Paniek, dit, dat alles en och wat stoer.quote:Op maandag 31 maart 2014 15:22 schreef TangleFuZZ. het volgende:
En er gingen lampjes branden kan ik me herinneren en hij wilde hem ook nog even over de ring knallen
De dynamo ging kapot.quote:Op maandag 31 maart 2014 16:12 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Paniek, dit, dat alles en och wat stoer.
Is HJ een slechte mod dan? En is zij het pispaaltje van dr crew, of hoe moet ik dat interpreteren?quote:Op maandag 31 maart 2014 15:22 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Dan wordt ze achter de schermen nog harder uitgelachen..
[..]
Als je even boven de knopjes zweeft, zie je wat ze doen..
Maar vertel eens, heb jij al je rijbewijs?
Mocht je willen!quote:Op maandag 31 maart 2014 14:14 schreef BlauweTijger het volgende:
Een rijbewijs is voor je hele leven he klapjosti
Haha en ze zijn sneller. Hint top gear fastest car in the world.quote:Op maandag 31 maart 2014 17:57 schreef PriesterB het volgende:
Onterechte klacht. Een huurbak huren is soms voordeliger man.
Jou heb ik een tijd niet zien posten. Heb wel over jou zien posten.quote:Op maandag 31 maart 2014 14:16 schreef -supergirl- het volgende:
ik heb een rijbewijs al sinds mijn 18e en geen auto, kom haten BRADDIE
Sorry, ik ga niet autorijden zonder reden. Verder kan ik alles prima af per fiets.quote:Op maandag 31 maart 2014 14:56 schreef NieuweNier het volgende:
[..]
En dat was dan wel weer onverstandig. Waarschijnlijk is Braddie dan, zelfs zonder theorie, een betere chauffeur.
Autorijden kan je ook afleren. Zie oude omaatjes en andere zondag rijders.
quote:Op maandag 31 maart 2014 20:57 schreef MrBanaan1 het volgende:
Maar hij had vandaag al ver gelopen dus heeft heul geen auto nodig
Inderdaadquote:Op maandag 31 maart 2014 21:18 schreef EvanStone het volgende:
Braddie.
Klacht droppen en weg is 'ie.
Ik ken HJ niet en dus is zij een newbie. En newbies zijn per definitie kut. Jij bent trouwens ook een newbie.quote:Op maandag 31 maart 2014 16:41 schreef MrBanaan1 het volgende:
Is HJ een slechte mod dan? En is zij het pispaaltje van dr crew, of hoe moet ik dat interpreteren?
Omdat je me net ken jaja. In dat geval jij ook.quote:Op maandag 31 maart 2014 22:39 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Ik ken HJ niet en dus is zij een newbie. En newbies zijn per definitie kut. Jij bent trouwens ook een newbie.
Ik heb jou nog nooit in KLB gezien. Scheer je weg man, met je jaren 90 nep nostalgische UI!quote:Op maandag 31 maart 2014 22:39 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Ik ken HJ niet en dus is zij een newbie. En newbies zijn per definitie kut. Jij bent trouwens ook een newbie.
quote:Op maandag 31 maart 2014 14:10 schreef kanovinnie het volgende:
Wat een achterlijke klacht.
Waarom zou je een auto kopen als je maar 1 keer per maand de auto nodig hebt?
Jezus, hoe ben jij ooit mod gewordenquote:Op maandag 31 maart 2014 22:39 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Jij ook, aan het nummer van je account te zien.quote:Op maandag 31 maart 2014 22:39 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
dit is een grap hoop ik? Een auto van iemand afraggen en daarna afspuiten, niets aan het handje.quote:Op maandag 31 maart 2014 15:39 schreef NieuweNier het volgende:
[..]
Haha een rally rijder rijdt extreem hard. Ik niet. En inderdaad ik vind het dood normaal door de modder te rijden met een auto van een ander. Daarna heb ik hem weg laten slepen en professioneel laten reinigen. Niets aan het handje.
Ik ben inderdaad een paar keer achter het stuur in slaap gevallen. Maar op een verlaten snelweg. En ik ga in die situaties bij het eerste tankstation even slapen.
Als je HJ niet kent kom je hier dus nooit. Dat maakt jou hier de newbie. Oh oh oh wat ben jij kut.quote:Op maandag 31 maart 2014 22:39 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
quote:Op maandag 31 maart 2014 22:42 schreef MrBanaan1 het volgende:
Omdat je me net ken jaja. In dat geval jij ook.
quote:
quote:Op maandag 31 maart 2014 22:45 schreef hoink581 het volgende:
Ik heb jou nog nooit in KLB gezien. Scheer je weg man, met je jaren 90 nep nostalgische UI!
quote:Op maandag 31 maart 2014 22:51 schreef deadprez het volgende:
Jij ook, aan het nummer van je account te zien.
Ach ja gelukkig ben ik iig niet de enige:quote:Op dinsdag 1 april 2014 06:18 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
dit is een grap hoop ik? Een auto van iemand afraggen en daarna afspuiten, niets aan het handje.
En daarna beweren dat je al een paar keer in slaap bent gevallen op de snelweg. Als dat echt waar is en niet weer iets wat je verzint, lever dan ajb je rijbewijs in.
Alleen dat ik de laatste paar km me niet kan herrineren, maar dat is meestal op stukken die ik vaak rij.quote:Op dinsdag 1 april 2014 10:05 schreef NieuweNier het volgende:
[..]
Ach ja gelukkig ben ik iig niet de enige:
http://en.m.wikipedia.org/wiki/Sleep-deprived_driving
Heb jij echt nog nooit micro sleeps achter het stuur gehad? Of herken je de symptomen niet?
Natuurlijk laat ik liever iemand anders rijden. En ik heb standaard red bull in de auto.quote:Op dinsdag 1 april 2014 10:09 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Alleen dat ik de laatste paar km me niet kan herrineren, maar dat is meestal op stukken die ik vaak rij.
Noem het gek, maar als ik merk dat ik moe ben ga ik van de weg af en even koffie drinken. Of ik laat iemand anders rijden.
Crewbash, banaanvraagquote:Op dinsdag 1 april 2014 09:54 schreef Fopje het volgende:
[..]
Als je HJ niet kent kom je hier dus nooit. Dat maakt jou hier de newbie. Oh oh oh wat ben jij kut.
N00b
Verder: onterechte klacht Braddie. Veel mensen krijgen ook rijlessen of zelfs het rijbewijs kado als ze 18 worden. Dan is er helemaal geen geld voor een auto.
quote:Op dinsdag 1 april 2014 13:24 schreef BlueMage het volgende:
Bradster is weer terug mensen. Hij is er nu in geslaagd zowat 12 u van FOK! weg te blijven, 'n nieuw record.
Zal wel veel rijlessen gehad hebbenquote:Op dinsdag 1 april 2014 13:24 schreef BlueMage het volgende:
Bradster is weer terug mensen. Hij is er nu in geslaagd zowat 12 u van FOK! weg te blijven, 'n nieuw record.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |