quote:Op vrijdag 4 april 2014 13:01 schreef Mark het volgende:
Lunch!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
Er is een band naar haar vernoemd.quote:
Kwoottttt!!!!quote:Op zaterdag 5 april 2014 10:12 schreef tong80 het volgende:
Welke tennister verloor drie Wimbledon-finales in één jaar ?
Stand AKQ # 3044:quote:
Volgens mij zei ik zoiets, ja...quote:Op zaterdag 5 april 2014 15:57 schreef plagvreugd het volgende:
is t iemand die aan dat malle sterren springen meedoet?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
hoppaquote:
quote:is a film genre that emerged in the United States in the 1970s. It is considered an ethnic subgenre of the general category of
films.
films were originally made specifically for an urban black audience, although the genre's audience appeal soon broadened across racial and ethnic lines.
"officieel" is het blaxploitationquote:
Welk programma?quote:is een komische quiz van de BBC over pop- en rockmuziek. De titel is een samenstelling van de titel van het album XXX van de Sex Pistols, en de naam van de band XXX.
Het programma staat bekend om zijn droge, sarcastische humor en provocaties van de popwereld. Het werd eerst gepresenteerd door Mark Lamarr, daarna Simon Amstell en nu door gastpresentatoren.
Never mind the buzzcocksquote:
yepyepquote:Op zondag 6 april 2014 00:04 schreef slaveloos het volgende:
[..]
Never mind the buzzcocks
Mark Lamarr
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |