Skv, ik heb een auto "ongeluk" gehad. Het had net geregend, het was donker, en ik had de auto per ongeluk klem gereden op een modder paadje. Daarmee heb ik niemand in gevaar gebracht.quote:Op maandag 31 maart 2014 15:06 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Van die chauffeurs die zichzelf overschatten en dan vervolgens op onbekend gebied, op een helling met modderige wegen en in het donker, gaan rally rijden met een geleende auto.
Jezelf klemrijden is hardly een ongeluk in mijn ogen. Gewoon wat onkundig. Het interesseert me ook niet hoe iemand rijdt en hoe lastig hij/zij het zichzelf maakt, als het maar veilig is.quote:Op maandag 31 maart 2014 15:18 schreef NieuweNier het volgende:
[..]
Skv, ik heb een auto "ongeluk" gehad. Het had net geregend, het was donker, en ik had de auto per ongeluk klem gereden op een modder paadje. Daarmee heb ik niemand in gevaar gebracht.
Wat heb jij liever? Iemand die bijna motorrijders dood rijdt -- dat zal vast vaker gebeuren -- of iemand die zijn auto klem rijd in de modder?
Volgens mij zijn er ook nog wat posts van jouw waarin je opschept dat je vaak genoeg bijna in slaap valt achter het stuur? En ook in het geval van dat paadje was je van te voren toch echt niet zo genuanceerd als nu. Je waande je echt een rallyrijder en vond het maar heel normaal dat je dit met iemand anders zijn auto zomaar kon doen.quote:Op maandag 31 maart 2014 15:18 schreef NieuweNier het volgende:
Skv, ik heb een auto "ongeluk" gehad. Het had net geregend, het was donker, en ik had de auto per ongeluk klem gereden op een modder paadje. Daarmee heb ik niemand in gevaar gebracht.
Dan wordt ze achter de schermen nog harder uitgelachen.quote:
Als je even boven de knopjes zweeft, zie je wat ze doen.quote:Op maandag 31 maart 2014 15:11 schreef HaywoodJablome het volgende:
Ik begreep al niet waarom ik mijn edits niet kon zien
Tot ik naar beneden scrolde, natuurlijk.
En er gingen lampjes branden kan ik me herinneren en hij wilde hem ook nog even over de ring knallenquote:Op maandag 31 maart 2014 15:21 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Volgens mij zijn er ook nog wat posts van jouw waarin je opschept dat je vaak genoeg bijna in slaap valt achter het stuur? En ook in het geval van dat paadje was je van te voren toch echt niet zo genuanceerd als nu. Je waande je echt een rallyrijder en vond het maar heel normaal dat je dit met iemand anders zijn auto zomaar kon doen.
Nope, ook nooit rijles gehad trouwens.quote:Op maandag 31 maart 2014 15:22 schreef UIO_AMS het volgende:
Maar vertel eens, heb jij al je rijbewijs?
Schandalig! Hoe kun je het dan niet eens zijn met de klacht??quote:Op maandag 31 maart 2014 15:23 schreef HaywoodJablome het volgende:
Nope, ook nooit rijles gehad trouwens.
Ja, kweenie man, ik ben een tegenstelling verpakt in een tegenspraak met een vleugje wispelturigheid er overheen.quote:Op maandag 31 maart 2014 15:25 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Schandalig! Hoe kun je het dan niet eens zijn met de klacht??
Leugenaar. Beetje hier lopen pochen met je niet-bestaande-acties tegen TS. Lapzwans.quote:Op maandag 31 maart 2014 15:24 schreef SonicVolcano het volgende:
Ik voel me aangevallen door Braddie.
TR gedaan
Een vrouw dus.quote:Op maandag 31 maart 2014 15:25 schreef HaywoodJablome het volgende:
Ja, kweenie man, ik ben een tegenstelling verpakt in een tegenspraak met een vleugje wispelturigheid er overheen.
Waar vind ik die foto?quote:
Kijk in ONZ even bij gesloten topics en zoek op "schilderij dat niemand wil kopen" of zo, leuk topiquequote:
Haha hij was ook een soort van op zijn kant gerold.quote:Op maandag 31 maart 2014 15:19 schreef Skv het volgende:
[..]
Jezelf klemrijden is hardly een ongeluk in mijn ogen. Gewoon wat onkundig. Het interesseert me ook niet hoe iemand rijdt en hoe lastig hij/zij het zichzelf maakt, als het maar veilig is.
Haha een rally rijder rijdt extreem hard. Ik niet. En inderdaad ik vind het dood normaal door de modder te rijden met een auto van een ander. Daarna heb ik hem weg laten slepen en professioneel laten reinigen. Niets aan het handje.quote:Op maandag 31 maart 2014 15:21 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Volgens mij zijn er ook nog wat posts van jouw waarin je opschept dat je vaak genoeg bijna in slaap valt achter het stuur? En ook in het geval van dat paadje was je van te voren toch echt niet zo genuanceerd als nu. Je waande je echt een rallyrijder en vond het maar heel normaal dat je dit met iemand anders zijn auto zomaar kon doen.
Hamlapquote:Op maandag 31 maart 2014 15:26 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Leugenaar. Beetje hier lopen pochen met je niet-bestaande-acties tegen TS. Lapzwans..
quote:Op maandag 31 maart 2014 14:11 schreef Plantagehouder het volgende:
Waarom ga je 6000 euro uitgeven aan praktijklessen als je te dom bent voor de theorie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |