Heeft hij die nog niet dan? Dacht dat hij deze zomer een roadtrip zou gaan maken.quote:Op maandag 31 maart 2014 14:19 schreef Deshain het volgende:
Haal nou gvd dat rijbewijs eens, kan je stoppen met deze kuttopics elke keer..
Nee, zie OPquote:
Ik zou nog geen definitieve plannen maken met de Bradster die nog moet slagen, en een goede verzekering afsluiten als hij wel gaat rijden.quote:Dacht dat hij deze zomer een roadtrip zou gaan maken.
Waarom zou je een auto moeten hebben? Ik vind het wel handig om mijn rijbewijs te hebben maar heb op het moment geen behoefte aan een auto.quote:Op maandag 31 maart 2014 14:08 schreef Braddie het volgende:
Geen auto hebben
Waarom ga je 1000-2000 euro uitgeven aan een rijbewijs om vervolgens alleen maar te fietsen of af en toe de auto te pakken van de ouders of dergelijk?
Ik heb nog geen rijbewijs heb ook nog geen auto, maar het eerste wat ik ga doen als ik mijn rijbewijs heb is op zoek naar een eigen autootje zodat ik niet afhankelijk ben van andere qua vervoer.
Klacht: mensen die wel een rijbewijs hebben maar geen eigen auto.
quote:Op maandag 31 maart 2014 14:10 schreef kanovinnie het volgende:
Wat een achterlijke klacht.
Waarom zou je een auto kopen als je maar 1 keer per maand de auto nodig hebt?
Kom dat in mijn gezicht zeggen, haterquote:Op maandag 31 maart 2014 14:26 schreef HaywoodJablome het volgende:
Beter dan geen rijbewijs en wel een auto.
Dit is verplichte kost Braddie, dat weet je he?quote:Op dinsdag 18 juni 2013 22:07 schreef Braddie het volgende:
Zelfs mijn instructeur zegt dat ik hem in Augustus wel kan hebben
Als ik de reacties moet geloven die over braddie gaan hoeft hij geen rijbewijs B te halen want een auto die hij nodig heeft valt in de catogorie C maar kan het mis hebben hoor.quote:Op maandag 31 maart 2014 14:19 schreef Deshain het volgende:
Haal nou gvd dat rijbewijs eens, kan je stoppen met deze kuttopics elke keer..
Dat soort mensen (en ik gebruik de term 'mensen' nogal foutief) gun ik een eenzijdig ongeluk.quote:Op maandag 31 maart 2014 14:54 schreef trovey het volgende:
Ik vind het een grotere klacht als mensen wel een auto hebben maar geen rijbewijs...vooral als ze dan ook nog in die auto rondrijden.
Ohja, dit ook een beetje. Ik heb A en B en een motor (en een OV-kaart).quote:Op maandag 31 maart 2014 14:27 schreef Gummiebeer het volgende:
A,B,C,D,E
Ik heb geen auto, geen vrachtwagen, geen bus en geen aanhanger.
Wel een motor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |