quote:Op zaterdag 5 april 2014 18:15 schreef Detroit het volgende:
[..]
Wat zij zegt!
Speeltip 3: ben alleen een grammer nazi als de situatie zo is dat het kan!.
quote:
Ik neem ook wel een fles van dat groene spul mee, het is weekend en dan mag ik van mezelf aan de alkoholquote:Op zaterdag 5 april 2014 18:15 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Hihihi
Wel koffie meenemen voor jezelf. Dat heb ik nl niet
Ik ben gemakzuchtig. Ik kopieer jouw fout!quote:
Ja en nee. Ik weet hoe het kan zijn, mocht voorheen wel altijd mee. Maar door omstandigheden dus nu niet meer. En aan de ene kant doet het pijn, vooral als ze voor je neus bezig zijn over een naderend tripje. Maar aan de andere kant heb ik er ook gewoon helemaal geen zin in, heb ik het gehad met ze (en weet dat ik binnen een halve dag ruzie heb met mijn zus, dus het is helemaal niet gezellig). De enige reden nu dat er contact is, is vanwege mijn neefje.quote:Op zaterdag 5 april 2014 16:42 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik moet eerlijk bekennen dat mijn werk me momenteel zwaar valt, kan het niet zien als afleiding ofzo.
En ik heb ook weinig contact met familie, heb sowieso een kleine familie (1 zus waar het totaal niet mee klikt), verder alleen mijn ouders. En zoonlief en mijn vriend, dat wel natuurlijk.
Vind je het rot dat je niet zulk contact met ze hebt?
Sorry ik geef gewoon het foute voorbeeldquote:Op zaterdag 5 april 2014 18:18 schreef Detroit het volgende:
[..]
Ik ben gemakzuchtig. Ik kopieer jouw fout!
Pisang?quote:Op zaterdag 5 april 2014 18:17 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik neem ook wel een fles van dat groene spul mee, het is weekend en dan mag ik van mezelf aan de alkohol
Ja hoor ...quote:Op zaterdag 5 april 2014 18:15 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Welke fout maakte ze dan? Ik zag het niet(geeft autisme maar weer de schuld
)
Meh. Ik zal erover nadenken.quote:Op zaterdag 5 april 2014 18:16 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Jeej!
Zijn we dan nu weer kusjekroel?
Oww, is het misschien niet handiger de kater gewoon uit te zingen als je overmorgen nog zo'n afstand moet lopen?quote:Op zaterdag 5 april 2014 18:18 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Pisang?
Ik neem zo misschien maar een bier tegen de kater. Ga ik me maandag wel 10 km uitsloven
Tssssskquote:Op zaterdag 5 april 2014 18:19 schreef kuolema het volgende:
[..]
Ja hoor ...
Woorden die eindigen op -in i.p.v. -ing, beetje ghettotaal. Het is 'I'm missbehaving'.
[..]
Meh. Ik zal erover nadenken.
Jij bent soms best wel hard voor anderenquote:Op zaterdag 5 april 2014 18:19 schreef kuolema het volgende:
[..]
Ja hoor ...
Woorden die eindigen op -in i.p.v. -ing, beetje ghettotaal. Het is 'I'm missbehaving'.
[..]
Meh. Ik zal erover nadenken.
Ik ga ook niet veel drinken. Als ik het al doe.quote:Op zaterdag 5 april 2014 18:19 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Oww, is het misschien niet handiger de kater gewoon uit te zingen als je overmorgen nog zo'n afstand moet lopen?
Dat was ook mijn gedachtengangquote:Op zaterdag 5 april 2014 18:22 schreef Detroit het volgende:
Zijn mensen die hard voor anderen zijn dat trouwens ook niet voor zichzelf?
Jaquote:Op zaterdag 5 april 2014 18:20 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Jij bent soms best wel hard voor anderen
quote:
quote:Op zaterdag 5 april 2014 18:20 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Jij bent soms best wel hard voor anderen
Denk het wel.quote:Op zaterdag 5 april 2014 18:22 schreef Detroit het volgende:
Dat bedenk ik mij eigenlijk ook wel ja. Dat ik godsgruwelijk hard voor mezelf was, en ook niet bepaald makkelijk voor anderen.quote:Op zaterdag 5 april 2014 18:22 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Dat was ook mijn gedachtengang
Herkenbaar voor mij namelijk
Nah er zijn genoeg mensen die hard zijn voor anderen maar niet voor zichzelf, en hard voor zichzelf maar niet voor anderen.quote:Op zaterdag 5 april 2014 18:22 schreef Detroit het volgende:
Niet noodzakelijkerwijsquote:Op zaterdag 5 april 2014 18:22 schreef Detroit het volgende:
Ik ben eigenlijk net zo hard voor anderen alsdat ik dat voor mezelf ben, maar ik ben in sommige opzichten hard en in andere opzichten weer niet zo.quote:
Bewijs maar!quote:Op zaterdag 5 april 2014 18:24 schreef kuolema het volgende:
[..]
Nah er zijn genoeg mensen die hard zijn voor anderen maar niet voor zichzelf, en hard voor zichzelf maar niet voor anderen.
Dan zouden sommigen van ons hier misschien juist heel erg lief moeten zijn voor anderen! Misschien het eigen bord eten weggeven bij wijze van spreken.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |