ow, hahah nou, begon me beetje te ergeren aan het no offence maar het kippenbrein van sommige users op 9/11 voor ik er wat uit spuw waar mijn berichten voor ge-edit worden.quote:
I feel youquote:Op woensdag 2 april 2014 21:49 schreef theguyver het volgende:
[..]
ow, hahah nou, begon me beetje te ergeren aan het no offence maar het kippenbrein van sommige users op 9/11 voor ik er wat uit spuw waar mijn berichten voor ge-edit worden.
niet zozeer frustratie maar meer, hoe ik praat tegen mijn buurjongen van net 1quote:
Koesie koesie, ga ga. Jaaquote:Op woensdag 2 april 2014 21:53 schreef theguyver het volgende:
[..]
niet zozeer frustratie maar meer, hoe ik praat tegen mijn buurjongen van net 1
Mij ontgaat nietsquote:Op woensdag 2 april 2014 21:23 schreef ajacied4lf het volgende:
Ik moet oppassen met wat ik allemaal zeg, Johannes heeft mijn plannen door zo te zien.
Nooit van gehoord..lekker nummertje, nieuwe film gevonden (the wave), en nieuwe muziek. Goede keuze om op Fok! te gaan postenquote:
Zo mooi.quote:
ParAlien was voor mij een soort van Godfather van Alternatieve Theorieen en Complotten, alhoewel voor hem alles neerkwam op buitenaardse invloeden en contacten en bezoeken door aliens (pre-historische Cyborgs, culturen gesticht door buitenaardsen, piramides die daardoor gebouwd zouden zijn)quote:Op woensdag 2 april 2014 16:03 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Heb je Bankfurt weleens gelezen? Of Bassos?
Dat heb ik dus ookquote:Op donderdag 3 april 2014 10:53 schreef RM-rf het volgende:
[..]
ParAlien was voor mij een soort van Godfather van Alternatieve Theorieen en Complotten, alhoewel voor hem alles neerkwam op buitenaardse invloeden en contacten en bezoeken door aliens (pre-historische Cyborgs, culturen gesticht door buitenaardsen, piramides die daardoor gebouwd zouden zijn)
Later kwam bv M.ALTA als een van de eerste op toentertijd TRU (BNW bestond nog niet) die vooral postte over complottheorieen rondom geheime genootschappen, vrijmetselarij.
Interssant overigens dat de onderwerpen waarover de meeste theorieën bestaan over de loop vand e tijd ook een ontwikkeling kennen...
volgens mij ging bijna 50% van de posts van de 'complot-gelovers' op Fok! bijna 10 jaar terug over UFO's en buitenaardsen, terwijl het momenteel veel meer gaat over 'maatschappelijke en politieke complotten'.
Ik kan overigens geen aardbei eten zonder niet eventjes glimlachend aan goede oude Bankfurt te denken
Heerlijk inderdaad. Lekkere muziek, lekker weer, weekje vrijquote:Op donderdag 3 april 2014 10:45 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Zo mooi.
Dit lied ook
en goedemorgen allemaal
Dik verdiend hoor, na die 72-urige werkweek van jequote:Op donderdag 3 april 2014 10:59 schreef starla het volgende:
[..]
Heerlijk inderdaad. Lekkere muziek, lekker weer, weekje vrij
quote:Op donderdag 3 april 2014 10:53 schreef RM-rf het volgende:
[..]
ParAlien was voor mij een soort van Godfather van Alternatieve Theorieen en Complotten, alhoewel voor hem alles neerkwam op buitenaardse invloeden en contacten en bezoeken door aliens (pre-historische Cyborgs, culturen gesticht door buitenaardsen, piramides die daardoor gebouwd zouden zijn)
Later kwam bv M.ALTA als een van de eerste op toentertijd TRU (BNW bestond nog niet) die vooral postte over complottheorieen rondom geheime genootschappen, vrijmetselarij.
Interssant overigens dat de onderwerpen waarover de meeste theorieën bestaan over de loop vand e tijd ook een ontwikkeling kennen...
volgens mij ging bijna 50% van de posts van de 'complot-gelovers' op Fok! bijna 10 jaar terug over UFO's en buitenaardsen, terwijl het momenteel veel meer gaat over 'maatschappelijke en politieke complotten'.
Ik kan overigens geen aardbei eten zonder niet eventjes glimlachend aan goede oude Bankfurt te denken
Last Waltzquote:Op donderdag 3 april 2014 11:07 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dik verdiend hoor, na die 72-urige werkweek van je
Nog maar een dan van de Last Waltz
geniet van je vakantie
Verstandig :pquote:Op woensdag 2 april 2014 21:49 schreef theguyver het volgende:
[..]
ow, hahah nou, begon me beetje te ergeren aan het no offence maar het kippenbrein van sommige users op 9/11 voor ik er wat uit spuw waar mijn berichten voor ge-edit worden.
hahaha jij zit met het zelfde he..quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.YES .... IT's real!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.what a year!, and its only Januari!
quote:Op donderdag 3 april 2014 12:09 schreef theguyver het volgende:
[..]
hahaha jij zit met het zelfde he..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.YES .... IT's real!!Mijn vriendin heeft die gister gekochtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
hahaha ja wou hardlopen met de mijne, kwam niks van terecht en die zit nu ook thuis druk aan installerenquote:Op donderdag 3 april 2014 12:11 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Mijn vriendin heeft die gister gekocht
Hahaha, lijkt mij ook zo'n grappig spel. Hoe vindt je vriendin het?quote:Op donderdag 3 april 2014 12:11 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Mijn vriendin heeft die gister gekocht
En je doet iets goeds voor de mensen al zal een zeker iemand wiens naam ik niet zal noemen het daar absoluut niet mee eens zijnquote:Op donderdag 3 april 2014 11:30 schreef starla het volgende:
[..]
Last Waltz![]()
Helaas mag ik zaterdag weer aan de bak, maar goed, het houd je van de straat!
die van mij is nu pissed off spel werkt niet op haar laptopquote:Op donderdag 3 april 2014 12:19 schreef Hatsjikkiedee het volgende:
[..]
Hahaha, lijkt mij ook zo'n grappig spel. Hoe vindt je vriendin het?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |