ju ouders dragen kleding van joegoslavische popster?quote:Op dinsdag 1 april 2014 22:33 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Dat is ook al 10+ jaar zo
Maar dat is de discussie niet
Geef eens antwoord op die vragen?
Nou, leg eens uit dan.quote:Op woensdag 2 april 2014 01:48 schreef gijsman het volgende:
Het gaat nu vooral om de Illuminati symboliek die je ziet in de video's van de huidige populaire artiesten.
officieel bestaat de illuminati niet meer dus je zal verder moeten kijken.
Kijk en google eens naar bijvoorbeeld de rothschild en rockenfeller families, maar ook de Skull and Bones, de freemasons en niet vergeten de NWO
Het gaat verder en dieper dan je denkt, denk aan de blue/red pil scene in the matrix.
Take the blue pill then Neoquote:Op woensdag 2 april 2014 03:08 schreef Typisch het volgende:
[..]
Nou, leg eens uit dan.
Dit is gewoon gelul in de ruimte natuurlijk.
Hebben ze ooit officieel bestaan dan?quote:Op woensdag 2 april 2014 01:48 schreef gijsman het volgende:
Het gaat nu vooral om de Illuminati symboliek die je ziet in de video's van de huidige populaire artiesten.
officieel bestaat de illuminati niet meer dus je zal verder moeten kijken.
Kijk en google eens naar bijvoorbeeld de rothschild en rockenfeller families, maar ook de Skull and Bones, de freemasons en niet vergeten de NWO
Het gaat verder en dieper dan je denkt, denk aan de blue/red pil scene in the matrix.
Dit dus inderdaad.quote:Op woensdag 2 april 2014 01:25 schreef oompaloompa het volgende:
ik ben de draad een beetje kwijtgeraakt volgens mij.
Hoezo zou er een extra ingewikkelde samenzwering nodig zijn om te verklaren waarom sex&geld gebruikt worden in muziek?
Het lijkt me een waarheid als een koe dat met geld smijten & er sexy uitzien status verhogend werkt en dat mensen nou eenmaal status nastreven. Een doelgroep die dat het onbekommerst kan doen en relatief rijk is zijn nu eenmaal jongeren. Goede marketing & geld willen verdienen lijkt me een veel aannemelijkere verklaring daarvoor dan een heel illuminatie complot
De Illuminati van Adam Weishaupt wel.quote:Op woensdag 2 april 2014 10:33 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Hebben ze ooit officieel bestaan dan?
Belangrijker vraag, ze zwemmen al in oceanen van geld, wat moeten ze met nog meer??quote:Op woensdag 2 april 2014 12:22 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Ik ken al die namen van die organisaties/families maar hoe krijgen ze geld van jongeren dmv het laten zien van satanistische plaatjes enz?
dag in dag uit worden gebombardeerd met reclame, logos enz.quote:Op woensdag 2 april 2014 12:22 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Ik ken al die namen van die organisaties/families maar hoe krijgen ze geld van jongeren dmv het laten zien van satanistische plaatjes enz?
.. het gaat dan meer om geld maar de macht.quote:Op woensdag 2 april 2014 12:34 schreef PontifexMaximus het volgende:
[..]
Belangrijker vraag, ze zwemmen al in oceanen van geld, wat moeten ze met nog meer??
Merklogos zijn dus satanische plaatjes?quote:Op woensdag 2 april 2014 12:54 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
dag in dag uit worden gebombardeerd met reclame, logos enz.
tel het aantal merklogos eens als je wakker wordt en gewassen en al naar buiten loopt. ?!
Ik dacht meteen aan The Wave.quote:Op woensdag 2 april 2014 13:36 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ja, dat haalde ik er ook nog wel uit.
Natuurlijk.quote:Op woensdag 2 april 2014 10:33 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Hebben ze ooit officieel bestaan dan?
Goede film wel.quote:
Zo'n oud kutfilmpje zoveel inhoud.quote:
Mooie toevoeging, ben het hier ook mee eensquote:Op woensdag 2 april 2014 13:24 schreef Hatsjikkiedee het volgende:
Het is heel dubbel. Ik geloof niet dat er een illuminatie is die de duivel eren, met 'reptilians', en andere goden in het universum die elkaar bevechten (ik kan mij zoiets vaags herinneren toen ik mij er eens in verdiept hebt). Het geeft mensen een bepaalde kick om te denken dat ze meer weten dan anderen, ze noemen het ook wel 'wakker worden'. Ze voelen een bepaalde macht ten aanzien van de schapen in de samenleving..wat natuurlijk aanstekelijk werkt voor nieuwe completdenkers.
Aan de andere kant is de wereld zoals deze nu beheerst wordt totaal bizar. Ik las laatst dat de inkomenskloof tussen de arme bevolkingsgroep en de rijkste bevolkingsgroep zo groot is dat ze 384x meer verdienen. Dat is natuurlijk echt bizar! Veel mensen in mijn omgeving met een reguliere hbo of universitaire opleiding die simpelweg rationeel denken hebben betere plannen dan de politici die aan de macht zijn, en dan bedoel ik echt goed doordachte plannen op het gebied van gezondheidszorg, arbeidsmarkt en overige problemen die nu spelen. Als 'simpele' burgers al betere plannen kunnen maken dan de beleidsmakers daar, vraag ik mij wel erg af wat voor overige belangen er spelen waardoor deze beleidsmakers deze plannen niet zelf maken of politicie deze plannen niet (durven?) door te voeren.
Al met al denk ik dat complottheorien een trend geworden zijn, en trend die door internet echt helemaal booming gemaakt is/wordt. Iedereen kan zijn mening ventileren via dit, overigens prachtige, medium. Het is zaak om de informatie die gegeven wordt via completdenkerswebsites en de normale nieuwsbronnen te filteren, en hier je eigen visie aan te geven waar jij in geloofd. Zo, dat was even snel mijn betoog!:)
quote:Op woensdag 2 april 2014 13:41 schreef Typisch het volgende:
[..]
Natuurlijk.
Maar wat men nu als Illuminati aanwijst is volgens mij meer een verzamelnaam voor machtige personen/instantie, zowel voor als achter de schermen.
Lekker populaire term, net als elke man met een geweer uit het Midden-Oosten een terrorist en lid van Al Qaida is volgens de krantenkoppen.
[..]
Goede film wel.
quote:Op woensdag 2 april 2014 13:42 schreef theguyver het volgende:
[..]
Zo'n oud kutfilmpje zoveel inhoud.
wacht nog steeds op een remake
Danku!quote:Op woensdag 2 april 2014 13:45 schreef Dejannn het volgende:
[..]
Mooie toevoeging, ben het hier ook mee eens
Heb voorstel verstuurd naar huisgenoot leuk idee voor re-make en school projectquote:
Nouja, nieuwe poster, jarenlange lezer, vooral BNW om ook via andere kanalen informatie in te winnen naast de 'mainstrain media'. Het blijft machtig interessant, bijna een hele andere wereld. Maar ik wilde mij ook eens gaan mengen in de discussiequote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |