Dank je wel voor het duidelijke antwoord, ik kan al weer iets meer genieten van mijn wijntje van 8 euro per flesquote:Op maandag 31 maart 2014 21:01 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Wij wilde graag op vrijdag de 13e in 2013 trouwen, maar dat was in september en dat wilde we net niet...
Dus nu op 13-05-2013 om 13:00 getrouwd.
(man is op de 13e jarig, ik ben op de 13e gevraagd, en zijn op de 13e in ondertrouw gegaan.. En als uk 3 dagen eerder komt... ( we hebben iets met 13 valt t op)
Wb alcohol: de eerste weken is er geen bloedband tussen jou en t kindje, wat natuurlijk niet betekend dat je maar al over the place moet zuipen maar zou me over dat ene wijntje geen zorgen maken.
Ik ken weer een ander verhaal van dichtbij. Moeder dronk regelmatig nog een biertje of een Malibu-cola en rookte gewoon door (tot einde zwangerschap). En het kind is helemaal gezond.quote:Op maandag 31 maart 2014 21:10 schreef Meke het volgende:
Ik las vorige week ofzo nog een artikel in de viva over een vrouw die in de eerste vijf weken van haar zwangerschap dronk (dat was wel véél, een aantal glazen per avond, meerdere keren per week) en nu een dochtertje had met FAS. Ik zou er toch mee oppassen als ik jullie was, zekere voor het onzekere zeg maar.
Ik zal nog even kijken of ik het artikel kan vinden!
Dat had ik wel ergens gelezen ja, gelukkig gebruik ik dat al nooit in verband met andere bijwerkingen met betrekken tot het hart. Dus daar hoef ik al niet op te letten.quote:Op maandag 31 maart 2014 21:09 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Wisten jullie trouwens dat ibuprofen ook de vruchtbaarheid kan beinvloeden? Ik vond dat best wel een verrassend nieuwtje... Tijdens de zwangerschap ja... Maar ervoor dus ook liever niet...
Klopt, het is heel.handig om het te melden bij de huisarts en eventueel de apotheek... Dan kunnen ze er rekening mee houden.quote:Op maandag 31 maart 2014 21:17 schreef J0ycie88 het volgende:
[..]
Dat had ik wel ergens gelezen ja, gelukkig gebruik ik dat al nooit in verband met andere bijwerkingen met betrekken tot het hart. Dus daar hoef ik al niet op te letten.
Ik denk wel dat het handig is om het bij de dokter te melden? Dat je probeert zwanger te worden. Ivm medicatie. Of niet? (Daar ben ik een leuk in. Ik moest ook alle afkortingen googlen die hier af en toe voorbij komen, voelde me echt zo'n noob!)
Mijn man en ik hebben ook 13 als ons getalletje..quote:Op maandag 31 maart 2014 21:01 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Wij wilde graag op vrijdag de 13e in 2013 trouwen, maar dat was in september en dat wilde we net niet...
Dus nu op 13-05-2013 om 13:00 getrouwd.
(man is op de 13e jarig, ik ben op de 13e gevraagd, en zijn op de 13e in ondertrouw gegaan.. En als uk 3 dagen eerder komt... ( we hebben iets met 13 valt t op)
Wb alcohol: de eerste weken is er geen bloedband tussen jou en t kindje, wat natuurlijk niet betekend dat je maar al over the place moet zuipen maar zou me over dat ene wijntje geen zorgen maken.
Maar ik drink uberhaupt niet dus veel heb je niet aan mij.. :p
quote:Op maandag 31 maart 2014 21:32 schreef Dottey het volgende:
[..]
Mijn man en ik hebben ook 13 als ons getalletje..
ik woon op nummer 13, hebben verkering gekregen op de 13e, na 13 weken was ik ten huwelijk gevraagd, ondertrouw op 08-05 (13 dus) na 13 maanden getrouwd en zo nog meer 13s.
Wij zetten vaak 1313 op berichtjes
![]()
Wat grappig om te lezen dat een ander dat ook heeft met dat getal![]()
Kwam er laatst achter dat mijn ouders zo iets hebben met 16. mijn moeder schrijft dan 1616161616 op.. hoe meer 16's hoe meer ze even voelt dat ze van mijn vader houdt,. Zo schattig
quote:Op maandag 31 maart 2014 21:50 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]![]()
Maar ondanks t niet testen,.hoe is het met je "griep"
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.maar goed we blijven nog een paar dagen bij het niet testen.. en dan zien we wel verder
Ook al kan ik tomaatje nooit vergeten.. ;) toch getrouwd met een andere meneer O+
ik nuttig ook geen drank en ook geen bief en rosbief (laat ik daar toch enorm veel trek in hebben! En ook veel feestjes op de kaart hebben staan! mja) tijdens de wachtweken....quote:Op maandag 31 maart 2014 21:54 schreef JantinaGr het volgende:
Goed te lezen over die eerste weken zwangerschap wat betreft alcohol.
Ik kan me voorstellen dat er genoeg zijn die wel gewoon een glaasje doen, maar ik zou het zelf ook niet doen in de wachtweken. Maar ik drink sowieso al heel weinig alcohol, dus moeite heb ik er dan ook niet mee.
quote:Op maandag 31 maart 2014 22:02 schreef Dottey het volgende:
[..]Wajooooooo wat een bekende "griep"SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.maar goed we blijven nog een paar dagen bij het niet testen.. en dan zien we wel verder
*stuurt wat hcg/progesteron naar dottey*S. 2014
J. 2016
klopt, ik gebruik dat niet tussen eisprong en ongesteld worden...quote:Op maandag 31 maart 2014 21:09 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Wisten jullie trouwens dat ibuprofen ook de vruchtbaarheid kan beinvloeden? Ik vond dat best wel een verrassend nieuwtje... Tijdens de zwangerschap ja... Maar ervoor dus ook liever niet...
dit!quote:Op maandag 31 maart 2014 22:11 schreef J0ycie88 het volgende:
Dat je het volhoudt om niet te testen Dottey, dat vind ik echt knap! Hoop zo dat het raak is voor je/jullie!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |