Welkom in het grote PSV topic!
![ezj45.png]()
•
Officiele PSV website•
PSV TV•
PSV Netwerk•
Supportersvereniging PSV•
PSV Fans United•
Lighttown Madness•
PSV Ultras
Landskampioenschap (21x)1929, 1935, 1951, 1963, 1975, 1976, 1978,
1986, 1987, 1988, 1989, 1991, 1992, 1997,
2000, 2001, 2003, 2005, 2006, 2007, 2008
KNVB Beker (9x)1950, 1974, 1976, 1988, 1989, 1990, 1996,
2005, 2012
Johan Cruijff Schaal (9x)1992, 1996, 1997, 1998, 2000, 2001, 2003,
2008, 2012
Europacup I (1x)1988
UEFA Cup (1x)1978
![azfket.png]()
![ec5bc4ae-a40f-4714-9025-43f3e86fd593_Selectie20132014-herdgang4682.jpg]()
![3535s41.png]()
Zaterdag 3 augustus: ADO Den Haag - PSV, 2-3
Zaterdag 10 augustus: PSV - NEC, 5-0
Zaterdag 17 augustus: PSV - Go Ahead Eagles, 3-0
Zaterdag 24 augustus: Heracles Almelo - PSV, 1-1
Zaterdag 31 augustus: PSV - SC Cambuur, 0-0
Zaterdag 14 september: FC Twente - PSV, 2-2
Zondag 22 september: PSV - Ajax, 4-0
Zaterdag 28 september: AZ - PSV, 2-1
Zondag 6 oktober: PSV - RKC Waalwijk, 2-1
Zaterdag 19 oktober: FC Groningen - PSV, 1-0
Zondag 27 oktober: Roda JC - PSV, 2-1
Zaterdag 2 november: PSV - PEC Zwolle, 1-1
Zaterdag 9 november: NAC Breda - PSV, 2-1
Zaterdag 23 november: PSV - Heerenveen, 1-1
Zondag 1 december: Feyenoord - PSV, 3-1
Zaterdag 7 december: PSV - Vitesse, 2-6
Zondag 15 december: FC Utrecht - PSV, 1-5
Zondag 22 december: PSV - ADO Den Haag, 2-0
Zondag 19 januari: Ajax - PSV, 1-0
Zaterdag 25 januari : PSV - AZ, 1-0
Zondag 2 februari: RKC - PSV, 2-0
Woensdag 5 februari: Cambuur - PSV, 1-2
Zaterdag 8 februari: PSV - FC Twente, 3-2
Vrijdag 14 februari: PSV - Heracles Almelo, 2-1
Zaterdag 22 februari: NEC - PSV, 0-2
Zondag 2 maart: Go Ahead Eagles - PSV, 2-3
Zaterdag 8 maart: PSV - FC Utrecht, 1-0
Zaterdag 15 maart: Vitesse - PSV, 1-2
Zaterdag 22 maart: PSV - Roda JC, 3-1
Zaterdag 29 maart: PSV - FC Groningen, x-x
Zaterdag 5 april : Heerenveen - PSV, x-x
Zondag 13 april: PSV - Feyenoord, x-x
Zondag 27 april: PEC Zwolle - PSV, x-x
Zaterdag 3 mei: PSV - NAC Breda, x-x
![350mb93.png]()
Dinsdag 30 juli: PSV - SV Zulte Waregem, 2-0
Woensdag 7 augustus: SV Zulte Waregem - PSV, 0-3
Dinsdag 20 augustus: PSV - AC Milan, 1-1
Woensdag 28 augustus: AC Milan - PSV, 3-0
Donderdag 19 september: PSV - PFK Ludogorets, 0-2
Donderdag 3 oktober: Chornomorets Odesa - PSV, 0-2
Donderdag 24 oktober: Dinamo Zagreb - PSV, 0-0
Donderdag 7 november: PSV - Dinamo Zagreb, 2-0
Donderdag 28 november: PFK Ludogorets - PSV, 2-0
Donderdag 12 december: PSV - Chornomorets Odesa, 0-1
![4t3k8j.png]()
Woensdag 25 september: PSV - Telstar, 4-1
Woensdag 30 oktober: PSV - Roda JC, 1-3
![i3z08x.png]()
SPOILER: Eredivisie
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn
ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis
Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Europa
SPOILER: KNVB Beker
![s5fwwk.png]()
![CZIuI7p.jpg]()
![523f81db77182-willemsgol.gif]()
![52f3b81a80c1e-willemsdribbel.gif]()
![52f6acfd96aa6-willems2.gif]()
Hier weer verder
quote:
Of naar een topclub die wel gewoon normaal met jeugd omgaat.
quote:
Noem mij eens een club die normaler met jeugd omgaat?
quote:
Ik weet zeker dat zo'n talent bij zowel Ajax als Feyenoord meer gespeeld had dan 21 minuten in 4 maanden.
LitmanenAFCA
Gracie Jiu Jitsu
quote:
Op dinsdag 1 april 2014 19:01 schreef HL_Dog43 het volgende:Als ie gewoon beter had gespeeld, stond ie er echt wel in. Dat gezeik van normaal met jeugd omgaan. Rot eens op. Ja joh, omdat het een talent is moet ie ook als ie slecht speelt erin.

Maar dat je hem steeds 3 minuutjes laat in vallen, zo vaak en onzinnig waardoor hij niet meer in de JL mag spelen is gewoon te gek voor woorden, geeft weer aan hoe ze bezig zijn bij PSV.
Beleid is echt treurig.
quote:
Op dinsdag 1 april 2014 19:01 schreef GGMM het volgende:[..]
Ik weet zeker dat zo'n talent bij zowel Ajax als Feyenoord meer gespeeld had dan 21 minuten in 4 maanden.
Onzin natuurlijk. Als degene die op zijn positie staat beter is, beslissend is en nooit geblesseerd is, is daar geen enkele reden toe. Dan laat ik nog buiten beschouwing dat ik niet weet hoe hij traint.
Daarentegen is het natuurlijk des PSV's om zo iemand wel dusdanig vaak op te laten draven zodat hij niet meer in Jong mag spelen. Blunder van enorme proportie.
quote:
Op dinsdag 1 april 2014 19:07 schreef Lange_Lans het volgende:Daarentegen is het natuurlijk des PSV's om zo iemand wel dusdanig vaak op te laten draven zodat hij niet meer in Jong mag spelen. Blunder van enorme proportie.
Goed dat je m'n punt bevestigt.
Ajax moet hem kopen.
quote:
Denswil roept gisteren anders precies hetzelfde.
quote:
Die speelde afgelopen weekend nog de hele wedstrijd.
quote:
Maar geeft ook aan te twijfelen aan zijn toekomst bij Ajax omdat hij te weinig speeltijd krijgt en vindt het zorgeljk dat hij ook geen minuten in Jong meer mag maken.
Misschien moet PSV het beleid van de PVV eens opvolgen
quote:
Als dat zou betekenen dat er een aantal beleidsbepalers afscheid nemen zou dat misschien wel de juiste koers zijn.
quote:
Eén man de absolute macht binnen de club geven?
quote:
"Minder! Minder! Minder!"

Dacht dat iedereen de grap wel zou snappen
Iniesta8
PSV EINDHOVEN
quote:
Een fascisten clubje worden?
Ik geef Bakkali gelijk , PSV heeft weer zitten blunderen.
Dat met dat aantal minuten is dom inderdaad, maar talent alleen is niet genoeg, hij moet het ook gewoon op het veld laten zien.
Caland
FREEJANCEES
quote:
Dat doet er niet echt toe. Gaat er meer om dat die Bakkali nu ook gelijk dat stempel krijgt zonder dat daar ook maar enige onderbouwing voor is
VBL SC influencer
Left, right, behind
LitmanenAFCA
Gracie Jiu Jitsu
quote:
Op dinsdag 1 april 2014 19:29 schreef Caland het volgende:[..]
Dat doet er niet echt toe. Gaat er meer om dat die Bakkali nu ook gelijk dat stempel krijgt zonder dat daar ook maar enige onderbouwing voor is
Natuurlijk wel. Het is gewoon opvallend dat het nooit lukt met die jongens dat kan niet alleen aan hun voetballende kwaliteiten liggen. Zo'n Belhanda bijvoorbeeld is een pracht speler die niet had misstaan op het middenveld van United maar die pipo gaat gewoon liever geld harken in de Oekraïne
Caland
FREEJANCEES
quote:
Op dinsdag 1 april 2014 19:31 schreef LitmanenAFCA het volgende:[..]
Natuurlijk wel. Het is gewoon opvallend dat het nooit lukt met die jongens dat kan niet alleen aan hun voetballende kwaliteiten liggen. Zo'n Belhanda bijvoorbeeld is een pracht speler die niet had misstaan op het middenveld van United maar die pipo gaat gewoon liever geld harken in de Oekraïne
Dan nog is het een stompzinnige gedachtengang. Oh het is een Marokkaan dus hij zal wel een kutmentaliteit hebben.
VBL SC influencer
Left, right, behind
LitmanenAFCA
Gracie Jiu Jitsu
quote:
Op dinsdag 1 april 2014 19:33 schreef Caland het volgende:[..]
Dan nog is het een stompzinnige gedachtengang. Oh het is een Marokkaan dus hij zal wel een kutmentaliteit hebben.

Het is niet stompzinnig het is alleen een andere gedachtegang waar ook niets mis mee is. Maar het zegt wel genoeg dat ze het allemaal stuk voor stuk niet waarmaken uiteindelijk
Grrrrrrrr
*PURRRRR*
quote:
Dan moet hij bij PSV blijven dus. Er wordt normaal met hem omgegaan namelijk.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
quote:
Zo zie je maar dat meningen verschillen.
Grrrrrrrr
*PURRRRR*
quote:
Op dinsdag 1 april 2014 19:03 schreef LitmanenAFCA het volgende:[..]
Als je een serieuze jeugdopleiding wil hebben is dat wel de kant die je op moet ja. Is geen schande om dit niet te doen overigens

Dat doet PSV ook, zie Locadia.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
Grrrrrrrr
*PURRRRR*
quote:
Voor het juiste bedrag mogen ze hem hebben. 10 miljoen of zo, verdien je zo terug aangezien hij schijnbaar de nieuwe Messi is.
Ze hebben toch ook gewoon een meerjarenplan het hem waar hij voor loopt op de planning.
quote:
Op dinsdag 1 april 2014 19:31 schreef LitmanenAFCA het volgende:[..]
Zo kan je dat ook over een Willian of een Fernandinho zeggen. Die gingen ook liever geld harken in Oekraine ipv direct naar een topcompetitie.
Winnaar FOK! Rounders MLB Fantasy Baseball League 2013
LitmanenAFCA
Gracie Jiu Jitsu
quote:
Op dinsdag 1 april 2014 19:41 schreef Chase_Utley het volgende:[..]
Zo kan je dat ook over een Willian of een Fernandinho zeggen. Die gingen ook liever geld harken in Oekraine ipv direct naar een topcompetitie.
Klopt maar wat komt nou veel vaker voor?
Grrrrrrrr
*PURRRRR*
quote:
Op dinsdag 1 april 2014 19:40 schreef LitmanenAFCA het volgende:[..]
Dat ze daar geld in steken is eigenlijk al wanbeleid op zich. Ik zeg niet dat je het bij alle talenten moet doen maar wel bij de "top" talenten zoals een Depay en Bakalli
Vorig jaar werd Locadia ingedeeld in die categorie. En eerlijk is eerlijk, zo kut als hij speelt, hij pikt genoeg doelpuntjes mee.
quote:
Procentueel zou ik het niet weten. Er spelen heel veel Brazilianen in geldcompetities als Rusland/Oekrainie/Random Arabisch olieland/China.
quote:
Op dinsdag 1 april 2014 19:44 schreef Grrrrrrrr het volgende:[..]
Vorig jaar werd Locadia ingedeeld in die categorie. En eerlijk is eerlijk, zo kut als hij speelt, hij pikt genoeg doelpuntjes mee.
Tja, dat ze Locadia als toptalent zagen geeft eigenlijk al genoeg aan. Hele beperkte voetballer die er wel eens eentje inschiet.
LitmanenAFCA
Gracie Jiu Jitsu
quote:
Op dinsdag 1 april 2014 19:45 schreef Chase_Utley het volgende:[..]
Procentueel zou ik het niet weten. Er spelen heel veel Brazilianen in geldcompetities als Rusland/Oekrainie/Random Arabisch olieland/China.
Maar je bent het toch hopelijk wel met me eens dat de succes verhalen op 1 hand te tellen zijn de laatste jaren

?
LitmanenAFCA
Gracie Jiu Jitsu
quote:
Ik denk dat jij het in de spits niet veel slechter zou doen eerlijk gezegd
Caland
FREEJANCEES
quote:
Het niveau in die competities wordt nog wel eens onderschat door veel Nederlanders. Dan krijg je gelijk die kreten (in stand gehouden door Derksen en co.) als geld binnenharken in Rusland of Oekraine terwijl je vanaf daar nu ook prima de stap naar de absolute top kan maken en ook nog eens lekker verdient.
VBL SC influencer
Left, right, behind
Grrrrrrrr
*PURRRRR*
quote:
Tja, dat ze Locadia als toptalent zagen geeft eigenlijk al genoeg aan. Hele beperkte voetballer die er wel eens eentje inschiet.
En als Bakkali volgend jaar keihard faalt waar hij ook mag spelen dan zegt iedereen dat riedeltje over hem

.
quote:
Dat talentvolle Brazilianen die nog niet goed genoeg zijn voor Barca/Real/Bayern en niet in aanmerking komen voor een werkvergunning in Engeland Rusland/Oekraine verkiezen boven Nederland. Meer geld en een hoger niveau.
LitmanenAFCA
Gracie Jiu Jitsu
quote:
Op dinsdag 1 april 2014 19:46 schreef Caland het volgende:[..]
Het niveau in die competities wordt nog wel eens onderschat door veel Nederlanders. Dan krijg je gelijk die kreten (in stand gehouden door Derksen en co.) als geld binnenharken in Rusland of Oekraine terwijl je vanaf daar nu ook prima de stap naar de absolute top kan maken en ook nog eens lekker verdient.
Het niveau is niet slecht maar je gaat er niet naar toe voor je carrière laten we even eerlijk zijn. Hoofdzaak nummer 1 is nog altijd het grote geld daar en ik kan die jongens geen ongelijk geven.
quote:
Als jij in de spits zou staan bij PSV, pik je ook weleens wat goaltjes mee.
quote:
Ik heb Bakkali altijd een groter talent gevonden dan Locadia. Of hij het er ook uit krijgt is een tweede. Maar Bakkali kan geblinddoekt met zijn kleine teen meer dan dat Locadia met zijn hele lichaam kan.
LitmanenAFCA
Gracie Jiu Jitsu
quote:
Op dinsdag 1 april 2014 19:48 schreef Halcon het volgende:[..]
Dat talentvolle Brazilianen die nog niet goed genoeg zijn voor Barca/Real/Bayern en niet in aanmerking komen voor een werkvergunning in Engeland Rusland/Oekraine verkiezen boven Nederland. Meer geld en een hoger niveau.
Willian, Fernandinho en dan verder ? Noem er maar eens een aantal op die daar de afgelopen 5 jaar hebben gespeeld en alsnog de top hebben gehaald. Misschien zit ik er helemaal naast en kun jij er tientallen opnoemen maar ik vrees dat dit niet het geval is.
Caland
FREEJANCEES
quote:
En dat is dus die achterhaalde flauwekul waar ik het over had.
VBL SC influencer
Left, right, behind
quote:
Als je ziet hoe hij in de A en in Jong presteerde snap ik die stempel wel hoor
quote:
Op dinsdag 1 april 2014 19:49 schreef LitmanenAFCA het volgende:[..]
Willian, Fernandinho en dan verder ? Noem er maar eens een aantal op die daar de afgelopen 5 jaar hebben gespeeld en alsnog de top hebben gehaald. Misschien zit ik er helemaal naast en kun jij er tientallen opnoemen maar ik vrees dat dit niet het geval is.
Elano heeft bij Shaktar gespeeld en daarna bij City, was nog zo'n spits die tegelijk met hem naar City kwam.
De opmars van Rusland is ook pas iets van de laatste jaren. Er komen nog wel meer voorbeelden. Ook bijvoorbeeld Honda heeft via Rusland de stap naar de Serie A gemaakt.
Bijvoorbeeld een Romario of Ronaldo zouden nu eerder naar Rusland of Shaktar gaan dan naar bv. PSV.
quote:
Elano, Jo?
quote:
Tegen leeftijdsgenootjes waar hij fysiek sterker was ja.
LitmanenAFCA
Gracie Jiu Jitsu
quote:
Op dinsdag 1 april 2014 19:52 schreef Halcon het volgende:[..]
Elano heeft bij Shaktar gespeeld en daarna bij City, was nog zo'n spits die tegelijk met hem naar City kwam.
De opmars van Rusland is ook pas iets van de laatste jaren. Er komen nog wel meer voorbeelden. Ook bijvoorbeeld Honda heeft via Rusland de stap naar de Serie A gemaakt.
Bijvoorbeeld een Romario of Ronaldo zouden nu eerder naar Rusland of Shaktar gaan dan naar bv. PSV.
Elano is een goede inderdaad.
Iets van de laatste 10 jaar toch
Grrrrrrrr
*PURRRRR*
quote:
Op dinsdag 1 april 2014 19:49 schreef Chase_Utley het volgende:[..]
Ik heb Bakkali altijd een groter talent gevonden dan Locadia. Of hij het er ook uit krijgt is een tweede. Maar Bakkali kan geblinddoekt met zijn kleine teen meer dan dat Locadia met zijn hele lichaam kan.
Je volgt ze al 6 jaar?
Dat Bakkali andere kwaliteiten heeft dan Locadia is duidelijk overigens. Maar het ging erover dat PSV ook talenten een kans moet geven als ze slecht spelen, nou dat gebeurt dus elke wedstrijd met Locadia. Maar dan is dat talent blijkbaar ineens compléét waardeloos en wisten we dat allemaal al lang
Adames
Klara!
quote:
Henrikh Mkhitaryan
quote:
Op dinsdag 1 april 2014 19:49 schreef Chase_Utley het volgende:[..]
Gebaseerd op die twee goede potjes in het begin van het seizoen?
PowerLoungen
Duurt een kwartiertje
quote:
Jo zit nu toch weer bij Atletico Mineiro ?
RED ONS HENNIEGOD
quote:
Nee. gebaseerd op een paar jeugdwedstrijden. Dan heb je aan 10 minuten al genoeg of iemand uitblinkt door zijn voetballende kwaliteiten of door zijn fysiek.
quote:
Ja, en gaat gewoon het WK spelen.
LitmanenAFCA
Gracie Jiu Jitsu
quote:
Dat vind ik wel een randgevalletje die komt al uit die omgeving. Maar mag je van mij best meetellen als we de 10 halen zou ik al verbaasd zijn.
Jo is overigens wel overal door de mand gezakt daarna maar heeft het wel gehaald
quote:
In de A misschien, maar in Jong speelde hij met zijn zeventiende al regelmatig mee. En prikte er ook regelmatig een in.
Ik ben het met je eens dat hij niet kan voetballen, maar dat heb ik altijd gezegd. Huntelaar kan ook niet voetballen. Nistelrooy ook niet.
Adames
Klara!
quote:
Op dinsdag 1 april 2014 19:56 schreef Chase_Utley het volgende:[..]
Nee. gebaseerd op een paar jeugdwedstrijden. Dan heb je aan 10 minuten al genoeg of iemand uitblinkt door zijn voetballende kwaliteiten of door zijn fysiek.
Locadia had anders een heerlijk begin, enorm 'neusje voor de goal'
gniffie
Ven der Vurt is baas!
quote:
Dat zijn nog eens teksten!
"Plausibel zeg ik gewoon. Ik zeg gewoon eerlijk, plausibel"
quote:
Op dinsdag 1 april 2014 19:56 schreef Chase_Utley het volgende:[..]
Je moet scout worden.
quote:
Jaar of tien inderdaad. Waarbij aangetekend dient te worden dat veel van die spelers vermoedelijk niet veel zin hebben om Shaktar of hun Russische club in te ruilen voor pakweg Real Sociedad, Udinese of Fulham.
Bij Dortmund speelt trouwens ook iemand die via de Russische competitie is gekomen, een Armeen.
Kans op mislukken of een zware blessure is er natuurlijk ook altijd. Zo snap ik bv. Drenthe ook wel. Zo'n kans als bij Real krijg je maar één keer. Had hij bij Feyenoord een klotejaar gehad, dan had hij het jaar erop bij Excelsior gespeeld, bij wijze van.
Adames
Klara!
quote:
Op dinsdag 1 april 2014 19:56 schreef LitmanenAFCA het volgende:[..]
Dat vind ik wel een randgevalletje die komt al uit die omgeving. Maar mag je van mij best meetellen als we de 10 halen zou ik al verbaasd zijn.
Jo is overigens wel overal door de mand gezakt daarna maar heeft het wel gehaald
Oh op die manier
quote:
Op dinsdag 1 april 2014 19:57 schreef Lange_Lans het volgende:[..]
In de A misschien, maar in Jong speelde hij met zijn zeventiende al regelmatig mee. En prikte er ook regelmatig een in.
Ik ben het met je eens dat hij niet kan voetballen, maar dat heb ik altijd gezegd. Huntelaar kan ook niet voetballen. Nistelrooy ook niet.
Van Nistelrooy is natuurlijk een veeeeel betere voetballer. Wordt qua voetballende kwaliteiten onderschat wmb.
quote:
DIe is al tijden fit. Hij is niet voor niets door Internacional de deur uit gezet omdat hij niet presteerde.
Grrrrrrrr
*PURRRRR*
quote:
Precies, heel PSV draait een dramatisch seizoen en dat helpt natuurlijk ook niet mee met een jonge speler.
Maar had hij dit seizoen geen kansen gekregen dan hadden dezelfde mensen die hem nu belachelijk maken lopen roepen dat PSV zo slecht bezig was dat ze hem niet de voorkeur gaven boven een falende Matavz...
Lacina Traore heeft ook nog via Rusland een topcompetitie/club gehaald.
Adames
Klara!
quote:
Op dinsdag 1 april 2014 20:00 schreef Grrrrrrrr het volgende:[..]
Precies, heel PSV draait een dramatisch seizoen en dat helpt natuurlijk ook niet mee met een jonge speler.
Maar had hij dit seizoen geen kansen gekregen dan hadden dezelfde mensen die hem nu belachelijk maken lopen roepen dat PSV zo slecht bezig was dat ze hem niet de voorkeur gaven boven een falende Matavz...
Bij Twente hebben ze Brama ook enorm gemist ja
quote:
Op die leeftijd durf ik dat in twijfel te trekken. Bij Heerenveen was het nog niet heel veel, laat staan bij Den Bosch.
quote:
Op dinsdag 1 april 2014 20:01 schreef Lange_Lans het volgende:[..]
Op die leeftijd durf ik dat in twijfel te trekken. Bij Heerenveen was het nog niet heel veel, laat staan bij Den Bosch.
Bij Den Bosch was het een middenvelder en kwam hij per toeval in de spits. Was op zijn leeftijd echt een betere voetballer imo. En ik heb hem toen vaak live zien spelen.
Krasic naar Juve (Al is hij daar ook gefaald). Op hoeveel zitten we al Litmanen?
quote:
Wellicht zijn we er nog 1 of 2 vergeten. De 10 gaan we niet halen. Litmanen heeft wat dat betreft een punt.
Ik denk wel dat er nog wel meer gaan komen. Brazilianen dan. Russen zelf mislukken namelijk meestal in het buitenland.
quote:
Op dinsdag 1 april 2014 20:02 schreef Chase_Utley het volgende:[..]
Bij Den Bosch was het een middenvelder en kwam hij per toeval in de spits. Was op zijn leeftijd echt een betere voetballer imo. En ik heb hem toen vaak live zien spelen.
Ja ik ook wel. Kan niet zeggen dat het een megatalent was. Erg kunstselig allemaal en een gebrek aan functionele techniek. Gecompenseerd met de absolute wil om te slagen en werklust. Maar gelukkig zijn verschillende meningen toegestaan.
Feit blijft dat Locadia inderdaad niet kan voetballen. Maar het is in potentie een goede afmaker.
Die Taison vond ik altijd een heerlijke voetballer. Net als Alex Teixeira. Zitten die nog bij Shakthar?
quote:
Op dinsdag 1 april 2014 20:05 schreef Halcon het volgende:[..]
Wellicht zijn we er nog 1 of 2 vergeten. De 10 gaan we niet halen. Litmanen heeft wat dat betreft een punt.
Ik denk wel dat er nog wel meer gaan komen. Brazilianen dan. Russen zelf mislukken namelijk meestal in het buitenland.
Litmanen heeft wel een punt alleen zie je wel een duidelijke kentering. Helemaal omdat Fernandinho en Wilian het wel prima doen.
En Brazilianen als Douglas Costa, Alex Teixera, Bernard en Fred kunnen nog prima bij een goede club in een topcompetitie gaan komen. Of ze gaan weer terug naar Brazilie.
Grrrrrrrr
*PURRRRR*
quote:
Op dinsdag 1 april 2014 20:06 schreef Lange_Lans het volgende:[..]
Ja ik ook wel. Kan niet zeggen dat het een megatalent was. Erg kunstselig allemaal en een gebrek aan functionele techniek. Gecompenseerd met de absolute wil om te slagen en werklust. Maar gelukkig zijn verschillende meningen toegestaan.
Feit blijft dat Locadia inderdaad niet kan voetballen.
Maar het is in potentie een goede afmaker.
Precies, het soort talent dus dat 'een kans zou moeten krijgen'. Die kans krijgt hij nou en dan wordt hij volkomen afgemaakt door juist diegenen die beweren dat je talenten ook moet laten staan als ze slecht spelen
quote:
Op dinsdag 1 april 2014 20:08 schreef Chase_Utley het volgende:[..]
Litmanen heeft wel een punt alleen zie je wel een duidelijke kentering. Helemaal omdat Fernandinho en Wilian het wel prima doen.
En Brazilianen als Douglas Costa, Alex Teixera, Bernard en Fred kunnen nog prima bij een goede club in een topcompetitie gaan komen. Of ze gaan weer terug naar Brazilie.
Yep, dat idee heb ik ook. Lopen genoeg goede voetballers rond daar en de Russische competitie is flink vooruit gegaan. Als Poetin even doorgaat, dan doet straks Shaktar ook in Rusland mee.
quote:
Op dinsdag 1 april 2014 20:09 schreef Grrrrrrrr het volgende:[..]
Precies, het soort talent dus dat 'een kans zou moeten krijgen'. Die kans krijgt hij nou en dan wordt hij volkomen afgemaakt door juist diegenen die beweren dat je talenten ook moet laten staan als ze slecht spelen

Inderdaad. Dat zijn dezelfde mensen die vinden dat Bakkali moet spelen. Zonder hem ooit op de training te zien.
Neemt niet weg dat het huren van Ruiz beleidsmatig gewoon plain kut is en dat het dom is om Bakkali steeds 2 minuten in te laten vallen zodat hij niet meer bij Jong kan meespelen.
LitmanenAFCA
Gracie Jiu Jitsu
quote:
Op dinsdag 1 april 2014 20:08 schreef Chase_Utley het volgende:[..]
Mwoah heel erg duidelijk is het niet te noemen als het nog veel te weinig voor komt
HL_Dog43
Knowledge is free
quote:
Op dinsdag 1 april 2014 19:07 schreef Geo4kant het volgende:[..]
Maar dat je hem steeds 3 minuutjes laat in vallen, zo vaak en onzinnig waardoor hij niet meer in de JL mag spelen is gewoon te gek voor woorden, geeft weer aan hoe ze bezig zijn bij PSV.
Beleid is echt treurig.
Ja dat is waar. Anders had ie minuten kunnen maken bij Jong PSV, maar blijkbaar snapt men dat niet.
ISLAMOFOBIA IS THE NEW NAZISM
Grrrrrrrr
*PURRRRR*
quote:
Bakkali zelf volgens Rik:"Daar wil ik helemaal niet spelen, ik wil een plek in het eerste elftal.".
Davy jostiband
quote:
Op woensdag 2 april 2014 20:10 schreef Iniesta8 het volgende:Wedstrijden van PSV werden dit seizoen bij Fox Sports gemiddeld door 237.549 kijkers bekeken. Dat heeft Voetbal International uitgezocht. Daarmee staat PSV weinig verrassend op de derde plaats achter Ajax (297.000) en Feyenoord (270.000).
quote:
De wedstrijden tussen Ajax en PSV zijn dit seizoen de twee meest bekeken duels. Hadden veel meer kijkers dan de Klassieker.
Lemming22
Rik Elfrink maakt ons kampioen
quote:
Op woensdag 2 april 2014 21:52 schreef tompsv18 het volgende:[..]
De wedstrijden tussen Ajax en PSV zijn dit seizoen de twee meest bekeken duels. Hadden veel meer kijkers dan de Klassieker.
En toch minder leden.

. Hoe triest is dat. Te arm voor EL.
quote:
Nee, maar meneer was zo hoog aan het opgeven over zijn PSV.

.