Ja, maar ik doe mijn best hoor.quote:Op dinsdag 1 april 2014 22:54 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Moet jij het nu helemaal alleen runnen zonder ajacied4lf, oftewel zlata1234?
[..]
Natuurlijk.
Er was echt geen bal aan. Portretrecht. Mijn ogen vielen gewoon dicht.quote:Op dinsdag 1 april 2014 22:54 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Mja, het heeft mij ook niet kunnen pakken, niets van gezien uit eindelijk
ff denkenquote:Op dinsdag 1 april 2014 22:58 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Door welk complot zou hij hebben moeten stoppen denk je?
Illuminati of het pentagon?
Dat zou zomaar kunnen ja.quote:Op dinsdag 1 april 2014 23:00 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik link het pentagon meer met architectuur, hier zit meer achter dan je denkt.
Vrijmetselaars, stratenmakers op zee, infiltreren in Denemarken, die ajacied4lf heeft plannen.quote:Op dinsdag 1 april 2014 23:02 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dat zou zomaar kunnen ja.
In welke richting denk je? Freemasons? Klopt wel weer met architectuur he?
Dat zeker !quote:Op dinsdag 1 april 2014 23:03 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Vrijmetselaars, stratenmakers op zee, infiltreren in Denemarken, die ajacied4lf heeft plannen.
Zou ik hartstikke leuk vinden.quote:Op dinsdag 1 april 2014 23:10 schreef johannes_vermeer het volgende:
Leuk, mss post ik ook wel wat vaker mee![]()
Alhoewel ik de laatste tijd vaak te hoog in de dagcijfers sta
Mooi ingetogen liedjequote:Op woensdag 2 april 2014 11:03 schreef Lavenderr het volgende:
Goeiemorgen![]()
Zo'n mooi liedje gehoord
Wat een stem heeft die knul en wat een ontroerend lied.
Heel mooi.quote:Op woensdag 2 april 2014 11:30 schreef starla het volgende:
[..]
Mooi ingetogen liedje![]()
Vind deze ook prachtig:
Haha, wat doe je voor werk als ik zo vrij mag zijn?quote:Op woensdag 2 april 2014 12:00 schreef Insomnia_ het volgende:
gister avonddienst, nu late middag/vroegeavond
het houd niet op, niet vanzelf.
In een winkel.quote:Op woensdag 2 april 2014 12:01 schreef starla het volgende:
[..]
Haha, wat doe je voor werk als ik zo vrij mag zijn?
Leuk, wat ga je studeren?quote:Op woensdag 2 april 2014 12:02 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
In een winkel.
Voor zolang het duurt, over paar maanden studeren denk ik
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |