abonnement Unibet Coolblue
pi_138500418
Staat bij sommige AD ook onder de bijwerkingen vermeld, meen ik.
  vrijdag 4 april 2014 @ 12:30:41 #202
334030 Raggingbull
Raw to the core!
pi_138501412
@technoxxl ja dat komt doordat als je als normaal mens AD neemt dan krijg je van bepaalde stoffen dus teveel waardoor je juist die neigingen krijgt. Als iemand die depressief is mis je die bepaalde stoffen die maak je op dat moment niet of te weinig aan. Waardoor je ook die neiging krijgt. Met AD kun je het op dat moment verhelpen door de stof zelf te slikken of die stof kan activeren in de hersenen waardoor hij wel word afgegeven. Maar als je ze dan weer te lang slikt krijg je het eerste effect weer.

Stage loopt nu eindelijk soepel hier. Een aantal grote problemen zijn opgelost doormiddel van een nader onderzoek. Bleek dat ik zelf niks aan de problemen doen kon en dat het buiten mijn vermogen lag. Dus dat was vandaag een zeer positief begin van de dag. Kan ik dat eindelijk van me af zetten.
Insanity: doing the same thing over and over again and expecting different results.
Niemand kent het gewicht van de last waaronder een ander gebukt gaat - George Herbert.
pi_138506424
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 april 2014 11:53 schreef Murmeli het volgende:

[..]

Ik ben alleen geopereerd toen ik 1 was. Aan mijn ogen. Daarna was er sprake van dat het misschien nog een keer moest en dat was waarschijnlijk ook wel goed geweest maar toen ik 10 ofzo was heb ik gezegd dat ik het vertik. Dus nee, niet echt.

@technoxxl: dat wordt eens in de zoveel tijd ergens geroepen ja.
Mag ik vragen wat je aan je ogen hebt? Ik heb ook diverse operaties gehad daarvoor.
"In the midst of winter, I found there was, within me, an invincible summer".
-Albert Camus.
pi_138506456
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 april 2014 11:45 schreef TechnoXXL het volgende:
antidepressiva krijg je zelfmoordneigingen van.

Dat is alleen bij mensen die extreem heftig reageren op medicatie, tenminste zo stond het toen in de krant.
"In the midst of winter, I found there was, within me, an invincible summer".
-Albert Camus.
pi_138506771
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 april 2014 11:45 schreef TechnoXXL het volgende:
antidepressiva krijg je zelfmoordneigingen van.

ik krijg moordneigingen van dit soort filmpjes
Grote talenten weten wanneer ze moeten stoppen
  vrijdag 4 april 2014 @ 15:26:53 #206
25794 Detroit
Per aspera ad astra
pi_138506946
Lekker tendentieus ook, die titel. "Psychiatrie, een industrie des doods". Kan het nog pathetischer?
So, if you're frightened of dying and... and you're holding on, you'll see devils tearing your life away. But if you've made your peace, then the devils are really angels...
  vrijdag 4 april 2014 @ 15:30:56 #207
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_138507037
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 april 2014 15:06 schreef zomertje het volgende:

[..]

Mag ik vragen wat je aan je ogen hebt? Ik heb ook diverse operaties gehad daarvoor.
Luie ogen. Geloof dat we t er wel eens over gehad hebben. Of was jij dat niet :@
Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?
  vrijdag 4 april 2014 @ 15:31:27 #208
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_138507053
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 april 2014 15:20 schreef seasushi het volgende:

[..]

ik krijg moordneigingen van dit soort filmpjes
Ik niet. Is me die moeite niet waard.
Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?
pi_138507061
Ik ben een keer aan m'n gebit geopereerd, Gehemelte, tandvlees, alles werd lekker opengemaakt.
Tap tap tap
pi_138508836
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 april 2014 15:30 schreef Murmeli het volgende:

[..]

Luie ogen. Geloof dat we t er wel eens over gehad hebben. Of was jij dat niet :@
Zou best kunnen, ik heb(had) ook luie ogen. En nystagmus.
"In the midst of winter, I found there was, within me, an invincible summer".
-Albert Camus.
pi_138515209
Groovy groovy peoplee
Rustig aan.
pi_138515506
Ik baal er vaak van dat ik geen meiden durf aan te spreken. }:|
Vanmiddag ook weer, een leuke meid bij een kleedkamer, leuke lach. Maar nee ik durf niks te zeggen..
Op maandag 11 maart 2013 21:24 schreef Kally het volgende:
Ga jij lekker met je mini spelen }:|
pi_138516146
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 april 2014 20:00 schreef Miniem het volgende:
Ik baal er vaak van dat ik geen meiden durf aan te spreken. }:|
Vanmiddag ook weer, een leuke meid bij een kleedkamer, leuke lach. Maar nee ik durf niks te zeggen..
Hoi? ;)
pi_138516914
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 april 2014 20:00 schreef Miniem het volgende:
Ik baal er vaak van dat ik geen meiden durf aan te spreken. }:|
Vanmiddag ook weer, een leuke meid bij een kleedkamer, leuke lach. Maar nee ik durf niks te zeggen..
quote:
3s.gif Op vrijdag 4 april 2014 20:16 schreef Gray het volgende:

[..]

Hoi? ;)
Dit dus. En er is al een topic over he? :P
  zaterdag 5 april 2014 @ 10:24:23 #215
267824 duracellkonijntje
Oplaadbare batterij
pi_138533288
Gisteren even uitgeweest. Aanvankelijk had ik enorme plannen, maar die vielen allemaal in duigen. Die avond nog even met een vriend van me de stad in geweest, alleen hij ging helaas al vroeg weer weg. Om 4 uur lag ik er in en om 10 uur weer wakker, yay thanks bioritme! :')

Nu dit weekend maar even goed uitrusten. Ik heb mijn sociale behoefte weer een beetje vervuld, want elke avond alleen thuis trek ik ook niet, dus veel ga ik ook niet meer ondernemen. Er is veel opgebouwde spanning in mijn lichaam en een goede dosis ontspanning is altijd de beste remedie. :)
Ignorance is bliss
  zaterdag 5 april 2014 @ 11:14:53 #216
399061 kuolema
vermaledijd
pi_138534047
Ik heb geen plannen voor dit weekend en ben dus meteen zenuwachtig zodra ik wakker word. Angst om me slecht te voelen, dus hoppa, gauw de laptop aan om afleiding te zoeken ...
Ik moet even iets gaan bedenken om te doen vandaag en morgen.
Ik kan wel afspraken maken maar dat wil ik dus ook niet want daar heb ik geen zin in omdat ik de deur niet uit wil. Zo stom dat ik niet gewoon kan genieten van thuis zitten en vrije tijd hebben :(
Why are you wearing that stupid man suit?
  zaterdag 5 april 2014 @ 11:17:29 #217
399061 kuolema
vermaledijd
pi_138534098
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 april 2014 10:24 schreef duracellkonijntje het volgende:
Gisteren even uitgeweest. Aanvankelijk had ik enorme plannen, maar die vielen allemaal in duigen. Die avond nog even met een vriend van me de stad in geweest, alleen hij ging helaas al vroeg weer weg. Om 4 uur lag ik er in en om 10 uur weer wakker, yay thanks bioritme! :')

Nu dit weekend maar even goed uitrusten. Ik heb mijn sociale behoefte weer een beetje vervuld, want elke avond alleen thuis trek ik ook niet, dus veel ga ik ook niet meer ondernemen. Er is veel opgebouwde spanning in mijn lichaam en een goede dosis ontspanning is altijd de beste remedie. :)
Zijn sociale dingen voor jou nou ontspanning of word je er gespannen door?

Hier ook ritme doordat ik afgelopen week elke dag op tijd eruit ben gegaan. Maar ik zou liever gewoon de hele dag slapen.
Why are you wearing that stupid man suit?
pi_138534621
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 april 2014 11:14 schreef kuolema het volgende:
Ik heb geen plannen voor dit weekend en ben dus meteen zenuwachtig zodra ik wakker word. Angst om me slecht te voelen, dus hoppa, gauw de laptop aan om afleiding te zoeken ...
Ik moet even iets gaan bedenken om te doen vandaag en morgen.
Ik kan wel afspraken maken maar dat wil ik dus ook niet want daar heb ik geen zin in omdat ik de deur niet uit wil. Zo stom dat ik niet gewoon kan genieten van thuis zitten en vrije tijd hebben :(
heb je geen hobby die je thuis kan doen? ik ben altijd bezig met crea dingen hier :) afgewisseld met achter de pc zitten :P
"In the midst of winter, I found there was, within me, an invincible summer".
-Albert Camus.
pi_138535146
Ik zit eigenlijk ook zes van de zeven dagen thuis. Heb geen sociaal leven meer, alleen bij m'n ouders en m'n zus. Ga soms naar de bios, dat is al een hele happening. Of een eindje wandelen, zoals de afgelopen weken, met het mooie weer. Zou graag m'n foto's van de afgelopen drie jaar willen laten afdrukken en inplakken, daar was ik altijd heel druk mee, plakboeken maken enzo, maar door omstandigheden heb ik een tijdje geen foto's kunnen inplakken en nu heb ik geen geld om zoveel foto's af te laten drukken.

En dan zegt m'n moeder dat ik wat vaker dingen alleen moet ondernemen, maar dat is het probleem niet. Ik ging al alleen naar concerten en de stad in, maar ik heb nu nergens geld voor en zit nog enorm te piekeren en te rekenen of dat ooit wel weer goed gaat komen, dat is het probleem. En dan zegt m'n moeder dat alles wel goedkomt en dat ik me daar geen zorgen over hoef te maken, maar toch lig ik om vier uur s nachts te piekeren. Ik denk dat ze m'n geestestoestand op dit moment overschat :')

Het is niet alleen maar kommer en kwel en zelfmedelijden, ik heb voor m'n verjaardag een weekendje Berlijn gekregen O+ daar kijk ik wel en niet naar uit, het is heel dubbel. En eind mei een weekendje Zeeland. En daarna? Geen idee. Misschien heb ik dan een baan of gewoon weer werk, genoeg om van rond te komen en misschien zelfs iets extra's. Maar daar ga ik nu niet van uit. Ik weet ook niet of het nu zo verstandig is om veertig uur te gaan werken plus tig uur reistijd, daarmee ben ik vijf jaar geleden ook enorm in de knoop gekomen met mezelf, toen voelde ik me net zo klote als nu :')
Tap tap tap
pi_138535621
Ik heb weer een sociaal leven sinds ik muziek ben gaan maken. Helaas kost dat wel geld, en dat moet je natuurlijk wel hebben.

@cherrylips, en parttime werken? volgens mij moet t toch al snel meer zijn dan bijstand?
"In the midst of winter, I found there was, within me, an invincible summer".
-Albert Camus.
  zaterdag 5 april 2014 @ 12:56:15 #221
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_138536045
De week is weer grotendeels voorbij..
Een vriend vertelt dat ik t erbij laat zitten als er niet meer afgesproken kan/mag worden (gedoe verhaal). We snappen elkaars beiden standpunten, maar achteraf was/ben ik toch niet helemaal tevreden met z'n antwoord.. maar daar weer niets van (durven) te zeggen, want achteraf enzo -O-
Een leuke collega ontmoet, leek alsof ie me wel zag zitten. Heeft ie een vriendin -O-
Borrel gehad wat opzich wel gezellig was, maar teveel in m'n kop van "iedereen vindt die andere meiden leuker" -O-
Op m'n nieuwe werk gaat t ook allemaal niet zo super -O-
Tis t allemaal niet wat t zou moeten zijn -O-

Laten we maar hopen op een betere volgende week :')
  zaterdag 5 april 2014 @ 13:28:00 #222
399061 kuolema
vermaledijd
pi_138536686
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 april 2014 11:45 schreef zomertje het volgende:

[..]

heb je geen hobby die je thuis kan doen? ik ben altijd bezig met crea dingen hier :) afgewisseld met achter de pc zitten :P
Nah ik heb niet echt een hobby. Vind kaarten maken wel leuk, dat kan ik wel gaan doen. Ben net wel eventjes weg geweest dus voel me al wat beter. Wasje draaien, huiswerk maken, prison break kijken. Gaat wel goed komen denk ik.
Why are you wearing that stupid man suit?
  zaterdag 5 april 2014 @ 13:34:33 #223
399061 kuolema
vermaledijd
pi_138536842
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 april 2014 12:12 schreef CherryLips het volgende:
Ik zit eigenlijk ook zes van de zeven dagen thuis. Heb geen sociaal leven meer, alleen bij m'n ouders en m'n zus. Ga soms naar de bios, dat is al een hele happening. Of een eindje wandelen, zoals de afgelopen weken, met het mooie weer. Zou graag m'n foto's van de afgelopen drie jaar willen laten afdrukken en inplakken, daar was ik altijd heel druk mee, plakboeken maken enzo, maar door omstandigheden heb ik een tijdje geen foto's kunnen inplakken en nu heb ik geen geld om zoveel foto's af te laten drukken.

En dan zegt m'n moeder dat ik wat vaker dingen alleen moet ondernemen, maar dat is het probleem niet. Ik ging al alleen naar concerten en de stad in, maar ik heb nu nergens geld voor en zit nog enorm te piekeren en te rekenen of dat ooit wel weer goed gaat komen, dat is het probleem. En dan zegt m'n moeder dat alles wel goedkomt en dat ik me daar geen zorgen over hoef te maken, maar toch lig ik om vier uur s nachts te piekeren. Ik denk dat ze m'n geestestoestand op dit moment overschat :')

Het is niet alleen maar kommer en kwel en zelfmedelijden, ik heb voor m'n verjaardag een weekendje Berlijn gekregen O+ daar kijk ik wel en niet naar uit, het is heel dubbel. En eind mei een weekendje Zeeland. En daarna? Geen idee. Misschien heb ik dan een baan of gewoon weer werk, genoeg om van rond te komen en misschien zelfs iets extra's. Maar daar ga ik nu niet van uit. Ik weet ook niet of het nu zo verstandig is om veertig uur te gaan werken plus tig uur reistijd, daarmee ben ik vijf jaar geleden ook enorm in de knoop gekomen met mezelf, toen voelde ik me net zo klote als nu :')
Heel vervelend als je geen geld hebt om meer dingen te ondernemen. Hou je van dingen alleen doen? Zijn er naast je ouders en zus geen mensen met wie je wat kunt doen?

Ik zou graag piano of keyboard leren spelen en foto's maken (maar mijn camera is kapot) maar ik kan niet eens het studieboek betalen dat ik nu nodig heb :')
Why are you wearing that stupid man suit?
  zaterdag 5 april 2014 @ 13:38:21 #224
399061 kuolema
vermaledijd
pi_138536924
quote:
7s.gif Op zaterdag 5 april 2014 12:56 schreef Cue_ het volgende:
De week is weer grotendeels voorbij..
Een vriend vertelt dat ik t erbij laat zitten als er niet meer afgesproken kan/mag worden (gedoe verhaal). We snappen elkaars beiden standpunten, maar achteraf was/ben ik toch niet helemaal tevreden met z'n antwoord.. maar daar weer niets van (durven) te zeggen, want achteraf enzo -O-
Een leuke collega ontmoet, leek alsof ie me wel zag zitten. Heeft ie een vriendin -O-
Borrel gehad wat opzich wel gezellig was, maar teveel in m'n kop van "iedereen vindt die andere meiden leuker" -O-
Op m'n nieuwe werk gaat t ook allemaal niet zo super -O-
Tis t allemaal niet wat t zou moeten zijn -O-

Laten we maar hopen op een betere volgende week :')
Ik snap het niet :P

Wat gaat er niet goed op je werk?
Why are you wearing that stupid man suit?
  zaterdag 5 april 2014 @ 13:40:56 #225
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_138536996
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 april 2014 13:38 schreef kuolema het volgende:
Ik snap het niet :P

Wat gaat er niet goed op je werk?
Moest het ook effe kwijt gewoon :') Sorry voor de onduidelijkheid. Maar t tegen mezelf zeggen ofzo heeft altijd weinig effect.

Zit gewoon geen tempo in. Niemand weet precies hoe en wat.. ik ook niet. En weet t gewoon niet :')
  zaterdag 5 april 2014 @ 13:42:42 #226
399061 kuolema
vermaledijd
pi_138537031
quote:
7s.gif Op zaterdag 5 april 2014 13:40 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Moest het ook effe kwijt gewoon :') Sorry voor de onduidelijkheid. Maar t tegen mezelf zeggen ofzo heeft altijd weinig effect.

Zit gewoon geen tempo in. Niemand weet precies hoe en wat.. ik ook niet. En weet t gewoon niet :')
Het wordt steeds vager :P
Why are you wearing that stupid man suit?
  zaterdag 5 april 2014 @ 13:53:08 #227
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_138537259
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 april 2014 13:42 schreef kuolema het volgende:

Het wordt steeds vager :P
sorry :@
  zaterdag 5 april 2014 @ 14:21:35 #228
267824 duracellkonijntje
Oplaadbare batterij
pi_138537839
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 april 2014 11:17 schreef kuolema het volgende:

[..]

Zijn sociale dingen voor jou nou ontspanning of word je er gespannen door?

Hier ook ritme doordat ik afgelopen week elke dag op tijd eruit ben gegaan. Maar ik zou liever gewoon de hele dag slapen.
Goed dat je toch jezelf ritme hebt aangebracht. Het geeft tenminste wat structuur en dat is erg prettig voor een drukke geest. :)

Ontspanning of spanning, ik ben er zelf nog niet helemaal over uit.. :') Als ik niet te veel pieker kan het best ontspannend zijn, maar ook continu aandacht geven aan anderen, helemaal na een lange dag kan erg vermoeiend zijn. Ik blijf gewoon doen wat ik denk dat goed is en dan zie ik het wel. Kwestie van vallen en opstaan I suppose..;)
Ignorance is bliss
  zaterdag 5 april 2014 @ 15:35:51 #229
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_138539185
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 april 2014 13:28 schreef kuolema het volgende:

[..]

Nah ik heb niet echt een hobby. Vind kaarten maken wel leuk, dat kan ik wel gaan doen. Ben net wel eventjes weg geweest dus voel me al wat beter. Wasje draaien, huiswerk maken, prison break kijken. Gaat wel goed komen denk ik.
Kaartenknutselmeet *O*
In CL-town, nemen we knutsels mee en heeft CL meteen een nieuwe hobby :)
Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?
  zaterdag 5 april 2014 @ 15:37:50 #230
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_138539214
Owjah, gisteravond weer uit zuipen :') weer brak nu.
Domme muts nu ik mijn laatste lange afstandsloopje voor de marathon rdam morgen heb gepland.
Zuipen en sporten gaan niet samen
Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?
  zaterdag 5 april 2014 @ 16:25:32 #231
112899 missbehavin
konnichiwa bitches
pi_138540295
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 april 2014 12:12 schreef CherryLips het volgende:
Ik zit eigenlijk ook zes van de zeven dagen thuis. Heb geen sociaal leven meer, alleen bij m'n ouders en m'n zus. Ga soms naar de bios, dat is al een hele happening. Of een eindje wandelen, zoals de afgelopen weken, met het mooie weer. Zou graag m'n foto's van de afgelopen drie jaar willen laten afdrukken en inplakken, daar was ik altijd heel druk mee, plakboeken maken enzo, maar door omstandigheden heb ik een tijdje geen foto's kunnen inplakken en nu heb ik geen geld om zoveel foto's af te laten drukken.

En dan zegt m'n moeder dat ik wat vaker dingen alleen moet ondernemen, maar dat is het probleem niet. Ik ging al alleen naar concerten en de stad in, maar ik heb nu nergens geld voor en zit nog enorm te piekeren en te rekenen of dat ooit wel weer goed gaat komen, dat is het probleem. En dan zegt m'n moeder dat alles wel goedkomt en dat ik me daar geen zorgen over hoef te maken, maar toch lig ik om vier uur s nachts te piekeren. Ik denk dat ze m'n geestestoestand op dit moment overschat :')

Het is niet alleen maar kommer en kwel en zelfmedelijden, ik heb voor m'n verjaardag een weekendje Berlijn gekregen O+ daar kijk ik wel en niet naar uit, het is heel dubbel. En eind mei een weekendje Zeeland. En daarna? Geen idee. Misschien heb ik dan een baan of gewoon weer werk, genoeg om van rond te komen en misschien zelfs iets extra's. Maar daar ga ik nu niet van uit. Ik weet ook niet of het nu zo verstandig is om veertig uur te gaan werken plus tig uur reistijd, daarmee ben ik vijf jaar geleden ook enorm in de knoop gekomen met mezelf, toen voelde ik me net zo klote als nu :')
Oh heel herkenbaar hoor, ik doe ook amper wat, nergens geld voor.. :r en ja, dat steekt wel eens als dan om je heen iedereen alleen maar leuke dingen lijkt te doen..

En weet je moeder van je 'toestand'? (kon even geen ander woord bedenken :') )
I'm in the basement, you're in the sky
I'm in the basement baby, drop on by
~ this world is only gonna break your heart ~
  zaterdag 5 april 2014 @ 16:29:46 #232
112899 missbehavin
konnichiwa bitches
pi_138540385
Ben uit de losse pols bolognese saus aan het maken, maar heb er niet zo'n goed gevoel over... Zal je zien dat ik over 2 uur een pan saus door de wc sta te spoelen.. :')
I'm in the basement, you're in the sky
I'm in the basement baby, drop on by
~ this world is only gonna break your heart ~
pi_138540454
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 april 2014 12:12 schreef CherryLips het volgende:
Ik zit eigenlijk ook zes van de zeven dagen thuis. Heb geen sociaal leven meer, alleen bij m'n ouders en m'n zus. Ga soms naar de bios, dat is al een hele happening. Of een eindje wandelen, zoals de afgelopen weken, met het mooie weer. Zou graag m'n foto's van de afgelopen drie jaar willen laten afdrukken en inplakken, daar was ik altijd heel druk mee, plakboeken maken enzo, maar door omstandigheden heb ik een tijdje geen foto's kunnen inplakken en nu heb ik geen geld om zoveel foto's af te laten drukken.

En dan zegt m'n moeder dat ik wat vaker dingen alleen moet ondernemen, maar dat is het probleem niet. Ik ging al alleen naar concerten en de stad in, maar ik heb nu nergens geld voor en zit nog enorm te piekeren en te rekenen of dat ooit wel weer goed gaat komen, dat is het probleem. En dan zegt m'n moeder dat alles wel goedkomt en dat ik me daar geen zorgen over hoef te maken, maar toch lig ik om vier uur s nachts te piekeren. Ik denk dat ze m'n geestestoestand op dit moment overschat :')

Het is niet alleen maar kommer en kwel en zelfmedelijden, ik heb voor m'n verjaardag een weekendje Berlijn gekregen O+ daar kijk ik wel en niet naar uit, het is heel dubbel. En eind mei een weekendje Zeeland. En daarna? Geen idee. Misschien heb ik dan een baan of gewoon weer werk, genoeg om van rond te komen en misschien zelfs iets extra's. Maar daar ga ik nu niet van uit. Ik weet ook niet of het nu zo verstandig is om veertig uur te gaan werken plus tig uur reistijd, daarmee ben ik vijf jaar geleden ook enorm in de knoop gekomen met mezelf, toen voelde ik me net zo klote als nu :')
Hier ook veel thuis. Enige 'uitje' is de psych en fysio. Geen baan, geen vrienden meer (gelukkig nog wel m'n vriendje, maar die heeft ook zijn eigen leven) en familie die wel met elkaar weggaan (vakantie, weekendjes weg) maar mij nooit meevragen.
pi_138540477
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 april 2014 16:29 schreef missbehavin het volgende:
Ben uit de losse pols bolognese saus aan het maken, maar heb er niet zo'n goed gevoel over... Zal je zien dat ik over 2 uur een pan saus door de wc sta te spoelen.. :')
Als je de basisingrediënten hebt, komt het vast goed :Y
  zaterdag 5 april 2014 @ 16:42:29 #235
112899 missbehavin
konnichiwa bitches
pi_138540717
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 april 2014 16:33 schreef kvd het volgende:

[..]

Hier ook veel thuis. Enige 'uitje' is de psych en fysio. Geen baan, geen vrienden meer (gelukkig nog wel m'n vriendje, maar die heeft ook zijn eigen leven) en familie die wel met elkaar weggaan (vakantie, weekendjes weg) maar mij nooit meevragen.
Ik moet eerlijk bekennen dat mijn werk me momenteel zwaar valt, kan het niet zien als afleiding ofzo.
En ik heb ook weinig contact met familie, heb sowieso een kleine familie (1 zus waar het totaal niet mee klikt), verder alleen mijn ouders. En zoonlief en mijn vriend, dat wel natuurlijk.

Vind je het rot dat je niet zulk contact met ze hebt?
I'm in the basement, you're in the sky
I'm in the basement baby, drop on by
~ this world is only gonna break your heart ~
  zaterdag 5 april 2014 @ 16:43:01 #236
112899 missbehavin
konnichiwa bitches
pi_138540731
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 april 2014 16:33 schreef kvd het volgende:

[..]

Als je de basisingrediënten hebt, komt het vast goed :Y
Ja het lijkt idd mee te vallen :D
I'm in the basement, you're in the sky
I'm in the basement baby, drop on by
~ this world is only gonna break your heart ~
pi_138541360
Korte momenten van paniek en weemoed

Gray zegt: Oh hey, hallo! :W
Paniek zegt: Oh, hey. Erm... doei... :{
Gray: Awww! :*
  zaterdag 5 april 2014 @ 17:12:38 #238
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_138541472
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 april 2014 16:43 schreef missbehavin het volgende:

[..]

Ja het lijkt idd mee te vallen :D
Genoeg wijn erin mikken. Altijd lekker.
Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?
  zaterdag 5 april 2014 @ 17:14:40 #239
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_138541513
quote:
7s.gif Op zaterdag 5 april 2014 17:09 schreef Gray het volgende:
Korte momenten van paniek en weemoed

Gray zegt: Oh hey, hallo! :W
Paniek zegt: Oh, hey. Erm... doei... :{
Gray: Awww! :*
Hahahaha! Briljante beschrijving.

Doet me denken aan het verhaal met de draak van de schematherapie.
Negeer de draak en hij wordt steeds groter
Kijk de draak recht aan en hij wordt steeds kleiner.
Ik hou van dat verhaaltje :)
Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?
pi_138541539
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 april 2014 17:14 schreef Murmeli het volgende:

[..]

Hahahaha! Briljante beschrijving.

Doet me denken aan het verhaal met de draak van de schematherapie.
Negeer de draak en hij wordt steeds groter
Kijk de draak recht aan en hij wordt steeds kleiner.
Ik hou van dat verhaaltje :)
Ah, die ken ik niet! :D

Het draakje doet mij op zijn beurt weer denken aan de Zwarte Hond. :)
  zaterdag 5 april 2014 @ 17:18:42 #241
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_138541622
quote:
7s.gif Op zaterdag 5 april 2014 17:15 schreef Gray het volgende:

[..]

Ah, die ken ik niet! :D

Het draakje doet mij op zijn beurt weer denken aan de Zwarte Hond. :)
Beestachtige bende ;)
De draak is echter niet de hond. De hond staat concreet voor de depressie. De draak staat voor gevoelens en moeilijke zaken in het algemeen.
Niet dat het veel uitmaakt hoor.
Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?
  zaterdag 5 april 2014 @ 17:20:13 #242
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_138541661
Oh en draakje is weer heel iemand anders. Dat is een gasaansteker van alessi die ik graag wil hebben maar die niet meer te koop is en waarvan vooral de navullingen niet meer te koop zijn :(
O+ draakje O+
Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?
pi_138541687
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 april 2014 17:18 schreef Murmeli het volgende:

[..]

Beestachtige bende ;)
De draak is echter niet de hond. De hond staat concreet voor de depressie. De draak staat voor gevoelens en moeilijke zaken in het algemeen.
Niet dat het veel uitmaakt hoor.
Goed punt. :Y

Maar om nou met alle gevoelens en moeilijke zaken de draak te steken... :P
  zaterdag 5 april 2014 @ 17:22:42 #244
112899 missbehavin
konnichiwa bitches
pi_138541746
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 april 2014 17:12 schreef Murmeli het volgende:

[..]

Genoeg wijn erin mikken. Altijd lekker.
Je kent me een beetje he? :+
I'm in the basement, you're in the sky
I'm in the basement baby, drop on by
~ this world is only gonna break your heart ~
  zaterdag 5 april 2014 @ 17:24:12 #245
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_138541794
quote:
7s.gif Op zaterdag 5 april 2014 17:20 schreef Gray het volgende:

[..]

Goed punt. :Y

Maar om nou met alle gevoelens en moeilijke zaken de draak te steken... :P
Daar lusten de honden geen brood van!
Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?
  zaterdag 5 april 2014 @ 17:24:46 #246
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_138541810
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 april 2014 17:22 schreef missbehavin het volgende:

[..]

Je kent me een beetje he? :+
Hahahaha! Was een open deur dus....?
Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?
  zaterdag 5 april 2014 @ 17:29:53 #247
112899 missbehavin
konnichiwa bitches
pi_138541951
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 april 2014 17:24 schreef Murmeli het volgende:

[..]

Hahahaha! Was een open deur dus....?
Beetje wel :D Ben blij. De saus is lekker geworden! :)
I'm in the basement, you're in the sky
I'm in the basement baby, drop on by
~ this world is only gonna break your heart ~
  zaterdag 5 april 2014 @ 17:33:53 #248
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_138542065
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 april 2014 17:29 schreef missbehavin het volgende:

[..]

Beetje wel :D Ben blij. De saus is lekker geworden! :)
Yayyy!!
Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?
pi_138542121
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 april 2014 17:24 schreef Murmeli het volgende:

[..]

Daar lusten de honden geen brood van!
Maak dat de kat wijs!
  zaterdag 5 april 2014 @ 17:36:13 #250
399061 kuolema
vermaledijd
pi_138542129
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 april 2014 17:29 schreef missbehavin het volgende:

[..]

Beetje wel :D Ben blij. De saus is lekker geworden! :)
Mag ik ook een hapje? :9
Why are you wearing that stupid man suit?
  zaterdag 5 april 2014 @ 17:38:58 #251
112899 missbehavin
konnichiwa bitches
pi_138542213
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 april 2014 17:36 schreef kuolema het volgende:

[..]

Mag ik ook een hapje? :9
Ik heb een pan vol, voor ons 2en, dus geen probleem :D
Ik kan niet klein koken :')
I'm in the basement, you're in the sky
I'm in the basement baby, drop on by
~ this world is only gonna break your heart ~
  zaterdag 5 april 2014 @ 17:40:14 #252
399061 kuolema
vermaledijd
pi_138542262
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 april 2014 17:38 schreef missbehavin het volgende:

[..]

Ik heb een pan vol, voor ons 2en, dus geen probleem :D
Ik kan niet klein koken :')
Yum :D Haha ik maak ook altijd te veel.
Why are you wearing that stupid man suit?
  zaterdag 5 april 2014 @ 17:42:57 #253
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_138542344
Ik wil ook wel. Heb trek ;)
Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?
  zaterdag 5 april 2014 @ 17:43:55 #254
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_138542379
quote:
7s.gif Op zaterdag 5 april 2014 17:35 schreef Gray het volgende:

[..]

Maak dat de kat wijs!
Mijn katten geloven alles hoor :)
Domme beesten zijn het
Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?
  zaterdag 5 april 2014 @ 17:44:19 #255
399061 kuolema
vermaledijd
pi_138542396
Jij mag niet Murmeli :(
Why are you wearing that stupid man suit?
  zaterdag 5 april 2014 @ 17:45:58 #256
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_138542442
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 april 2014 17:44 schreef kuolema het volgende:
Jij mag niet Murmeli :(
Waarom niet?
Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?
  zaterdag 5 april 2014 @ 17:47:47 #257
112899 missbehavin
konnichiwa bitches
pi_138542500
Er is genoeg voor een klein weeshuis dames, vechten is niet nodig :D
I'm in the basement, you're in the sky
I'm in the basement baby, drop on by
~ this world is only gonna break your heart ~
  zaterdag 5 april 2014 @ 17:47:49 #258
399061 kuolema
vermaledijd
pi_138542502
Omdat ik dan minder krijg :)
Why are you wearing that stupid man suit?
  zaterdag 5 april 2014 @ 18:01:01 #259
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_138542873
Stoute kuo :(
Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?
  zaterdag 5 april 2014 @ 18:04:13 #260
112899 missbehavin
konnichiwa bitches
pi_138542976
Wat dat betreft had ik meer kinderen moeten hebben :')
I'm in the basement, you're in the sky
I'm in the basement baby, drop on by
~ this world is only gonna break your heart ~
  zaterdag 5 april 2014 @ 18:04:25 #261
399061 kuolema
vermaledijd
pi_138542979
Niet :( Stoute Murm want jij mag niet aan mijn eten komen. :6
Why are you wearing that stupid man suit?
  zaterdag 5 april 2014 @ 18:07:38 #262
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_138543066
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 april 2014 18:04 schreef kuolema het volgende:
Niet :( Stoute Murm want jij mag niet aan mijn eten komen. :6
Tutje, missb zegt toch dat er genoeg is! Of eet jij in je eentje voor een klein weeshuis? :6
Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?
pi_138543068
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 april 2014 17:42 schreef Murmeli het volgende:
Ik wil ook wel. Heb trek ;)
Moet ook maar eens boodschappen gaan halen _O-
Maar om de 1 of andere reden blijf ik dat soort dingen uitstellen :')
  zaterdag 5 april 2014 @ 18:10:26 #264
25794 Detroit
Per aspera ad astra
pi_138543129
Het gaat over eten, en de beesten in kuolema en Murmeli komen los zeg. :P.
Vrede op aarde, genoeg voor eenieder om te eten als ik missbehaving mag geloven. ;).
So, if you're frightened of dying and... and you're holding on, you'll see devils tearing your life away. But if you've made your peace, then the devils are really angels...
  zaterdag 5 april 2014 @ 18:11:39 #265
399061 kuolema
vermaledijd
pi_138543159
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 april 2014 18:07 schreef Murmeli het volgende:

[..]

Tutje, missb zegt toch dat er genoeg is! Of eet jij in je eentje voor een klein weeshuis? :6
Ik heb een lintworm die ook gevoerd moet worden :P
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 april 2014 18:07 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Moet ook maar eens boodschappen gaan halen _O-
Maar om de 1 of andere reden blijf ik dat soort dingen uitstellen :')
Doe ik ook altijd, ik heb een hekel aan supermarkten. Maar mijn paps doet nu boodschappen. Voor spaghetti met witte saus :)
Why are you wearing that stupid man suit?
pi_138543162
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 april 2014 18:10 schreef Detroit het volgende:
Het gaat over eten, en de beesten in kuolema en Murmeli komen los zeg. :P.
Vrede op aarde, genoeg voor eenieder om te eten als ik missbehaving mag geloven. ;).
Grammer nazi modus weer uit :@

Al is het technisch gezien niet eens grammer maar goed :@
  zaterdag 5 april 2014 @ 18:12:23 #267
399061 kuolema
vermaledijd
pi_138543180
Detroit verbetert gewoon de fout die 'missbehavin' maakt :P
Why are you wearing that stupid man suit?
pi_138543218
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 april 2014 18:11 schreef kuolema het volgende:

[..]

Doe ik ook altijd, ik heb een hekel aan supermarkten. Maar mijn paps doet nu boodschappen. Voor spaghetti met witte saus :)
Ik heb geen idee waarom ik dit doe. Ik stel dingen maar uit :')
Vroeger was het bij mij dubbel, dan hakte ik wat dit soort dingen betreft de knoop gewoon door, maar tegelijkertijd stelde ik ook uit. Maar tegenwoordig is het 1e weg (ik ga alleen maar als ik -echt- niks meer te vreten heb) en het 2e gebleven ofzo :')
  zaterdag 5 april 2014 @ 18:14:07 #269
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_138543226
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 april 2014 18:11 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Grammer nazi modus weer uit :@

Al is het technisch gezien niet eens grammer maar goed :@
Grammar.


Ja ik wil vreten en niet koken want kater. Wie komt voor mij koken? Heb alles al in huis en je mag dan wel gewoon mee eten hihihihi
Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?
pi_138543245
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 april 2014 18:14 schreef Murmeli het volgende:

[..]

Grammar.

Ja ik wil vreten en niet koken want kater. Wie komt voor mij koken? Heb alles al in huis en je mag dan wel gewoon mee eten hihihihi
Ik haal anders straks even een lekkere magnetronmaaltijd voor je in huis :@
  zaterdag 5 april 2014 @ 18:15:03 #271
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_138543250
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 april 2014 18:13 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Ik heb geen idee waarom ik dit doe. Ik stel dingen maar uit :')
Vroeger was het bij mij dubbel, dan hakte ik wat dit soort dingen betreft de knoop gewoon door, maar tegelijkertijd stelde ik ook uit. Maar tegenwoordig is het 1e weg (ik ga alleen maar als ik -echt- niks meer te vreten heb) en het 2e gebleven ofzo :')
Dat schiet niet op :(
Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?
  zaterdag 5 april 2014 @ 18:15:15 #272
25794 Detroit
Per aspera ad astra
pi_138543258
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 april 2014 18:12 schreef kuolema het volgende:
Detroit verbetert gewoon de fout die 'missbehavin' maakt :P
Wat zij zegt!

Speeltip 3: ben alleen een grammer nazi als de situatie zo is dat het kan! :P.
So, if you're frightened of dying and... and you're holding on, you'll see devils tearing your life away. But if you've made your peace, then the devils are really angels...
pi_138543263
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 april 2014 18:12 schreef kuolema het volgende:
Detroit verbetert gewoon de fout die 'missbehavin' maakt :P
Welke fout maakte ze dan? Ik zag het niet :@ (geeft autisme maar weer de schuld :P )
  zaterdag 5 april 2014 @ 18:15:43 #274
399061 kuolema
vermaledijd
pi_138543266
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 april 2014 18:14 schreef Murmeli het volgende:

[..]

Grammar.

Ja ik wil vreten en niet koken want kater. Wie komt voor mij koken? Heb alles al in huis en je mag dan wel gewoon mee eten hihihihi
Je hebt twee keer helemaal gelijk ^O^
Why are you wearing that stupid man suit?
  zaterdag 5 april 2014 @ 18:15:54 #275
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_138543271
quote:
10s.gif Op zaterdag 5 april 2014 18:14 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Ik haal anders straks even een lekkere magnetronmaaltijd voor je in huis :@
Hihihi
Wel koffie meenemen voor jezelf. Dat heb ik nl niet
Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?
  zaterdag 5 april 2014 @ 18:16:40 #276
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_138543294
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 april 2014 18:15 schreef kuolema het volgende:

[..]

Je hebt twee keer helemaal gelijk ^O^
Jeej!
Zijn we dan nu weer kusjekroel?
Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?
pi_138543298
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 april 2014 18:15 schreef Detroit het volgende:

[..]

Wat zij zegt!

Speeltip 3: ben alleen een grammer nazi als de situatie zo is dat het kan! :P.
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 april 2014 18:14 schreef Murmeli het volgende:

[..]

Grammar.
  zaterdag 5 april 2014 @ 18:17:41 #278
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_138543328
Wat koffie zegt.
Opletten Detroit!
Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?
pi_138543333
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 april 2014 18:15 schreef Murmeli het volgende:

[..]

Hihihi
Wel koffie meenemen voor jezelf. Dat heb ik nl niet
Ik neem ook wel een fles van dat groene spul mee, het is weekend en dan mag ik van mezelf aan de alkohol :P
  zaterdag 5 april 2014 @ 18:18:00 #280
25794 Detroit
Per aspera ad astra
pi_138543340
quote:
11s.gif Op zaterdag 5 april 2014 18:16 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

[..]

Ik ben gemakzuchtig. Ik kopieer jouw fout!
So, if you're frightened of dying and... and you're holding on, you'll see devils tearing your life away. But if you've made your peace, then the devils are really angels...
pi_138543347
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 april 2014 16:42 schreef missbehavin het volgende:

[..]

Ik moet eerlijk bekennen dat mijn werk me momenteel zwaar valt, kan het niet zien als afleiding ofzo.
En ik heb ook weinig contact met familie, heb sowieso een kleine familie (1 zus waar het totaal niet mee klikt), verder alleen mijn ouders. En zoonlief en mijn vriend, dat wel natuurlijk.

Vind je het rot dat je niet zulk contact met ze hebt?
Ja en nee. Ik weet hoe het kan zijn, mocht voorheen wel altijd mee. Maar door omstandigheden dus nu niet meer. En aan de ene kant doet het pijn, vooral als ze voor je neus bezig zijn over een naderend tripje. Maar aan de andere kant heb ik er ook gewoon helemaal geen zin in, heb ik het gehad met ze (en weet dat ik binnen een halve dag ruzie heb met mijn zus, dus het is helemaal niet gezellig). De enige reden nu dat er contact is, is vanwege mijn neefje.
pi_138543361
quote:
12s.gif Op zaterdag 5 april 2014 18:18 schreef Detroit het volgende:

[..]

Ik ben gemakzuchtig. Ik kopieer jouw fout!
Sorry ik geef gewoon het foute voorbeeld ;(
  zaterdag 5 april 2014 @ 18:18:53 #283
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_138543370
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 april 2014 18:17 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Ik neem ook wel een fles van dat groene spul mee, het is weekend en dan mag ik van mezelf aan de alkohol :P
Pisang?
Ik neem zo misschien maar een bier tegen de kater. Ga ik me maandag wel 10 km uitsloven
Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?
  zaterdag 5 april 2014 @ 18:19:10 #284
399061 kuolema
vermaledijd
pi_138543381
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 april 2014 18:15 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Welke fout maakte ze dan? Ik zag het niet :@ (geeft autisme maar weer de schuld :P )
Ja hoor ...
Woorden die eindigen op -in i.p.v. -ing, beetje ghettotaal. Het is 'I'm missbehaving'.
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 april 2014 18:16 schreef Murmeli het volgende:

[..]

Jeej!
Zijn we dan nu weer kusjekroel?
Meh. Ik zal erover nadenken.
Why are you wearing that stupid man suit?
pi_138543391
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 april 2014 18:18 schreef Murmeli het volgende:

[..]

Pisang?
Ik neem zo misschien maar een bier tegen de kater. Ga ik me maandag wel 10 km uitsloven
Oww, is het misschien niet handiger de kater gewoon uit te zingen als je overmorgen nog zo'n afstand moet lopen? :@
  zaterdag 5 april 2014 @ 18:19:56 #286
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_138543400
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 april 2014 18:19 schreef kuolema het volgende:

[..]

Ja hoor ...
Woorden die eindigen op -in i.p.v. -ing, beetje ghettotaal. Het is 'I'm missbehaving'.

[..]

Meh. Ik zal erover nadenken.
Tsssssk
Krengetje :(
Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?
pi_138543420
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 april 2014 18:19 schreef kuolema het volgende:

[..]

Ja hoor ...
Woorden die eindigen op -in i.p.v. -ing, beetje ghettotaal. Het is 'I'm missbehaving'.

[..]

Meh. Ik zal erover nadenken.
Jij bent soms best wel hard voor anderen :P
  zaterdag 5 april 2014 @ 18:22:10 #288
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_138543458
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 april 2014 18:19 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Oww, is het misschien niet handiger de kater gewoon uit te zingen als je overmorgen nog zo'n afstand moet lopen? :@
Ik ga ook niet veel drinken. Als ik het al doe.
En eigenlijk wilde ik dus morgen uitsloven maar ik denk dat mijn lijf dat dus weer niet trekt.
Op zich is 10 km niet zoveel, maar ik moet wel fit zijn. Das een beetje jammer.
Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?
  zaterdag 5 april 2014 @ 18:22:17 #289
25794 Detroit
Per aspera ad astra
pi_138543462
Zijn mensen die hard voor anderen zijn dat trouwens ook niet voor zichzelf?
So, if you're frightened of dying and... and you're holding on, you'll see devils tearing your life away. But if you've made your peace, then the devils are really angels...
pi_138543484
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 april 2014 18:22 schreef Detroit het volgende:
Zijn mensen die hard voor anderen zijn dat trouwens ook niet voor zichzelf?
Dat was ook mijn gedachtengang :P
Herkenbaar voor mij namelijk :P
  zaterdag 5 april 2014 @ 18:23:04 #291
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_138543488
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 april 2014 18:20 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Jij bent soms best wel hard voor anderen :P
Ja :'(
Nu zit ik weer te huilen hier
Zonder eten
Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?
  zaterdag 5 april 2014 @ 18:23:04 #292
399061 kuolema
vermaledijd
pi_138543489
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 april 2014 18:19 schreef Murmeli het volgende:

[..]

Tsssssk
Krengetje :(
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 april 2014 18:20 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Jij bent soms best wel hard voor anderen :P
O-)
Why are you wearing that stupid man suit?
  zaterdag 5 april 2014 @ 18:23:37 #293
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_138543500
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 april 2014 18:22 schreef Detroit het volgende:
Zijn mensen die hard voor anderen zijn dat trouwens ook niet voor zichzelf?
Denk het wel.
Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?
  zaterdag 5 april 2014 @ 18:24:14 #294
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_138543514
quote:
10s.gif Op zaterdag 5 april 2014 18:23 schreef kuolema het volgende:

[..]


[..]

O-)
Daar trappen we nu niet meer in kuootje -O-
Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?
  zaterdag 5 april 2014 @ 18:24:31 #295
25794 Detroit
Per aspera ad astra
pi_138543524
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 april 2014 18:22 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Dat was ook mijn gedachtengang :P
Herkenbaar voor mij namelijk :P
Dat bedenk ik mij eigenlijk ook wel ja. Dat ik godsgruwelijk hard voor mezelf was, en ook niet bepaald makkelijk voor anderen.

Ik vraag me af of het correleert. :).
So, if you're frightened of dying and... and you're holding on, you'll see devils tearing your life away. But if you've made your peace, then the devils are really angels...
  zaterdag 5 april 2014 @ 18:24:35 #296
399061 kuolema
vermaledijd
pi_138543525
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 april 2014 18:22 schreef Detroit het volgende:
Zijn mensen die hard voor anderen zijn dat trouwens ook niet voor zichzelf?
Nah er zijn genoeg mensen die hard zijn voor anderen maar niet voor zichzelf, en hard voor zichzelf maar niet voor anderen.
Why are you wearing that stupid man suit?
pi_138543535
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 april 2014 18:22 schreef Detroit het volgende:
Zijn mensen die hard voor anderen zijn dat trouwens ook niet voor zichzelf?
Niet noodzakelijkerwijs
pi_138543537
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 april 2014 18:23 schreef Murmeli het volgende:

[..]

Denk het wel.
Ik ben eigenlijk net zo hard voor anderen alsdat ik dat voor mezelf ben, maar ik ben in sommige opzichten hard en in andere opzichten weer niet zo.
  zaterdag 5 april 2014 @ 18:25:26 #299
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_138543550
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 april 2014 18:24 schreef kuolema het volgende:

[..]

Nah er zijn genoeg mensen die hard zijn voor anderen maar niet voor zichzelf, en hard voor zichzelf maar niet voor anderen.
Bewijs maar!
Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?
  zaterdag 5 april 2014 @ 18:25:27 #300
25794 Detroit
Per aspera ad astra
pi_138543551
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 april 2014 18:23 schreef Murmeli het volgende:

[..]

Denk het wel.
Dan zouden sommigen van ons hier misschien juist heel erg lief moeten zijn voor anderen! Misschien het eigen bord eten weggeven bij wijze van spreken.
So, if you're frightened of dying and... and you're holding on, you'll see devils tearing your life away. But if you've made your peace, then the devils are really angels...
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')