BROS! Dat heb ik lang niet op. Meest nare reclame ooit trouwens, die met Joop Braakhekke in een badquote:Op woensdag 2 april 2014 16:58 schreef theguyver het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
iets luchtigs voor tussendoor
u vraagt wij draaienquote:Op woensdag 2 april 2014 16:59 schreef Hatsjikkiedee het volgende:
[..]
BROS! Dat heb ik lang niet op. Meest nare reclame ooit trouwens, die met Joop Braakhekke in een bad
Dat denk ik ook vaak. We leveren zoveel natuur in in Nederland. Eerst maar eens proberen dat binnen de 'perken' te houden.quote:Op woensdag 2 april 2014 16:47 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Natuur omdat ze er niet in leven.
kijk ik woon in zeeland. Natuur genoeg, bereikbaar voor iedereen. Geen regenwoud maar toch.
maar soms als je mensen hoort praten lijkt het wel of de natuur morgen is vergaan, wat onzin is natuurlijk.
we zijn nou eenmaal met veel mensen. We hebben grond nodig om te leven en om eten te verbouwen. Waarom wil iecereen altijd de natuur herstellen in veel minder ontwikkelde landen? Waarom niet hier?
waarom moeten wij natuur herstel in andere landen bewerkstelligen terwijl we ons eigenland vol bouwen?
ja ik vind de natuur niet heel interessant terwijl ik er toch zon beetje middenin woon. Maar ze bouwen op wat eerst akkerland was dus natuur gebied. Maar is een akker niet ook gewoon natuur?quote:Op woensdag 2 april 2014 16:58 schreef Hatsjikkiedee het volgende:
[..]
Cool! Ga ik zometeen eens googlen.
quote:Op woensdag 2 april 2014 17:02 schreef Blaadjes het volgende:
[ afbeelding ]
Nog iets luchtig
Are you fucking talking to me.
Haha, ja zo kijkt hijquote:Op woensdag 2 april 2014 17:02 schreef Blaadjes het volgende:
[ afbeelding ]
Nog iets luchtig
Are you fucking talking to me.
hij is gewoon boos.quote:Op woensdag 2 april 2014 17:15 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Haha, ja zo kijkt hij![]()
En die kleuren! Geweldig.
belangrijkheid misschien?quote:Op woensdag 2 april 2014 17:23 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
hij is gewoon boos.
irritante foto's, ik wil broeden. Rot op allemaal.
schatje is het toch.
Is een les over belangrijdheid. Is dat een woord?
Dankje!!quote:
quote:Op woensdag 2 april 2014 19:12 schreef Blaadjes het volgende:
Ajax voor feyenoord achter. Wat kan het leven toch mooi zijn.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.what a year!, and its only Januari!
quote:Op woensdag 2 april 2014 19:26 schreef theguyver het volgende:
mijn broertje is voor zijn verjaardag naar twente ado.. hoop dat ze winnen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
nou ik hoop dat psv nog 3e word . Hebben we weer de traditionele top3 :p. Maar Ajax is wel zo goed als kampion nu. Ken nie meer fout gaanquote:Op woensdag 2 april 2014 19:12 schreef Blaadjes het volgende:
Ajax voor feyenoord achter. Wat kan het leven toch mooi zijn.
Wat een god is die Frank de Boer he?quote:Op woensdag 2 april 2014 21:04 schreef hENKIE8 het volgende:
[..]
nou ik hoop dat psv nog 3e word . Hebben we weer de traditionele top3 :p. Maar Ajax is wel zo goed als kampion nu. Ken nie meer fout gaan
gebrek aan concurrentie dit seizoen. Psv kwam te laat op gangquote:Op woensdag 2 april 2014 21:20 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Wat een god is die Frank de Boer he?
Al vier seizoenen.quote:Op woensdag 2 april 2014 21:40 schreef hENKIE8 het volgende:
[..]
gebrek aan concurrentie dit seizoen. Psv kwam te laat op gang
Ja johquote:Op woensdag 2 april 2014 21:23 schreef ajacied4lf het volgende:
Ik moet oppassen met wat ik allemaal zeg, Johannes heeft mijn plannen door zo te zien.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |