gelovend massa-publiek.

Overigens is dat wel eigen aan moderne popmuziek, waarin het 'meegaan in de massa' gewoon het drijvende aspect is..
Iedereen die een goed popconcert megemaakt heeft weet ook hoe het voelt als je merkt dat de gevoelens van een grote groep mensen gelijk-worden doordat ze dicht op elkaar gedrukt worden, meebewegen met elkaars bewegingen en via muziekgolven ook dezelfde ritmes meekrijgen.. Dat is nu eenmaal als een soort van 'hypnose'...

Overigens is dat eigenlijk niet eens 'modern' maar een eeuwenoud iets... ook de vroegere sjamanen en bepaalde groepsdansen uit veel oudere culturen werken al met dat 'groeps-hypnose'-principe.
Is ook alleen maar goed dat je kritisch bent, en ik zeg ook niet dat je klakkeloos alles over moet nemen wat alternatieve bands propaganderen. Het is echter wel fijn dat er ook uit die richting een andere signaal komt, wat overigens al decennia zo is. Des te meer informatie je krijgt uit verschillende hoeken, des te beter je jouw eigen mening kan vormen toch? Films als the great dictator, the wave (waar ik gister mee in aanraking gekomen ben) en muziek van de alternatieve bands uiten een hele andere visie en educeren anders dan de 'mainstrain' vsie, wat ik erg fijn vind.
  † In Memoriam † donderdag 3 april 2014 @ 10:48:55 #87
pi_138464523
quote:
0s.gif Op donderdag 3 april 2014 09:56 schreef PontifexMaximus het volgende:
Tja...wat te denken van conspiracy-filmpjes die het over mindcontrol, indoctrinatie en propaganda hebben, terwijl die filmpjes daar zelf een schoolvoorbeeld van zijn?
Scherp! :D

quote:

(jezelf quoten :'))
N.a.v deze conclusies staan er tig tig tig vragen open natuurlijk. Ten eerste: Hoe kun je nou weten dat de illuminati door reptillians worden beheerst en dat ze alle platenmaatschappijen onder controle hebben.
En kom dan niet met "kijk naar alle videoclips en logo's met satansplaatjes" want dat vind ik nou niet bepaald genoeg bewijs om deze hele theorie te verklaren
  Moderator donderdag 3 april 2014 @ 10:56:23 #88
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_138464703
quote:
0s.gif Op donderdag 3 april 2014 09:19 schreef RM-rf het volgende:

Wat zou er crimineel moeten zijn of te stelen moeten zijn, als die band tegen 'hebzucht' of 'bezit' is?

nee ze maken een cd, en derden leveren diensten voor het maken/distribueren/marketen van dezelfde cd, de band geeft daarna aan dat zij willen dat die mensen dus niet betaald dienen te worden voor die diensten, terwijl de mensen die die diensten aanbieden dat onder voorwaarde van betaling doen. Zo ontstaat er dus een situatie waardoor bijna ieders voorwaarden worden ondermijnd.

Nu is dit natuurlijk gewoon net zoveel marketing als zij er tegen zijn, een nogal overdreven manier van zeggen "kijk kijk wij zijn tegen het grote kapitalisme" (waar we zelf deel van uitmaken).
pi_138464785
quote:
1s.gif Op donderdag 3 april 2014 06:32 schreef Blaadjes het volgende:

[..]

om een aanval op Afghanistan te rechtvaardigen, maar ze gingen eerst nog even naar Irak
pi_138464909
quote:
0s.gif Op donderdag 3 april 2014 08:55 schreef PontifexMaximus het volgende:

[..]

Toen Bush sr. het over een nieuwe wereldorde had, bedoelde hij een wereldorde waarin alle naties samenwerken en er geen wetteloosheid meer is waardoor naties bv. elkaar zomaar straffeloos kunnen binnenvallen. Rockefeller idem dito. Dat is dus nogal een verschil met het conspiracy idee van een new world order...en geen slecht ideaal lijkt me.
Ze spreken er dus al jaren over, en ook om de wereldpopulatie te reduceren naar ongeveer 500/700 miljoen
  † In Memoriam † donderdag 3 april 2014 @ 11:10:40 #91
pi_138465123
quote:
0s.gif Op donderdag 3 april 2014 11:03 schreef gijsman het volgende:

[..]

Ze spreken er dus al jaren over, en ook om de wereldpopulatie te reduceren naar ongeveer 500/700 miljoen
Nou zijn er al mensen aantoonbaar doodgegaan door chemtrails dan. het grote plan schiet niet echt op he
pi_138465132
quote:
0s.gif Op donderdag 3 april 2014 11:03 schreef gijsman het volgende:

[..]

Geef eens een voorbeeld van spreken over populatiereductie anders dan door geboortebeperking?
Firm but Friendly.
pi_138465157
quote:
0s.gif Op donderdag 3 april 2014 11:10 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:

[..]

Nou zijn er al mensen aantoonbaar doodgegaan door chemtrails dan. het grote plan schiet niet echt op he
Idd. ik zou het als "Iluminatie" toch anders aanpakken...paar oorlogen hier en daar, grote epidemieen etc.
Firm but Friendly.
pi_138465244
quote:
0s.gif Op donderdag 3 april 2014 11:11 schreef PontifexMaximus het volgende:

[..]

Idd. ik zou het als "Iluminatie" toch anders aanpakken...paar oorlogen hier en daar, grote epidemieen etc.
precies bijvoorbeeld door het Ebola virus wat nu in Afrika ineens weer bezig is, een paar oorlogen hier een natuurramp daar.
En eventueel door een EMP aanval, niemand is daarop voorbereid.
pi_138465286
EMP aanval is idd. een goeie. Wanneer komt ie? Kan ik alvast mijn voorbereidingen treffen.

Ebola is niet zo geschikt voor epidemieen, mensen gaan er veel te snel aan dood en gevallen zijn makkelijk te isoleren.
Firm but Friendly.
  donderdag 3 april 2014 @ 11:21:26 #96
52357 Lambiekje
pi_138465405
quote:
1s.gif Op donderdag 3 april 2014 06:32 schreef Blaadjes het volgende:

[..]

er is een pre-911 tijd en post911.

War on terror.... En de terrorist dan ben jij, ik en je overbuurman, en de groenteman op de hoek.
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
pi_138465421
ha de EMP zie je niet aankomen, er wordt niet zomaar even gezegd "mensen bereid je voor vandaag komt er een EMP, bedankt tot ziens en sterkte"
pi_138465459
quote:
0s.gif Op donderdag 3 april 2014 11:21 schreef gijsman het volgende:
ha de EMP zie je niet aankomen, er wordt niet zomaar even gezegd "mensen bereid je voor vandaag komt er een EMP, bedankt tot ziens en sterkte"
Nog subtieler is een EMP op 1 persoon af te sturen...plotselinge onverklaarbare dood door hartstilstand
Firm but Friendly.
  donderdag 3 april 2014 @ 11:25:45 #99
52357 Lambiekje
pi_138465513
quote:
0s.gif Op donderdag 3 april 2014 11:10 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:

[..]

.. als het er indirect door veroorzaakt is zal het nooit zo geregistreerd worden.

Hetzelfde geld voor dood door vaccins wordt gewoon als wiegedood of nog erger dat ouders beschuldigd worden van kindermishandeling. Alles is geoorloofd om die verdomde kutvaccins door te rammen.
pi_138465555
quote:
0s.gif Op donderdag 3 april 2014 11:25 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

.. als het er indirect door veroorzaakt is zal het nooit zo geregistreerd worden.

Hetzelfde geld voor dood door vaccins wordt gewoon als wiegedood of nog erger dat ouders beschuldigd worden van kindermishandeling. Alles is geoorloofd om die verdomde kutvaccins door te rammen.
Dan zou er dus een significante stijging van kindersterfte moeten zijn in de periode dat massaal vaccineren werd ingevoerdd...
Firm but Friendly.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')