abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_138619541
quote:
7s.gif Op maandag 7 april 2014 18:19 schreef SadPanda het volgende:
Elke leider van een land heeft bloed aan zijn handen.
En in Syrië wordt er hopelijk een einde gemaakt aan deze barbaarse praktijk.
-
  maandag 7 april 2014 @ 18:21:50 #277
421524 SadPanda
#FreePalestine #FreeBahrain
pi_138619578
quote:
6s.gif Op maandag 7 april 2014 18:20 schreef Charismatisch het volgende:

[..]

Idd, Assad gaat overwinnen en zal die terroristen die deze barbaarse praktijk uitvoeren een kopje kleiner maken.
Anti-Turkije
pi_138619583
quote:
99s.gif Op maandag 7 april 2014 18:19 schreef Slayage het volgende:
ze leveren idd goed werk voor assad :Y
Soms wel ja, en soms leveren ze weer goed werk af voor Turkije, KSA en Qatar. Maar ze zijn vooral bezig met hun eigen agenda.
-
pi_138619611
quote:
6s.gif Op maandag 7 april 2014 18:21 schreef SadPanda het volgende:
Idd, Assad gaat overwinnen en zal die terroristen die deze barbaarse praktijk uitvoeren een kopje kleiner maken.
Hoezo "idd"? Je bent het oneens met wat ik zei.
-
  maandag 7 april 2014 @ 18:23:04 #280
421524 SadPanda
pi_138619627
quote:
15s.gif Op maandag 7 april 2014 18:22 schreef Charismatisch het volgende:

[..]

Hoezo "idd"? Je bent het oneens met wat ik zei.
quote:
6s.gif Op maandag 7 april 2014 18:20 schreef Charismatisch het volgende:

[..]

Anti-Turkije
pi_138619662
quote:
0s.gif Op maandag 7 april 2014 18:19 schreef hafez1234 het volgende:
Er zijn echt veel Turken en Marokkanen in dit topic die anti Assad zijn.
elhamdulillah! :Y
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
  maandag 7 april 2014 @ 18:24:49 #282
411871 Baklava95
@Stormfrontpagee
pi_138619681
quote:
99s.gif Op maandag 7 april 2014 18:24 schreef Slayage het volgende:

[..]

elhamdulillah! :Y
^O^ O+ O+
pi_138619798
quote:
9s.gif Op maandag 7 april 2014 17:11 schreef IPA35 het volgende:

[..]

Armeniërs zijn een verzinsel van de boze witte mannen om de Glorieuze Turkse Natie in diskrediet te brengen.
Turkofoben zijn het, allemaal! ;(
pi_138619807

Ik heb in geen ander land zoveel mensen gezien die hun leider steunen. Mensen die denken dat er Syriërs zijn die anti Assad zijn gek. Dat zijn allemaal van die Noord-Afrikaanse gekken en andere Arabische gekken die dat zijn.
pi_138619829
quote:
0s.gif Op maandag 7 april 2014 18:28 schreef hafez1234 het volgende:
[ afbeelding ]

Ik heb in geen ander land zoveel mensen gezien die hun leider steunen. Mensen die denken dat er Syriërs zijn die anti Assad zijn gek. Dat zijn allemaal van die Noord-Afrikaanse gekken en andere Arabische gekken die dat zijn.
Pas op dat je niet in een martelkelder van de Arabische fascist Assad eindigt omdat je het over Arabische gekken hebt.
-
pi_138619836
quote:
0s.gif Op maandag 7 april 2014 18:19 schreef hafez1234 het volgende:
Er zijn echt veel Turken en Marokkanen in dit topic die anti Assad zijn.
Die staan te springen tot het in hun 'eigen land' ook zo ver komt.
  maandag 7 april 2014 @ 18:30:42 #287
421524 SadPanda
pi_138619859
Assad: active phase of warfare in Syria to end within a year
http://voiceofrussia.com/(...)n-a-year-Assad-0512/
Anti-Turkije
  maandag 7 april 2014 @ 18:31:56 #288
271497 Aloulou
aka Alulu
pi_138619892
quote:
7s.gif Op maandag 7 april 2014 18:17 schreef SadPanda het volgende:
Hoe kom je nou weer bij Groningen :D Het voorstel was dat die verkiezingen mede werden georganiseerd en gecontroleerd door de VN enzovoort.
Assad's voorstel was in 2000 na zijn aantreden ook dat intellectuelen in Syrie mochten brainstormen over gewenste hervormingen. Syriers waren in hun nopjes! Eindelijk verandering *O* de zoon van Hafez ging het regelen. Moderne man, geschoold in Engeland, slist dan wel maar toch komt ie als ie spreekt goed over , en leuke wijffie ook nog. Kan je mee thuiskomen met zulke celebrities *;
Ja, die oogarts en intellectueel van een zoon die zou het wel begrijpen en hervormen, a-la Mohammed 6 later in Marokko. In 2000 alom geprezen die Bashar, in 2001 werden al die denktankclubjes in Damascus verboden, van de aanbevolen hervormingen kwam niets terecht en verschillende intellectuelen werden jarenlang veroordeeld wegens "haatzaaien". Het regime en het beleid van papa Hafez werd keihard voortgezet.

Assad's regime stond bekend als ja-knikkend tegenover hervormingen, veelgehoorde klacht van de oude hervormers ver voor de huidige crisis... altijd maar "ja, jullie hebben gelijk", "gaan we doen", "komt goed". In de praktijk kwam er zero van terecht. Een beetje als de aan alcoholverslaafde vader die zijn vrouw flink mishandelt en als je met hem praat altijd aangeeft "dat hij dat inderdaad niet moet doen", om diezelfde avond zijn vrouw weer het ziekenhuis in te slaan.

Er is een basis om iemand te vertrouwen op zijn woord, als die basis door zijn verleden en gebrek aan daden bij het woord te voegen volledig verdwenen is dan neem je hem niet meer serieus. Zo gaat het ook in het normale leven. Khadafi heeft het helemaal al lang verloren met zijn 40 jaar :'( Die moet je gewoon gelijk afvoeren en tegen de muur zetten, en dat is gelukkig ook wat verstandige Libiers deden. Als je tikken geeft moet je ook kunnen incasseren, nu kon Khadafi dat wel. Dus denk dat ie sowieso liever zo had gestorven dan als een vluchteling ergens in Saudi Arabie of Moskou.
Oorlog is de verderzetting van de politiek maar met andere middelen - Clausewitz
pi_138619926
Assad is gewoon een geweldige man vind ik. Als Suriname een leider zou hebben gelijkwaardig aan Assad dan zou Suriname een regionale economische macht vergelijkbaar met Nederland worden. Assad kun je niet vergelijken met die andere Arabische leiders.
  maandag 7 april 2014 @ 18:36:48 #290
365082 IPA35
Patriarch
pi_138620008
quote:
0s.gif Op maandag 7 april 2014 18:33 schreef hafez1234 het volgende:
Assad is gewoon een geweldige man vind ik. Als Suriname een leider zou hebben gelijkwaardig aan Assad dan zou Suriname een regionale economische macht vergelijkbaar met Nederland worden. Assad kun je niet vergelijken met die andere Arabische leiders.
Suriname heeft amper 500.000 inwoners :') .

Suriname had gewoon een provincie van Nederland moeten worden i.p.v. een bananenrepubliek.
"But the age of chivalry is gone; that of sophisters, economists, and calculators has succeeded, and the glory of Europe is extinguished forever."- Edmund Burke
pi_138620025
quote:
0s.gif Op maandag 7 april 2014 18:36 schreef IPA35 het volgende:

[..]

Suriname heeft amper 500.000 inwoners :') .
Dat bedoel ik. Zo goed is Assad.
pi_138620071
quote:
Assad is gewoon een geweldige man vind ik.
Jammer dat ie getrouwd is en de positie van First Lady bezet is?

quote:
Als Suriname een leider zou hebben gelijkwaardig aan Assad dan zou Suriname een regionale economische macht vergelijkbaar met Nederland worden.
Nee, zelfs Assad is niet in staat om van Suriname een regionale economische macht vergelijkbaar met Nederland te maken.

quote:
Assad kun je niet vergelijken met die andere Arabische leiders.
Saddam, Kaddafi, Mubarak etc. moeten allemaal oprotten, behalve Assad want hij is goed.

Je klinkt precies net als degenen die zeggen dat Kaddafi, Mubarak, Assad slecht zijn, maar Saddam wel goed was.
-
pi_138620072
quote:
Macht alwaar? Brazillie en Frankrijk negeren Suriname met haar kleine bevolking en Guyana lacht ze gewoon uit en bezet rustig Tigri.
pi_138620121
quote:
0s.gif Op maandag 7 april 2014 18:38 schreef Charismatisch het volgende:

[..]

Jammer dat ie getrouwd is en de positie van First Lady bezet is?

[..]

Nee, zelfs Assad is niet in staat om van Suriname een regionale economische macht vergelijkbaar met Nederland te maken.

[..]

Saddam, Kaddafi, Mubarak etc. moeten allemaal oprotten, behalve Assad want hij is goed.

Je klinkt precies net als degenen die zeggen dat Kaddafi, Mubarak, Assad slecht zijn, maar Saddam wel goed was.
Typische een boze soennitische moslim reactie. Iemand uitmaken voor homo.
  maandag 7 april 2014 @ 18:44:32 #295
421524 SadPanda
pi_138620299
quote:
0s.gif Op maandag 7 april 2014 18:31 schreef Aloulou het volgende:
Assad's voorstel was in 2000 na zijn aantreden ook dat intellectuelen in Syrie mochten brainstormen over gewenste hervormingen. Syriers waren in hun nopjes! Eindelijk verandering de zoon van Hafez ging het regelen. Moderne man, geschoold in Engeland, slist dan wel maar toch komt ie als ie spreekt goed over , en leuke wijffie ook nog. Kan je mee thuiskomen met zulke celebrities
Ja, die oogarts en intellectueel van een zoon die zou het wel begrijpen en hervormen, a-la Mohammed 6 later in Marokko. In 2000 alom geprezen die Bashar, in 2001 werden al die denktankclubjes in Damascus verboden, van de aanbevolen hervormingen kwam niets terecht en verschillende intellectuelen werden jarenlang veroordeeld wegens "haatzaaien". Het regime en het beleid van papa Hafez werd keihard voortgezet.

Assad's regime stond bekend als ja-knikkend tegenover hervormingen, veelgehoorde klacht van de oude hervormers ver voor de huidige crisis... altijd maar "ja, jullie hebben gelijk", "gaan we doen", "komt goed". In de praktijk kwam er zero van terecht. Een beetje als de aan alcoholverslaafde vader die zijn vrouw flink mishandelt en als je met hem praat altijd aangeeft "dat hij dat inderdaad niet moet doen", om diezelfde avond zijn vrouw weer het ziekenhuis in te slaan.
Ja, je hebt wel gelijk. Maar het valt wel mee, er waren in 2009 maar 30 politieke gevangenen.
En nu is er een nieuwe grondwet aangenomen en verkiezingen georganiseerd met anti-Assad partijen. Maar natuurlijk wel met een verbod op partijen gebaseerd op religie of etnische afkomst.

Ieder gezond mens ziet dat Assad beter is dan die sharia figuren.

quote:
0s.gif Op maandag 7 april 2014 18:31 schreef Aloulou het volgende:
Khadafi heeft het helemaal al lang verloren met zijn 40 jaar Die moet je gewoon gelijk afvoeren en tegen de muur zetten, en dat is gelukkig ook wat verstandige Libiers deden.
Nee, ze hebben hem niet gewoon tegen een muur gezet maar eerst nog gemarteld en verkracht... Je bent gewoon ziek in je kop als je dat doet niks "verstandig". En zie Libië nu, veel slechter dan tijdens Gaddafi.
Anti-Turkije
  maandag 7 april 2014 @ 18:46:00 #296
421524 SadPanda
pi_138620358
quote:
Als Suriname een leider zou hebben gelijkwaardig aan Assad dan zou Suriname een regionale economische macht vergelijkbaar met Nederland worden.
_O- Zit je nou te trollen?
Anti-Turkije
pi_138620825
quote:
7s.gif Op maandag 7 april 2014 18:44 schreef SadPanda het volgende:
Maar natuurlijk wel met een verbod op partijen gebaseerd op religie of etnische afkomst.
Nep-democratie dus.
-
pi_138620937
quote:
0s.gif Op maandag 7 april 2014 17:54 schreef Aloulou het volgende:

[..]

Insjallah broeder. Ik probeer het ze hier al langer te zeggen dat ISIS helemaal geen onschuldigen vermoord, slechts criminelen. Na Syrie zal de gehele oemmah weer verenigd worden onder de Islam!
Waarom ben je aan het trollen? XD
  maandag 7 april 2014 @ 19:02:13 #299
421524 SadPanda
pi_138621066
quote:
0s.gif Op maandag 7 april 2014 18:57 schreef Charismatisch het volgende:

[..]

Nep-democratie dus.
Noodzakelijk voor de bescherming van minderheden.
Anti-Turkije
pi_138621097
quote:
0s.gif Op maandag 7 april 2014 18:02 schreef hafez1234 het volgende:
Ik als Surinamer heb niet veel met islam, maar ik vind dat in Nederland alle moslims zich moeten bekeren tot het sjiisme. Ik durf te wedden dat wanneer alle Marokkanen en Turken sjiiet worden er veel minder criminaliteit en overlast is in Nederland. Dit moet ook globaal gebeuren.
:')

Spreken is zilver, zwijgen is goud.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')