abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_138578492
quote:
0s.gif Op zondag 6 april 2014 17:16 schreef hafez1234 het volgende:
Desondanks steunt de meerderheid van Syrië Assad. Buitenlanders hebben geen recht om tegen de wil van de meerderheid van de bevolking van een land handelingen te ondernemen voor hun eigen belang. Assad zal een grote leider blijven voor Syrië.
Geen feit maar jouw mening. Ik ben nog geen goede bronnen tegengekomen dat de meerderheid van de Syriërs Assad steunen.
-
  zondag 6 april 2014 @ 18:50:21 #202
343860 UpsideDown
Baas Boven Baas
pi_138579525
quote:
Praten die lui nou Slavisch? Tsjetsjenen ofzo?

Dit zijn wel goed uitgeruste militanten, lijkt wel een verlengstuk van het Saoedische of Turkse leger.
Say what?
pi_138588660
quote:
isis? hoe weet je dat?
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_138588722
quote:
5s.gif Op zondag 6 april 2014 18:50 schreef UpsideDown het volgende:

[..]

Praten die lui nou Slavisch? Tsjetsjenen ofzo?

Dit zijn wel goed uitgeruste militanten, lijkt wel een verlengstuk van het Saoedische of Turkse leger.
checheens/russisch, goed bewapend dat wel
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
  zondag 6 april 2014 @ 21:53:56 #205
271497 Aloulou
aka Alulu
pi_138590173
quote:
8s.gif Op zondag 6 april 2014 17:14 schreef Peunage het volgende:
Daarom zeg ik ook, ik erken dat er Syriërs waren die om legitieme redenen de straat op gingen. Hoeveel het er waren, wie het zijn, wat hun mening nu is, etc. weet niemand.

Maar wat mij betreft is dat niet heel erg belangrijk in het huidige conflict. De goede wil van die mensen is compleet ondergesneeuwd door andere politieke belangen.
Met het laatste ben ik het eens, en ik noem het al lang geen revolutie meer. Niets lijkt er meer op. Maar zodra ben lulverhalen gaan ophangen dat het vanaf dag 1 al een groot complot is en eigenlijk impliceren dat Assad vooral het slachtoffer is voel ik de neiging om die leugen hard te bestrijden. Van Assad hoef je niets te verwachten qua hervormingen, toen niet, nu niet en in de toekomst zeker niet. Zijn hele omgeving die aan de touwtjes trekken zijn heilig ervan overtuigd dat het allemaal een groot complot is. Totaal niet in staat tot harde zelfkritiek. En altijd wel redenen om zaken goed te praten en/of op andere (buitenlandse samenzweringen) af te schuiven. Zelfde trekje zag je bij Saddam's regime, of Khadaffi. Altijd "gevaren van buitenaf", per definitie kon niets van binnenuit komen omdat zij zelf juist grote onvrede in de hand werkten.

quote:
Het probleem van Assad is dat hij te laat is met de beloofde veranderingen.
Hij is nooit met wezenlijke hervorminge gekomen die tot echt blijvende vrijheden hebben geleidt. In de praktijk. Ik wil niet met gelijk halen maar vind dat dit wel ff moet rechtgezet worden en geef een voorbeeld. Hoe andere Arabische leider wél bijvoorbeeld blijvende hervormingen doorvoerde tegenover het beleid van zijn voorganger en zeer repressieve vader. Itt Bashar al-Assad die in 10 jaar die kans keer op keer heeft laten lopen.

quote:
Overigens klopt het niet dat hij helemaal geen hervormingen heeft gedaan, hij heeft een groot deel van de politieke tegenstanders vrijgelaten toen hij aan de macht kwam.
Dit is de halve waarheid. De waarheid is dat Assad na de opvolging van zijn vader een "Damascus Spring" toeliet waarin intellectuelen (die hij wel goedkeurde natuurlijk) openlijk liet samenkomen om te brainstormen over de hervormingen die Syrie moest doorvoeren, waaronder politieke. In 2000 gestart, bekend geworden in andere Arabische landen en zag er hoopvol uit. In 2001 werd het verboden die clubjes, de leiders ervan vastgezet en veroordeeld voor "sektarisme" en "haatzaaien". En vervolgens ging het regime op de oude (40-jarige) voet verder. Aan de punten die de intellectuelen hebben opgesteld is nooit definitief en blijvend tegemoet gekomen. Welke punten? Syrie moest oa geen eenpartijstaat meer zijn (baath) bijv, maar ook blijvend politieke vrijheden had men op papier gezet. Of "the return without fear of prosecution of political exiles; and the right to form political parties and civil organisation". Allemaal een wassen neus. Ik noem een jaartje een stapje vooruit, om vervolgens weer vier stappen terug te doen naar de status-quo onder papa Hafez al-Assad, geen hervormingen. Of anders gezegd; dit zijn trucjes die al die dictators uithalen.

Nu is zo'n jaartje van openheid helemaal niet uniek. Andere president Ben Ali deed na de overname van Bourguiba hetzelfde. De eerste drie jaar waren "hoopvol" begin jaren 90, en voor Westers oog moest hij wel enigzins. Er werden zelfs redelijk openlijke verkiezingen gehouden waaraan de Moslimbroeders mee mochten doen....totdat ze (die broeders) het redelijk goed deden, en Ben Ali de zaak op slot gooide op zijn Sisi's vandaag de dag met allerei beschuldigen van "terrorisme" en vervolgens 21 jaar zou blijven regeren.

De enige die geslaagd is in blijvende en positieve hervormingen tegenover zijn voorganger en vader's beleid is Koning Mohammed van Marokko. Hoe Marokko onder zijn pa was, en nu onder hem als koning is echt een wereld van verschil. Ook wat betreft vrijheden. Ookal valt er nog zeker verder te hervormen.
Oorlog is de verderzetting van de politiek maar met andere middelen - Clausewitz
pi_138592418
erdogan zat achter de grote sarin aanslag in damascus, case closed!

http://www.lrb.co.uk/2014(...)ine-and-the-rat-line
-Rabia Al-Basri
  zondag 6 april 2014 @ 22:33:57 #207
411871 Baklava95
@Stormfrontpagee
pi_138592675
quote:
0s.gif Op zondag 6 april 2014 21:53 schreef Aloulou het volgende:

[..]

Met het laatste ben ik het eens, en ik noem het al lang geen revolutie meer. Niets lijkt er meer op. Maar zodra ben lulverhalen gaan ophangen dat het vanaf dag 1 al een groot complot is en eigenlijk impliceren dat Assad vooral het slachtoffer is voel ik de neiging om die leugen hard te bestrijden. Van Assad hoef je niets te verwachten qua hervormingen, toen niet, nu niet en in de toekomst zeker niet. Zijn hele omgeving die aan de touwtjes trekken zijn heilig ervan overtuigd dat het allemaal een groot complot is. Totaal niet in staat tot harde zelfkritiek. En altijd wel redenen om zaken goed te praten en/of op andere (buitenlandse samenzweringen) af te schuiven. Zelfde trekje zag je bij Saddam's regime, of Khadaffi. Altijd "gevaren van buitenaf", per definitie kon niets van binnenuit komen omdat zij zelf juist grote onvrede in de hand werkten.

[..]

Hij is nooit met wezenlijke hervorminge gekomen die tot echt blijvende vrijheden hebben geleidt. In de praktijk. Ik wil niet met gelijk halen maar vind dat dit wel ff moet rechtgezet worden en geef een voorbeeld. Hoe andere Arabische leider wél bijvoorbeeld blijvende hervormingen doorvoerde tegenover het beleid van zijn voorganger en zeer repressieve vader. Itt Bashar al-Assad die in 10 jaar die kans keer op keer heeft laten lopen.

[..]

Dit is de halve waarheid. De waarheid is dat Assad na de opvolging van zijn vader een "Damascus Spring" toeliet waarin intellectuelen (die hij wel goedkeurde natuurlijk) openlijk liet samenkomen om te brainstormen over de hervormingen die Syrie moest doorvoeren, waaronder politieke. In 2000 gestart, bekend geworden in andere Arabische landen en zag er hoopvol uit. In 2001 werd het verboden die clubjes, de leiders ervan vastgezet en veroordeeld voor "sektarisme" en "haatzaaien". En vervolgens ging het regime op de oude (40-jarige) voet verder. Aan de punten die de intellectuelen hebben opgesteld is nooit definitief en blijvend tegemoet gekomen. Welke punten? Syrie moest oa geen eenpartijstaat meer zijn (baath) bijv, maar ook blijvend politieke vrijheden had men op papier gezet. Of "the return without fear of prosecution of political exiles; and the right to form political parties and civil organisation". Allemaal een wassen neus. Ik noem een jaartje een stapje vooruit, om vervolgens weer vier stappen terug te doen naar de status-quo onder papa Hafez al-Assad, geen hervormingen. Of anders gezegd; dit zijn trucjes die al die dictators uithalen.

Nu is zo'n jaartje van openheid helemaal niet uniek. Andere president Ben Ali deed na de overname van Bourguiba hetzelfde. De eerste drie jaar waren "hoopvol" begin jaren 90, en voor Westers oog moest hij wel enigzins. Er werden zelfs redelijk openlijke verkiezingen gehouden waaraan de Moslimbroeders mee mochten doen....totdat ze (die broeders) het redelijk goed deden, en Ben Ali de zaak op slot gooide op zijn Sisi's vandaag de dag met allerei beschuldigen van "terrorisme" en vervolgens 21 jaar zou blijven regeren.

De enige die geslaagd is in blijvende en positieve hervormingen tegenover zijn voorganger en vader's beleid is Koning Mohammed van Marokko. Hoe Marokko onder zijn pa was, en nu onder hem als koning is echt een wereld van verschil. Ook wat betreft vrijheden. Ookal valt er nog zeker verder te hervormen.
Ik vind de koning van Marokko ook een goede man. Echt waar, hoe komt het dat hij alleen hervormingsgezind is. Heeft hij boeken van Montesique gelezen ofzo.
  zondag 6 april 2014 @ 23:24:47 #208
365082 IPA35
Patriarch
pi_138595253
quote:
11s.gif Op zondag 6 april 2014 22:29 schreef Slayage het volgende:

Hij zit ook achter climate change man. En de crisis.
"But the age of chivalry is gone; that of sophisters, economists, and calculators has succeeded, and the glory of Europe is extinguished forever."- Edmund Burke
pi_138595741
quote:
11s.gif Op zondag 6 april 2014 22:29 schreef Slayage het volgende:

oh wacht

http://eaworldview.com/20(...)nspiracy-insurgents/
-Rabia Al-Basri
pi_138598270
Zou me niet verbazen dat Erdogan betrokken was geweest met die gifgas aanvallen. Turken hebben genocide gepleegd in 1915. Een gifgas aanval is niks voor hen. Een foto als illustratie:

maandag 7 april 2014 @ 01:16:15 #211
271497 Aloulou
aka Alulu
pi_138599068
quote:
“Who is Hilal al-Assad?”

By the time Hilal al-Assad reached Zahi Azraq Military Hospital in Latakia on Sunday March 23,2014, he was already dead. Latakians were already in a state of turmoil and anxiety. Grad missiles had been raining down on the city for a week. That night, at 8 pm, two missiles hit the city-center. The first struck al-Sheikhdaher, a bustling area in the old city and the second slammed into the old post office, less than a hundred yards from an entrance to the Sea Port. Many were killed and injured in this attack. News that Hilal al-Assad had been signed into the Military Hospital spread like wildfire. Everyone knew within hours. The streets of the city emptied.

Hilal al-Assad was the commander of al-Difa’ al-Watani in the Coastal Region and a cousin of President Bashar al-Assad. A single bullet hit him in the chest. He was in al-Mushrefeh near Kassab north of the city of Latakia, according to parents of an Alawi soldier fighting with him. This fighter was on his way with his other brother to help lift the siege of pro-Assad groups surrounded in Kassab. The younger brother of this fighter, was surrounded with his unit in Kassab. A range of anti-Assad militias, many composed of foreigners, launched a surprise attack called al-Anfal that was followed by a second offensive named Umahat al-Mu’minin. The attacks were launched near the Turkish border into an area that was poorly defended, by all accounts. The surprise attack was a total success. Rebel militias conquered Kassab, an Armenian town best known for its beauty, green hills and for being a summer resort. It is also linked to a custom crossing with Turkey and a small village on the Mediterranean called al-Samra. Today, fighting is raging throughout the region and both sides are calling up reinforcements. The pro-Assad forces have been able to retake one highpoint, tower 45, but with no major regains since.
Hilal al-Assad is the first Assad family member to be killed since Asef Shawkat was killed in a bomb attack on July/18/2012 while attending a high level meeting in Damascus. Syrian official TV announced Hilal’s death, and declared him a martyr, but no public death announcement, known as Na’wa, was printed. This is unusual. Numerous Facebook pages were created to celebrate and memorialize him and video messages were posted on the al-Difa’ al-Watani web outlets. For them, Hillal al-Assad death in battle is seen as a great honor. But his death also reminded everyone in Latakia that death and danger was at their door, closer than anyone had thought.

Hilal’s full military funeral procession was held on Monday. His body left the hospital to the music of a marching band and into an army white ambulance. He was buried in the Alawite Mountains east of Latakia. Hilal left behind a wife, two sons and three daughters. Not that much is known about him. Most reports about him are not accurate. The reaction of his infamous, “trouble maker” son Sulayman, who is only seventeen years old, only deepened the fears of Latakians.

Hilal al-Assad was born in al-Qardaha in 1967. His father Anwar was the son of Hafez al-Assad’s older brother Ibrahim (some people say that Ibrahim is a half brother from Ali Sulayman’s first wife Sa’ada. He was married to Umm Anwar). Ibrahim died many years ago and not much is known or written about him, but his wife, Hilal’s grandmother, Umm Anwar was a very strong woman. She became a household name as a business woman who took advantage of the rising power of her family. As Hafez al-Assad’s power grew so did her’s along with that of her family. Her son Anwar was not an educated man. Indeed he was reputed to be slow. What is more, he suffered from Albinism. So, when Hafez al-Assad became a minister of defense in the 1960′s, Anwar became a janitor in a school in al-Qardaha. When Hafez al-Assad became a president in 1971, Anwar became an employee in the Registery (al-Nufus) in al-Qardaha. He remained a resident of Qardaha until his death.

His son Hilal went to elementary, secondary and high school in Qardaha. He was young when his relatives started consolidating power in Damascus. His relatives in al-Qardaha started a lucrative business in smuggling. From his high school days, Hilal joined local smugglers who brought goods from Lebanon to Syria. Hilal was one of the Original Shabiha; the first wave of smugglers (See my earlier article: “The Original Shabiha“. He was a few years younger than the most famous: Fawwaz al-Assad.

But, Hilal was different from Fawwaz, who was bombastic and enjoyed making a spectacle of himself. Hilal did not search out the limelight. He preferred to remain in the shadows, driving his big Mercedes between Lebanon and various Syrian cities. Many say that his grandmother, Umm Anwar, controlled the smuggling ring that Hilal ran with. In his early days, Hilal hung out in two places: one was an Armenian photography shop and the other was with a Christian barber friend. His car seemed always to be double-parked outside these two haunts. It caused perpetual traffic jams. He rarely hung out with other goons, unlike Fawwaz, who was a goon magnet.

Hilal amassed a fortune from smuggling. But, once Syrian markets were opened in the 1990s, smuggling dried up. Hilal, like Fawwaz and the other original shabiha, who benefited from the trade restrictions of the 1980′s, had to find a new occupation. Some say that Hilal joined the military academy for a bit before enrolling in Latakia’s Tishreen University, where he studied business. Ultimately, he acquired a degree, but I have been told by a friend of his:

He never attended a class and only showed up at the university to sit for exams. The only challenging part of his formal education was to struggle not to make mistakes copying the answers that he had passed to him.”

Hilal was able to secure a good plum position in one of the most lucrative state industries. In 1998, he was appointed head of Branch 202 in the Mu’assasat al-Iskan al-Askari. This meant that Hilal run the Latakia branch of a construction company owned and financed by the defense ministry. It was responsible for housing projects, building dams, and sometimes built roads. al-Iskan al-Askari was established during the rule of Hafez al-Assad and was first headed by Khalil al-Bahlul, who turned it into a construction giant in the Syrian building sector.

Hilal did not have a good reputation at work. He is accused of holding back the salaries of the employees for months, making a profit on putting it in the newly formed private banks in the area and abroad. When workers complained about their late wages, they had to face Military Intelligence, which Hilal would summon to deal with them. At this era, Hilal would still stay out of the limelight for most of the time. He would spend most of his night playing cards with the same group: a famous Alawite heart doctor and two rich Sunnis: a man from al-Jud family and another from al-Zein family. Hilal also loved horses. He collected them and kept them in the stables of the Sports Complex. Some say that these stables were used as Hilal’s private prison. These allegations are yet to be confirmed, as well many tashbeeh stories about him.

When the Syrian uprising began, the government formed al-Difa’ al-Watani (National Defence Forces) in 2012. Its head was stationed in Damascus: General Ghassan Mansur. Hilal al-Assad was put in charge of al-Difa’ al-Watani in Latakia and its countryside. The first major military action this militia saw was during the famous attack of August 4th 2013, when Sunni groups attacked 11 Alawite villages. The attack ended, but the military scrimmages continued, especially now with this Anfal attack in the Kassab region. When Hilal died, al-Difa’ al-Watani had grown from being composed of only a few local “popular committees” (Lijan Sha’biyah) into a small-sized army, complet with a few tanks and many pieces of heavy artillery.

Hilal’s Personal Family:

Unknown to many: Hilal married a Sunni. His wife, Fatima Massoud, is said to be from the Idlib region. Others say that her father is from Tripoli, Lebanon. With Fatima, Hilal has two boys, 17 and 9 and three daughters, the oldest is married to a Sunni from Aleppo. Hilal’s oldest daughter has a baby girl with her husband.

Sulayman is the notorious 17 years old son of Hilal. He is a trouble maker and stories about him fill the internet. Some of these stories are true, while others are exaggerations by known anti-Assad agitators, who expound on the bad behavior of members of al-Assad clan. He is almost always seen with his armed bodyguards, even on the beach, where his favorite pastime was to make hairpin turns with his all-terrain vehicle so that sand would spray those trying to relax at the shore. Reports of him shooting at people are many, but cannot be confirmed. Sulayman poses frequently with tanks belonging to the al-Difa’ al-Watani. He posts these on his Facebook page. His reactions after the death of his father added to the troubles of the city. It increased the level of fear amongst all. Reports said that Sulayman went on a rampage twice, the first was the day when his father died. The second was few days later, when he went with some armed men to al-Slaybeh, a traditional Sunni neighborhood in the old city, and destroyed some of the furniture of al-Tabusheh famous cafe as well as that of a few other stores in the neighborhood. He ran away when the Mukhabarat showed up. This attack only deepened the sectarian divisions in the city.

Hilal al-Assad also had two brothers: Harun, the head of the Municipality in al-Qardaha, and Ha’el, an officer in the Republican Guards.

joshualandis.com
Oorlog is de verderzetting van de politiek maar met andere middelen - Clausewitz
pi_138600829
quote:
0s.gif Op maandag 7 april 2014 01:16 schreef Aloulou het volgende:

[..]

Langnek zelf zal misschien ook een keer vermoord kunnen worden één van deze dagen. Het zal wel goed zijn als deze massamoordenaar verdwijnt. Dat hij nu zijn familie kwijt raakt is zijn eigen schuld.
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
pi_138601695
quote:
1s.gif Op maandag 7 april 2014 08:12 schreef firefly3 het volgende:
Langnek zelf zal misschien ook een keer vermoord kunnen worden één van deze dagen. Het zal wel goed zijn als deze massamoordenaar verdwijnt. Dat hij nu zijn familie kwijt raakt is zijn eigen schuld.
Naïeve nonsense. Assad zit momenteel goed in zadel, en de rebellen vormen helemaal geen directe bedreiging meer voor zijn leiderschap. Assad zal blijven, de komende zomer de verkiezingen winnen en nog lang en gelukkig doorregeren. En helemaal niemand die daar wat aan kan doen.
pi_138602936
quote:
0s.gif Op maandag 7 april 2014 09:21 schreef Intellectueel het volgende:

[..]

Naïeve nonsense. Assad zit momenteel goed in zadel, en de rebellen vormen helemaal geen directe bedreiging meer voor zijn leiderschap. Assad zal blijven, de komende zomer de verkiezingen winnen en nog lang en gelukkig doorregeren. En helemaal niemand die daar wat aan kan doen.
Hij heeft 40% van zijn land niet meer momenteel.
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
pi_138605025
quote:
0s.gif Op maandag 7 april 2014 00:37 schreef hafez1234 het volgende:
Zou me niet verbazen dat Erdogan betrokken was geweest met die gifgas aanvallen. Turken hebben genocide gepleegd in 1915. Een gifgas aanval is niks voor hen. Een foto als illustratie:

[ afbeelding ]
_O- :')

Dat is wel een smerige actie van die Turk.
  maandag 7 april 2014 @ 12:10:26 #216
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_138605484
quote:
De Nederlandse pater-jezuïet Frans van der Lugt, die al bijna vijftig jaar in de Syrische stad Homs woont, is om het leven gekomen. Dat melden verschillende Syrische bronnen, waaronder Sham FM. Het ministerie van Buitenlandse Zaken kan de dood van de pater nog niet bevestigen.

Het zou gaan om een gerichte aanslag. Een gewapende man is het klooster in het oude centrum van Homs binnengedrongen en heeft de pater daar doodgeschoten. De man zou gemaskerd zijn.

Het Nederlandse ministerie van Buitenlandse Zaken kan de dood van Van der Lugt nog niet bevestigen. 'Het is lastig om na te gaan wat er gebeurd is omdat we geen ambassade meer in Syrië hebben', aldus woordvoerder Friso Wijnen.

Frans van der Lugt (die vaak kortweg 'pater Frans' wordt genoemd) woont al sinds 1966 in het Midden-Oosten. Als jonge psychotherapeut landde hij eerst in Libanon, waar hij een opleiding tot jezuïet volgde. Hij leerde er Arabisch en vertrok zo'n vijf jaar later naar buurland Syrië. Hij bood er onderwijs, in de eerste plaats aan christenen (zo'n tien procent van de Syrische bevolking).
Volkskrant

;(
Gourmetten of steengrillen?
pi_138606025
quote:
Turken hebben genocide gepleegd in 1915. Een gifgas aanval is niks voor hen
Saddam de Arabier ook, dus waarom zou Bashar de Arabier niet achter de gifgasaanval zitten.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
0s.gif Op maandag 7 april 2014 09:21 schreef Intellectueel het volgende:
Assad zal [..] nog lang en gelukkig doorregeren.
:')
-
pi_138606107
quote:

[ afbeelding ]
Bizarre foto, zo iemand heeft geen hart.
pi_138606548
quote:

[ afbeelding ]
Dit is een vervalste foto. Verdedigers van het Armeense standpunt geven dit zelf ook toe...

http://groong.usc.edu/orig/ak-20100222.html

[ Bericht 2% gewijzigd door TheMagnificent op 07-04-2014 13:26:27 ]
pi_138607891
quote:
Zie reactie #216.

‘Niet Assad, maar Erdogan zit achter de gifgasaanval in Syrië’
http://www.nrc.nl/longrea(...)fgasaanval-in-syrie/

Hezbollah: regime Assad veilig
De rebellen in Syrië kunnen doen wat ze willen, maar de regering van president van Bashar al-Assad zal aan de macht blijven.

Dat heeft de leider van de Libanese militante beweging Hezbollah gezegd, meldt Al Arabiya. "Het gevaar dat het Syrische regime zou kunnen vallen, is geweken", aldus Hassan Nasrallah. De opstandelingen "kunnen een uitputtingsoorlog voeren zolang ze landen hebben die het financieren, maar de oppositie lijkt geen grote strijd te kunnen leveren."

Volgens Nasrallah heeft de burgeroorlog, die al drie jaar in Syrië woedt, aangetoond dat het regime van Assad niet zwak is en dat de president op veel steun kan rekenen. "We zijn het punt gepasseerd dat Syrië verdeeld zou kunnen worden", voegde hij eraan toe.
http://www.powned.tv/nieu(...)ah_assad_veilig.html

Westerse inlichtingendiensten werken samen met regime van Assad
http://www.mo.be/intervie(...)met-regime-van-assad
-
pi_138608858
quote:
1s.gif Op maandag 7 april 2014 12:43 schreef TheMagnificent het volgende:

[..]

Dit is een vervalste foto. Verdedigers van het Armeense standpunt geven dit zelf ook toe...

Kijk, dat is een heel ander verhaal.
pi_138609681
quote:

[..]

Vast. Waarschijnlijk ontken je ook de Armeense genocide. Die foto stelt niks voor vergeleken met wat er werkelijk was gebeurd.
pi_138615324
"Assad heeft rebellen verslagen"

De Syrische president Bashar al-Assad heeft rebellen in zijn land verslagen en het gevaar dat Syrië uiteenvalt, is geweken. Dit zei de leider van de sjiitistische Libanese beweging Hezbollah, Hassan Nasrallah, in een vandaag gepubliceerd vraaggesprek met een Libanees dagblad.

Nasrallah beklemtoonde dat de overwinning van Assad mede te danken is aan de strijders van zijn Hezbollahbeweging.

Nasrallah erkende wel dat de gewapende opstand tegen de Syrische president Bashar al-Assad een uitputtingsslag zou kunnen worden. "Ze kunnen een uitputtingsoorlog beginnen, maar de rebellen kunnen het regime nu niet meer omverwerpen", aldus Nasrallah.

Assad zelf zei vorige week tegen een Russische ex-premier, Sergej Stepasjin, dat de oorlog voor het einde van het jaar in zijn voordeel is beslist.

http://www.hln.be/hln/nl/(...)llen-verslagen.dhtml
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
  maandag 7 april 2014 @ 17:07:40 #225
421524 SadPanda
#FreePalestine #FreeBahrain
pi_138616843
quote:
0s.gif Op zondag 6 april 2014 15:20 schreef Aloulou het volgende:

[..]

Ok, meegaand in jouw idee dat "alles opgezet was" is er een simpele oplossing. Hoeft ie niet barrelbombs voor op woonwijken te gooien hoor, of bakkerijen neer te halen.

Vrije openlijke verkiezingen, met internationale waarnemers. Nu mag jij raden of Assad en het regime dit ooit gaat toelaten.....wat een onzin. Die kerel heeft helemaal geen enkele behoefte aan eerlijke transparante verkiezingen. Die moet gewoon aan de macht blijven.
En het volk is er om naar Assad te luisteren, goed of kwaadschiks. En niet andersom; Assad om naar het volk te luisteren. De rest zijn allemaal theorethische verhalen, elke Syrier kent de praktijk. Enige verschil is menig Syrier die praktijk (inmiddels) accepteert omdat zij er baat bij hebben (goede contacten bijregime en/of veel opgebouwd en dus te verliezen bij regime change) of het alternatief vrezen. Maar elk anders zijn lulverhalen.
Toen Gaddafi dat voorstelde werd er niet naar geluisterd... http://www.theguardian.co(...)ister-free-elections
Anti-Turkije
  maandag 7 april 2014 @ 17:11:15 #226
365082 IPA35
Patriarch
pi_138616978
quote:
0s.gif Op maandag 7 april 2014 14:06 schreef hafez1234 het volgende:

[..]

Vast. Waarschijnlijk ontken je ook de Armeense genocide. Die foto stelt niks voor vergeleken met wat er werkelijk was gebeurd.
Armeniërs zijn een verzinsel van de boze witte mannen om de Glorieuze Turkse Natie in diskrediet te brengen.
"But the age of chivalry is gone; that of sophisters, economists, and calculators has succeeded, and the glory of Europe is extinguished forever."- Edmund Burke
  maandag 7 april 2014 @ 17:15:57 #227
421524 SadPanda
pi_138617193
quote:

[..]

Armeense standpunt.. Je ontkent vast de genocide :')
Anti-Turkije
  maandag 7 april 2014 @ 17:16:09 #228
411871 Baklava95
@Stormfrontpagee
pi_138617207
quote:
9s.gif Op maandag 7 april 2014 17:11 schreef IPA35 het volgende:

[..]

Armeniërs zijn een verzinsel van de boze witte mannen om de Glorieuze Turkse Natie in diskrediet te brengen.

Vreemd genoeg ontkennen ze niet de Armenen of Assyriërs maar alleen Koerden.
  maandag 7 april 2014 @ 17:21:36 #229
421524 SadPanda
pi_138617446
Aftermath of Syrian Army ambush of Rebel unit in Adra
https://www.facebook.com/(...)8382103530912&type=1
Anti-Turkije
  maandag 7 april 2014 @ 17:24:35 #230
365082 IPA35
Patriarch
pi_138617610
quote:
0s.gif Op maandag 7 april 2014 17:16 schreef Baklava95 het volgende:

[..]

Vreemd genoeg ontkennen ze niet de Armenen of Assyriërs maar alleen Koerden.
Koerden zijn een verzinsel van de boze witte mannen om verdeeldheid te zaaien binnen het Nobele Turkse Ras.
  maandag 7 april 2014 @ 17:27:20 #231
411871 Baklava95
@Stormfrontpagee
pi_138617732
quote:
1s.gif Op maandag 7 april 2014 17:24 schreef IPA35 het volgende:

[..]

Koerden zijn een verzinsel van de boze witte mannen om verdeeldheid te zaaien binnen het Nobele Turkse Ras.
Oke laat maar. :')
pi_138617750
quote:

[..]

quote:
1s.gif Op maandag 7 april 2014 17:24 schreef IPA35 het volgende:

[..]

je weet toggg
-Rabia Al-Basri
pi_138618008
quote:
1s.gif Op maandag 7 april 2014 12:29 schreef WammesWaggel het volgende:

[..]

Bizarre foto, zo iemand heeft geen hart.
Gewoon sadisme op en top...
  maandag 7 april 2014 @ 17:35:11 #234
425570 OneOummah
We are one Oummah
pi_138618013
Dawla Islamiya fi iraaq wa shaam (ISIS) krijgt steeds meer macht. Er zijn al steden waar word geregeerd met de Sharia.
-
pi_138618065
quote:
0s.gif Op maandag 7 april 2014 14:06 schreef hafez1234 het volgende:

[..]

Hij zegt alleen dat het een vervalste foto is en toont dat aan met een bron.

Jij komt dan aan met een ad hominem.. lijkt me duidelijk hoe de vork in de steel zit.
pi_138618076
quote:
0s.gif Op maandag 7 april 2014 17:35 schreef OneOummah het volgende:
Dawla Islamiya fi iraaq wa shaam (ISIS) krijgt steeds meer macht. Er zijn al steden waar word geregeerd met de Sharia.
Bron?
  maandag 7 april 2014 @ 17:42:11 #237
271497 Aloulou
aka Alulu
pi_138618238
quote:
0s.gif Op maandag 7 april 2014 17:36 schreef theunderdog het volgende:
Jij komt dan aan met een ad hominem.. lijkt me duidelijk hoe de vork in de steel zit.
Hij wel én suri, én objectief. Dat dan weer wel.

quote:
7s.gif Op maandag 7 april 2014 17:07 schreef SadPanda het volgende:
Toen Gaddafi dat voorstelde werd er niet naar geluisterd... http://www.theguardian.co(...)ister-free-elections
Klopt, en gelukkig mocht ie een kogel koppen :Y

[ Bericht 1% gewijzigd door Aloulou op 07-04-2014 17:47:57 ]
  maandag 7 april 2014 @ 17:43:29 #238
271497 Aloulou
aka Alulu
pi_138618279
quote:
Syriers schreeuwen om bevrijd te worden en eindelijk de sharia te kunnen implementeren inderdaad. Duidelijk als wat, alleen de vijanden van de oemmah ontkennen dit. De vijanden van de Islam.
  maandag 7 april 2014 @ 17:45:31 #239
365082 IPA35
Patriarch
pi_138618334
quote:
99s.gif Op maandag 7 april 2014 17:27 schreef Slayage het volgende:

[..]

[..]

je weet toggg
Isso. Iedereen is een Turk in ontkenning.
  maandag 7 april 2014 @ 17:47:45 #240
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_138618410
quote:
Hezbollah-leider denkt dat Assad rebellen heeft verslagen

De Syrische president Bashar al-Assad heeft rebellen in zijn land verslagen en het gevaar dat Syrië uiteenvalt, is geweken.

Dit zei de leider van de sjiitistische Libanese beweging Hezbollah, Hassan Nasrallah, in een maandag gepubliceerd vraaggesprek met een Libanees dagblad. Nasrallah beklemtoonde dat de overwinning van Assad mede te danken is aan de strijders van zijn Hezbollahbeweging.

Nasrallah erkende wel dat de gewapende opstand tegen de Syrische president Bashar al-Assad een uitputtingsslag zou kunnen worden. ''Ze kunnen een uitputtingsoorlog beginnen, maar de rebellen kunnen het regime nu niet meer omverwerpen'', aldus Nasrallah.

Assad zelf zei vorige week tegen een Russische ex-premier, Sergej Stepasjin, dat de oorlog voor het einde van het jaar in zijn voordeel is beslist. Assad meent dat de strijd om het land dan voorbij is, maar er nog wel campagnes tegen terroristen nodig zullen zijn, zei Stepasjin volgens persbureau Itar-Tass.

Burgeroorlog

Demonstraties tegen het in 1970 gevestigde regime van de Assads ontaardden in de loop van 2011 in een wrede burgeroorlog.

Die heeft naar schatting al 150.000 doden veroorzaakt. Assads troepen verloren eerst grote delen van het land aan jihadisten en andere rebellen. Maar die zijn door het regeringsleger weer verdreven uit de omgeving van Damascus en delen van het westen van Syrië.

Bron: nu.nl
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
  maandag 7 april 2014 @ 17:48:23 #241
425570 OneOummah
We are one Oummah
pi_138618431
quote:
0s.gif Op maandag 7 april 2014 17:43 schreef Aloulou het volgende:

[..]

Syriers schreeuwen om bevrijd te worden en eindelijk de sharia te kunnen implementeren inderdaad. Duidelijk als wat, alleen de vijanden van de oemmah ontkennen dit. De vijanden van de Islam.
De sharia zal Insha Allah worden geïmplementeerd. Dawla word alsmaar sterker en sterker. In raqqa is de sharia al. En voor de mensen die gaan zeggen dat ISIS iedereen vermoord. ISIS beschermt juist iedereen.
-
  maandag 7 april 2014 @ 17:48:38 #242
411871 Baklava95
@Stormfrontpagee
pi_138618440
quote:
0s.gif Op maandag 7 april 2014 17:47 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

Zo Whiskers is weer terug met meteen propeganda van de pro-Assad kamp. :')
pi_138618456
quote:
0s.gif Op maandag 7 april 2014 17:48 schreef OneOummah het volgende:

[..]

De sharia zal Insha Allah worden geïmplementeerd. Dawla word alsmaar sterker en sterker. In raqqa is de sharia al. En voor de mensen die gaan zeggen dat ISIS iedereen vermoord. ISIS beschermt juist iedereen.
Kill, wat doe jij achter je pc ?

internet-jihadist.
  maandag 7 april 2014 @ 17:49:19 #244
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_138618467
quote:

[..]

Lijkt me een zeer slechte zaak.
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_138618582
quote:
0s.gif Op maandag 7 april 2014 17:47 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

Hezbollah kan zoveel denken. Zonder zoveel geld uit iran zijn ze niets en vallen ze uit elkaar. Hetzelfde als het syrisch leger. Alles behalve zelfvoorzienend.
  maandag 7 april 2014 @ 17:54:10 #246
271497 Aloulou
aka Alulu
pi_138618638
quote:
Insjallah broeder. Ik probeer het ze hier al langer te zeggen dat ISIS helemaal geen onschuldigen vermoord, slechts criminelen. Na Syrie zal de gehele oemmah weer verenigd worden onder de Islam!
pi_138618641
quote:

[..]

Naast isis hoofdstad raqqa heb je een luchtmachtbasis van assad. 0 barrelbombs op raqqa en 0 aanvallen op de luchtmachtbasis. Wat een belachelijke samenwerking.
pi_138618729
Die Sharia aanhangers zal ik nooit begrijpen wat heeft de Sharia ooit voor een 'volk' gedaan behalve armoede, oorlog en chaos zaaien.
  maandag 7 april 2014 @ 17:57:29 #249
411871 Baklava95
@Stormfrontpagee
pi_138618746
quote:

[..]

OneUmmah luister niet naar Aloulou hij is een munafiq. Hij is pro-Hezbollat en is seculier. Hij is echt een munafiq. Val niet in zijn fitna.
  maandag 7 april 2014 @ 17:57:58 #250
365082 IPA35
Patriarch
pi_138618762
quote:
0s.gif Op maandag 7 april 2014 17:57 schreef Nintex het volgende:
Die Sharia aanhangers zal ik nooit begrijpen wat heeft de Sharia ooit voor een 'volk' gedaan behalve armoede, oorlog en chaos zaaien.
Voor de Arabieren bracht het destijds in ieder geval een enorme verbetering.
  maandag 7 april 2014 @ 17:59:50 #251
421524 SadPanda
pi_138618813
quote:
0s.gif Op maandag 7 april 2014 17:42 schreef Aloulou het volgende:
Klopt, en gelukkig mocht ie een kogel koppen
Oftewel wat jij voorstelt kan niet.
Anti-Turkije
  maandag 7 april 2014 @ 18:00:59 #252
271497 Aloulou
aka Alulu
pi_138618853
quote:
0s.gif Op maandag 7 april 2014 17:57 schreef Baklava95 het volgende:
OneUmmah luister niet naar Aloulou hij is een munafiq. Hij is pro-Hezbollat en is seculier. Hij is echt een munafiq. Val niet in zijn fitna.
Luister niet naar Baklava, de Koerdische nationalist die zich voordoet als sharia-sympathisant. Hij is een door fokforum veroordeelde "sex-delinquent" vanwege pornografisch getinte fotos delen op dit forum.
pi_138618861
quote:
0s.gif Op maandag 7 april 2014 17:42 schreef Aloulou het volgende:
Hij wel én suri, én objectief. Dat dan weer wel.
Suri en objectief? ;)

Dino Bouterse zou geprobeerd hebben de Libanese terreurorganisatie Hezbollah te steunen.
http://www.nu.nl/buitenla(...)groep-hezbollah.html
-
  maandag 7 april 2014 @ 18:02:11 #254
365082 IPA35
Patriarch
pi_138618888
quote:
10s.gif Op maandag 7 april 2014 18:01 schreef Charismatisch het volgende:

[..]

Suri en objectief? ;)

Dino Bouterse zou geprobeerd hebben de Libanese terreurorganisatie Hezbollah te steunen.
http://www.nu.nl/buitenla(...)groep-hezbollah.html
Al die Zuid-Amerikaanse leiders zijn dan ook Ché wannabees.
  maandag 7 april 2014 @ 18:02:26 #255
411871 Baklava95
@Stormfrontpagee
pi_138618898
quote:
0s.gif Op maandag 7 april 2014 18:00 schreef Aloulou het volgende:

[..]

Luister niet naar Baklava, de Koerdische nationalist die zich voordoet als sharia-sympathisant. Hij is een door fokforum veroordeelde "sex-delinquent" vanwege pornografisch getinte fotos delen op dit forum.

Ik ben voor Keordische rechten binnen een Islamitische staat. Dus ik ben geen hardcore-nationalist .
pi_138618902
Ik als Surinamer heb niet veel met islam, maar ik vind dat in Nederland alle moslims zich moeten bekeren tot het sjiisme. Ik durf te wedden dat wanneer alle Marokkanen en Turken sjiiet worden er veel minder criminaliteit en overlast is in Nederland. Dit moet ook globaal gebeuren.
pi_138618907
quote:
7s.gif Op maandag 7 april 2014 17:07 schreef SadPanda het volgende:
Toen Gaddafi dat voorstelde werd er niet naar geluisterd..
Arme man toch, wilde hij na 40+ jaar eindelijk vrije verkiezingen houden maar werd er niet naar hem geluisterd.
-
  maandag 7 april 2014 @ 18:05:05 #258
271497 Aloulou
aka Alulu
pi_138618978
quote:
7s.gif Op maandag 7 april 2014 17:59 schreef SadPanda het volgende:
Oftewel wat jij voorstelt kan niet.
Oftewel jij praat makkelijk vanuit Groningen of waar je ook zit. Vraag aan Libiers of er een single haartje op hun hoofd was die echt geloofde dat Khadafi ook maar ooit eerlijke verkiezingen zou houden, en vervolgens macht naast zich neerleggen. Alsof je over Saddam praat die dat zou doen :D

Ouwe grappenmaker ben je ;)
pi_138619005
quote:
0s.gif Op maandag 7 april 2014 18:00 schreef Aloulou het volgende:

[..]

Luister niet naar Baklava, de sharia-sympathisant die zich voordoet als Koerdische-nationalist. Hij is een door fokforum veroordeelde "sex-delinquent" vanwege pornografisch getinte fotos delen op dit forum.
  maandag 7 april 2014 @ 18:06:06 #260
365082 IPA35
Patriarch
pi_138619015
quote:
0s.gif Op maandag 7 april 2014 18:02 schreef hafez1234 het volgende:
Ik als Surinamer heb niet veel met islam, maar ik vind dat in Nederland alle moslims zich moeten bekeren tot het sjiisme. Ik durf te wedden dat wanneer alle Marokkanen en Turken sjiiet worden er veel minder criminaliteit en overlast is in Nederland. Dit moet ook globaal gebeuren.
_O-
  maandag 7 april 2014 @ 18:10:32 #261
411871 Baklava95
@Stormfrontpagee
pi_138619176
quote:
10s.gif Op maandag 7 april 2014 18:06 schreef IPA35 het volgende:

[..]

_O-
Straks krijg je nog veel plastische chirurgie klinieken in het Midden-Oosten omdat veel mannen en jongens dan hun rug moten opereren vanwege zelfkastijding. e
  maandag 7 april 2014 @ 18:10:56 #262
425570 OneOummah
We are one Oummah
pi_138619192
Het is niet belangerijk of je nederlander marokkaan turk koerd surinamer bent.

Islam is het belangrijkste wat er is. Nationalisme is iets wat verboden is binnen ons geloof. En enkel en alleen voor verdeeldheid zorgt binnen de oummah.

Vergeet niet dat het de kuffaar zijn die de lijntjes hebben getrokken tussen landen. Een Islamitische staat is een droom waar elke moslim naar moet streven. Dawla Islamiya baqiya !

Verder wil ik zeggen dat ik geen prive berichten kan sturen omdat ik minder dan 7 dagen lid ben. Dus ik kan niet reageren op berichten die ik binnen krijg.
-
pi_138619195
quote:
0s.gif Op maandag 7 april 2014 18:05 schreef Aloulou het volgende:

[..]

Oftewel jij praat makkelijk vanuit Groningen of waar je ook zit. Vraag aan Libiers of er een single haartje op hun hoofd was die echt geloofde dat Khadafi ook maar ooit eerlijke verkiezingen zou houden, en vervolgens macht naast zich neerleggen. Alsof je over Saddam praat die dat zou doen :D

Jij doet alsof jij de enige bent die verstand van Arabische landen heeft en verder niemand. Het is algemeen bekend dat Arabische landen geen democratie willen en kennen. Ze hebben liever een leider voor een lange tijd. Pas als ze gestoord zijn zoals Saddam Hoessein willen ze pas een nieuwe leider. Assad daarentegen was door iedereen geliefd en nu nog steeds. Dat weet de oppositie en daarom willen ze niet dat Assad meedoet aan de verkiezingen die nog dit jaar zullen komen.
  maandag 7 april 2014 @ 18:12:10 #264
365082 IPA35
Patriarch
pi_138619236
quote:
0s.gif Op maandag 7 april 2014 18:10 schreef OneOummah het volgende:
Vergeet niet dat het de kuffaar zijn die de lijntjes hebben getrokken tussen landen. Een Islamitische staat is een droom waar elke moslim naar moet streven. Dawla Islamiya baqiya !
Toch waren de Ware Gelovigen prima zelf in staat om lijntjes te trekken anders.
pi_138619261
quote:
0s.gif Op maandag 7 april 2014 18:11 schreef hafez1234 het volgende:

[..]

Jij doet alsof jij de enige bent die verstand van Arabische landen heeft en verder niemand. Het is algemeen bekend dat Arabische landen geen democratie willen en kennen. Ze hebben liever een leider voor een lange tijd. Pas als ze gestoord zijn zoals Saddam Hoessein willen ze pas een nieuwe leider. Assad daarentegen was door iedereen geliefd en nu nog steeds. Dat weet de oppositie en daarom willen ze niet dat Assad meedoet aan de verkiezingen die nog dit jaar zullen komen.
Of assad wil geen eerlijke verkiezingen omdat hij weet dat de oppositie populairder is. En dan heb ik het niet over snc of fsa.
pi_138619280
quote:
0s.gif Op maandag 7 april 2014 17:57 schreef IPA35 het volgende:

[..]

Voor de Arabieren bracht het destijds in ieder geval een enorme verbetering.
Als ik naar het kaartje kijk met Sharia landen zie ik weinig vooruitstrevende gebieden:
http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/b/b2/Countries_with_Sharia_rule.png

Volgens mij help je er een failliet, verdeeld en platgebombardeerd land als Syrië weinig mee. Daarbij hebben de Arabieren gewoon het geluk dat ze op een grote voorraad olie wonen net zoals Noorwegen.
  maandag 7 april 2014 @ 18:15:06 #267
421524 SadPanda
pi_138619332
quote:
0s.gif Op maandag 7 april 2014 18:02 schreef Charismatisch het volgende:

[..]

Arme man toch, wilde hij na 40+ jaar eindelijk vrije verkiezingen houden maar werd er niet naar hem geluisterd.
:') Het gaat erom dat zelfs als Assad dat wilt dat dat niet mogelijk is
Anti-Turkije
pi_138619386
quote:
7s.gif Op maandag 7 april 2014 18:15 schreef SadPanda het volgende:
:') Het gaat erom dat zelfs als Assad dat wilt dat dat niet mogelijk is
En terecht natuurlijk. Hij heeft bloed aan zijn handen en hoort berecht te worden voor zijn misdaden tegen de menselijkheid.
-
pi_138619409
quote:
1s.gif Op maandag 7 april 2014 17:45 schreef IPA35 het volgende:

[..]

Isso. Iedereen is een Turk in ontkenning.
deze heeft kennis broer!

*boks*
-Rabia Al-Basri
  maandag 7 april 2014 @ 18:17:19 #270
421524 SadPanda
pi_138619413
quote:
0s.gif Op maandag 7 april 2014 18:05 schreef Aloulou het volgende:

[..]

Hoe kom je nou weer bij Groningen :D Het voorstel was dat die verkiezingen mede werden georganiseerd en gecontroleerd door de VN enzovoort.
Anti-Turkije
  maandag 7 april 2014 @ 18:18:19 #271
365082 IPA35
Patriarch
pi_138619448
quote:
0s.gif Op maandag 7 april 2014 18:13 schreef Nintex het volgende:

[..]

Als ik naar het kaartje kijk met Sharia landen zie ik weinig vooruitstrevende gebieden:
http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/b/b2/Countries_with_Sharia_rule.png

Volgens mij help je er een failliet, verdeeld en platgebombardeerd land als Syrië weinig mee. Daarbij hebben de Arabieren gewoon het geluk dat ze op een grote voorraad olie wonen net zoals Noorwegen.
Je moet begrijpen dat de Hijaz (en het Arabisch Schiereiland in het algemeen) echt een enorm barbaars oord was voor de komst van de Islam. Door de Sharia kwam er een einde aan de wetteloosheid. Dat deze wetten vandaag de dag ontoereikend zijn om een land mee te besturen doet weinig af aan dit feit.
  maandag 7 april 2014 @ 18:19:26 #272
421524 SadPanda
pi_138619484
quote:
0s.gif Op maandag 7 april 2014 18:16 schreef Charismatisch het volgende:

[..]

En terecht natuurlijk. Hij heeft bloed aan zijn handen en hoort berecht te worden voor zijn misdaden tegen de menselijkheid.
Elke leider van een land heeft bloed aan zijn handen. Maar goed, jouw ideaal beeld bestaat ook uit onderdrukking.
Anti-Turkije
pi_138619486
quote:
ze leveren idd goed werk voor assad :Y
-Rabia Al-Basri
pi_138619488
Er zijn echt veel Turken en Marokkanen in dit topic die anti Assad zijn.
pi_138619519
quote:
0s.gif Op maandag 7 april 2014 17:54 schreef Aloulou het volgende:

[..]

Insjallah broeder. Ik probeer het ze hier al langer te zeggen dat ISIS helemaal geen onschuldigen vermoord, slechts criminelen. Na Syrie zal de gehele oemmah weer verenigd worden onder de Islam!
~:)
-Rabia Al-Basri
pi_138619541
quote:
7s.gif Op maandag 7 april 2014 18:19 schreef SadPanda het volgende:
Elke leider van een land heeft bloed aan zijn handen.
En in Syrië wordt er hopelijk een einde gemaakt aan deze barbaarse praktijk.
-
  maandag 7 april 2014 @ 18:21:50 #277
421524 SadPanda
pi_138619578
quote:
6s.gif Op maandag 7 april 2014 18:20 schreef Charismatisch het volgende:

[..]

Idd, Assad gaat overwinnen en zal die terroristen die deze barbaarse praktijk uitvoeren een kopje kleiner maken.
Anti-Turkije
pi_138619583
quote:
99s.gif Op maandag 7 april 2014 18:19 schreef Slayage het volgende:
ze leveren idd goed werk voor assad :Y
Soms wel ja, en soms leveren ze weer goed werk af voor Turkije, KSA en Qatar. Maar ze zijn vooral bezig met hun eigen agenda.
-
pi_138619611
quote:
6s.gif Op maandag 7 april 2014 18:21 schreef SadPanda het volgende:
Idd, Assad gaat overwinnen en zal die terroristen die deze barbaarse praktijk uitvoeren een kopje kleiner maken.
Hoezo "idd"? Je bent het oneens met wat ik zei.
-
  maandag 7 april 2014 @ 18:23:04 #280
421524 SadPanda
pi_138619627
quote:
15s.gif Op maandag 7 april 2014 18:22 schreef Charismatisch het volgende:

[..]

Hoezo "idd"? Je bent het oneens met wat ik zei.
quote:
6s.gif Op maandag 7 april 2014 18:20 schreef Charismatisch het volgende:

[..]

Anti-Turkije
pi_138619662
quote:
0s.gif Op maandag 7 april 2014 18:19 schreef hafez1234 het volgende:
elhamdulillah! :Y
-Rabia Al-Basri
  maandag 7 april 2014 @ 18:24:49 #282
411871 Baklava95
@Stormfrontpagee
pi_138619681
quote:
99s.gif Op maandag 7 april 2014 18:24 schreef Slayage het volgende:

[..]

elhamdulillah! :Y
^O^ O+ O+
pi_138619798
quote:

[..]

Turkofoben zijn het, allemaal! ;(
pi_138619807

Ik heb in geen ander land zoveel mensen gezien die hun leider steunen. Mensen die denken dat er Syriërs zijn die anti Assad zijn gek. Dat zijn allemaal van die Noord-Afrikaanse gekken en andere Arabische gekken die dat zijn.
pi_138619829
quote:
0s.gif Op maandag 7 april 2014 18:28 schreef hafez1234 het volgende:
[ afbeelding ]

Ik heb in geen ander land zoveel mensen gezien die hun leider steunen. Mensen die denken dat er Syriërs zijn die anti Assad zijn gek. Dat zijn allemaal van die Noord-Afrikaanse gekken en andere Arabische gekken die dat zijn.
Pas op dat je niet in een martelkelder van de Arabische fascist Assad eindigt omdat je het over Arabische gekken hebt.
-
pi_138619836
quote:
0s.gif Op maandag 7 april 2014 18:19 schreef hafez1234 het volgende:
Die staan te springen tot het in hun 'eigen land' ook zo ver komt.
  maandag 7 april 2014 @ 18:30:42 #287
421524 SadPanda
pi_138619859
Assad: active phase of warfare in Syria to end within a year
http://voiceofrussia.com/(...)n-a-year-Assad-0512/
Anti-Turkije
  maandag 7 april 2014 @ 18:31:56 #288
271497 Aloulou
aka Alulu
pi_138619892
quote:
7s.gif Op maandag 7 april 2014 18:17 schreef SadPanda het volgende:
Hoe kom je nou weer bij Groningen :D Het voorstel was dat die verkiezingen mede werden georganiseerd en gecontroleerd door de VN enzovoort.
Assad's voorstel was in 2000 na zijn aantreden ook dat intellectuelen in Syrie mochten brainstormen over gewenste hervormingen. Syriers waren in hun nopjes! Eindelijk verandering *O* de zoon van Hafez ging het regelen. Moderne man, geschoold in Engeland, slist dan wel maar toch komt ie als ie spreekt goed over , en leuke wijffie ook nog. Kan je mee thuiskomen met zulke celebrities *;
Ja, die oogarts en intellectueel van een zoon die zou het wel begrijpen en hervormen, a-la Mohammed 6 later in Marokko. In 2000 alom geprezen die Bashar, in 2001 werden al die denktankclubjes in Damascus verboden, van de aanbevolen hervormingen kwam niets terecht en verschillende intellectuelen werden jarenlang veroordeeld wegens "haatzaaien". Het regime en het beleid van papa Hafez werd keihard voortgezet.

Assad's regime stond bekend als ja-knikkend tegenover hervormingen, veelgehoorde klacht van de oude hervormers ver voor de huidige crisis... altijd maar "ja, jullie hebben gelijk", "gaan we doen", "komt goed". In de praktijk kwam er zero van terecht. Een beetje als de aan alcoholverslaafde vader die zijn vrouw flink mishandelt en als je met hem praat altijd aangeeft "dat hij dat inderdaad niet moet doen", om diezelfde avond zijn vrouw weer het ziekenhuis in te slaan.

Er is een basis om iemand te vertrouwen op zijn woord, als die basis door zijn verleden en gebrek aan daden bij het woord te voegen volledig verdwenen is dan neem je hem niet meer serieus. Zo gaat het ook in het normale leven. Khadafi heeft het helemaal al lang verloren met zijn 40 jaar :'( Die moet je gewoon gelijk afvoeren en tegen de muur zetten, en dat is gelukkig ook wat verstandige Libiers deden. Als je tikken geeft moet je ook kunnen incasseren, nu kon Khadafi dat wel. Dus denk dat ie sowieso liever zo had gestorven dan als een vluchteling ergens in Saudi Arabie of Moskou.
pi_138619926
Assad is gewoon een geweldige man vind ik. Als Suriname een leider zou hebben gelijkwaardig aan Assad dan zou Suriname een regionale economische macht vergelijkbaar met Nederland worden. Assad kun je niet vergelijken met die andere Arabische leiders.
  maandag 7 april 2014 @ 18:36:48 #290
365082 IPA35
Patriarch
pi_138620008
quote:
0s.gif Op maandag 7 april 2014 18:33 schreef hafez1234 het volgende:
Assad is gewoon een geweldige man vind ik. Als Suriname een leider zou hebben gelijkwaardig aan Assad dan zou Suriname een regionale economische macht vergelijkbaar met Nederland worden. Assad kun je niet vergelijken met die andere Arabische leiders.
Suriname heeft amper 500.000 inwoners :') .

Suriname had gewoon een provincie van Nederland moeten worden i.p.v. een bananenrepubliek.
pi_138620025
quote:
0s.gif Op maandag 7 april 2014 18:36 schreef IPA35 het volgende:

[..]

Suriname heeft amper 500.000 inwoners :') .
Dat bedoel ik. Zo goed is Assad.
pi_138620071
quote:
Assad is gewoon een geweldige man vind ik.
Jammer dat ie getrouwd is en de positie van First Lady bezet is?

quote:
Als Suriname een leider zou hebben gelijkwaardig aan Assad dan zou Suriname een regionale economische macht vergelijkbaar met Nederland worden.
Nee, zelfs Assad is niet in staat om van Suriname een regionale economische macht vergelijkbaar met Nederland te maken.

quote:
Assad kun je niet vergelijken met die andere Arabische leiders.
Saddam, Kaddafi, Mubarak etc. moeten allemaal oprotten, behalve Assad want hij is goed.

Je klinkt precies net als degenen die zeggen dat Kaddafi, Mubarak, Assad slecht zijn, maar Saddam wel goed was.
-
pi_138620072
quote:
Macht alwaar? Brazillie en Frankrijk negeren Suriname met haar kleine bevolking en Guyana lacht ze gewoon uit en bezet rustig Tigri.
pi_138620121
quote:
0s.gif Op maandag 7 april 2014 18:38 schreef Charismatisch het volgende:

[..]

Jammer dat ie getrouwd is en de positie van First Lady bezet is?

[..]

Nee, zelfs Assad is niet in staat om van Suriname een regionale economische macht vergelijkbaar met Nederland te maken.

[..]

Saddam, Kaddafi, Mubarak etc. moeten allemaal oprotten, behalve Assad want hij is goed.

Je klinkt precies net als degenen die zeggen dat Kaddafi, Mubarak, Assad slecht zijn, maar Saddam wel goed was.
Typische een boze soennitische moslim reactie. Iemand uitmaken voor homo.
  maandag 7 april 2014 @ 18:44:32 #295
421524 SadPanda
pi_138620299
quote:
0s.gif Op maandag 7 april 2014 18:31 schreef Aloulou het volgende:
Assad's voorstel was in 2000 na zijn aantreden ook dat intellectuelen in Syrie mochten brainstormen over gewenste hervormingen. Syriers waren in hun nopjes! Eindelijk verandering de zoon van Hafez ging het regelen. Moderne man, geschoold in Engeland, slist dan wel maar toch komt ie als ie spreekt goed over , en leuke wijffie ook nog. Kan je mee thuiskomen met zulke celebrities
Ja, die oogarts en intellectueel van een zoon die zou het wel begrijpen en hervormen, a-la Mohammed 6 later in Marokko. In 2000 alom geprezen die Bashar, in 2001 werden al die denktankclubjes in Damascus verboden, van de aanbevolen hervormingen kwam niets terecht en verschillende intellectuelen werden jarenlang veroordeeld wegens "haatzaaien". Het regime en het beleid van papa Hafez werd keihard voortgezet.

Assad's regime stond bekend als ja-knikkend tegenover hervormingen, veelgehoorde klacht van de oude hervormers ver voor de huidige crisis... altijd maar "ja, jullie hebben gelijk", "gaan we doen", "komt goed". In de praktijk kwam er zero van terecht. Een beetje als de aan alcoholverslaafde vader die zijn vrouw flink mishandelt en als je met hem praat altijd aangeeft "dat hij dat inderdaad niet moet doen", om diezelfde avond zijn vrouw weer het ziekenhuis in te slaan.
Ja, je hebt wel gelijk. Maar het valt wel mee, er waren in 2009 maar 30 politieke gevangenen.
En nu is er een nieuwe grondwet aangenomen en verkiezingen georganiseerd met anti-Assad partijen. Maar natuurlijk wel met een verbod op partijen gebaseerd op religie of etnische afkomst.

Ieder gezond mens ziet dat Assad beter is dan die sharia figuren.

quote:
0s.gif Op maandag 7 april 2014 18:31 schreef Aloulou het volgende:
Khadafi heeft het helemaal al lang verloren met zijn 40 jaar Die moet je gewoon gelijk afvoeren en tegen de muur zetten, en dat is gelukkig ook wat verstandige Libiers deden.
Nee, ze hebben hem niet gewoon tegen een muur gezet maar eerst nog gemarteld en verkracht... Je bent gewoon ziek in je kop als je dat doet niks "verstandig". En zie Libië nu, veel slechter dan tijdens Gaddafi.
Anti-Turkije
  maandag 7 april 2014 @ 18:46:00 #296
421524 SadPanda
pi_138620358
quote:
Als Suriname een leider zou hebben gelijkwaardig aan Assad dan zou Suriname een regionale economische macht vergelijkbaar met Nederland worden.
_O- Zit je nou te trollen?
Anti-Turkije
pi_138620825
quote:
7s.gif Op maandag 7 april 2014 18:44 schreef SadPanda het volgende:
Maar natuurlijk wel met een verbod op partijen gebaseerd op religie of etnische afkomst.
Nep-democratie dus.
-
pi_138620937
quote:
0s.gif Op maandag 7 april 2014 17:54 schreef Aloulou het volgende:

[..]

Waarom ben je aan het trollen? XD
  maandag 7 april 2014 @ 19:02:13 #299
421524 SadPanda
pi_138621066
quote:
0s.gif Op maandag 7 april 2014 18:57 schreef Charismatisch het volgende:

[..]

Nep-democratie dus.
Noodzakelijk voor de bescherming van minderheden.
Anti-Turkije
pi_138621097
quote:
0s.gif Op maandag 7 april 2014 18:02 schreef hafez1234 het volgende:

Spreken is zilver, zwijgen is goud.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')