Paniek, dit, dat alles en och wat stoer.quote:Op maandag 31 maart 2014 15:22 schreef TangleFuZZ. het volgende:
En er gingen lampjes branden kan ik me herinneren en hij wilde hem ook nog even over de ring knallen
De dynamo ging kapot.quote:Op maandag 31 maart 2014 16:12 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Paniek, dit, dat alles en och wat stoer.
Is HJ een slechte mod dan? En is zij het pispaaltje van dr crew, of hoe moet ik dat interpreteren?quote:Op maandag 31 maart 2014 15:22 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Dan wordt ze achter de schermen nog harder uitgelachen..
[..]
Als je even boven de knopjes zweeft, zie je wat ze doen..
Maar vertel eens, heb jij al je rijbewijs?
Mocht je willen!quote:Op maandag 31 maart 2014 14:14 schreef BlauweTijger het volgende:
Een rijbewijs is voor je hele leven he klapjosti
Haha en ze zijn sneller. Hint top gear fastest car in the world.quote:Op maandag 31 maart 2014 17:57 schreef PriesterB het volgende:
Onterechte klacht. Een huurbak huren is soms voordeliger man.
Jou heb ik een tijd niet zien posten. Heb wel over jou zien posten.quote:Op maandag 31 maart 2014 14:16 schreef -supergirl- het volgende:
ik heb een rijbewijs al sinds mijn 18e en geen auto, kom haten BRADDIE
Sorry, ik ga niet autorijden zonder reden. Verder kan ik alles prima af per fiets.quote:Op maandag 31 maart 2014 14:56 schreef NieuweNier het volgende:
[..]
En dat was dan wel weer onverstandig. Waarschijnlijk is Braddie dan, zelfs zonder theorie, een betere chauffeur.
Autorijden kan je ook afleren. Zie oude omaatjes en andere zondag rijders.
quote:Op maandag 31 maart 2014 20:57 schreef MrBanaan1 het volgende:
Maar hij had vandaag al ver gelopen dus heeft heul geen auto nodig
Inderdaadquote:Op maandag 31 maart 2014 21:18 schreef EvanStone het volgende:
Braddie.
Klacht droppen en weg is 'ie.
Ik ken HJ niet en dus is zij een newbie. En newbies zijn per definitie kut. Jij bent trouwens ook een newbie.quote:Op maandag 31 maart 2014 16:41 schreef MrBanaan1 het volgende:
Is HJ een slechte mod dan? En is zij het pispaaltje van dr crew, of hoe moet ik dat interpreteren?
Omdat je me net ken jaja. In dat geval jij ook.quote:Op maandag 31 maart 2014 22:39 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Ik ken HJ niet en dus is zij een newbie. En newbies zijn per definitie kut. Jij bent trouwens ook een newbie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |