SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mocht je nog even willen lachen om het gebash, de heerlijke OP, of de tips die voorbij kwamen in een vorig topic, gekaapt door Gym, klik danhier
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
quote:Op maandag 31 maart 2014 15:11 schreef PatriQue89 het volgende:
Zo, abonnement aangeschaft voor de sportschool. Morgen gelijk heen
Ik vind het sowieso knap dat je een hele (niet zo XL) paprika in een keer op krijgt!quote:Op maandag 31 maart 2014 16:04 schreef Brighteyes het volgende:
Mijn paprika is zo XL dat ik hem niet eens op krijg.![]()
Meestal vind ik het erg lekker, maar nu staat het me ineens enorm tegen.quote:Op maandag 31 maart 2014 16:15 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Ik vind het sowieso knap dat je een hele (niet zo XL) paprika in een keer op krijgt!Ik heb na een paar reepjes altijd wel weer genoeg gehad
Jum!quote:Op maandag 31 maart 2014 16:22 schreef uniekhoorn het volgende:
Thuis helemaal gaar grillen, velletje erwf en koud opeten, heerlijk
Ja maar ik heb het vermoeden dat mensen zoals jij en ik dat met alle etenswaren wel hebben, ook wel een beetje een reden waarom wij overall een stukje dikker zijn geworden dan gemiddeldquote:Op maandag 31 maart 2014 16:32 schreef kwakz0r het volgende:
rauwe paprikaals kleuter at ik die al in zn geheel op... komkommers gaan hier ook altijd in helen. ik snap ook nooit als ik een halve komkommer vind ergens, want ik eet ze nooit per halve
Vroeger niet met snoep en chips, althans, dat mocht niet. dus plette ik chips in n bakje zodat er meer in pastequote:Op maandag 31 maart 2014 16:44 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ja maar ik heb het vermoeden dat mensen zoals jij en ik dat met alle etenswaren wel hebben, ook wel een beetje een reden waarom wij overall een stukje dikker zijn geworden dan gemiddeld
Ik kan helaas al een tijdje geen komkommers meer eten, krijg er schele maagpijn van ineens
Ik ontken alles!quote:Op maandag 31 maart 2014 16:44 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ja maar ik heb het vermoeden dat mensen zoals jij en ik dat met alle etenswaren wel hebben, ook wel een beetje een reden waarom wij overall een stukje dikker zijn geworden dan gemiddeld
Ik krijg juist geen hele weg (niet eens een halve)quote:Op maandag 31 maart 2014 16:32 schreef kwakz0r het volgende:
rauwe paprikaals kleuter at ik die al in zn geheel op... komkommers gaan hier ook altijd in helen. ik snap ook nooit als ik een halve komkommer vind ergens, want ik eet ze nooit per halve
Maagpijn van komkommer ja? Das balenquote:Op maandag 31 maart 2014 16:44 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik kan helaas al een tijdje geen komkommers meer eten, krijg er schele maagpijn van ineens
Ja, dus zie je, ik moet wel chocolade eten nu, want van groente krijg ik maagpijn!quote:Op maandag 31 maart 2014 16:52 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Maagpijn van komkommer ja? Das balen
Nou, dat is toch een heel stuk progressie! Koester dit!quote:Op maandag 31 maart 2014 16:55 schreef Brighteyes het volgende:
SQ! Raar zeg!
Vroeger mochten we in het weekend tv kijken, Fun factory, en dan knaagden we er zo een hele rol van die volkoren biscuitjes doorheen. De volkoren versie van mariakaakjes zeg maar.
Zo lekker!
Dé reden dat ik op dit moment nog steeds vrijwel altijd de neiging heb om een halve, zo niet hele, rol in één keer weg te soppen in een groot glas thee!![]()
Maar... jawel... gisteren en eergisteren hield ik het gewoon bij drie!![]()
Om je een hart onder de riem te steken, toen ik dit las dacht ik 'Barretje 90 kilo, maar das een lekker wijf! En ik weeg net iets meer dan 90 kilo dus dan ben ik misschien OOK WEL EEN LEKKER WIJF!'quote:Op maandag 31 maart 2014 13:10 schreef Barretje80 het volgende:
ik ben er ook weer
dankzij de maandelijkse perikelen weer boven het alarm getal van 90 kg geraakt
ik weet precies hoe het komt.. maar ben er vandaag een beetje door aan het sippen..
ik vind mezelf een dik lelijk wijf
anyway.. op de planning om vanmiddag te zwemmen ( heb van de week zwemtest) en vanavond volleybal training ..
dan de rest van de week een beetje zwemmen.. en eens kijken of er as woensdag gebokst gaat worden.. even de frustratie er uit ..
blegh.. allemaal goede plannen..nu de uitvoering nog ..![]()
![]()
quote:Op maandag 31 maart 2014 17:41 schreef Zeester het volgende:
[..]
Om je een hart onder de riem te steken, toen ik dit las dacht ik 'Barretje 90 kilo, maar das een lekker wijf! En ik weeg net iets meer dan 90 kilo dus dan ben ik misschien OOK WEL EEN LEKKER WIJF!'
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vrouwen weten dondersgoed wanneer mannen buitenspel staan...
A kiss is a lovely trick, designed by nature, to stop words when speech becomes superfluous
Ik doe met jullie meequote:Op maandag 31 maart 2014 17:41 schreef Zeester het volgende:
[..]
Om je een hart onder de riem te steken, toen ik dit las dacht ik 'Barretje 90 kilo, maar das een lekker wijf! En ik weeg net iets meer dan 90 kilo dus dan ben ik misschien OOK WEL EEN LEKKER WIJF!'
Ole, wat fijn!quote:
quote:Op maandag 31 maart 2014 18:59 schreef Barretje80 het volgende:
[..]![]()
Die 5 kilo verandert vast niet zooooveel. Maar wel foei, hup weer terug naar de 85.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik had net een hele lekkere salade gemaakt als avondeten. Met sla, komkommer, tomaat, avocado, linzen, feta en in knoflook gebakken champignons. Was echt noooom...
Hoe komt het, gaat het eten niet goed?quote:Op maandag 31 maart 2014 20:09 schreef Sarabi het volgende:
Net even op de weegschaal gestaan2,5 kilo boven wat ik graag zou willen
Maar goed normaal weeg ik helemaal aan het begin van de dag dus wie weet.
Verder het sportplan voor de komende weken, per week:
2x danstraining
2x Jillian
2 a 3x sportschool
(5x half uur hoepelen)
Hoepelen tel ik eigenlijk meer als beweging dan als sport.
De afgelopen maand ging het niet lekker (afgelopen week ging het alweer beter).quote:Op maandag 31 maart 2014 20:12 schreef appelsap het volgende:
[..]
Hoe komt het, gaat het eten niet goed?
Beweging/sport krijg je zo te zien wel genoeg.
Ole, wat een opluchting!
Hopelijk lukt het je om het patroon van de afgelopen week door te zetten.quote:Op maandag 31 maart 2014 20:15 schreef Sarabi het volgende:
[..]
De afgelopen maand ging het niet lekker (afgelopen week ging het alweer beter).
Te veel snacken en na de vakantie kon ik niet meer in het goede ritme komen.
Maar vanaf vandaag weer helemaal er vol tegenaan, ga ook weer Beck's dieetoplossing lezen.
Hou vol.quote:Op maandag 31 maart 2014 20:35 schreef mrspoeZ het volgende:
Stommestinkstrontsloerieweegschaal. Zķ braaf geweest de hele week, twee keer hardlopen (weliswaar maar half uurtje maar toch), super netjes gegeten en gewoon 17 ons méér dan tien dagen geleden.
Volgende keer koolvis en kerrie erdoor tjoepen en combineren met rijst. Superlekker en heul verantwoord.quote:Op maandag 31 maart 2014 20:56 schreef Ruby88 het volgende:
[..]
Hou vol.Dan gaat het misschien over een tijdje juist ineens even heel snel.
Het bloemkoolprutje bleef een prutje. Wel lekker, maar ik moet het nog maar eens proberen...
quote:Op maandag 31 maart 2014 21:20 schreef PaarsBeestje het volgende:
[..]![]()
![]()
SorryMisschien juist veel spiertjes gekweekt in die 10 dagen?
Is het nog gelukt met die pizza? Ik heb het nog niet aangedurft.quote:Op maandag 31 maart 2014 19:15 schreef Ruby88 het volgende:
[..]
Ole, wat fijn!
Ik ben aan het experimenteren met het fenomeen bloemkoolpizza. Vooralsnog is het een drabje in een ovenschaal.
Hey wat grappig, dat is vrijwel hetzelfde recept als de dahlsoup uit mijn vega kookboek!quote:Op maandag 31 maart 2014 22:28 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
Is het nog gelukt met die pizza? Ik heb het nog niet aangedurft.![]()
Zo, snickers voor het sporten. De moeder alle carbsdips gehad tijdens het trainenom daarna in een soort van supercharger modus een PR neer te zetten met het deadliften. Lekker van het ene uiterste naar het andere
Volgende keer maar 1 snickers nemen voor het trainen
Lijstje voor morgen; heel de dag op pad dus overdag is niet ideaal.
T: eiwitmuffins
T: questbar
T: handje amandelen
D: http://www.vegadutchie.nl/2011/08/03/kruidige-kokos-linzensoep/ , ik gooi er nog wat kip in en een geroosterde boterham met boter erbij
B: salsales
T: bak kwark met pindakaas
Doe je de eerste keer toch wel een beetje kalm aan, anders kan je straks 2 dagen niet lopen van de spierpijnquote:Op dinsdag 1 april 2014 08:00 schreef PatriQue89 het volgende:
Ok. Ik sta voor de sportschool te wachten tot ie open gaat.. 1,5 uur voluit. Joe!
Bij mij werkt roggebrood dan goedquote:Op dinsdag 1 april 2014 08:23 schreef Brighteyes het volgende:
PMS tikt op mijn schouders en brengt een unstoppable trek mee.
Ik ben net maar mueslibrood gaan halen bij de ah to go.
Heftig en zwaar, maar wel ook erg lekker een verzadigend.
hmm. Valt wel mee gok ik. Fiets elke dag best wat kilometers, ik werk 15 uur in de week als schoonmaker en 1 keer per week fittness op school..quote:Op dinsdag 1 april 2014 08:01 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Doe je de eerste keer toch wel een beetje kalm aan, anders kan je straks 2 dagen niet lopen van de spierpijn
ik had ' m gisteraaf al gemaakt, hij is lekkerquote:
quote:Op maandag 31 maart 2014 23:06 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Hey wat grappig, dat is vrijwel hetzelfde recept als de dahlsoup uit mijn vega kookboek!
Erg lekker soepje idd!
Kennelijk geeft het toch grote verschillen in de avond of ochtend wegenquote:Op maandag 31 maart 2014 20:09 schreef Sarabi het volgende:
Net even op de weegschaal gestaan2,5 kilo boven wat ik graag zou willen
Maar goed normaal weeg ik helemaal aan het begin van de dag dus wie weet.
Verder het sportplan voor de komende weken, per week:
2x danstraining
2x Jillian
2 a 3x sportschool
(5x half uur hoepelen)
Hoepelen tel ik eigenlijk meer als beweging dan als sport.
oehh ziet er allebei heerlijk uitquote:Op dinsdag 1 april 2014 08:45 schreef Brighteyes het volgende:
Hi Vicky!
Deze is erg lekker!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En anders kan ik je de Geblakerde San Fran Quinoa salade aanraden.
http://www.ah.nl/allerhan(...)an-fran-quinoasalade
Ook wel logisch toch? Al je eten/drinken zit, lijkt mij, nog in je.quote:Op dinsdag 1 april 2014 09:03 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Kennelijk geeft het toch grote verschillen in de avond of ochtend wegen
Woog vanochtend 3,5kilo minder, dus dat is goed nieuws
Misschien ligt het aan mij, maar ik vind het een erg groot verschil met de vorige dag?quote:Op dinsdag 1 april 2014 10:22 schreef Patoshik het volgende:
[..]
Ook wel logisch toch? Al je eten/drinken zit, lijkt mij, nog in je.
Ja vind ik ook..quote:Op dinsdag 1 april 2014 11:07 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
Misschien ligt het aan mij, maar ik vind het een erg groot verschil met de vorige dag?
Is ook allebei verrukkelijk!quote:
Een beetje verschil wel maar 3,5 kilo....quote:Op dinsdag 1 april 2014 10:22 schreef Patoshik het volgende:
[..]
Ook wel logisch toch? Al je eten/drinken zit, lijkt mij, nog in je.
Maar aan het einde is toch alles er weer bijna af?quote:Op dinsdag 1 april 2014 11:28 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Een beetje verschil wel maar 3,5 kilo....
Misschien komt het ook omdat ik aan het einde van mijn menstruatie zit
wat heb je gegeten voor het sporten dan?quote:Op dinsdag 1 april 2014 10:58 schreef PatriQue89 het volgende:
Zo... lekker gesport! Net lekker ontbeten!
O: 250 gram magere kwark, bakje ananas+aarbeien, 2 scrambled eggs + spinazie en een groot glas verse muntthee
T: 2 mandarijntjes
L: Spinaziesalade
T: 250 gram magere kwark
D: Rijst, broccoli en kip uit de oven
Een banaanquote:Op dinsdag 1 april 2014 12:39 schreef Vicky het volgende:
[..]
wat heb je gegeten voor het sporten dan?
Hmm, ik ga nog wel even wat toevoegen inderdaad, heb het even nagerekend en is wat weinig.quote:Op dinsdag 1 april 2014 12:58 schreef appelsap het volgende:
Sarabi dat betekent dat afgelopen week niet voor niets geweest is want -1kg toch?
Patrique, ik weet niet hoeveel rijst en kip je eet en wat er verder in de spinaziesalade zit maar het lijstje oogt wat weinig voor een man, en helemaal voor een sportdag. Miss nog wat nootjes erbij bijvoorbeeld?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |