Dione zelfs. Daar heb ik nog mee gedanst.quote:
Maak me gek.quote:Op dinsdag 1 april 2014 11:14 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Dione zelfs. Daar heb ik nog mee gedanst..
Rob Clerk ?quote:Op dinsdag 1 april 2014 11:19 schreef Mark het volgende:
Leuke vrouw
Met wie zat Mark in 1 schaakteam?
[ afbeelding ]
Een fijne heupdans zelfs.quote:
Stelwagen ?quote:
Die welquote:Op dinsdag 1 april 2014 11:45 schreef tong80 het volgende:
Loek van Wely. Die bedoelde ik ook eigenlijk. Mooie vent.
quote:Op dinsdag 1 april 2014 11:48 schreef tong80 het volgende:
Waar werd de legendarische WK-tweekamp tussen Spaski en Fischer gehouden ?
Stand AKQ # 3044:quote:
Yepyepquote:
quote:is een Amerikaanse dramafilm uit 2006 onder regie van Jonathan Dayton en Valerie Faris. De makers ontvingen hiervoor 41 filmprijzen, waaronder twee Academy Awards (Alan Arkin voor Beste bijrol en Michael Arndt voor beste originele scenario) en twee BAFTA's (idem).
De film neemt een kijkje in een belangrijke dag van de disfunctionele familie Hoover. Sheryl (Toni Collette) is een moderne moeder die op een dag haar homoseksuele broer Frank (Steve Carell) ophaalt uit het ziekenhuis. Frank heeft geprobeerd zelfmoord te plegen en mag nu niet meer alleen zijn. Hij moet slapen op de kamer van Sheryls zoon Dwayne (Paul Dano). Dwayne heeft al negen maanden niet gesproken en communiceert via gezichtsuitdrukkingen of via een notitieblok. Hij wil pas weer praten als hij wordt aangenomen als straaljagerpiloot bij de luchtmacht.
Jazeker!quote:
Wat isquote:Na de Duitse hereniging werdde hoofdstad van de nieuwe deelstaat Brandenburg. In 1990 werden de paleizen en parken van
en Berlijn op de werelderfgoedlijst geplaatst. Er zijn na de val van het communisme plannen ontwikkeld om de stad in oude luister te herstellen. Zo worden het Stadschloss (stadspaleis) dat in 2014 gereed moet zijn, en de Garnisonkirche herbouwd, en het Stadtkanal wordt opnieuw uitgegraven.
Zekerquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.We used to hate people - Now we just make fun of them - It's more effective that way
Elk jaar Towel Day!(2)](3)
Dommage arachide-fromage
Gok op jochem van gelderquote:Op dinsdag 1 april 2014 22:38 schreef slaveloos het volgende:
Wie presenteerde het jongerprogramma je ziet maar?
Mary Janequote:Op woensdag 2 april 2014 00:15 schreef Mark het volgende:
Hoe heet de vriendin en later vrouw van Spiderman?
Ik geef u een punt. Omdat u het waard bent.quote:
Verkeerd topic, maar 'natuurramp?quote:Op woensdag 2 april 2014 12:23 schreef plagvreugd het volgende:
Bijvoorbeeld zwaarte, wrijving, adhesie of cohesie, potjandosie! (10)
Wat MM zegtquote:Op woensdag 2 april 2014 14:58 schreef tong80 het volgende:
Welke acteur had oogballen als kogelballen ?
quote:
Dat is het complete antwoord, Vivre/Laat Me in 2005...quote:
quote:("zwart stof") is de naam van een gebied gelegen in de provincie Nangarhar in het oosten van Afghanistan, ten zuidoosten van Kabul en ten zuidwesten van Jalalabad, nabij de grens met Pakistan. Het gebied werd eind 2001 bekend toen in de media en door de Amerikaanse overheid het beeld werd geschetst dat zich in dit gebied versterkte kampen met een uitgestrekt netwerk van tunnels bevonden in gebruik door de Taliban en al Qaida.
uitstekont. van dikhout zaagt men plankenquote:
Nope.quote:
Wat?quote:Eenis een groot en meestal stevenloos vaartuig voor gebruik op de binnenwateren en grote rivieren. In Friesland wordt er een klein roei- of zeilvaartuig, bestemd voor de visserij mee bedoeld.
Eenschuit is een kleine
.
Die eerste tekst (qua binnenvaartschip) matcht wel met mijn beeld. Dat verhaal over Friesland is een dwaalspoor, besef ik nu. Gekke Friezen.quote:Op donderdag 3 april 2014 00:28 schreef Mark het volgende:
Al heb ik dar andere beelden bij (rijnaak)
yepyepquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.We used to hate people - Now we just make fun of them - It's more effective that way
Dommage arachide-fromage
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Well, what possible harm could one insane, mutant tentacle do?
yepyepquote:Op donderdag 3 april 2014 13:49 schreef lubje25 het volgende:
Reis om de wereld in 80 dagen van Verne
Wie is Niki Terpstra ?quote:Op donderdag 3 april 2014 14:07 schreef lubje25 het volgende:
Welk lied van wie citeerde niki Terpstra onlangs in een interview?
Boudewijn de groot ? Tegenwoordig hebben wielrennenners een bord voor de kop van de zaakwaarnemer.quote:Op donderdag 3 april 2014 14:32 schreef lubje25 het volgende:
Hij citeerde een stuk uit een nummer dat ,hoe kan het ook anders, deels over wielrennen gaat.
Stand AKQ # 3044:quote:Op donderdag 3 april 2014 14:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
Als je wint heb je vrienden van Hennie Vrienten en Herman Brood
Zelfde afbeelding als gistren in de echte AKQ SC pubquiz...quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
Gespiekt, fout, andere stad.quote:Op donderdag 3 april 2014 17:26 schreef plagvreugd het volgende:
Geen flauw idee, ik roep de leidsestraat.
Mexicanobakker + 1quote:Op donderdag 3 april 2014 17:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
Van SRV naar DKV?
Dwight Lodeweges.
Yep!quote:
quote:Op vrijdag 4 april 2014 00:13 schreef tong80 het volgende:
Welke Nederlandse band had een nummer getiteld Nescio ?
Bernd Schuster ?quote:Op vrijdag 4 april 2014 00:16 schreef Mark het volgende:
En omdat ik het zeker weet:
Welke Duitser speelde voor zowel Barcelona, als Real Madrid, als Atletico Madrid, waardoor hij door zowel Barcelona-fans als Real-fans als verrader wordt gezien?
Yep!quote:
quote:Op vrijdag 4 april 2014 00:24 schreef tong80 het volgende:
Met welke Franse speler was Seedorf bevriend toen ie bij Real Madrid speelde ?
Dommage arachide-fromage
Yepyepquote:
volgens mij goedquote:Op vrijdag 4 april 2014 11:21 schreef plagvreugd het volgende:
Tja die man deed best veel.
Rijden onder invloed?
Plagvreugd?quote:Op vrijdag 4 april 2014 11:21 schreef plagvreugd het volgende:
Tja die man deed best veel.
Rijden onder invloed?
Dat was dus Bob's Burgers, heb het zelf ook nog niet gezienquote:Op vrijdag 4 april 2014 00:30 schreef Mark het volgende:
Trusten tong!
Welke serie?
In de serie figureert de familie Belcher, met vader en moederen Linda en hun kinderen Tina, Gene en Louise, die een hamburgerrestaurant uitbaten
Dommage arachide-fromage
quote:Op vrijdag 4 april 2014 13:01 schreef Mark het volgende:
Lunch!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
Er is een band naar haar vernoemd.quote:
Kwoottttt!!!!quote:Op zaterdag 5 april 2014 10:12 schreef tong80 het volgende:
Welke tennister verloor drie Wimbledon-finales in één jaar ?
Volgens mij zei ik zoiets, ja...quote:Op zaterdag 5 april 2014 15:57 schreef plagvreugd het volgende:
is t iemand die aan dat malle sterren springen meedoet?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
hoppaquote:
quote:is a film genre that emerged in the United States in the 1970s. It is considered an ethnic subgenre of the general category of
films.
films were originally made specifically for an urban black audience, although the genre's audience appeal soon broadened across racial and ethnic lines.
"officieel" is het blaxploitationquote:
Welk programma?quote:is een komische quiz van de BBC over pop- en rockmuziek. De titel is een samenstelling van de titel van het album XXX van de Sex Pistols, en de naam van de band XXX.
Het programma staat bekend om zijn droge, sarcastische humor en provocaties van de popwereld. Het werd eerst gepresenteerd door Mark Lamarr, daarna Simon Amstell en nu door gastpresentatoren.
Never mind the buzzcocksquote:
yepyepquote:Op zondag 6 april 2014 00:04 schreef slaveloos het volgende:
[..]
Never mind the buzzcocks
Mark Lamarr
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |