Dit ja, tevens zijn het allemaal van die doorgesnoven types.quote:Op dinsdag 1 april 2014 20:03 schreef DeParo het volgende:
Ik heb op Feyenoord gestemd, de supportersbeweging heeft een te groot gehalte tuig, en dat bevalt me niet, ze worden ook trouw genoemd, maar wellicht is het met een dergelijke aanhang beter om wat minder trouwe supporters te hebben.
Ik haat Roda niet hoor, vind het dan nog eerder een lachwekkende clubquote:Op dinsdag 1 april 2014 20:05 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Jij hebt vaak zat op Roda lopen haten, dus dat laat zien dat je wel degelijk een neuk geeft
quote:Op dinsdag 1 april 2014 20:05 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Jij hebt vaak zat op Roda lopen haten, dus dat laat zien dat je wel degelijk een neuk geeft
Staat in de OP, je mag niet lachen om de verliezer, de definitie van 'de verliezer' hangt enigszins van jezelf af in die richting.quote:Op dinsdag 1 april 2014 20:06 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik haat Roda niet hoor, vind het dan nog eerder een lachwekkende club
Over onzin verkopen gesproken.quote:Op dinsdag 1 april 2014 20:06 schreef HarryVanDeSunwep het volgende:
Domme poll, het resultaat is alleen maar gebaseerd op emotie/sentimenten. De doorsnee Ajacied zegt Feyenoord en de doorsnee Feyenoorder zegt Ajax. Een aanhanger van Cambuur zal Heerenveen zeggen. Go Ahead Eagles supporters hebben een teringhekel aan PEC Zwolle en andersom ook, om over NEC en Vitesse nog maar te zwijgen. Een beetje voorspelbaar denk ik.
Ik weet wel dat het overgrote deel van de Fox Sport Eredivisie abonnees een voorkeur voor Ajax heeft. Als die dus allemaal hun lidmaatschap opzeggen hebben ze daar een serieus probleem. Niet gek dus dat ze daar pro Ajax over komen. Da's eigenlijk gewoon logisch.
Jij staat zeker voor Ajax.quote:Op dinsdag 1 april 2014 20:10 schreef HarryVanDeSunwep het volgende:
[..]
Tja, de waarheid komt altijd even hard binnen.................
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |