Laatste tijd is het echt waardeloos inderdaad. Kinderen met beugels, WTF is dat voor onderwerpquote:
Paul is zo leuk met kinderen.quote:Op dinsdag 1 april 2014 19:25 schreef Karina het volgende:
[..]
Laatste tijd is het echt waardeloos inderdaad. Kinderen met beugels, WTF is dat voor onderwerp
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 1 april 2014 19:27 schreef Specularium het volgende:
[..]
Paul is zo leuk met kinderen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En met beugels misschien. Maar dan een andere soort.
Ik had vroeger ook een beugel, net als 90% van de kinderen uit mijn klas. Lekker binnenlopen voor de orthodontisten.quote:Op dinsdag 1 april 2014 19:25 schreef Karina het volgende:
[..]
Laatste tijd is het echt waardeloos inderdaad. Kinderen met beugels, WTF is dat voor onderwerp
Ik had er zelfs 2. Boven en onder.quote:Op dinsdag 1 april 2014 19:28 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Ik had vroeger ook een beugel, net als 90% van de kinderen uit mijn klas. Lekker binnenlopen voor de orthodontisten.
Er zit straks ook een orthodontist bij, misschien gaan ze die een beetje kritisch aanpakken.
Slotjes? Of zo'n klemding?quote:
Ja daar ook daarom ben ik zo uptight altijdquote:
Klemding, als je zo eentje bedoelt met een 'stangetje' voor je tanden.quote:Op dinsdag 1 april 2014 19:29 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Slotjes? Of zo'n klemding?
Ik draag nu alsnog een soort beugel 's nachts
Okee, ja zoiets heb ik ook gehad voordat ik slotjes kreeg.quote:Op dinsdag 1 april 2014 19:30 schreef Karina het volgende:
Klemding, als je zo eentje bedoelt met een 'stangetje' voor je tanden.
ach eerst woonde die in thailand misschien nog erger voor sommige huhquote:Op dinsdag 1 april 2014 17:49 schreef Specularium het volgende:
'Ik voerde d'r (19) dronken en nam d'r mee'
[ afbeelding ]
Fris???quote:Rens (63) rolt tegenwoordig met een lekker fris dingetje van slechts 20 lentes
Vruchtwater overal.quote:
Dat meisje met de spareribs?quote:Op dinsdag 1 april 2014 19:49 schreef Specularium het volgende:
Paul zei verkapt dat dat ene meisje te dik is met zijn smerige pens.
Lullig. Spareribs zijn wel goor trouwens.quote:
Die met de spareribs was ook helemaal niet dik hoor.quote:
Chubby checker.quote:Op dinsdag 1 april 2014 19:50 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Die met de spareribs was ook helemaal niet dik hoor.
Als in schaken met een dik meisje?quote:
Wat heb je gehaald?quote:
Klinkt niet verkeerd Arjan.quote:Op dinsdag 1 april 2014 19:54 schreef arjan1112 het volgende:
heb bij hun gegeten , biefstuk met groenten saus enz. met nasi en bier bier, koffie
Intellectueel.quote:
De linker en 2e van rechts zijn wel erg dun hoor. Die had ik dezelfde maat gedacht.quote:Op dinsdag 1 april 2014 20:01 schreef Njosnavelin het volgende:
Ik zie nauwelijks verschil tussen deze lichamen, maar ze hebben allemaal een andere maat;
[ afbeelding ]
Ik mis 24%.quote:Op dinsdag 1 april 2014 20:01 schreef Njosnavelin het volgende:
Ik zie nauwelijks verschil tussen deze lichamen, maar ze hebben allemaal een andere maat;
[ afbeelding ]
Maar de 2e van rechts heeft een maat 10, dat is 36-38 ofzo. Klopt iets nietquote:Op dinsdag 1 april 2014 20:03 schreef Karina het volgende:
[..]
De linker en 2e van rechts zijn wel erg dun hoor. Die had ik dezelfde maat gedacht.
Wat is jouw maat?quote:Op dinsdag 1 april 2014 20:04 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Maar de 2e van rechts heeft een maat 10, dat is 36-38 ofzo. Klopt iets niet
Sorry geen zin in.quote:Op dinsdag 1 april 2014 20:05 schreef Tem het volgende:
[..]
Jezus Christus, Cor. Of je leest eens even terug.
Bij nader inzien is die linker toch nog wel dunner.quote:Op dinsdag 1 april 2014 20:04 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Maar de 2e van rechts heeft een maat 10, dat is 36-38 ofzo. Klopt iets niet
Wil je wat voor me kopen dan?quote:
Welke je het mooist vindt, weet niet of er door mannen en vrouwen of alleen mannen gestemd werd.quote:Op dinsdag 1 april 2014 20:06 schreef Karina het volgende:
Hoezo dat stemmen trouwens? Moest je stemmen welke maat je wil hebben?
Wat betekent dat eigenlijk?quote:
Ik ga voor de 59% dame denk ik.quote:Op dinsdag 1 april 2014 20:07 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Welke je het mooist vindt, weet niet of er door mannen en vrouwen of alleen mannen gestemd werd.
Waarom wil je het dan weten? Niet dat het geheim is.quote:
Wat?quote:Op dinsdag 1 april 2014 20:08 schreef Karina het volgende:
[..]
Stiekem meegenomen worden en dan gaan trouwens, heel romantisch.
quote:Op dinsdag 1 april 2014 20:05 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Hier, kon hem niet groter vinden:
[ afbeelding ]
Ik ook, of die daar rechts van.quote:
Ja inderdaad, zou wat objectiever zijn.quote:Op dinsdag 1 april 2014 20:10 schreef Kingstown het volgende:
[..]![]()
Eigenlijk zouden de hoofden niet zichtbaar moeten zijn. Dan gaan mensen toch anders stemmen.
Ik ook, maar ik ben geen maatje 40quote:
Qua hoofd zou ik die dunne nemen, de meest linkse.quote:Op dinsdag 1 april 2014 20:12 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Ja inderdaad, zou wat objectiever zijn.
Ik eet tegenwoordig een stuk meer en heel gezond, maar toch, komt niets bij.quote:Op dinsdag 1 april 2014 20:13 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee ik ook niet. Ik moet maar wat meer gaan eten denk ik
Ik heb het idee dat ik aan het afvallen ben terwijl ik hetzelfde eet als altijd. Misschien doe ik thuis toch meer dan als ik op kantoor zitquote:Op dinsdag 1 april 2014 20:15 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik eet tegenwoordig een stuk meer en heel gezond, maar toch, komt niets bij.
En ik zou wel in maat 38 willen qua taille.
Wat dacht je van al het gebak op kantoor of ongezonde dingen bij de lunch.quote:Op dinsdag 1 april 2014 20:17 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat ik aan het afvallen ben terwijl ik hetzelfde eet als altijd. Misschien doe ik thuis toch meer dan als ik op kantoor zitQua bewegen dan.
Nee ik nam zelden gebak en nam ook zelf brood meequote:Op dinsdag 1 april 2014 20:18 schreef Uccie het volgende:
[..]
Wat dacht je van al het gebak op kantoor of ongezonde dingen bij de lunch.
Oh, nee dan niet.quote:Op dinsdag 1 april 2014 20:19 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee ik nam zelden gebak en nam ook zelf brood meeDus dat kan het niet zijn.
Niets mis mee.quote:
Maat 36 is toch ook al mooi?quote:Op dinsdag 1 april 2014 20:15 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik eet tegenwoordig een stuk meer en heel gezond, maar toch, komt niets bij.
En ik zou wel in maat 38 willen qua taille.
Ja en nee, ik ben een beetje vreemd gebouwd.quote:
Ben jij zo'n peer?quote:Op dinsdag 1 april 2014 20:24 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ja en nee, ik ben een beetje vreemd gebouwd.
Nee, een onevenwichtige zandloper.quote:
Nee, dat valt wel mee....ik kan goed slikkenquote:Op dinsdag 1 april 2014 20:31 schreef Tem het volgende:
[..]
Dus je staat niet waterpas? loopt er dan ook een beetje kwijl uit je mondhoek?
quote:Op dinsdag 1 april 2014 20:32 schreef Uccie het volgende:
[..]
Nee, dat valt wel mee....ik kan goed slikken.
tussen die eerste en de laatste wel, die heb dikke tietenquote:Op dinsdag 1 april 2014 20:01 schreef Njosnavelin het volgende:
[ afbeelding ]
McGyverquote:Op dinsdag 1 april 2014 21:29 schreef arjan1112 het volgende:
heb ook nog een dvd box met alle afleveringen van macgyver liggen... moet de helft nog kijken ofzo
het is niet echt een serie om een heleboel afleveringen achter elkaar te kijken ofzo
http://omegadrivers.net/quote:Op dinsdag 1 april 2014 22:34 schreef Latert het volgende:
Ik ben al 6 uur lang aan het fucken met die kutdrivers.
Amateur.quote:Op dinsdag 1 april 2014 22:34 schreef Latert het volgende:
Ik ben al 6 uur lang aan het fucken met die kutdrivers.
vetoquote:Op dinsdag 1 april 2014 23:00 schreef Karina het volgende:
[..]
Nutella is lekker. En cola met bacardi ook.
Dat is dan 1, daar doe ik niet aan meequote:
Nee man uit het Amsterdam topic net.quote:Op dinsdag 1 april 2014 23:13 schreef sp3c het volgende:
ja dat is wel nodig als je op zo'n pot nutella wil gaan zitten lijkt me
tip kwam van Voorburcht zeker?
Mietje. En verder boeit dat niemand.quote:Op dinsdag 1 april 2014 23:14 schreef sp3c het volgende:
maar goed, ik ga gewoon slapen stelletje sukkels
met julllie moeders
Trustenquote:Op dinsdag 1 april 2014 23:14 schreef sp3c het volgende:
maar goed, ik ga gewoon slapen stelletje sukkels
met julllie moeders
Zij die even theepauze hebben, groeten terugquote:
Dat was vroeger tha bomba (Radion), voor de wat nieuwere grafka kaarten heb je die site niet echt nodig.quote:
Nee nog 7 maar dat kan hier niet op deze locatie en aangezien ik geen zin heb om nog naar kantoor te gaan, moet ik vrijdag 10u werkenquote:
Mjah, als niets anders werkt.. Het is het proberen waard.quote:Op woensdag 2 april 2014 11:06 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Dat was vroeger tha bomba (Radion), voor de wat nieuwere grafka kaarten heb je die site niet echt nodig.
Zijn er een beetje leuke vacatures te vinden of wordt het nu solliciteren om het solliciteren?quote:
Alles waar ik op solliciteer zijn banen waarvan ik weet dat ik het kan. Maar ja, oud en laagopgeleid dan kun je het wel schudden he?quote:Op woensdag 2 april 2014 11:14 schreef Uccie het volgende:
[..]
Zijn er een beetje leuke vacatures te vinden of wordt het nu solliciteren om het solliciteren?
Welke regio zoek je?quote:Op woensdag 2 april 2014 11:33 schreef Karina het volgende:
[..]
Alles waar ik op solliciteer zijn banen waarvan ik weet dat ik het kan. Maar ja, oud en laagopgeleid dan kun je het wel schudden he?
Amsterdam e.o.quote:
In mijn CV staat geen bullshit lingo hoor. Tenminste volgens mij niet. Nou ja ik moet niet zeuren ook het is mooi weer en ik kom niet om van de honger.quote:Op woensdag 2 april 2014 11:47 schreef Drugshond het volgende:
Nou ervaring is zeker zo belangrijk (zo niet meer) als opleiding. Je moet het denk ik beter specificeren in krachtermen en minder in bullshit lingo.
gewoon bij die wijnwinkel solliciteren, zeg je voor 2 flessen wijn en 15 euro per dag werk ik me het schompus voor jou en na een half jaar neemt ie je wel aan huhquote:Op woensdag 2 april 2014 11:33 schreef Karina het volgende:
[..]
Alles waar ik op solliciteer zijn banen waarvan ik weet dat ik het kan. Maar ja, oud en laagopgeleid dan kun je het wel schudden he?
Dat is eigenlijk niet eens zo een slecht ideequote:Op woensdag 2 april 2014 12:08 schreef arjan1112 het volgende:
[..]
gewoon bij die wijnwinkel solliciteren, zeg je voor 2 flessen wijn en 15 euro per dag werk ik me het schompus voor jou en na een half jaar neemt ie je wel aan huh
Gewoon erbij zetten dat je hier WK-mod bent en dan deze post erbij quoten.quote:Op woensdag 2 april 2014 12:04 schreef Karina het volgende:
[..]
In mijn CV staat geen bullshit lingo hoor.
quote:Op dinsdag 1 april 2014 22:15 schreef Karina het volgende:
Zometeen Rijdende Rechter. Geen fut meer voor het voetballen
Het WK is nog niet begonnen he? Dit ging over CL. Wat een beetje saai begint te worden.quote:Op woensdag 2 april 2014 12:11 schreef Specularium het volgende:
[..]
Gewoon erbij zetten dat je hier WK-mod bent en dan deze post erbij quoten.
[..]
Gelukkig worden alle wedstrijden op het WK superspannend.quote:Op woensdag 2 april 2014 12:12 schreef Karina het volgende:
[..]
Het WK is nog niet begonnen he? Dit ging over CL. Wat een beetje saai begint te worden.
Met genoeg bier erbij zijn ze allemaal spannend ja EN met VI Oranje is het sowieso gezelligquote:Op woensdag 2 april 2014 12:13 schreef Specularium het volgende:
[..]
Gelukkig worden alle wedstrijden op het WK superspannend.
Niks. Specularium begon er opeens over. Misschien is hij nu een balletje aan het trappen of zo.quote:Op woensdag 2 april 2014 12:14 schreef Drugshond het volgende:
Wat heeft voetbal opeens met goddelijke druiven te maken ?!?
Komt deze uit je hol, Corrie?quote:Op woensdag 2 april 2014 14:39 schreef Karina het volgende:
Leuk hotel voor Yoki:
Oud vliegtuig wordt hotelkamer - AT5 Echt Amsterdams Nieuws
Op de Aletta Jacobslaan in Nieuw-West arriveerde woensdagmiddag de cockpit van een Boeing 737.
Het acht meter lange gevaarte wordt over enkele weken op een hotel in aanbouw geplaatst en ingericht als hotelsuite inclusief boardrooms. De cockpit gaat dienen als flightsimulator.
Het hotel aan de Aletta Jacobslaan is van Corendon. Het is het eerste hotel van de vliegtuigmaatschappij. Het hotel zal eind dit jaar zijn deuren openen.
[ afbeelding ]
Bron: www.at5.nl
Echte bazen hebben dit gewoon thuis nagebouwd.quote:Op woensdag 2 april 2014 14:39 schreef Karina het volgende:
De cockpit gaat dienen als flightsimulator.
Fixedquote:Op woensdag 2 april 2014 14:47 schreef Specularium het volgende:
[..]
Echte losers hebben dit gewoon thuis nagebouwd.
Zo'n heerlijk huwelijk waar ze geen aandacht hebben voor hun vrouw en gewoon 10 uur in een kamertje gaan vliegen.
Lijkt me ook wel iets wat ik zou doenquote:Op woensdag 2 april 2014 14:47 schreef Specularium het volgende:
[..]
Echte bazen hebben dit gewoon thuis nagebouwd.
Zo'n heerlijk huwelijk waar ze geen zin meer hebben in hun vrouw en dan gewoon 10 uur in een kamertje gaan vliegen.
Niks tegen nerds hequote:
Nerds niet, alleen als ze hun hobbies alleen zoeken in pixelsquote:
Pixelsquote:Op woensdag 2 april 2014 15:31 schreef Takaiki het volgende:
[..]
Nerds niet, alleen als ze hun hobbies alleen zoeken in pixels
Daar heb ik nog niet eens de tijd voor. Is altijd met up's and downs gegaan. Denk dat ik bij BF2 ben blijven hangen. Hoe goed de gameplay ook was, het klokje niet.quote:
Zou mijn lijfspreuk kunnen zijn, bijna.quote:Op woensdag 2 april 2014 15:30 schreef Karina het volgende:
Ieder zijn ding he? Kan jullie het schelen wat een ander doet in zijn vrije tijd.
Wat zou het dan moeten zijn?quote:Op woensdag 2 april 2014 15:38 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Zou mijn lijfspreuk kunnen zijn, bijna.
Ik had het kunnen wetenquote:Op woensdag 2 april 2014 15:38 schreef Tem het volgende:
[..]
Als je dingen met je hol doet in je vrije tijd, wil ik het graag weten.
Ik denk dat ze zelfs niet ophoudt met gamen om te poepen...quote:Op woensdag 2 april 2014 15:38 schreef Tem het volgende:
[..]
Als je dingen met je hol doet in je vrije tijd, wil ik het graag weten.
quote:Op woensdag 2 april 2014 15:42 schreef Karina het volgende:
En zo werkt quoten ook niet.
BDSM doe ik niet aan, gek.
Dat ben ik al snel hoor.quote:Op woensdag 2 april 2014 15:43 schreef Drugshond het volgende:
[..](How to get people over the top).
Je moet mij helemaal niet meppen. Nog beter.quote:Op woensdag 2 april 2014 15:55 schreef Drugshond het volgende:
Bij K moet je wat harder meppen, te weinig vetrandjes. Negatief compliment.
quote:Op woensdag 2 april 2014 15:55 schreef Karina het volgende:
Als ik wist hoe laat Tem daar rondhing ging ik ook effe kijken denk ik
Candy to the eye die Tem. Je moet toch wat hequote:Op woensdag 2 april 2014 15:58 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Helemaal naar rotterdam voor een paar minuten plezier.
Ook niet met Ovenhandschoenen ?quote:Op woensdag 2 april 2014 15:56 schreef Karina het volgende:
[..]
Je moet mij helemaal niet meppen. Nog beter.
Ben er rond 17:30 weer denk ik.quote:Op woensdag 2 april 2014 15:55 schreef Karina het volgende:
Als ik wist hoe laat Tem daar rondhing ging ik ook effe kijken denk ik
Mmm dan zit ik op balkon in het zonnetje. Sowieso red ik dat niet als ik me eerst nog helemaal mooi moet maken.quote:
Zie ik je dan.quote:
Heb je dan nog zon?quote:Op woensdag 2 april 2014 15:59 schreef Karina het volgende:
[..]
Mmm dan zit ik op balkon in het zonnetje. Sowieso red ik dat niet als ik me eerst nog helemaal mooi moet maken.
Nou ben ik ook nieuwsgierig, dus wel een goed fotoverslag maken!quote:
Nou en?quote:Op woensdag 2 april 2014 16:02 schreef Karina het volgende:
[..]
Nog niet juist. Zometeen wel. Zon staat nu aan de voorkant.
Laat dat eens joh! Je lijkt wel een wijf.quote:Op woensdag 2 april 2014 16:18 schreef Specularium het volgende:
[..]
Maakt mij geen anus uit, ik bemoei mij altijd overal mee.
Pet op, zonnebril op, panterjas aan.. klaar!quote:Op woensdag 2 april 2014 15:59 schreef Karina het volgende:
[..]
Mmm dan zit ik op balkon in het zonnetje. Sowieso red ik dat niet als ik me eerst nog helemaal mooi moet maken.
Daar is het een beetje te warm voor hoorquote:Op woensdag 2 april 2014 16:34 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Pet op, zonnebril op, panterjas aan.. klaar!
Jij dacht dat het de Schipholtunnel was maar die trein zat gewoon in Corrie d'r hol.quote:Op woensdag 2 april 2014 16:56 schreef Modus het volgende:
Ik zat vandaag bij Corrie in de trein, denk ik.. Op Schiphol.
Dat kan niet, vanmorgen was ik thuis aan het schoonmakenquote:Op woensdag 2 april 2014 16:56 schreef Modus het volgende:
Ik zat vandaag bij Corrie in de trein, denk ik.. Op Schiphol.
quote:Op woensdag 2 april 2014 16:59 schreef Tem het volgende:
[..]
Jij dacht dat het de Schipholtunnel was maar die trein zat gewoon in Corrie d'r hol.
Alle kids achter de rits.quote:Op woensdag 2 april 2014 17:11 schreef Karina het volgende:
[..]
Alles kits achter de rits moet je dan zeggen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het was geen grap.quote:Op woensdag 2 april 2014 17:10 schreef Karina het volgende:
[..]
Welles man.
Oh wacht die van Moduskuch.
Owquote:
Volgens mij heb je wel eens duidelijkere foto's gehad.quote:Op woensdag 2 april 2014 17:35 schreef Karina het volgende:
[..]
OwJe weet trouwens niet eens hoe ik eruit zie man, dus hoezo dacht je dat ik het was? Die foto in mijn fobo is niet echt herkenbaar.
Daar heb je KPD toegang voor nodig.quote:Op woensdag 2 april 2014 17:37 schreef Modus het volgende:
[..]
Volgens mij heb je wel eens duidelijkere foto's gehad.
Jort weet heel veel over WO1, is een hobbyding of zo.quote:Op woensdag 2 april 2014 17:46 schreef Specularium het volgende:
Derksen bij P&W vanavond.
En Jortgod gaat een verhaaltje vertellen over de eerste wereldoorlog.
Dat is alweer een poosje terug en die waren niet echt recent ook.quote:Op woensdag 2 april 2014 17:37 schreef Modus het volgende:
[..]
Volgens mij heb je wel eens duidelijkere foto's gehad.
Alsof je zelf recent bent.quote:Op woensdag 2 april 2014 17:49 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat is alweer een poosje terug en die waren niet echt recent ook.
Het is geen Seagal laten we maar zeggen.quote:Op woensdag 2 april 2014 17:49 schreef Specularium het volgende:
Ik heb Shutter Island gezien.
Wel ok, niet briljant ofzo.
Nee, het leek wel een soort Rambo te gaan worden.quote:Op woensdag 2 april 2014 17:50 schreef Latert het volgende:
[..]
Het is geen Seagal laten we maar zeggen.
Ik vond hem op een mysterieuze wijze blijven boeien en dan dat einde.. bam! Net zoiets als met The Wicker man of zo. Ik hou daar wel van.quote:Op woensdag 2 april 2014 17:49 schreef Specularium het volgende:
Ik heb Shutter Island gezien.
Wel ok, niet briljant ofzo.
Hoe was de 1e WO trouwens?quote:Op woensdag 2 april 2014 17:59 schreef Karina het volgende:
[..]nee maar nog niet over de datum hoor.
Batterij van mijn telefoon was op.quote:Op woensdag 2 april 2014 16:01 schreef Uccie het volgende:
[..]
Nou ben ik ook nieuwsgierig, dus wel een goed fotoverslag maken!
Niet in je hol?quote:Op woensdag 2 april 2014 18:38 schreef Karina het volgende:
[..]
spannend man loopgraven en zo he? Modder zit nog in mijn oren.
Dit boeit echt niemand.quote:
Escha voor jullie en Danny voor de meisjesquote:Op woensdag 2 april 2014 18:43 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dit boeit echt niemand.
Wat wel iemand boeit is Escha in de Playboy.
Vind ik ook wel lekker jaquote:Op woensdag 2 april 2014 18:44 schreef Latert het volgende:
[..]
Hij schijnt van kinder bueno te houden.
Maak je toch een nieuwequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |