Elano heeft bij Shaktar gespeeld en daarna bij City, was nog zo'n spits die tegelijk met hem naar City kwam.quote:Op dinsdag 1 april 2014 19:49 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Willian, Fernandinho en dan verder ? Noem er maar eens een aantal op die daar de afgelopen 5 jaar hebben gespeeld en alsnog de top hebben gehaald. Misschien zit ik er helemaal naast en kun jij er tientallen opnoemen maar ik vrees dat dit niet het geval is.
Niveau is omhoog gegaan en nu zoeken West Europese clubs ook direct in Oost Europa naar goede spelers, dat is waar. Maar voor de beleving ga je er niet snel naar toe, heeft ook nog steeds imago tegen. Niet alleen bij Nederlanders/Derksen. Daarnaast blijven het toch vaak vreselijke ploegen om als speler bij te zitten, ze hebben daar toch minder op met spelersvakbonden.quote:Op dinsdag 1 april 2014 19:49 schreef Caland het volgende:
[..]
En dat is dus die achterhaalde flauwekul waar ik het over had.
Elano, Jo?quote:Op dinsdag 1 april 2014 19:49 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Willian, Fernandinho en dan verder ? Noem er maar eens een aantal op die daar de afgelopen 5 jaar hebben gespeeld en alsnog de top hebben gehaald. Misschien zit ik er helemaal naast en kun jij er tientallen opnoemen maar ik vrees dat dit niet het geval is.
Tegen leeftijdsgenootjes waar hij fysiek sterker was ja.quote:Op dinsdag 1 april 2014 19:52 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Als je ziet hoe hij in de A en in Jong presteerde snap ik die stempel wel hoor
Elano is een goede inderdaad.quote:Op dinsdag 1 april 2014 19:52 schreef Halcon het volgende:
[..]
Elano heeft bij Shaktar gespeeld en daarna bij City, was nog zo'n spits die tegelijk met hem naar City kwam.
De opmars van Rusland is ook pas iets van de laatste jaren. Er komen nog wel meer voorbeelden. Ook bijvoorbeeld Honda heeft via Rusland de stap naar de Serie A gemaakt.
Bijvoorbeeld een Romario of Ronaldo zouden nu eerder naar Rusland of Shaktar gaan dan naar bv. PSV.
Je volgt ze al 6 jaar?quote:Op dinsdag 1 april 2014 19:49 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Ik heb Bakkali altijd een groter talent gevonden dan Locadia. Of hij het er ook uit krijgt is een tweede. Maar Bakkali kan geblinddoekt met zijn kleine teen meer dan dat Locadia met zijn hele lichaam kan.
Henrikh Mkhitaryanquote:Op dinsdag 1 april 2014 19:49 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Gebaseerd op die twee goede potjes in het begin van het seizoen?quote:Op dinsdag 1 april 2014 19:49 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Ik heb Bakkali altijd een groter talent gevonden dan Locadia. Of hij het er ook uit krijgt is een tweede. Maar Bakkali kan geblinddoekt met zijn kleine teen meer dan dat Locadia met zijn hele lichaam kan.
Nee. gebaseerd op een paar jeugdwedstrijden. Dan heb je aan 10 minuten al genoeg of iemand uitblinkt door zijn voetballende kwaliteiten of door zijn fysiek.quote:Op dinsdag 1 april 2014 19:55 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Gebaseerd op die twee goede potjes in het begin van het seizoen?
Ja, en gaat gewoon het WK spelen.quote:Op dinsdag 1 april 2014 19:55 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Jo zit nu toch weer bij Atletico Mineiro ?
Dat vind ik wel een randgevalletje die komt al uit die omgeving. Maar mag je van mij best meetellen als we de 10 halen zou ik al verbaasd zijn.quote:
Als Damiao fit is kan hij dat vergetenquote:Op dinsdag 1 april 2014 19:56 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Ja, en gaat gewoon het WK spelen.
In de A misschien, maar in Jong speelde hij met zijn zeventiende al regelmatig mee. En prikte er ook regelmatig een in.quote:Op dinsdag 1 april 2014 19:54 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Tegen leeftijdsgenootjes waar hij fysiek sterker was ja.
Locadia had anders een heerlijk begin, enorm 'neusje voor de goal'quote:Op dinsdag 1 april 2014 19:56 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Nee. gebaseerd op een paar jeugdwedstrijden. Dan heb je aan 10 minuten al genoeg of iemand uitblinkt door zijn voetballende kwaliteiten of door zijn fysiek.
Dat zijn nog eens teksten!quote:Op dinsdag 1 april 2014 19:56 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Als Damiao fit is kan hij dat vergeten
Je moet scout worden.quote:Op dinsdag 1 april 2014 19:56 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Nee. gebaseerd op een paar jeugdwedstrijden. Dan heb je aan 10 minuten al genoeg of iemand uitblinkt door zijn voetballende kwaliteiten of door zijn fysiek.
Jaar of tien inderdaad. Waarbij aangetekend dient te worden dat veel van die spelers vermoedelijk niet veel zin hebben om Shaktar of hun Russische club in te ruilen voor pakweg Real Sociedad, Udinese of Fulham.quote:Op dinsdag 1 april 2014 19:54 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Elano is een goede inderdaad.
Iets van de laatste 10 jaar toch
Oh op die manierquote:Op dinsdag 1 april 2014 19:56 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Dat vind ik wel een randgevalletje die komt al uit die omgeving. Maar mag je van mij best meetellen als we de 10 halen zou ik al verbaasd zijn.
Jo is overigens wel overal door de mand gezakt daarna maar heeft het wel gehaald
Van Nistelrooy is natuurlijk een veeeeel betere voetballer. Wordt qua voetballende kwaliteiten onderschat wmb.quote:Op dinsdag 1 april 2014 19:57 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
In de A misschien, maar in Jong speelde hij met zijn zeventiende al regelmatig mee. En prikte er ook regelmatig een in.
Ik ben het met je eens dat hij niet kan voetballen, maar dat heb ik altijd gezegd. Huntelaar kan ook niet voetballen. Nistelrooy ook niet.
DIe is al tijden fit. Hij is niet voor niets door Internacional de deur uit gezet omdat hij niet presteerde.quote:Op dinsdag 1 april 2014 19:56 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Als Damiao fit is kan hij dat vergeten
En ging naar Santosquote:Op dinsdag 1 april 2014 19:58 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
DIe is al tijden fit. Hij is niet voor niets door Internacional de deur uit gezet omdat hij niet presteerde.
Precies, heel PSV draait een dramatisch seizoen en dat helpt natuurlijk ook niet mee met een jonge speler.quote:Op dinsdag 1 april 2014 19:57 schreef Adames het volgende:
[..]
Locadia had anders een heerlijk begin, enorm 'neusje voor de goal'
Bij Twente hebben ze Brama ook enorm gemist jaquote:Op dinsdag 1 april 2014 20:00 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Precies, heel PSV draait een dramatisch seizoen en dat helpt natuurlijk ook niet mee met een jonge speler.
Maar had hij dit seizoen geen kansen gekregen dan hadden dezelfde mensen die hem nu belachelijk maken lopen roepen dat PSV zo slecht bezig was dat ze hem niet de voorkeur gaven boven een falende Matavz...
Op die leeftijd durf ik dat in twijfel te trekken. Bij Heerenveen was het nog niet heel veel, laat staan bij Den Bosch.quote:Op dinsdag 1 april 2014 19:58 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Van Nistelrooy is natuurlijk een veeeeel betere voetballer. Wordt qua voetballende kwaliteiten onderschat wmb.
Bij Den Bosch was het een middenvelder en kwam hij per toeval in de spits. Was op zijn leeftijd echt een betere voetballer imo. En ik heb hem toen vaak live zien spelen.quote:Op dinsdag 1 april 2014 20:01 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Op die leeftijd durf ik dat in twijfel te trekken. Bij Heerenveen was het nog niet heel veel, laat staan bij Den Bosch.
quote:Op dinsdag 1 april 2014 20:01 schreef Adames het volgende:
[..]
Bij Twente hebben ze Brama ook enorm gemist ja
Wellicht zijn we er nog 1 of 2 vergeten. De 10 gaan we niet halen. Litmanen heeft wat dat betreft een punt.quote:Op dinsdag 1 april 2014 20:03 schreef Chase_Utley het volgende:
Krasic naar Juve (Al is hij daar ook gefaald). Op hoeveel zitten we al Litmanen?
Ja ik ook wel. Kan niet zeggen dat het een megatalent was. Erg kunstselig allemaal en een gebrek aan functionele techniek. Gecompenseerd met de absolute wil om te slagen en werklust. Maar gelukkig zijn verschillende meningen toegestaan.quote:Op dinsdag 1 april 2014 20:02 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Bij Den Bosch was het een middenvelder en kwam hij per toeval in de spits. Was op zijn leeftijd echt een betere voetballer imo. En ik heb hem toen vaak live zien spelen.
Litmanen heeft wel een punt alleen zie je wel een duidelijke kentering. Helemaal omdat Fernandinho en Wilian het wel prima doen.quote:Op dinsdag 1 april 2014 20:05 schreef Halcon het volgende:
[..]
Wellicht zijn we er nog 1 of 2 vergeten. De 10 gaan we niet halen. Litmanen heeft wat dat betreft een punt.
Ik denk wel dat er nog wel meer gaan komen. Brazilianen dan. Russen zelf mislukken namelijk meestal in het buitenland.
Precies, het soort talent dus dat 'een kans zou moeten krijgen'. Die kans krijgt hij nou en dan wordt hij volkomen afgemaakt door juist diegenen die beweren dat je talenten ook moet laten staan als ze slecht spelenquote:Op dinsdag 1 april 2014 20:06 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ja ik ook wel. Kan niet zeggen dat het een megatalent was. Erg kunstselig allemaal en een gebrek aan functionele techniek. Gecompenseerd met de absolute wil om te slagen en werklust. Maar gelukkig zijn verschillende meningen toegestaan.
Feit blijft dat Locadia inderdaad niet kan voetballen. Maar het is in potentie een goede afmaker.
Yep, dat idee heb ik ook. Lopen genoeg goede voetballers rond daar en de Russische competitie is flink vooruit gegaan. Als Poetin even doorgaat, dan doet straks Shaktar ook in Rusland mee.quote:Op dinsdag 1 april 2014 20:08 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Litmanen heeft wel een punt alleen zie je wel een duidelijke kentering. Helemaal omdat Fernandinho en Wilian het wel prima doen.
En Brazilianen als Douglas Costa, Alex Teixera, Bernard en Fred kunnen nog prima bij een goede club in een topcompetitie gaan komen. Of ze gaan weer terug naar Brazilie.
Inderdaad. Dat zijn dezelfde mensen die vinden dat Bakkali moet spelen. Zonder hem ooit op de training te zien.quote:Op dinsdag 1 april 2014 20:09 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Precies, het soort talent dus dat 'een kans zou moeten krijgen'. Die kans krijgt hij nou en dan wordt hij volkomen afgemaakt door juist diegenen die beweren dat je talenten ook moet laten staan als ze slecht spelen
Mwoah heel erg duidelijk is het niet te noemen als het nog veel te weinig voor komtquote:Op dinsdag 1 april 2014 20:08 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Litmanen heeft wel een punt alleen zie je wel een duidelijke kentering. Helemaal omdat Fernandinho en Wilian het wel prima doen.
En Brazilianen als Douglas Costa, Alex Teixera, Bernard en Fred kunnen nog prima bij een goede club in een topcompetitie gaan komen. Of ze gaan weer terug naar Brazilie.
Ja dat is waar. Anders had ie minuten kunnen maken bij Jong PSV, maar blijkbaar snapt men dat niet.quote:Op dinsdag 1 april 2014 19:07 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Maar dat je hem steeds 3 minuutjes laat in vallen, zo vaak en onzinnig waardoor hij niet meer in de JL mag spelen is gewoon te gek voor woorden, geeft weer aan hoe ze bezig zijn bij PSV.
Beleid is echt treurig.
Dat is de grootste fout die ze hebben gemaakt. Enorme blunder uit pure domheid. In veel bedrijven zouden zo'n fouten rigoureus afgestraft worden.quote:Op dinsdag 1 april 2014 20:55 schreef HL_Dog43 het volgende:
[..]
Ja dat is waar. Anders had ie minuten kunnen maken bij Jong PSV, maar blijkbaar snapt men dat niet.
Bakkali zelf volgens Rik:"Daar wil ik helemaal niet spelen, ik wil een plek in het eerste elftal.".quote:Op dinsdag 1 april 2014 20:55 schreef HL_Dog43 het volgende:
[..]
Ja dat is waar. Anders had ie minuten kunnen maken bij Jong PSV, maar blijkbaar snapt men dat niet.
quote:Op woensdag 2 april 2014 20:10 schreef Iniesta8 het volgende:
Wedstrijden van PSV werden dit seizoen bij Fox Sports gemiddeld door 237.549 kijkers bekeken. Dat heeft Voetbal International uitgezocht. Daarmee staat PSV weinig verrassend op de derde plaats achter Ajax (297.000) en Feyenoord (270.000).
De wedstrijden tussen Ajax en PSV zijn dit seizoen de twee meest bekeken duels. Hadden veel meer kijkers dan de Klassieker.quote:
En toch minder leden.quote:Op woensdag 2 april 2014 21:52 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
De wedstrijden tussen Ajax en PSV zijn dit seizoen de twee meest bekeken duels. Hadden veel meer kijkers dan de Klassieker.
Nee, maar meneer was zo hoog aan het opgeven over zijn PSV.quote:Op woensdag 2 april 2014 21:13 schreef HL_Dog43 het volgende:
Zo ey! Dat is bijzonder verrassend nieuws(not)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |