SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Doe gezellig met ons mee![]()
![]()
Conspiracy theorists of the world, believers in the hidden hands of the Rothschilds and the Masons and the Illuminati, we skeptics owe you an apology. You were right. The players may be a little different, but your basic premise is correct: The world is a rigged game.
Matt Taibbi
En hier weer verderI feel kinda Locrian today
Lav kan ALLES. Dus jaquote:Op dinsdag 1 april 2014 14:29 schreef starla het volgende:
Kut, vergeten 6'je weg te halen uit TT, kan een modje dit aanpassen?
Je bedoelde een 7, maar donequote:Op dinsdag 1 april 2014 14:29 schreef starla het volgende:
Kut, vergeten 6'je weg te halen uit TT, kan een modje dit aanpassen?
Oh ja...ben nog een beetje confuus van mijn verneukte bioritme (nachtdiensten, avonddiensten en net weer 2 nachtdiensten).quote:
Ja! Topshow inderdaad. Kieft vind ik echt een topgast dus dat is altijd al een pre. Wat vond jij?quote:Op dinsdag 1 april 2014 14:34 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Scrum! Hoe vond je het gisteren? Topshow?
Pfff, jij werkt ook echt hard he?quote:Op dinsdag 1 april 2014 14:37 schreef starla het volgende:
[..]
Oh ja...ben nog een beetje confuus van mijn verneukte bioritme (nachtdiensten, avonddiensten en net weer 2 nachtdiensten).
Ik vond het ook top. Alleen even beetje teveel gelach tijdens die serieuze uiteenzetting door die journalist van VI.quote:Op dinsdag 1 april 2014 14:41 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ja! Topshow inderdaad. Kieft vind ik echt een topgast dus dat is altijd al een pre. Wat vond jij?
Net een week van 79 uur gedraaidquote:
Ach, ik ben vrij flexibel, moet ook wel met m'n baan. Dus niet zo rancuneus dat ik lang boos blijf op iemand. Is ook niet mijn aard, alleen lok ik door mijn cynisme vaak wel haatdragende opmerkingen uitquote:Op dinsdag 1 april 2014 14:44 schreef Lavenderr het volgende:
Btw, erg leuk om hier ook weer eens een vrouw te zien.
En jij en Scrummie weer on speaking terms, helemaal top.
Allemachtig. Moordend he, het leven van een co.quote:Op dinsdag 1 april 2014 14:48 schreef starla het volgende:
[..]
Net een week van 79 uur gedraaid
[..]
Ach, ik ben vrij flexibel, moet ook wel met m'n baan. Dus niet zo rancuneus dat ik lang boos blijf op iemand. Is ook niet mijn aard, alleen lok ik door mijn cynisme vaak wel haatdragende opmerkingen uit
Nee, co's hebben een luizenleventjequote:Op dinsdag 1 april 2014 15:28 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
En ik maar denken dat het leven van een co nog zwaarder was dan dat van een arts
Echt niet. Zie ze hier vaak verwilderd en geagiteerd rondrennen. Met hun tong op hun schoenen .quote:
Haha, dat went snel genoeg. Moet ook wel, anders ga je eraan onderdoor.quote:Op dinsdag 1 april 2014 15:31 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Echt niet. Zie ze hier vaak verwilderd en geagiteerd rondrennen. Met hun tong op hun schoenen .
Die zijn echt chronisch vermoeid.quote:Op dinsdag 1 april 2014 15:33 schreef starla het volgende:
[..]
Haha, dat went snel genoeg. Moet ook wel, anders ga je eraan onderdoor.
Plak er 'syndroom' achter en ze zijn gestigmatiseerd voor de rest van hun leven een geen arts die hen nog serieus neemt (mi volkomen onterecht, maar dat is weer een andere discussie)quote:
Dat doen we dan ook maar niet. Niemand zit op een stempeltje te wachtenquote:Op dinsdag 1 april 2014 15:40 schreef starla het volgende:
[..]
Plak er 'syndroom' achter en ze zijn gestigmatiseerd voor de rest van hun leven een geen arts die hen nog serieus neemt (mi volkomen onterecht, maar dat is weer een andere discussie)![]()
Sowieso, wie wil er nou zonder de eer leven om mij te 'kennen'. Ben ik veelste gaaf voor.quote:Op dinsdag 1 april 2014 15:15 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Allemachtig. Moordend he, het leven van een co.
Ja hoor, je schiet er ook niks mee op met haatdragend te zijn. Uiteindelijk heb je alleen jezelf er maar mee.
Precies!quote:Op dinsdag 1 april 2014 15:53 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Sowieso, wie wil er nou zonder de eer leven om mij te 'kennen'. Ben ik veelste gaaf voor.
Nee, met name niet als je later zélf arts bentquote:Op dinsdag 1 april 2014 15:46 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dat doen we dan ook maar niet. Niemand zit op een stempeltje te wachten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |