En in Syrië wordt er hopelijk een einde gemaakt aan deze barbaarse praktijk.quote:Op maandag 7 april 2014 18:19 schreef SadPanda het volgende:
Elke leider van een land heeft bloed aan zijn handen.
Idd, Assad gaat overwinnen en zal die terroristen die deze barbaarse praktijk uitvoeren een kopje kleiner maken.quote:Op maandag 7 april 2014 18:20 schreef Charismatisch het volgende:
[..]
En in Syrië wordt er hopelijk een einde gemaakt aan deze barbaarse praktijk.
Soms wel ja, en soms leveren ze weer goed werk af voor Turkije, KSA en Qatar. Maar ze zijn vooral bezig met hun eigen agenda.quote:
Hoezo "idd"? Je bent het oneens met wat ik zei.quote:Op maandag 7 april 2014 18:21 schreef SadPanda het volgende:
Idd, Assad gaat overwinnen en zal die terroristen die deze barbaarse praktijk uitvoeren een kopje kleiner maken.
quote:Op maandag 7 april 2014 18:22 schreef Charismatisch het volgende:
[..]
Hoezo "idd"? Je bent het oneens met wat ik zei.
quote:Op maandag 7 april 2014 18:20 schreef Charismatisch het volgende:
[..]
En in Syrië wordt er hopelijk een einde gemaakt aan deze barbaarse praktijk.
elhamdulillah!quote:Op maandag 7 april 2014 18:19 schreef hafez1234 het volgende:
Er zijn echt veel Turken en Marokkanen in dit topic die anti Assad zijn.
Turkofoben zijn het, allemaal!quote:Op maandag 7 april 2014 17:11 schreef IPA35 het volgende:
[..]
Armeniërs zijn een verzinsel van de boze witte mannen om de Glorieuze Turkse Natie in diskrediet te brengen.
Pas op dat je niet in een martelkelder van de Arabische fascist Assad eindigt omdat je het over Arabische gekken hebt.quote:Op maandag 7 april 2014 18:28 schreef hafez1234 het volgende:
[ afbeelding ]
Ik heb in geen ander land zoveel mensen gezien die hun leider steunen. Mensen die denken dat er Syriërs zijn die anti Assad zijn gek. Dat zijn allemaal van die Noord-Afrikaanse gekken en andere Arabische gekken die dat zijn.
Die staan te springen tot het in hun 'eigen land' ook zo ver komt.quote:Op maandag 7 april 2014 18:19 schreef hafez1234 het volgende:
Er zijn echt veel Turken en Marokkanen in dit topic die anti Assad zijn.
Assad's voorstel was in 2000 na zijn aantreden ook dat intellectuelen in Syrie mochten brainstormen over gewenste hervormingen. Syriers waren in hun nopjes! Eindelijk veranderingquote:Op maandag 7 april 2014 18:17 schreef SadPanda het volgende:
Hoe kom je nou weer bij GroningenHet voorstel was dat die verkiezingen mede werden georganiseerd en gecontroleerd door de VN enzovoort.
Suriname heeft amper 500.000 inwonersquote:Op maandag 7 april 2014 18:33 schreef hafez1234 het volgende:
Assad is gewoon een geweldige man vind ik. Als Suriname een leider zou hebben gelijkwaardig aan Assad dan zou Suriname een regionale economische macht vergelijkbaar met Nederland worden. Assad kun je niet vergelijken met die andere Arabische leiders.
Dat bedoel ik. Zo goed is Assad.quote:Op maandag 7 april 2014 18:36 schreef IPA35 het volgende:
[..]
Suriname heeft amper 500.000 inwoners.
Jammer dat ie getrouwd is en de positie van First Lady bezet is?quote:Op maandag 7 april 2014 18:33 schreef hafez1234 het volgende:
Assad is gewoon een geweldige man vind ik.
Nee, zelfs Assad is niet in staat om van Suriname een regionale economische macht vergelijkbaar met Nederland te maken.quote:Als Suriname een leider zou hebben gelijkwaardig aan Assad dan zou Suriname een regionale economische macht vergelijkbaar met Nederland worden.
Saddam, Kaddafi, Mubarak etc. moeten allemaal oprotten, behalve Assad want hij is goed.quote:Assad kun je niet vergelijken met die andere Arabische leiders.
Macht alwaar? Brazillie en Frankrijk negeren Suriname met haar kleine bevolking en Guyana lacht ze gewoon uit en bezet rustig Tigri.quote:Op maandag 7 april 2014 18:33 schreef hafez1234 het volgende:
Assad is gewoon een geweldige man vind ik. Als Suriname een leider zou hebben gelijkwaardig aan Assad dan zou Suriname een regionale economische macht vergelijkbaar met Nederland worden. Assad kun je niet vergelijken met die andere Arabische leiders.
Typische een boze soennitische moslim reactie. Iemand uitmaken voor homo.quote:Op maandag 7 april 2014 18:38 schreef Charismatisch het volgende:
[..]
Jammer dat ie getrouwd is en de positie van First Lady bezet is?
[..]
Nee, zelfs Assad is niet in staat om van Suriname een regionale economische macht vergelijkbaar met Nederland te maken.
[..]
Saddam, Kaddafi, Mubarak etc. moeten allemaal oprotten, behalve Assad want hij is goed.
Je klinkt precies net als degenen die zeggen dat Kaddafi, Mubarak, Assad slecht zijn, maar Saddam wel goed was.
Ja, je hebt wel gelijk. Maar het valt wel mee, er waren in 2009 maar 30 politieke gevangenen.quote:Op maandag 7 april 2014 18:31 schreef Aloulou het volgende:
Assad's voorstel was in 2000 na zijn aantreden ook dat intellectuelen in Syrie mochten brainstormen over gewenste hervormingen. Syriers waren in hun nopjes! Eindelijk verandering de zoon van Hafez ging het regelen. Moderne man, geschoold in Engeland, slist dan wel maar toch komt ie als ie spreekt goed over , en leuke wijffie ook nog. Kan je mee thuiskomen met zulke celebrities
Ja, die oogarts en intellectueel van een zoon die zou het wel begrijpen en hervormen, a-la Mohammed 6 later in Marokko. In 2000 alom geprezen die Bashar, in 2001 werden al die denktankclubjes in Damascus verboden, van de aanbevolen hervormingen kwam niets terecht en verschillende intellectuelen werden jarenlang veroordeeld wegens "haatzaaien". Het regime en het beleid van papa Hafez werd keihard voortgezet.
Assad's regime stond bekend als ja-knikkend tegenover hervormingen, veelgehoorde klacht van de oude hervormers ver voor de huidige crisis... altijd maar "ja, jullie hebben gelijk", "gaan we doen", "komt goed". In de praktijk kwam er zero van terecht. Een beetje als de aan alcoholverslaafde vader die zijn vrouw flink mishandelt en als je met hem praat altijd aangeeft "dat hij dat inderdaad niet moet doen", om diezelfde avond zijn vrouw weer het ziekenhuis in te slaan.
Nee, ze hebben hem niet gewoon tegen een muur gezet maar eerst nog gemarteld en verkracht... Je bent gewoon ziek in je kop als je dat doet niks "verstandig". En zie Libië nu, veel slechter dan tijdens Gaddafi.quote:Op maandag 7 april 2014 18:31 schreef Aloulou het volgende:
Khadafi heeft het helemaal al lang verloren met zijn 40 jaar Die moet je gewoon gelijk afvoeren en tegen de muur zetten, en dat is gelukkig ook wat verstandige Libiers deden.
quote:Op maandag 7 april 2014 18:33 schreef hafez1234 het volgende:
Als Suriname een leider zou hebben gelijkwaardig aan Assad dan zou Suriname een regionale economische macht vergelijkbaar met Nederland worden.
Nep-democratie dus.quote:Op maandag 7 april 2014 18:44 schreef SadPanda het volgende:
Maar natuurlijk wel met een verbod op partijen gebaseerd op religie of etnische afkomst.
Waarom ben je aan het trollen? XDquote:Op maandag 7 april 2014 17:54 schreef Aloulou het volgende:
[..]
Insjallah broeder. Ik probeer het ze hier al langer te zeggen dat ISIS helemaal geen onschuldigen vermoord, slechts criminelen. Na Syrie zal de gehele oemmah weer verenigd worden onder de Islam!
quote:Op maandag 7 april 2014 18:02 schreef hafez1234 het volgende:
Ik als Surinamer heb niet veel met islam, maar ik vind dat in Nederland alle moslims zich moeten bekeren tot het sjiisme. Ik durf te wedden dat wanneer alle Marokkanen en Turken sjiiet worden er veel minder criminaliteit en overlast is in Nederland. Dit moet ook globaal gebeuren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |