abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_138376514
Dit is hét topic voor iedereen die bezig is met zwanger raken. Als het wat moeilijker gaat of als je al in de Medische Molen zit ben je eventueel ook van harte welkom in het topic met de naam 'Als zwanger worden/blijven niet zo gemakkelijk gaat'.

Aanpassingen van je NOD (de dag waarop je niet ongesteld wil worden) gaarne dikgedrukt in je post plaatsen.

NOD:
Skoap 31 maart
Rawedni 1 april
MevrouwCactus 1 april
Ggirl 6 april
Cholula 18 april

Users: (bezig sinds XX/20XX)

Ggirl (03-2013)
Dottey (04-2013)
Risu (04-2013)
-ik86- (05-2013)
LuDann (09-2013)
Cholula (10-2013)
MevrouwCactus (11-2013)
Heliotrope (12-2013)
Bloesem. (01-2014)
J0ycie88 (03-2014)
Danaa (03-2014)

(Lijstjes worden alleen aangepast als er een duidelijke nieuwe NOD aangegeven wordt. Soms zijn er mensen die posten dat ze ongesteld zijn, maar nog geen NOD erbij. Die gegevens passen we dan niet gelijk aan, anders blijven we editten en schuiven. Wil je een wijziging in de lijst, geef dan even een datum door, of een verzoek naar de onderste lijst. Maar dat laatste ook liever niet om de 2 dagen en dan weer terug omhoog. Mochten we over een verzoekje heen lezen, stuur dan even een PM'etje. )

Handige links:
Foliumzuur
Menstruele cyclus
Vruchtbaarheid
Vragen en antwoorden over zwanger worden
Freya, patientvereniging voor vruchtbaarheidsproblematiek
Online zwangerschapstest (voor de gein)
Life is what happens while you are busy making other plans...
pi_138376847
Wij wilde graag op vrijdag de 13e in 2013 trouwen, maar dat was in september en dat wilde we net niet...
Dus nu op 13-05-2013 om 13:00 getrouwd.
(man is op de 13e jarig, ik ben op de 13e gevraagd, en zijn op de 13e in ondertrouw gegaan.. En als uk 3 dagen eerder komt... ( we hebben iets met 13 valt t op :') )

Wb alcohol: de eerste weken is er geen bloedband tussen jou en t kindje, wat natuurlijk niet betekend dat je maar al over the place moet zuipen maar zou me over dat ene wijntje geen zorgen maken.

Maar ik drink uberhaupt niet dus veel heb je niet aan mij.. :p
S. 2014
J. 2016
pi_138376891
Ik weet niet of ik het zo doen als ik echt het idee heb dat ik zwanger zou kunnen zijn (op het goede moment in een cyclus die als heel stabiel is). Maar nu heb ik zo iets, de kans is echt 1% dat ik zwanger ben, ga ik me nu al alles ontzeggen..
Je kunt tegenwoordig zoveel worden, dat ik maar gewoon blijf wie ik ben.
pi_138377009
quote:
0s.gif Op maandag 31 maart 2014 21:01 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Wij wilde graag op vrijdag de 13e in 2013 trouwen, maar dat was in september en dat wilde we net niet...
(man is op de 13e jarig, ik ben op de 13e gevraagd, en zijn op de 13e in ondertrouw gegaan.. En als uk 3 dagen eerder komt... ( we hebben iets met 13 valt t op :') )

Wb alcohol: de eerste weken is er geen bloedband tussen jou en t kindje, wat natuurlijk niet betekend dat je maar al over the place moet zuipen maar zou me over dat ene wijntje geen zorgen maken.
Dank je wel voor het duidelijke antwoord, ik kan al weer iets meer genieten van mijn wijntje van 8 euro per fles ;)

Je hebt inderdaad iets met 13, nou dan hoop ik dat je meisje om de 13e komt GM, dat zou wel heel mooi zijn!
pi_138377086
Ik drink af en toe een wijntje, maar met mate.
Sowieso lijkt het me heeeeel knap als ik deze ronde zwanger ben. Dat enorme bloedbad van vorige week heeft alle hoop redelijk de das omgedaan. Daarnaast bedacht ik me vannacht dat zwanger zijn waarschijnlijk een no-go is met die hysteroscopie van volgende week. Volgens mij heb ik zoiets langs zien komen vorig jaar met Burdie (toen nog zandsculptuur).

Als ik de kans had gehad was ik ook gaan trouwen op vrijdag de 13e, maar dat valt dit jaar niet op een vrijdag in mei, dus het is een andere datum geworden.
pi_138377155
Ik drink nauwelijks meer en ik mis het ook niet moet ik zeggen. Sinds in gestopt ben met de pil probeer ik wel rekening te houden met alles wat slecht kan zijn voor de vruchtbaarheid. Ik ontzeg mezelf heus niet alles hoor, maar hou er wel rekening mee.
pi_138377344
Wisten jullie trouwens dat ibuprofen ook de vruchtbaarheid kan beinvloeden? Ik vond dat best wel een verrassend nieuwtje... Tijdens de zwangerschap ja... Maar ervoor dus ook liever niet...
S. 2014
J. 2016
  Moderator maandag 31 maart 2014 @ 21:10:06 #8
403253 crew  Meke
Fuck the EBU!
pi_138377380
Ik las vorige week ofzo nog een artikel in de viva over een vrouw die in de eerste vijf weken van haar zwangerschap dronk (dat was wel véél, een aantal glazen per avond, meerdere keren per week) en nu een dochtertje had met FAS. Ik zou er toch mee oppassen als ik jullie was, zekere voor het onzekere zeg maar ;) .

Ik zal nog even kijken of ik het artikel kan vinden!

Edit; Helaas heb dat nummer al weggegooid ;(
Op woensdag 9 september 2020 20:31 en op maandag 13 januari 2025 21:00 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod (die we nooit hebben gehad.)
pi_138377650
quote:
17s.gif Op maandag 31 maart 2014 21:10 schreef Meke het volgende:
Ik las vorige week ofzo nog een artikel in de viva over een vrouw die in de eerste vijf weken van haar zwangerschap dronk (dat was wel véél, een aantal glazen per avond, meerdere keren per week) en nu een dochtertje had met FAS. Ik zou er toch mee oppassen als ik jullie was, zekere voor het onzekere zeg maar ;) .

Ik zal nog even kijken of ik het artikel kan vinden!
Ik ken weer een ander verhaal van dichtbij. Moeder dronk regelmatig nog een biertje of een Malibu-cola en rookte gewoon door (tot einde zwangerschap). En het kind is helemaal gezond.

Ik zeg hierbij niet dat ik dit ook zo doen, ten eerste rook ik ook niet. Maar voor die enkele wijntje die ik drink (nu staat er toevallig een lekkere fles op, maar dat doe ik ook maar eens in de maand zeg maar) en omdat ik nu ook weet dat er zo'n kleine kans is dat het raak is wil ik me dat niet ontzeggen en dat vind ik ook niet nodig.
pi_138377812
quote:
0s.gif Op maandag 31 maart 2014 21:09 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Wisten jullie trouwens dat ibuprofen ook de vruchtbaarheid kan beinvloeden? Ik vond dat best wel een verrassend nieuwtje... Tijdens de zwangerschap ja... Maar ervoor dus ook liever niet...
Dat had ik wel ergens gelezen ja, gelukkig gebruik ik dat al nooit in verband met andere bijwerkingen met betrekken tot het hart. Dus daar hoef ik al niet op te letten.

Ik denk wel dat het handig is om het bij de dokter te melden? Dat je probeert zwanger te worden. Ivm medicatie. Of niet? (Daar ben ik een leuk in. Ik moest ook alle afkortingen googlen die hier af en toe voorbij komen, voelde me echt zo'n noob!)
pi_138377939
Ik moet eerlijk zeggen dat ik bij het verhaal in de viva wel een beetje een :? gevoel had.
Hij werd door artsen in eerste instantie niet erkend en volgens mij heeft ze ook geen rekening gehouden met de 2wk die je in je zwangerschap als ware cadeau krijgt. Daarbij mankeert het kindje wel meer wat volgens mij niet enkel aan eventuele fas te wijten is.
pi_138378689
quote:
0s.gif Op maandag 31 maart 2014 21:17 schreef J0ycie88 het volgende:

[..]

Dat had ik wel ergens gelezen ja, gelukkig gebruik ik dat al nooit in verband met andere bijwerkingen met betrekken tot het hart. Dus daar hoef ik al niet op te letten.

Ik denk wel dat het handig is om het bij de dokter te melden? Dat je probeert zwanger te worden. Ivm medicatie. Of niet? (Daar ben ik een leuk in. Ik moest ook alle afkortingen googlen die hier af en toe voorbij komen, voelde me echt zo'n noob!)
Klopt, het is heel.handig om het te melden bij de huisarts en eventueel de apotheek... Dan kunnen ze er rekening mee houden.
S. 2014
J. 2016
pi_138378839
quote:
1s.gif Op maandag 31 maart 2014 21:01 schreef gewoonmezelf87 het volgende:

Maar ik drink uberhaupt niet dus veel heb je niet aan mij.. :p
Mijn man en ik hebben ook 13 als ons getalletje..
ik woon op nummer 13, hebben verkering gekregen op de 13e, na 13 weken was ik ten huwelijk gevraagd, ondertrouw op 08-05 (13 dus) na 13 maanden getrouwd en zo nog meer 13s.
Wij zetten vaak 13 O+ 13 op berichtjes O+

Wat grappig om te lezen dat een ander dat ook heeft met dat getal :D

Kwam er laatst achter dat mijn ouders zo iets hebben met 16. mijn moeder schrijft dan 1616161616 op.. hoe meer 16's hoe meer ze even voelt dat ze van mijn vader houdt,. Zo schattig :D
Ook al kan ik tomaatje nooit vergeten.. ;) toch getrouwd met een andere meneer O+
pi_138379202
Overigens nog geen nieuws hier..

We houden het niet testen nog eventjes vol :D
Ook al kan ik tomaatje nooit vergeten.. ;) toch getrouwd met een andere meneer O+
pi_138379598
Ik dronk in de wachtweken ook liever niet, maar niet heel strikt helemaal niet.

Mag ik uit de OP trouwens? Ik blijf meelezen en duimen voor streepjes!
pi_138380031
quote:
0s.gif Op maandag 31 maart 2014 21:32 schreef Dottey het volgende:

[..]

Mijn man en ik hebben ook 13 als ons getalletje..
ik woon op nummer 13, hebben verkering gekregen op de 13e, na 13 weken was ik ten huwelijk gevraagd, ondertrouw op 08-05 (13 dus) na 13 maanden getrouwd en zo nog meer 13s.
Wij zetten vaak 13 O+ 13 op berichtjes O+

Wat grappig om te lezen dat een ander dat ook heeft met dat getal :D

Kwam er laatst achter dat mijn ouders zo iets hebben met 16. mijn moeder schrijft dan 1616161616 op.. hoe meer 16's hoe meer ze even voelt dat ze van mijn vader houdt,. Zo schattig :D
O+ O+

Maar ondanks t niet testen,.hoe is het met je "griep"
S. 2014
J. 2016
pi_138380301
Goed te lezen over die eerste weken zwangerschap wat betreft alcohol.
Ik kan me voorstellen dat er genoeg zijn die wel gewoon een glaasje doen, maar ik zou het zelf ook niet doen in de wachtweken. Maar ik drink sowieso al heel weinig alcohol, dus moeite heb ik er dan ook niet mee.
pi_138380317
Drinken in de Wachtweken, nee zeker niet als ik weet dat de kans groot kan zijn dat het raak is. Maar ik drink sowieso maar sporadisch, eigenlijk alleen als we gaan stappen of feestje hebben.
In afwachting
pi_138380912
quote:
1s.gif Op maandag 31 maart 2014 21:50 schreef gewoonmezelf87 het volgende:

[..]

O+ O+

Maar ondanks t niet testen,.hoe is het met je "griep"
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
maar goed we blijven nog een paar dagen bij het niet testen.. en dan zien we wel verder ;)
pi_138381040
quote:
0s.gif Op maandag 31 maart 2014 21:54 schreef JantinaGr het volgende:
Goed te lezen over die eerste weken zwangerschap wat betreft alcohol.
Ik kan me voorstellen dat er genoeg zijn die wel gewoon een glaasje doen, maar ik zou het zelf ook niet doen in de wachtweken. Maar ik drink sowieso al heel weinig alcohol, dus moeite heb ik er dan ook niet mee.
ik nuttig ook geen drank en ook geen bief en rosbief (laat ik daar toch enorm veel trek in hebben! En ook veel feestjes op de kaart hebben staan! mja) tijdens de wachtweken....
Ik denk maar zo.. liever het zekere voor het onzekere..

Overigens drink ik wel als ik net ongesteld ben geworden... en de week die erop volgt.
pi_138381190
quote:
0s.gif Op maandag 31 maart 2014 22:02 schreef Dottey het volgende:

[..]

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
maar goed we blijven nog een paar dagen bij het niet testen.. en dan zien we wel verder ;)
Wajooooooo wat een bekende "griep"
*stuurt wat hcg/progesteron naar dottey*
S. 2014
J. 2016
pi_138381521
Dat je het volhoudt om niet te testen Dottey, dat vind ik echt knap! Hoop zo dat het raak is voor je/jullie!
pi_138381675
quote:
0s.gif Op maandag 31 maart 2014 21:09 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
klopt, ik gebruik dat niet tussen eisprong en ongesteld worden...
pi_138381794
Spannend Dottey!
pi_138381821
quote:
0s.gif Op maandag 31 maart 2014 22:11 schreef J0ycie88 het volgende:
Dat je het volhoudt om niet te testen Dottey, dat vind ik echt knap! Hoop zo dat het raak is voor je/jullie!
dit!
pi_138381911
quote:
0s.gif Op maandag 31 maart 2014 22:11 schreef J0ycie88 het volgende:
mja.. we zitten net op de NOD.. dus hiervoor testen was ook onzinnig geweest.
Zoals sommige dames het wel als hobby hebben is over een staafje plassen niet de mijne ;)

Maar ik ben nog wel eens wat later.. en dan is het rete teleurstellend als je dan eerst hoopvol naar een stokje aan het staren bent.... en de volgende dag ongesteld blijkt te zijn.
We zijn van tactiek gewijzigd dus.. en tot nu toe bevalt het prima.

:D
pi_138381943
Nou Dottey, dat klinkt alsof het zo maar een 9maanden durend griepje zou kunnen zijn!
pi_138381996
quote:
1s.gif Op maandag 31 maart 2014 22:18 schreef -ik86- het volgende:
Nou Dottey, dat klinkt alsof het zo maar een 9maanden durend griepje zou kunnen zijn!
mja.. het kan ook vermoeidheid zijn, maagproblemen en een blaasontsteking...

:7
pi_138382197
Nou ik had net mijn vriend aan de telefoon en die vroeg, en nog last van gevoelige borsten. waarom ik zei ja ik hoef maar ergens tegen aan te komen of ik voel ze.
Hij meteen, zou je dan toch zwanger zijn meteen.. Maar ik geloof er niet zo in. Niet rond de eisprong geklust, dus of mijn lief voor erg sterk zaad hebben, of mijn eitje moet heel lang blijven leven.

Maar nu hij dat zo zegt ben ik dus al in staan om er een testje tegen aan te gooien. MAAR IK DOE HET NIET!
pi_138382400
quote:
0s.gif Op maandag 31 maart 2014 22:22 schreef J0ycie88 het volgende:
Nou ik had net mijn vriend aan de telefoon en die vroeg, en nog last van gevoelige borsten. waarom ik zei ja ik hoef maar ergens tegen aan te komen of ik voel ze.
Hij meteen, zou je dan toch zwanger zijn meteen.. Maar ik geloof er niet zo in. Niet rond de eisprong geklust, dus of mijn lief voor erg sterk zaad hebben, of mijn eitje moet heel lang blijven leven.

Maar nu hij dat zo zegt ben ik dus al in staan om er een testje tegen aan te gooien. MAAR IK DOE HET NIET!
ik heb sinds een paar maanden altijd pijnlijke borsten richting mijn ongesteldheid.
misschien dat het je helpt...
maar iedereen is anders.. en de ene maand is de andere niet.
pi_138382511
quote:
0s.gif Op maandag 31 maart 2014 22:22 schreef J0ycie88 het volgende:

Mijn borsten deden richting ongesteldheid ook vaak wat zeer... T zegt allemaal zo stom weinig.
S. 2014
J. 2016
pi_138383680
quote:
1s.gif Op maandag 31 maart 2014 22:27 schreef gewoonmezelf87 het volgende:

[..]

Mijn borsten deden richting ongesteldheid ook vaak wat zeer... T zegt allemaal zo stom weinig.
Nou ja, ik dacht zelf dat het door het stoppen met de pil komt. Andere hormoonhuishouding. Of door de "waarschijnlijke" eisprong vorige week. Maar mijn vriend brengt me dan weer aan het twijfelen.

En ik ben er zo enorm mee bezig in mijn kop.. dat mijn vriend ook een beetje gek wordt heb ik het idee. Al is hij op zijn manier er wel mee bezig denk ik. Hij stuurt elke keer whatsappjes met grote autos haha. "Kijk hier past de kinderwagen makkelijk in!"

Soms word ik ook gek van mezelf. En kwaad op mezelf. Omdat ik er zo mee bezig ben, maar het afvallen gewoon niet wilt lukken. Terwijl ik er zo mee bezig ben en het zo graag wil. Dan baal ik echt van mezelf...
pi_138384090
quote:
1s.gif Op maandag 31 maart 2014 22:52 schreef J0ycie88 het volgende:

[..]

Nou ja, ik dacht zelf dat het door het stoppen met de pil komt. Andere hormoonhuishouding. Of door de "waarschijnlijke" eisprong vorige week. Maar mijn vriend brengt me dan weer aan het twijfelen.

En ik ben er zo enorm mee bezig in mijn kop.. dat mijn vriend ook een beetje gek wordt heb ik het idee. Al is hij op zijn manier er wel mee bezig denk ik. Hij stuurt elke keer whatsappjes met grote autos haha. "Kijk hier past de kinderwagen makkelijk in!"

Soms word ik ook gek van mezelf. En kwaad op mezelf. Omdat ik er zo mee bezig ben, maar het afvallen gewoon niet wilt lukken. Terwijl ik er zo mee bezig ben en het zo graag wil. Dan baal ik echt van mezelf...
Oh maar ik denk dat iedereen hier dat begrijpt. We hebben dat allemaal in het begin (en soms nog). Het hard van stapel lopen, alle dingetjes voelen, zien, denken, haast proeven.
Er teveel mee bezig zijn is ook niet fijn hoor ;) Zoek "gewoon" een beetje afleiding.
Boos op jezelf of op je lijf worden is niet echt zinvol.. soms gaat het gewoon niet snel en heb je het niet in de hand. Positief en rustig na proberen te denken zijn de sleutelwoordjes denk ik.

Hier zit je dus goed om je hartje te luchten. Leuke dingen, minder leuke dingen.. het past allemaal bij WOHTS ;)
pi_138390286
Temperatuur weer laag, dus menstruatie komt vandaag.
Vandaag dus ook een jaar bezig. Ik ga zo naar een vriendin. Die kan me wel afleiden denk ik.
Ik doe naar de buitenwereld gewoon lacherig. Ha in ieder geval geen december kindje nou. En dat soort dingen. Maar stiekem baal ik natuurlijk enorm. Ik begin op zulke momenten ook te denken dat het ons toch niet gegund is. Die ene keer was per ongeluk. Daarom ging het ook mis. Als ik van het drinken was had ik wel een fles wijn achterover geslagen. Maar ik heb niet echt van die typische 'ik ben depri dus ik mag dit of dat' dingen. Dus dat scheelt weer. Ik sluit me weer gewoon op in mijn game, en dan kom ik over 2 weken eens naar buiten voor de actie en dan duik ik weer terug. Hou ik al een jaar vol zo, dus komt wel goed.
pi_138390471
Risu, ik vind het zo rot voor en wil vanalles zeggen om je op te beuren, maar alles lijkt een dooddoener, hoe goed bedoeld ook...

Die schone schijn voor de buitenwereld, doe je dat voor jezelf of voor hen? Hoeft echt niet hoor! Hopelijk kan je bij je vriendin vandaag even je hoofd een beetje leegmaken. En het is je zó gegund :*
  dinsdag 1 april 2014 @ 09:41:09 #36
53814 dobbey
donorkind.wordpress.com
pi_138390648
Risu :*

Probeer niet alles bij jezelf te houden. Heb je misschien al eens gedacht om een keer te gaan praten met een medisch maatschappelijk werkster? Er zijn er die gespecialiseerd zijn in miskramen, onvruchtbaarheidsproblemen etc. Het werkt niet zoals gewoon maatschappelijk werk maar geven je handvaten hoe je in bepaalde situaties kunt reageren of luisteren gewoon en proberen je inzage te geven in je denkwijze en hoe je eventueel kunt "omdenken"

Ik weet niet goed hoe ik het moet verwoorden :? Ik weet wel dat ze mij goed geholpen heeft door er alleen maar te zijn en te luisteren. Ik ben er 2x geweest en heb een paar keer mail contact gehad en het is, vond ik, best verhelderend.
pi_138391847
Ik heb een aantal jaar geleden met een depressie gezeten en heb er al aan gedacht om nu ook weer hulp te zoeken. Het voelt namelijk of ik er een beetje in wegzak, zoals toen.
Ik wacht nog even een paar dagen af of het weer verdwijnt (want meestal gaat het na een tijdje wel weer) en als het te lang duurt zoek ik wel hulp. Ik weet namelijk dat als je eenmaal een depressie hebt gehad, je er sneller weer in kan terugvallen. En dat is natuurlijk niet de bedoeling. Ik zal in ieder geval vanavond met mijn man erover praten. Dat hielp de vorige keer ook enorm veel. Dan weet hij ook meteen hoe ik erin sta enzo.
Met de buitenwereld bedoel ik onze ouders (verder weet toch niemand het) en die wil ik eigenlijk ook niet belasten met mijn problemen. Die trekken het zich anders veel te veel aan. Vooral mijn moeder wil ik nou niet verdrietig maken, ze wordt dit jaar oma en ik vind dat ze zich daar op moet richten. Ze heeft het al moeilijk genoeg gehad.

Maar lang verhaal kort, ik ken mijn grenzen en ik zie dat ze akelig dichterbij komen. Dus ik wacht er niet te lang mee.
pi_138396474
Ik heb niets toe te voegen aan wat anderen al hebben gezegd en ik denk dat je zelf ook weet dat je niet lang door moet blijven lopen. Ik weet natuurlijk niet hoe de relatie met jouw moeder is en welke problemen er eventueel nog meer lopen bij haar, maar mijn moeder zou prima kunnen verheugen op een kleinkind en tegelijk ook kunnen luisteren naar de zaken waar ik mee zit. Het één sluit het ander niet uit, denk ik.
Een jaar bezig is ook lang! ik begrijp heel goed dat dat wat met je doet. Ik denk niet dat het jullie niet gegund is, het heeft wat langer tijd nodig. Alles wat nu een eeuwigheid duurt, lijkt over een paar jaar misschien wel een hele korte periode.
Ik hoop dat je vriendin je heeft kunnen afleiden!
Is er iets waar je je de komende maanden mee bezig kan houden zodat je je zin wat kan verzetten?
pi_138404806
Oeh Risu, ik herken me best wel een beetje in je verhaal! Ook al 'n jaar bezig en soms wel zoiets van 'zou het ons niet gegund zijn soms'
Nu moet ik zeggen dat ik het sinds 'n maand of twee (sinds het begin vd verbouwing) enigzinds heb los kunnen laten, al lijkt de teleurstelling iedere maand wel groter te worden.

En in mijn/ons geval misschien wel tegen beter weten in teleurgesteld.
Mijn vriend heeft zich eind 2012 laten helpen aan spataderen in de balzak. Voor deze operatie was het gehalte zwemmertjes 0,01 erna hebben we allebei onze kop in het zand gestoken ipv een nieuwe 'meting' te laten doen, en nu gaan we eerst lekker verbouwen en als het dan nog niet raak zou zijn geweest naar een nieuwe huisarts in een nieuw dorp na wat vervelende ervaringen met de huidige huisarts.
  dinsdag 1 april 2014 @ 19:49:34 #40
140412 Danaa
🍎
pi_138408151
Oo Risu wat ontzettend klote!!
Zoek inderdaad je weg naar de gewenste persoon oid om je gevoelens een plekje te geven.

Hier een beetje een 'moeten' gevoel. Vruchtbare dagen breken aan en het libido is 0,000000000.

Wat is jullie ervaring hiermee?
pi_138408428
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 april 2014 19:49 schreef Danaa het volgende:
Zoek inderdaad je weg naar de gewenste persoon oid om je gevoelens een plekje te geven.

Hier een beetje een 'moeten' gevoel. Vruchtbare dagen breken aan en het libido is 0,000000000.

Wij wilde t toch een beetje leuk houden en moeten past daar naar mijn idee niet in..

Maar ik had best een hoog libido dus misschien is dat niet helemaal eerlijk vergelijken.
S. 2014
J. 2016
pi_138408747
quote:

tja, dat is natuurlijk helemaal aan jezelf...

Wij maken dan zin en dan komt ook omdat ik achteraf er dan ook nooit spijt van heb ;) O-). Mijn hoofd staat er gewoon niet altijd naar, na een drukke dag werken en dan werken mijn man en ik ook nog eens de hele dag samen :D
pi_138410599
quote:

Herkenbaar.... Wij hebben hier de afspraak, het moet niet. Dus als we beide te moe zijn dan doen we het gewoon niet. Misschien zonde omdat je dan een maand verliest, maar als het een moeten word is de lol er snel van af.
In afwachting
pi_138416076
Risu, hopelijk vind je de rust een beetje met wat hulp.

quote:

Hmmm, lastig. Ik denk dat ik zelf wel "zin" zou maken, maar als vriendlief geen zin heeft, dan hoeft het juist weer niet voor mij :P Maar, echt goed kan ik (nog) niet oordelen.

Hier dus ongesteld. En als vanouds. :X Bloed als een rund. Vannacht voor het eerst sinds tijden maar weer op een handdoek slapen. :{
Dat was ik bijna vergeten van toen ik 16 was... maar waarom kan ik mij nu niet herinneren of ik toen regelmatig of onregelmatig was. |:(
pi_138418188
Ik deed dan gewoon voor de zekerheid een (nacht) maandverbandje (en tampon) dat werkt ook wel prima... Maar vervelend is het wel :*
pi_138418596
Jantina, mijn eerste zoveel cyclussen bloedde ik ook enorm, dat werd bij mij wel weer minder. Niet zo weinig als met de pil maar wel minder.

En zin maken? Als om echt geen zin heb lukt mij dat echt niet :) Maar opzich kan ik best wel zin maken met een beetje hulp van manlief :)
pi_138419468
In combi met een tampon kan ook nog een optie zijn, ga ik weer eens proberen.

Hopelijk wordt het bij mij ook minder ik86! Het is sowieso een wereld van verschil met de pil. De laatste anderhalf jaar was het steeds 3 daagjes een paar druppies.

Trusten dames!
pi_138425086
Pfff waarom kan ik vandaag ineens niet meer slapen na het temperaturen? Lig al een half uur wakker....
2e nacht op rij gek aan het dromen, gister was mijn moeder zwanger en vannacht over t werk gedroomd.
pi_138427333
28 dagen geleden m'n laatste pil genomen en vandaag m'n eerste 'echte' ongesteldheid; daar durfde ik eigenlijk niet op te rekenen! Het kan natuurlijk nog wel heel erg wisselen, maar ik zie het wel als een voorzichtig teken dat m'n lijf alles weer aardig oppakt :s)

SPOILER
pi_138428117
Fijn dat je op deze manier wat vertrouwen in je lichaam krijgt. Ik vind het leuk om te merken wat wanneer gebeurt in mijn lijf, maar dat komt misschien ook een beetje door mijn nieuwsgierige aard.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')