Ik heb een pan vol, voor ons 2en, dus geen probleemquote:
Yumquote:Op zaterdag 5 april 2014 17:38 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik heb een pan vol, voor ons 2en, dus geen probleem![]()
Ik kan niet klein koken
Tutje, missb zegt toch dat er genoeg is! Of eet jij in je eentje voor een klein weeshuis?quote:Op zaterdag 5 april 2014 18:04 schreef kuolema het volgende:
NietStoute Murm want jij mag niet aan mijn eten komen.
![]()
Moet ook maar eens boodschappen gaan halenquote:
Ik heb een lintworm die ook gevoerd moet wordenquote:Op zaterdag 5 april 2014 18:07 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Tutje, missb zegt toch dat er genoeg is! Of eet jij in je eentje voor een klein weeshuis?
Doe ik ook altijd, ik heb een hekel aan supermarkten. Maar mijn paps doet nu boodschappen. Voor spaghetti met witte sausquote:Op zaterdag 5 april 2014 18:07 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Moet ook maar eens boodschappen gaan halen
Maar om de 1 of andere reden blijf ik dat soort dingen uitstellen
Grammer nazi modus weer uitquote:Op zaterdag 5 april 2014 18:10 schreef Detroit het volgende:
Het gaat over eten, en de beesten in kuolema en Murmeli komen los zeg..
Vrede op aarde, genoeg voor eenieder om te eten als ik missbehaving mag geloven..
Ik heb geen idee waarom ik dit doe. Ik stel dingen maar uitquote:Op zaterdag 5 april 2014 18:11 schreef kuolema het volgende:
[..]
Doe ik ook altijd, ik heb een hekel aan supermarkten. Maar mijn paps doet nu boodschappen. Voor spaghetti met witte saus
Grammar.quote:Op zaterdag 5 april 2014 18:11 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Grammer nazi modus weer uit
Al is het technisch gezien niet eens grammer maar goed
Ik haal anders straks even een lekkere magnetronmaaltijd voor je in huisquote:Op zaterdag 5 april 2014 18:14 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Grammar.
Ja ik wil vreten en niet koken want kater. Wie komt voor mij koken? Heb alles al in huis en je mag dan wel gewoon mee eten hihihihi
Dat schiet niet opquote:Op zaterdag 5 april 2014 18:13 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik heb geen idee waarom ik dit doe. Ik stel dingen maar uit
Vroeger was het bij mij dubbel, dan hakte ik wat dit soort dingen betreft de knoop gewoon door, maar tegelijkertijd stelde ik ook uit. Maar tegenwoordig is het 1e weg (ik ga alleen maar als ik -echt- niks meer te vreten heb) en het 2e gebleven ofzo
Wat zij zegt!quote:Op zaterdag 5 april 2014 18:12 schreef kuolema het volgende:
Detroit verbetert gewoon de fout die 'missbehavin' maakt
Welke fout maakte ze dan? Ik zag het nietquote:Op zaterdag 5 april 2014 18:12 schreef kuolema het volgende:
Detroit verbetert gewoon de fout die 'missbehavin' maakt
Je hebt twee keer helemaal gelijkquote:Op zaterdag 5 april 2014 18:14 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Grammar.
Ja ik wil vreten en niet koken want kater. Wie komt voor mij koken? Heb alles al in huis en je mag dan wel gewoon mee eten hihihihi
Hihihiquote:Op zaterdag 5 april 2014 18:14 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik haal anders straks even een lekkere magnetronmaaltijd voor je in huis
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |