SPOILER: Meer webshops...Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DiscountOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Trading marketsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Taobao/TmallOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Bestellen d.m.v. een agent (MisterTao-voorbeeld)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Free shippingOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Free registered shippingOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Express shippingOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: TrackingOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Trackstatus legendaOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Tracking van 'free registered shipping' binnen NederlandOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Verzendduur gedurende (Chinese) feestdagenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Verpakking en transporthandlingOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DouaneOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dollarkoers - (Waarde 1 EUR -> USD)
PayPal-koers
PayPal verandert dagelijks de wisselkoers. Deze wisselkoers bevat ook een klein percentage, ongeveer 3,4%, dat naar PayPal gaat als onkostenvergoeding. Dit zorgt voor 3 á 4 eurocent verschil met de huidige koers. Houd er dus rekening mee dat bovenstaande grafiek niet één-op-één is met de PayPal-wisselkoers.Betaalwijzen
SPOILER: PayPal en aankoopbescherming. Hoe gaat dat te werk?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Ik kan ergens alleen met creditcard betalen, deze heb ik echter niet. Hellup!?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Een verkoper wil dat ik geld stort via Western Union. Goed idee?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Webshops/producten
SPOILER: Wat is dat 'dropshipping'?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: 1 cent-deals. Hoe, wie, wat, waar?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Ik heb zin om iets te kopen, maar ik weet niet wat?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.DON'Ts
SPOILER: Zijn BBGuns, messen en krachtige lasers legaal in Nederland?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Hoe weet ik of iets echt of 'fake' is?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
› GC / [gadgets] Chinese webshops reviewtopic | GC / [Gadgets] Chinese webshops reviewtopic #2
Het reviewtopic biedt veel inspiratie en informatie. Tevens zetten sommige users adviezen uiteen over wat je bijvoorbeeld het beste kunt kopen op het gebied van oordopjes.
Sommige product(groep)en zijn zo populair dat ze een eigen plekje op FOK! hebben verdiend. De topics bestaan voor een reden en daar concentreert zich alle informatie rondom het onderwerp dat ze behandelen. Heb je een vraag over een van deze producten ben je waarschijnlijk beter af ze daar te stellen.
› Topicreeks: Android tablet discussie topic
› Topicreeks: Chinese Smartphones #1 - Real smart
› Topicreeks: Jiayu #1 - Get ready for the launch!
› DIG / Android Sticks en Mediacenters #1 - Making ordinary tv's smart
User stats: http://www.thuisserver.net/fokdagcijfers (Top 100 (reeks) > Chinese Webshops)
Huisregels (ons anti-Sjonnie-beleid) - Respecteer ze, dan is deze topicreeks nog een lang leven beschoren
• Lui die spullen willen importeren voor doorverkoop zijn hier niet welkom
• Het volgende dient niet te worden besproken: namaak (van merkkleding, schoenen, zonnebrillen, horloges, audio-producten (headphones/oordopjes), et cetera), wapens en andere verboden producten zoals >5mW lasers
Ook niet gaan bedelen om berichtjes van users om je buiten het topic (via DM/PM) hiermee te helpen
• First google, then ask. We zijn hier in dit topic geen customer service die op jouw commando alles voor je doen. We gaan geen moeite voor je doen als je die moeite zelf al niet eens op kunt brengen. Wil je ergens ondanks je eigen pogingen toch niet uitkomen, dan kun je het natuurlijk altijd vriendelijk vragen
Tip: vele zaken zijn al besproken; duik de archieven in! Voeg je zoekterm(en) toe aan deze search
• Niet bitchen naar elkaar; houd het constructief
Heb je aanvullingen/aparte vragen?
PM (Personal message) of DM (Direct message) dan even de vaste gebruikers in dit topic:
shiznuts, tokko1, RobertNL, Downstar, monkeybrain e.a.
Veel plezier met bestellen!
OP Redesign V3.0 by shiznutsOp woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Bob is gewoon noord korea. Keihard schreeuwen en herrie maken op het grensgebied om de vijand gek te maken.![]()
Wat
Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Bob is gewoon noord korea. Keihard schreeuwen en herrie maken op het grensgebied om de vijand gek te maken.![]()
Geekbuying:
12 maart besteld
14 maart verzonden, vandaag binnen. Gaat om een hoesje voor mijn tablet die al 4 maart is verzonden met Sweden post.
![]()
Google innoveert. Jwt.quote:
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz![]()
$0.01 Deal bij deze shop.
lijkt me echt een goede deal voor Bobje!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Check mijn china reviews op <a href="http://reviewblog.tweakblogs.net" rel="nofollow" target="_blank">Reviewblog.tweakers.net</a>![]()
*Proest*quote:I have been wanting to try the tenga eggs for some time now but didn't order any due to embarrassment, fast forward a few years and I no longer give a fuck. These being much cheaper that the brand name I decided I would get me a pack of these. I was expecting for them to be ok but something more of a novelty than something you would want to use on a regular basis, to my surprise they actually feel pretty dammed good. The experience as a whole of having sex with a person is of course better than sticking your "love root" in an egg shaped peace of rubber, that being said the inside of these actually feel better than the inside of a vagina. These may make me cancel by automatic bulk order of vaseline set to be delivered every six months.![]()
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz![]()
Ik wil ook eens een quadcopterEen transmitter is dat de afstandsbediening?
Want die Hubsan X4 leek me wel een leuk dingetje aan de reviews hier te zien:
http://www.banggood.com/N(...)dcopter-p-71838.html
En degene zonder transmitter is 10 usd goedkoper, ookal heb ik geen enkel idee wat dat is
Dit ding is overigens niet geschikt voor buiten op een zonnige dag neem ik aan?![]()
Jup. TX - Transmitter - Remote - Controller - Afstandsbediending.quote:Op dinsdag 1 april 2014 17:07 schreef davedavy het volgende:
Ik wil ook eens een quadcopterEen transmitter is dat de afstandsbediening?
Je wilt, als je nog geen equipment hebt, met een RTF-set beginnen (Ready-to-Fly).
Je hebt ook BNF (Bind-'n-Fly), dat is zonder transmitter. Dus daar begin je weinig mee als je die nog niet hebt. Een BNF is handig als je bijvoorbeeld je quadcopter kwijt bent geraakt en niet meer vinden kunt ().
Zon heeft invloed op IR/Infrared transmitters. 2.4GHz (en MHz) radiofrequenties hebben daar geen last van, want die werken niet met een line of sight, maar per geluidsgolven. Echter, je moet wel oppassen met wind natuurlijk, voor kleine lichte toestellen die niet zoveel moment hebben.The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz![]()
Thanks. Ik ga zodra de bank het geld over heeft gemaakt naar me PP ook maar eens zo'n Hubsan bestellen.![]()
![]()
quote:Op dinsdag 1 april 2014 15:44 schreef tokko1 het volgende:
lijkt me echt een goede deal voor Bobje!KutSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Hopelijk krijg ik volgende week m'n WLToys V272.quote:Op dinsdag 1 april 2014 18:08 schreef davedavy het volgende:
Thanks. Ik ga zodra de bank het geld over heeft gemaakt naar me PP ook maar eens zo'n Hubsan bestellen.Stukkie kleiner nog (dan rechtsonder Hubsan X4).
quote:The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz![]()
http://frontpage.fok.nl/p(...)dealextreme-com.html
De "nog nooit van gehoord" of "vertrouw het niet" reacties![]()
![]()
Terwijl dit topicreeks bijna 5 jaar oud is!!![]()
![]()
Deze reactie ook, is dat misschien Jurre de oud stagiair van DXquote:Op dinsdag 1 april 2014 19:02 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
![]()
Terwijl dit topicreeks bijna 5 jaar oud is!!quote:Ik koop er bijna wekelijks wat en doe dat al jaren - letterlijk meer dan 100 bestellingen gedaan. Altijd perfect geholpen, perfecte service als er iets kapot is of wat anders. Ook zijn alle bestellingen altijd zonder douane-gedoe aangekomen.
Het grote voordeel van DX ten opzichte van eBay is eigenlijk wel dat er van veel producten recenties bij staan zodat je een idee kan vormen of een bepaald product de moeite waard is. Ook worden bv. alle batterijen getest om te zien wat de werkelijke capaciteit is in plaats van wat er door de fabrikant wordt vermeld.
Laatst een wifi-hubje besteld die niet leverbaar bleek. Even snel een vraag gesteld aan de live-hulp en die heeft gewoon de order aangepast en een vergelijkbaar model opgestuurd.
Een tip: Het makkelijkst is om altijd maar 1 product per bestelling te doen. Dat helpt met de douane EN het helpt als een product tijdelijk niet op voorraad is. Je leveringen gaan sneller en overzichtelijker.
Nogmaals: Prima service!.
![]()
Heb er eens naar gekeken maar het prijsverschil is niet echt de moeite waard voorzover ik kon vinden.quote:Op dinsdag 1 april 2014 18:27 schreef rene90 het volgende:
Iemand ervaring met een e-reader uit China?![]()
quote:Op dinsdag 1 april 2014 19:02 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
![]()
Terwijl dit topicreeks bijna 5 jaar oud is!!NEE!!!1! Wat doe je.quote:Op dinsdag 1 april 2014 @ 18:58 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
Al die reacties met "nog nooit van gehoord" of ik vertouw het niet![]()
Terwijl er al jaren een centrale topic is voor zulke sites : GC / [Chinese Webshops] Topic #292 Op naar deeltje #300!
![]()
BuyInCoinsLink je ze naar hier.
Krijgen we straks een shitstorm met n3wbvragen.
Jij hebt toch al enige ervaring met die dingen? Dan zou ik juist voor groot gaanquote:Op dinsdag 1 april 2014 18:53 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Hopelijk krijg ik volgende week m'n WLToys V272.Stukkie kleiner nog (dan rechtsonder Hubsan X4).
[..]Bijv. met zo'n cam eronder die het live doorstreamt
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 1 april 2014 15:44 schreef tokko1 het volgende:
lijkt me echt een goede deal voor Bobje!BalenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Staan toch in OP?quote:Op dinsdag 1 april 2014 19:10 schreef shiznuts het volgende:
[..]
[..]
NEE!!!1! Wat doe je.Link je ze naar hier.
Krijgen we straks een shitstorm met n3wbvragen.![]()
![]()
Heb hier idd de WLToys V929, UdiRC U818A, Hubsan X4 H107L en H107C ja.quote:Op dinsdag 1 april 2014 19:15 schreef davedavy het volgende:
[..]
Jij hebt toch al enige ervaring met die dingen? Dan zou ik juist voor groot gaanBijv. met zo'n cam eronder die het live doorstreamt
Ja, maar het beeldkwaliteit van de H107C en U818A... mweh, word je niet echt enthousiast van.
Moet je er zelf een 808 720P/1080P onder hangen of iets, maar ja, die zijn relatief zwaar en je moet oppassen met het zwaartepunt van het geheel + props in beeld. Eigenlijk moet je ook geen video willen schieten zonder gimbal stabilizer. De kleintjes zijn juist heel leuk voor binnen.Heb je ff een paar minuten niks te doen: whop, airborne!
Begin juli ga ik wel ff een échte halen, een DJI Phantom 2 met H3-2D gimbal voor m'n GoPro Hero 3 Black; real nice . Zo'n mooie opbergkoffer erbij. En dan misschien nog zo'n FPV Fatshark bril.
Twee GoPro's eronder en dan meekijken met een Oculus Riftquote:Op dinsdag 1 april 2014 19:28 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Heb hier idd de WLToys V929, UdiRC U818A, Hubsan X4 H107L en H107C ja.
Ja, maar het beeldkwaliteit van de H107C en U818A... mweh, word je niet echt enthousiast van.
Moet je er zelf een 808 720P/1080P onder hangen of iets, maar ja, die zijn relatief zwaar en je moet oppassen met het zwaartepunt van het geheel + props in beeld. Eigenlijk moet je ook geen video willen schieten zonder gimbal stabilizer. De kleintjes zijn juist heel leuk voor binnen.Heb je ff een paar minuten niks te doen: whop, airborne!
Begin juli ga ik wel ff een échte halen, een DJI Phantom 2 met H3-2D gimbal voor m'n GoPro Hero 3 Black; real nice . Zo'n mooie opbergkoffer erbij. En dan misschien nog zo'n FPV Fatshark bril.![]()
![]()
DIG / Gadgets en elektronica-gigant DealExtreme komt naar Nederland
Wacht, WAT?!
oh te snel gepost, ik dacht dat er een NL warehouse kwamOp woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Dat zei ik, Gamma.quote:Op dinsdag 1 april 2014 19:57 schreef bobbernaut het volgende:
DIG / Gadgets en elektronica-gigant DealExtreme komt naar Nederland
Wacht, WAT?!
oh te snel gepost, ik dacht dat er een NL warehouse kwamquote:Op dinsdag 1 april 2014 12:01 schreef shiznuts het volgende:
Titel is sowieso wel een beetje misleidend. Alsof ze hier een hubje (warehouse & office) openen.The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz![]()
Oh, niet gezienquote:Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Foei! Jong!
Hi!
Heeft er hier iemand tips mbt printers? Ik zoek een cheape printer zowel in aanschaf als in onderhoudt, moet all in one zijn en wifi hebbenOf beter niet chinees?
[ Bericht 4% gewijzigd door Brammetjuh94 op 01-04-2014 20:42:21 ]Nobody exists on purpose. Nobody belongs anywhere. We're all going to die. Come watch TV.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: