abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_138433022
quote:
0s.gif Op woensdag 2 april 2014 13:18 schreef theguyver het volgende:
Hoi Peeps hoezie hier :)
Alles goed hoor. Bij jou?

Was m'n pm nog doorgekomen?
Ich hock in meinem Bonker
  woensdag 2 april 2014 @ 13:23:55 #127
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_138433195
quote:
0s.gif Op woensdag 2 april 2014 13:19 schreef Blaadjes het volgende:

[..]

Alles goed hoor. Bij jou?

Was m'n pm nog doorgekomen?
YES heb m, ik ga zo weer verder met lezen eerst wou ik even de nieuwe lama's with hats delen.
btw deel 1t/4 zijn briljant dit is al weer deel 5

what a year!, and its only Januari!
pi_138433326
Voor de nieuwste inwoners van Amsterdam

"Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma
pi_138433474
quote:
0s.gif Op woensdag 2 april 2014 13:23 schreef theguyver het volgende:

[..]

YES heb m, ik ga zo weer verder met lezen eerst wou ik even de nieuwe lama's with hats delen.
btw deel 1t/4 zijn briljant dit is al weer deel 5

Nou vooruit dan maar ;P
  woensdag 2 april 2014 @ 13:37:29 #130
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_138433659
quote:
0s.gif Op woensdag 2 april 2014 13:30 schreef Blaadjes het volgende:

[..]

Nou vooruit dan maar ;P
Gewoon ff beginnen bij de onderste ..
Ik plof ondertussen op mijn dak.
pi_138434905
quote:
0s.gif Op woensdag 2 april 2014 13:37 schreef theguyver het volgende:

[..]

Gewoon ff beginnen bij de onderste ..
Ik plof ondertussen op mijn dak.
[ afbeelding ]
ssstttt, ik moet gewoon tot 17.00
Jongens....gewoon even lekker relativeren.
  woensdag 2 april 2014 @ 14:27:47 #132
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_138435041
quote:
18s.gif Op woensdag 2 april 2014 14:23 schreef Hatsjikkiedee het volgende:

[..]

ssstttt, ik moet gewoon tot 17.00
sorry man, Ik werk voor mezelf maar moet elke dag er wel om 4 uur uit werk doe ik vanaf mijn dak :P
pi_138435058
quote:
0s.gif Op woensdag 2 april 2014 12:02 schreef Insomnia_ het volgende:

[..]

In een winkel.
Voor zolang het duurt, over paar maanden studeren denk ik :')
Oef, studeren. Ik wil niet al te serieus worden in dit topic, maar denk goed na over welke studie je gaat doen, vooral naar het toekomstperspectief en het actuele werkveld waar je in komt. Ik heb daar zelf net te licht over gedacht.
pi_138435153
quote:
0s.gif Op woensdag 2 april 2014 14:27 schreef theguyver het volgende:

[..]

sorry man, Ik werk voor mezelf maar moet elke dag er wel om 4 uur uit werk doe ik vanaf mijn dak :P
Heb je erg goed geregeld! Geniet ervan!

Mij wacht overigens ook een lekkere desperado op het balkon als ik thuis ben, dus ik mag stiekem ook niet klagen :)
pi_138435181
quote:
0s.gif Op woensdag 2 april 2014 14:31 schreef Hatsjikkiedee het volgende:

[..]

hij leeft gewoon van de sociale dienst hoor. :p
pi_138435198
quote:
1s.gif Op woensdag 2 april 2014 14:32 schreef Blaadjes het volgende:

[..]

Hahaha
  woensdag 2 april 2014 @ 14:36:43 #137
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_138435308
quote:
1s.gif Op woensdag 2 april 2014 14:32 schreef Blaadjes het volgende:

[..]

:D Hahaha zou helemaal feest zijn, was het maar zo :P
pi_138435491
quote:
0s.gif Op woensdag 2 april 2014 14:36 schreef theguyver het volgende:

[..]

:D Hahaha zou helemaal feest zijn, was het maar zo :P
wat? Ik dacht dat dat reisje naar hong kong pas ook betaald was door de sociale dienst om je even los te krijgen van de sleur van alle dagen niks doen.
pi_138435550
quote:
0s.gif Op woensdag 2 april 2014 14:31 schreef Hatsjikkiedee het volgende:

[..]

Mij wacht overigens ook een lekkere desperado op het balkon als ik thuis ben, dus ik mag stiekem ook niet klagen :)
met dat vooruitzicht kan een middag werk best lang duren...
pi_138435637
quote:
1s.gif Op woensdag 2 april 2014 14:44 schreef Blaadjes het volgende:

[..]

met dat vooruitzicht kan een middag werk best lang duren...
Mja, hoewel het een baan onder niveau is, heb ik alle vrijheid om te Fok!'en, dus je hoort mij niet klagen hoor...hoewel ik de afgelopen dagen smachtend uit het raam gekeken heb naar de zon ;).
  woensdag 2 april 2014 @ 14:46:39 #141
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_138435642
quote:
12s.gif Op woensdag 2 april 2014 14:42 schreef Blaadjes het volgende:

[..]

wat? Ik dacht dat dat reisje naar hong kong pas ook betaald was door de sociale dienst om je even los te krijgen van de sleur van alle dagen niks doen.
ben allang aan werk voor hun alleen is maar tijdelijk, ik ging naar china om te kijken wat er verder nog te doen voor hun viel wat ik vanaf hier kan doen, helaas werk ik dus maar tot alles klaar is Half jaar werk, en ondertussen kijk ik naar wat anders tenzij ze met iets anders over de brug komen.
pi_138435720
quote:
0s.gif Op woensdag 2 april 2014 14:46 schreef theguyver het volgende:

[..]

ben allang aan werk voor hun alleen is maar tijdelijk, ik ging naar china om te kijken wat er verder nog te doen voor hun viel wat ik vanaf hier kan doen, helaas werk ik dus maar tot alles klaar is Half jaar werk, en ondertussen kijk ik naar wat anders tenzij ze met iets anders over de brug komen.
Ook gelijk even gekletst met de maffia daar, die vechten toch tegen de illuminatie?;)
pi_138435723
quote:
0s.gif Op woensdag 2 april 2014 14:46 schreef theguyver het volgende:

[..]

liep je maar wat te plagen hoor. ;)
pi_138435773
quote:
0s.gif Op woensdag 2 april 2014 14:46 schreef Hatsjikkiedee het volgende:

[..]

Mja, hoewel het een baan onder niveau is, heb ik alle vrijheid om te Fok!'en, dus je hoort mij niet klagen hoor...hoewel ik de afgelopen dagen smachtend uit het raam gekeken heb naar de zon ;).
niveau is totaal niet belangrijk. Plezier daar gaat het om!
pi_138435878
quote:
1s.gif Op woensdag 2 april 2014 14:50 schreef Blaadjes het volgende:

[..]

niveau is totaal niet belangrijk. Plezier daar gaat het om!
Dat is absoluut waar! Ik haal echter mijn plezier niet uit mijn werk (jajajaja, het zou eigenlijk wel moeten, ik weet het) maar veel meer uit de vrije tijd en mijn project waar ik nu al een jaartje mee bezig ben :). Werk is echt alleen maar een middel om de rekeningen te betalen, for now. Misschien dat ik later weer iets leuks voor geld kan doen...one can never know.
  woensdag 2 april 2014 @ 14:52:58 #146
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_138435879
quote:
1s.gif Op woensdag 2 april 2014 14:49 schreef Blaadjes het volgende:

[..]

liep je maar wat te plagen hoor. ;)
}:| godverdomme 1 april met verlengsnoer...
pi_138435942
quote:
0s.gif Op woensdag 2 april 2014 14:52 schreef Hatsjikkiedee het volgende:

[..]

Dat is absoluut waar! Ik haal echter mijn plezier niet uit mijn werk (jajajaja, het zou eigenlijk wel moeten, ik weet het) maar veel meer uit de vrije tijd en mijn project waar ik nu al een jaartje mee bezig ben :). Werk is echt alleen maar een middel om de rekeningen te betalen, for now. Misschien dat ik later weer iets leuks voor geld kan doen...one can never know.
Oh nee, ik zie er nu echt uit als iemand die overal een engelse uitdrukking in moet plaatsen om stoer over te komen, ik las daar laatst ergens een post over, negeer die engelse woorden!
pi_138436116
quote:
0s.gif Op woensdag 2 april 2014 14:52 schreef Hatsjikkiedee het volgende:

[..]

het is zeker een middel en nog noodzakelijk ook. Maar als je met tegenzin gaat werken lijkt me dat ook van invloed op je vrije tijd. Wat de verdiensten dan ook zijn.
gelukkig hebben wij enorme keuze mogelijkheden in ons landje. Alhoewel sommigen anders beweren. ;)

Welk project als ik vragen mag?
pi_138436422
quote:
1s.gif Op woensdag 2 april 2014 15:00 schreef Blaadjes het volgende:

[..]

het is zeker een middel en nog noodzakelijk ook. Maar als je met tegenzin gaat werken lijkt me dat ook van invloed op je vrije tijd. Wat de verdiensten dan ook zijn.
gelukkig hebben wij enorme keuze mogelijkheden in ons landje. Alhoewel sommigen anders beweren. ;)

Welk project als ik vragen mag?
Het is een project (om privacyredenen noem ik de naam maar even niet:)) die erop is gericht om analog forestry, het in harmonie samenleven met voornamelijk het regenwoud en oerwoud, te promoten. Wij hebben ons nu gericht op het regenwoud in Kameroen, dit omdat we hier persoonlijke contacten hebben die het regenwoud aanvullen en voorlichting geven wat betreft analog forestry. Om het promotiepraatje helemaal af te maken is het voordeel hiervan dat mensen gewassen bouwen in met behulp van de natuur, zodat er simpelweg geen pesiticiden meer gebruikt hoeven te worden, en er ook geen ongediertje opzit die het opeet, mensen louter hout gebruiken wat dood is ipv dat ze bomen op hoeven te hakken en dergelijke. Dit is maar een kleine samenvatting. Wij geven in Nederland voorlichting over in harmonie met de natuur te leven, voor zover dit mogelijk is, en proberen geld in te zamelen om het regenwoud in kameroen tot zijn oorspronkelijke glorie te herstellen :).

[ Bericht 1% gewijzigd door Hatsjikkiedee op 02-04-2014 15:15:25 ]
  Moderator woensdag 2 april 2014 @ 15:35:25 #150
249559 crew  Lavenderr
pi_138437269
quote:
0s.gif Op woensdag 2 april 2014 15:10 schreef Hatsjikkiedee het volgende:

[..]

Het is een project (om privacyredenen noem ik de naam maar even niet:)) die erop is gericht om analog forestry, het in harmonie samenleven met voornamelijk het regenwoud en oerwoud, te promoten. Wij hebben ons nu gericht op het regenwoud in Kameroen, dit omdat we hier persoonlijke contacten hebben die het regenwoud aanvullen en voorlichting geven wat betreft analog forestry. Om het promotiepraatje helemaal af te maken is het voordeel hiervan dat mensen gewassen bouwen in met behulp van de natuur, zodat er simpelweg geen pesiticiden meer gebruikt hoeven te worden, en er ook geen ongediertje opzit die het opeet, mensen louter hout gebruiken wat dood is ipv dat ze bomen op hoeven te hakken en dergelijke. Dit is maar een kleine samenvatting. Wij geven in Nederland voorlichting over in harmonie met de natuur te leven, voor zover dit mogelijk is, en proberen geld in te zamelen om het regenwoud in kameroen tot zijn oorspronkelijke glorie te herstellen :).

Geen geitenwollensok maar meer een duurzame, groene sokkendrager?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')