Hahaha, ik had hem al verwijderd omdat het gelijk zo defensief over komt, maar je was net te snel. Ik probeer inderdaad wel zo duurzaam mogelijk te zijn.quote:Op woensdag 2 april 2014 15:35 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Geen geitenwollensok maar meer een duurzame, groene sokkendrager?
Je eet biologisch enzo? En hebt groene stroom?quote:Op woensdag 2 april 2014 15:38 schreef Hatsjikkiedee het volgende:
[..]
Hahaha, ik had hem al verwijderd omdat het gelijk zo defensief over komt, maar je was net te snel. Ik probeer inderdaad wel zo duurzaam mogelijk te zijn.
De man die Lambiekje zo graag wil zijnquote:Op woensdag 2 april 2014 15:43 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Je eet biologisch enzo? En hebt groene stroom?
Ja, daarom probeer ik zelf het woord ook te vermijden, maar ik beantwoorde jouw vraag alleen hè!quote:Op woensdag 2 april 2014 15:43 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Je eet biologisch enzo? En hebt groene stroom?
Ik vind dat woordje duurzaam langzamerhand reuze irritant worden. Je kan de tv niet aanzetten of de krant lezen of groen en duurzaam vliegen je om de oren.
Whoops, probeerde alleen een spelfout te verwijderen....quote:Op woensdag 2 april 2014 15:53 schreef Hatsjikkiedee het volgende:
[..]
Ja, daarom probeer ik zelf het woord ook te vermijden, maar ik beantwoorde jouw vraag alleen hè!. Het wordt nu vooral door bedrijven gebruikt om hun imago op te poetsen en groener over te komen. Maar er zijn ook genoeg mensen die hun levenstijl door de strot van mensen te drukken, ik ben duurzaam..dus ik leef beter dan jij! Geen zorgen, zo'n type ben ik gelukkig niet. Ik probeer simpelweg iets bewuster te leven, vind het een leuke hobby om af en toe zelf fruit en groentes te groeien, probeer bewust met mijn eten om te gaan, niet elke avond vlees (maar wel één keer per week een goede biefstuk), goed afval scheiden, meer de fiets pakken, het zijn echt de kleine dingen.
Ik denk sowieso dat de meeste mensen tegenwoordig wel opletten met hun voeding en met het milieu.quote:
Klopt, er is wel echt een trend in duurzaamheid, alleen maar goed zolang mensen maar niet doorslaan.quote:Op woensdag 2 april 2014 15:55 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik denk sowieso dat de meeste mensen tegenwoordig wel opletten met hun voeding en met het milieu.
Inderdaad het zijn de kleine dingen die met elkaar iets groots bewerkstelligen.
Juist. Het lijkt wel of het de nieuwe religie is, en dat stoort me enorm. Het wordt je door sommige lui zo door de strot geduwd.quote:Op woensdag 2 april 2014 16:00 schreef Hatsjikkiedee het volgende:
[..]
Klopt, er is wel echt een trend in duurzaamheid, alleen maar goed zolang mensen maar niet doorslaan.
Heb je Bankfurt weleens gelezen? Of Bassos?quote:Op woensdag 2 april 2014 16:02 schreef Hatsjikkiedee het volgende:
Wil Lambiekje groen zijn ja? Ik vind hem echt the godfather van de completdenkers
Dan moet je terug naar 2009.quote:Op woensdag 2 april 2014 16:05 schreef Hatsjikkiedee het volgende:
Bassos ken ik wel, Bankfurt niet. Ik ga teruglezen
Ik merk het ook wel aan je reacties ja. Ik stoor mij er ook wel aan, ondanks dat het doel best nobel kan zijn, moet je nooit jouw denkwijze aan iemand opdringen, of het nu een hedonistische, duurzaame, gelovige of weet ik veel wat denk/leefwijze is.quote:Op woensdag 2 april 2014 16:02 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Juist. Het lijkt wel of het de nieuwe religie is, en dat stoort me enorm. Het wordt je door sommige lui zo door de strot geduwd.
mooi project! Echt waar.quote:Op woensdag 2 april 2014 15:10 schreef Hatsjikkiedee het volgende:
[..]
Het is een project (om privacyredenen noem ik de naam maar even niet:)) die erop is gericht om analog forestry, het in harmonie samenleven met voornamelijk het regenwoud en oerwoud, te promoten. Wij hebben ons nu gericht op het regenwoud in Kameroen, dit omdat we hier persoonlijke contacten hebben die het regenwoud aanvullen en voorlichting geven wat betreft analog forestry. Om het promotiepraatje helemaal af te maken is het voordeel hiervan dat mensen gewassen bouwen in met behulp van de natuur, zodat er simpelweg geen pesiticiden meer gebruikt hoeven te worden, en er ook geen ongediertje opzit die het opeet, mensen louter hout gebruiken wat dood is ipv dat ze bomen op hoeven te hakken en dergelijke. Dit is maar een kleine samenvatting. Wij geven in Nederland voorlichting over in harmonie met de natuur te leven, voor zover dit mogelijk is, en proberen geld in te zamelen om het regenwoud in kameroen tot zijn oorspronkelijke glorie te herstellen.
We beginnen vrij klein, we hebben van de overheid een stuk grond gekregen van 5 hectare wat we mogen 'bebossen', dit doen we dus ook met verschillen planten en boomsoorten die overleven door gebruik te maken van elkaar. Als we dit doel behaald hebben, gaan we weer vechten voor een nieuw stuk grond..maar zoals lavender ook net mooi zei: het zijn de kleine dingen die iets groots bewerkstelligenquote:Op woensdag 2 april 2014 16:14 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
mooi project! Echt waar.
1 vraag. Wat is oorspronkelijke glorie?
Hoe bedoel je, dat mensen in een drukke stad hun stad belangrijker vinden, of natuur?quote:Op woensdag 2 april 2014 16:32 schreef Blaadjes het volgende:
[ link | afbeelding ]
Zomaar een gedachte. Ik hou me niet zo bezig met duurzaam en natuur. Niet dat ik het niet belangrijk vind maar dit is bijv. Mijn uitzicht.
zou het zo kunnen zijn dat mensen die niet vrij leven, lees drukke stad of wat dan ook, dat belangrijker vinden?
Natuur omdat ze er niet in leven.quote:Op woensdag 2 april 2014 16:33 schreef Hatsjikkiedee het volgende:
[..]
Hoe bedoel je, dat mensen in een drukke stad hun stad belangrijker vinden, of natuur?
Hele sterke opmerking! Er zijn wel instanties zoals bijvoorbeeld het ECNC die kleine stukjes in de grote steden opeisen om daar de natuur de vrijheid te geven, maar echt grote projecten om de natuur in Nederland te behouden zijn er niet. Of ik kan er nu even niet op komen iig. Goed om daar ook over na te denken, en daar iets aan te doen. Mensen zijn door de reclames van WNF e.d. ontzettend gericht op het buitenland, terwijl Nederland ook ontzettend veel mooie plekken te bieden heeft. Misschien is een project om meer nationeel bewustzijn van de schoonheid van Nederland een goed idee?:)quote:Op woensdag 2 april 2014 16:47 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Natuur omdat ze er niet in leven.
kijk ik woon in zeeland. Natuur genoeg, bereikbaar voor iedereen. Geen regenwoud maar toch.
maar soms als je mensen hoort praten lijkt het wel of de natuur morgen is vergaan, wat onzin is natuurlijk.
we zijn nou eenmaal met veel mensen. We hebben grond nodig om te leven en om eten te verbouwen. Waarom wil iecereen altijd de natuur herstellen in veel minder ontwikkelde landen? Waarom niet hier?
waarom moeten wij natuur herstel in andere landen bewerkstelligen terwijl we ons eigenland vol bouwen?
je keek uit raam en dacht... hmmm blaadjes.. en hop Usernamequote:Op woensdag 2 april 2014 16:32 schreef Blaadjes het volgende:
[ link | afbeelding ]
Zomaar een gedachte. Ik hou me niet zo bezig met duurzaam en natuur. Niet dat ik het niet belangrijk vind maar dit is bijv. Mijn uitzicht.
zou het zo kunnen zijn dat mensen die niet vrij leven, lees drukke stad of wat dan ook, dat belangrijker vinden?
Hahaha, fijn, even iets luchtigs tussendoor!quote:Op woensdag 2 april 2014 16:56 schreef theguyver het volgende:
[..]
je keek uit raam en dacht... hmmm blaadjes.. en hop Username
ze hebben hier in het noorden wel 2 projecten. Blauwe stad en meerstad geloof ik. Ze kopen ook stukken land om natuurgebied te bouwen zijn druk bezigquote:Op woensdag 2 april 2014 16:47 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
kijk ik woon in zeeland. Natuur genoeg, bereikbaar voor iedereen. Geen regenwoud maar toch.
maar soms als je mensen hoort praten lijkt het wel of de natuur morgen is vergaan, wat onzin is natuurlijk.
we zijn nou eenmaal met veel mensen. We hebben grond nodig om te leven en om eten te verbouwen. Waarom wil iecereen altijd de natuur herstellen in veel minder ontwikkelde landen? Waarom niet hier?
waarom moeten wij natuur herstel in andere landen bewerkstelligen terwijl we ons eigenland vol bouwen?
Ja, lang verhaal, tegenwoordig komt hij niet verder als blauw gezien zijn jobquote:Op woensdag 2 april 2014 16:02 schreef Hatsjikkiedee het volgende:
Wil Lambiekje groen zijn ja? Ik vind hem echt the godfather van de completdenkers
Cool! Ga ik zometeen eens googlen.quote:Op woensdag 2 april 2014 16:57 schreef hENKIE8 het volgende:
[..]
ze hebben hier in het noorden wel 2 projecten. Blauwe stad en meerstad geloof ik. Ze kopen ook stukken land om natuurgebied te bouwen zijn druk bezig
quote:Op woensdag 2 april 2014 16:57 schreef Hatsjikkiedee het volgende:
[..]
Hahaha, fijn, even iets luchtigs tussendoor!
BROS! Dat heb ik lang niet op. Meest nare reclame ooit trouwens, die met Joop Braakhekke in een badquote:Op woensdag 2 april 2014 16:58 schreef theguyver het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
iets luchtigs voor tussendoor
u vraagt wij draaienquote:Op woensdag 2 april 2014 16:59 schreef Hatsjikkiedee het volgende:
[..]
BROS! Dat heb ik lang niet op. Meest nare reclame ooit trouwens, die met Joop Braakhekke in een bad
Dat denk ik ook vaak. We leveren zoveel natuur in in Nederland. Eerst maar eens proberen dat binnen de 'perken' te houden.quote:Op woensdag 2 april 2014 16:47 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
ja ik vind de natuur niet heel interessant terwijl ik er toch zon beetje middenin woon. Maar ze bouwen op wat eerst akkerland was dus natuur gebied. Maar is een akker niet ook gewoon natuur?quote:Op woensdag 2 april 2014 16:58 schreef Hatsjikkiedee het volgende:
[..]
Cool! Ga ik zometeen eens googlen.
quote:Op woensdag 2 april 2014 17:02 schreef Blaadjes het volgende:
[ afbeelding ]
Nog iets luchtig
Are you fucking talking to me.
Haha, ja zo kijkt hijquote:Op woensdag 2 april 2014 17:02 schreef Blaadjes het volgende:
[ afbeelding ]
Nog iets luchtig
Are you fucking talking to me.
hij is gewoon boos.quote:Op woensdag 2 april 2014 17:15 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Haha, ja zo kijkt hij![]()
En die kleuren! Geweldig.
belangrijkheid misschien?quote:Op woensdag 2 april 2014 17:23 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
hij is gewoon boos.
irritante foto's, ik wil broeden. Rot op allemaal.
schatje is het toch.
Is een les over belangrijdheid. Is dat een woord?
Dankje!!quote:
quote:Op woensdag 2 april 2014 19:12 schreef Blaadjes het volgende:
Ajax voor feyenoord achter. Wat kan het leven toch mooi zijn.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.what a year!, and its only Januari!
quote:Op woensdag 2 april 2014 19:26 schreef theguyver het volgende:
mijn broertje is voor zijn verjaardag naar twente ado.. hoop dat ze winnen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
nou ik hoop dat psv nog 3e word . Hebben we weer de traditionele top3 :p. Maar Ajax is wel zo goed als kampion nu. Ken nie meer fout gaanquote:Op woensdag 2 april 2014 19:12 schreef Blaadjes het volgende:
Ajax voor feyenoord achter. Wat kan het leven toch mooi zijn.
Wat een god is die Frank de Boer he?quote:Op woensdag 2 april 2014 21:04 schreef hENKIE8 het volgende:
[..]
nou ik hoop dat psv nog 3e word . Hebben we weer de traditionele top3 :p. Maar Ajax is wel zo goed als kampion nu. Ken nie meer fout gaan
gebrek aan concurrentie dit seizoen. Psv kwam te laat op gangquote:Op woensdag 2 april 2014 21:20 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Wat een god is die Frank de Boer he?
Al vier seizoenen.quote:Op woensdag 2 april 2014 21:40 schreef hENKIE8 het volgende:
[..]
gebrek aan concurrentie dit seizoen. Psv kwam te laat op gang
Ja johquote:Op woensdag 2 april 2014 21:23 schreef ajacied4lf het volgende:
Ik moet oppassen met wat ik allemaal zeg, Johannes heeft mijn plannen door zo te zien.
ow, hahah nou, begon me beetje te ergeren aan het no offence maar het kippenbrein van sommige users op 9/11 voor ik er wat uit spuw waar mijn berichten voor ge-edit worden.quote:
I feel youquote:Op woensdag 2 april 2014 21:49 schreef theguyver het volgende:
[..]
ow, hahah nou, begon me beetje te ergeren aan het no offence maar het kippenbrein van sommige users op 9/11 voor ik er wat uit spuw waar mijn berichten voor ge-edit worden.
niet zozeer frustratie maar meer, hoe ik praat tegen mijn buurjongen van net 1quote:
Koesie koesie, ga ga. Jaaquote:Op woensdag 2 april 2014 21:53 schreef theguyver het volgende:
[..]
niet zozeer frustratie maar meer, hoe ik praat tegen mijn buurjongen van net 1
Mij ontgaat nietsquote:Op woensdag 2 april 2014 21:23 schreef ajacied4lf het volgende:
Ik moet oppassen met wat ik allemaal zeg, Johannes heeft mijn plannen door zo te zien.
Nooit van gehoord..lekker nummertje, nieuwe film gevonden (the wave), en nieuwe muziek. Goede keuze om op Fok! te gaan postenquote:
Zo mooi.quote:
ParAlien was voor mij een soort van Godfather van Alternatieve Theorieen en Complotten, alhoewel voor hem alles neerkwam op buitenaardse invloeden en contacten en bezoeken door aliens (pre-historische Cyborgs, culturen gesticht door buitenaardsen, piramides die daardoor gebouwd zouden zijn)quote:Op woensdag 2 april 2014 16:03 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Heb je Bankfurt weleens gelezen? Of Bassos?
Dat heb ik dus ookquote:Op donderdag 3 april 2014 10:53 schreef RM-rf het volgende:
[..]
ParAlien was voor mij een soort van Godfather van Alternatieve Theorieen en Complotten, alhoewel voor hem alles neerkwam op buitenaardse invloeden en contacten en bezoeken door aliens (pre-historische Cyborgs, culturen gesticht door buitenaardsen, piramides die daardoor gebouwd zouden zijn)
Later kwam bv M.ALTA als een van de eerste op toentertijd TRU (BNW bestond nog niet) die vooral postte over complottheorieen rondom geheime genootschappen, vrijmetselarij.
Interssant overigens dat de onderwerpen waarover de meeste theorieën bestaan over de loop vand e tijd ook een ontwikkeling kennen...
volgens mij ging bijna 50% van de posts van de 'complot-gelovers' op Fok! bijna 10 jaar terug over UFO's en buitenaardsen, terwijl het momenteel veel meer gaat over 'maatschappelijke en politieke complotten'.
Ik kan overigens geen aardbei eten zonder niet eventjes glimlachend aan goede oude Bankfurt te denken
Heerlijk inderdaad. Lekkere muziek, lekker weer, weekje vrijquote:Op donderdag 3 april 2014 10:45 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Zo mooi.
Dit lied ook
en goedemorgen allemaal
Dik verdiend hoor, na die 72-urige werkweek van jequote:Op donderdag 3 april 2014 10:59 schreef starla het volgende:
[..]
Heerlijk inderdaad. Lekkere muziek, lekker weer, weekje vrij
quote:Op donderdag 3 april 2014 10:53 schreef RM-rf het volgende:
[..]
ParAlien was voor mij een soort van Godfather van Alternatieve Theorieen en Complotten, alhoewel voor hem alles neerkwam op buitenaardse invloeden en contacten en bezoeken door aliens (pre-historische Cyborgs, culturen gesticht door buitenaardsen, piramides die daardoor gebouwd zouden zijn)
Later kwam bv M.ALTA als een van de eerste op toentertijd TRU (BNW bestond nog niet) die vooral postte over complottheorieen rondom geheime genootschappen, vrijmetselarij.
Interssant overigens dat de onderwerpen waarover de meeste theorieën bestaan over de loop vand e tijd ook een ontwikkeling kennen...
volgens mij ging bijna 50% van de posts van de 'complot-gelovers' op Fok! bijna 10 jaar terug over UFO's en buitenaardsen, terwijl het momenteel veel meer gaat over 'maatschappelijke en politieke complotten'.
Ik kan overigens geen aardbei eten zonder niet eventjes glimlachend aan goede oude Bankfurt te denken
Last Waltzquote:Op donderdag 3 april 2014 11:07 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dik verdiend hoor, na die 72-urige werkweek van je
Nog maar een dan van de Last Waltz
geniet van je vakantie
Verstandig :pquote:Op woensdag 2 april 2014 21:49 schreef theguyver het volgende:
[..]
ow, hahah nou, begon me beetje te ergeren aan het no offence maar het kippenbrein van sommige users op 9/11 voor ik er wat uit spuw waar mijn berichten voor ge-edit worden.
hahaha jij zit met het zelfde he..quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.YES .... IT's real!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.what a year!, and its only Januari!
quote:Op donderdag 3 april 2014 12:09 schreef theguyver het volgende:
[..]
hahaha jij zit met het zelfde he..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.YES .... IT's real!!Mijn vriendin heeft die gister gekochtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
hahaha ja wou hardlopen met de mijne, kwam niks van terecht en die zit nu ook thuis druk aan installerenquote:Op donderdag 3 april 2014 12:11 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Mijn vriendin heeft die gister gekocht
Hahaha, lijkt mij ook zo'n grappig spel. Hoe vindt je vriendin het?quote:Op donderdag 3 april 2014 12:11 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Mijn vriendin heeft die gister gekocht
En je doet iets goeds voor de mensen al zal een zeker iemand wiens naam ik niet zal noemen het daar absoluut niet mee eens zijnquote:Op donderdag 3 april 2014 11:30 schreef starla het volgende:
[..]
Last Waltz![]()
Helaas mag ik zaterdag weer aan de bak, maar goed, het houd je van de straat!
die van mij is nu pissed off spel werkt niet op haar laptopquote:Op donderdag 3 april 2014 12:19 schreef Hatsjikkiedee het volgende:
[..]
Hahaha, lijkt mij ook zo'n grappig spel. Hoe vindt je vriendin het?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |