Ik heb helaas geen 3DSquote:Op zondag 30 maart 2014 23:31 schreef Fera het volgende:
[..]
Crystal was wel een bazenspel.Ik heb X&Y en Sylveon zit niet in dat plaatje. Dat is wel de beste Eeveelution.
Schande.quote:Op zondag 30 maart 2014 23:32 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Ik heb helaas geen 3DSKan 'm wel van mijn broertje stelen!
Geen 3DS hebben.quote:Op zondag 30 maart 2014 23:32 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Ik heb helaas geen 3DSKan 'm wel van mijn broertje stelen!
quote:
Je moekequote:
quote:Op zondag 30 maart 2014 23:34 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
[..]
Je moeke
Samen Pokémonnen dan?Ik heb nog Pokémon Yellow en een Gameboy Colour
OMG. Mijn Gameboy is overleden ...quote:Op zondag 30 maart 2014 23:34 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
[..]
Je moeke
Samen Pokémonnen dan?Ik heb nog Pokémon Yellow en een Gameboy Colour
Pokémon meet.quote:
Ik wist wel dat jij een baas wasquote:
Die van mij leeft nog steedsquote:Op zondag 30 maart 2014 23:35 schreef Fera het volgende:
[..]
OMG. Mijn Gameboy is overleden ...Maar was een geweldig ding.
Ik heb geen team meer daarinquote:
Natuurlijk. Pokébros4lifequote:Op zondag 30 maart 2014 23:36 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Ik wist wel dat jij een baas was
[..]
Die van mij leeft nog steedsAlleen is dat klepje waar de batterijen zitten kapot
Broertjes
Broertjes idd.quote:Op zondag 30 maart 2014 23:36 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Ik wist wel dat jij een baas was
[..]
Die van mij leeft nog steedsAlleen is dat klepje waar de batterijen zitten kapot
Broertjes
Ik heb ook nog wel een gewone DS liggen.quote:
quote:Op zondag 30 maart 2014 23:38 schreef Fera het volgende:
[..]
Broertjes idd.Mijn broertje had op vakantie zijn gameboy in z'n zwemshort gestopt en is toen vrolijk de zee in gerend, vergeten dat hij dat ding nog bij had.
Hoe oud zijn jouw broertjes?quote:Op zondag 30 maart 2014 23:40 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Mijn broertjes hebben eigenlijk best wel veel dingen van mij kapot gemaaktOok een PlayStation 2
En een Gamecube
7 t/m 14quote:
Haha ja ik vermoed van welquote:Op zondag 30 maart 2014 23:40 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Oh, dus jij bent die Faxie FOK wiens nummer in mijn mobiel staat...
Wat?quote:Op zondag 30 maart 2014 23:40 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Oh, dus jij bent die Faxie FOK wiens nummer in mijn mobiel staat...
Arme jijquote:Op zondag 30 maart 2014 23:40 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Mijn broertjes hebben eigenlijk best wel veel dingen van mij kapot gemaaktOok een PlayStation 2
En een Gamecube
Wat jong allemaal nog.quote:Op zondag 30 maart 2014 23:41 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
7 t/m 14
En een zusje van 5, maar die is nog lief en luistert
We hebben nooit gebeld en zeer weinig WA contact gehad volgens mijquote:Op zondag 30 maart 2014 23:43 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Ik kan me alleen niet meer herinneren waar onze gesprekken nou over gingen.
En ze zijn drukquote:Op zondag 30 maart 2014 23:43 schreef Fera het volgende:
[..]
Wat jong allemaal nog.Mijn broertje is alweer 20.
Klopt. Alleen sms omdat ik me voor mijn stem schaam. Maar je staat er nu niet meer in zie ik. Blijkbaar dacht ik dat ik je toch nooit meer zou zien.quote:Op zondag 30 maart 2014 23:43 schreef Faxie het volgende:
[..]
We hebben nooit gebeld en zeer weinig WA contact gehad volgens mij
De oudste zijnquote:Op zondag 30 maart 2014 23:44 schreef Faxie het volgende:
Broertjes zijn superliefIk kan het weten, want ik ben er ook een
Euh ... Soms.quote:Op zondag 30 maart 2014 23:44 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
En ze zijn druk
Kan je wel met hem opschieten?
De afstand was nogal grootquote:Op zondag 30 maart 2014 23:44 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Klopt. Alleen sms omdat ik me voor mijn stem schaam. Maar je staat er nu niet meer in zie ik. Blijkbaar dacht ik dat ik je toch nooit meer zou zien.
Hij is een luie bankparasiet die zijn leven vergooit en waarschijnlijk de rest van z'n leven teert op m'n moeders inkomsten en misbruik maakt van haar lieve persoonlijkheid.quote:
Ohquote:Op zondag 30 maart 2014 23:46 schreef Fera het volgende:
[..]
Hij is een luie bankparasiet die zijn leven vergooit en waarschijnlijk de rest van z'n leven teert op m'n moeders inkomsten en misbruik maakt van haar lieve persoonlijkheid.
Sylveon plushies.quote:
Daarom wil ik ook zo snel mogelijk verhuizen. Al is het dan wel kut dat ik m'n moeder met hem achterlaat.quote:
Ja.quote:
Kut dat hij zo vervelend isquote:Op zondag 30 maart 2014 23:48 schreef Fera het volgende:
[..]
Daarom wil ik ook zo snel mogelijk verhuizen. Al is het dan wel kut dat ik m'n moeder met hem achterlaat.
Geldt dat ook voor mij?quote:Op zondag 30 maart 2014 23:49 schreef Fera het volgende:
[..]
Ja.
Als je die voor me koopt trouw ik met je.
Zal wel zwaar zijn, met zoveel kinderen. Maar je wat oudere broertjes kunnen toch ook wel meehelpen? Eén is veertien nota bene.quote:Op zondag 30 maart 2014 23:50 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Kut dat hij zo vervelend is![]()
Mja hetzelfde hier, mijn vader is vaak aan het werk en dan moet mijn moeder hier alles alleen doen
Anyone. Zo graag wil ik er een.quote:
?quote:Op zondag 30 maart 2014 23:49 schreef Fera het volgende:
[..]
Ja.
Als je die voor me koopt trouw ik met je.
Amazon? Ik zag hem ook, helemaal niet duur.quote:
quote:Op zondag 30 maart 2014 23:53 schreef Fera het volgende:
[..]
Amazon? Ik zag hem ook, helemaal niet duur.
Misschien toch maar zelf kopen dan.
Ok moet ik snel zijn als ik nog een kans wil maken.quote:
Glaceon is mooiquote:Op zondag 30 maart 2014 23:54 schreef Fera het volgende:
Ik zie ook Glaceon en Eevee. OMG.En Umbreon en Espeon.
Ja! En ik zie nu ook een Vaporeon en Jolteon.quote:
Gotta buy em allquote:Op zondag 30 maart 2014 23:56 schreef Fera het volgende:
[..]
Ja! En ik zie nu ook een Vaporeon en Jolteon.
Fuck, ik denk dat ik ze ga sparen.
Eigenlijk is het juiste antwoord Eevee, want je bent mooi zoals je bent.quote:Op zondag 30 maart 2014 23:56 schreef Fera het volgende:
[..]
Ja! En ik zie nu ook een Vaporeon en Jolteon.
Fuck, ik denk dat ik ze ga sparen.
quote:
Ik ga ze ook niet nu kopen. Wellicht one at a time. Jammer dat ik voorlopig nog niet jarig ben, dan vroeg ik aan iedereen een andere.quote:Op zondag 30 maart 2014 23:57 schreef Faxie het volgende:
Maar geen geld om met mij naar een festival te gaan![]()
Haha ja da's wel een strak planquote:Op zondag 30 maart 2014 23:58 schreef Fera het volgende:
[..]![]()
[..]
Ik ga ze ook niet nu kopen. Wellicht one at a time. Jammer dat ik voorlopig nog niet jarig ben, dan vroeg ik aan iedereen een andere.
De eeveelutions zeggen eigenlijk dat je alles kan worden wat je wilt zijn. Een soort van American dream.quote:Op zondag 30 maart 2014 23:57 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Eigenlijk is het juiste antwoord Eevee, want je bent mooi zoals je bent.
Hoi.quote:
Nee, ik ben nog in gesprek.quote:
eeezulllquote:
quote:
Wat doe je flauw.quote:
quote:
Godver, ik moest nog grinniken ook.quote:
Nee, daar was het nog niet grappig genoeg voor.quote:
Verdorie ik moet beter m'n best doenquote:Op maandag 31 maart 2014 00:27 schreef Fera het volgende:
[..]
Nee, daar was het nog niet grappig genoeg voor.
Ben toevallig ook met een vriend van vroeger aan het praten op fb. Echt al jaren niet meer gesproken.quote:Op maandag 31 maart 2014 00:27 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja, het was hier stil, dus ik ging fb chatten.
Had ik niet gezien. Zie het nog steeds nietquote:Op maandag 31 maart 2014 00:29 schreef Fera het volgende:
[..]
Ben toevallig ook met een vriend van vroeger aan het praten op fb. Echt al jaren niet meer gesproken.En dat allemaal door een plaatje met Cookie Dough ijs van B&J.
Waarom moet jij dat zien dan? Komt zoiets altijd in iedereen z'n newsfeed?quote:Op maandag 31 maart 2014 00:29 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Had ik niet gezien. Zie het nog steeds niet
Als jij er op reageert, wel.quote:Op maandag 31 maart 2014 00:32 schreef Fera het volgende:
[..]
Waarom moet jij dat zien dan? Komt zoiets altijd in iedereen z'n newsfeed?
Hmmm ... Ik dacht dat het altijd redelijk selectief was.quote:
Splitijsjes > Allesquote:
mogge fokkiequote:
Cookie Dough.quote:
Lief weerquote:
Halloquote:
Now kiss!quote:
Hoe is je avondquote:
Na de garnalen meet.quote:
Gaat wel.quote:
Wat is gaat wel dan knulliequote:
Zou kijken.quote:
Oh never mind, dipje.quote:Op maandag 31 maart 2014 00:45 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Wat is gaat wel dan knullie
Wel goed, zo slapen maar. Alweer 1 uur
Is dat je ding ja? Ben wel biseksueel en sooooquote:
Brohugquote:Op maandag 31 maart 2014 00:46 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Oh never mind, dipje.
Jaja. Uurtje te weinig slaap gehad he
Ik kijk graag naar mannen ja.quote:Op maandag 31 maart 2014 00:46 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Is dat je ding ja? Ben wel biseksueel en soooo
Thanksquote:Op maandag 31 maart 2014 00:47 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Brohug
Wat een onzin weerLaat mij gewoon slapennn
Hard geworden.quote:Op maandag 31 maart 2014 00:45 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Roodharige vrouwen wilder in bed
Nu ben ik geen vrouw maar goed.
Komt dat eens goed uit, ik ben er ook een!quote:
(exceptional) chain of eventsquote:Op maandag 31 maart 2014 00:48 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Thanks
Samenloop van omstandigheden, hoe kan je dat het best vertalen naar het engels?
ik heb gelukkig geen redheadquote:Op maandag 31 maart 2014 00:45 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Roodharige vrouwen wilder in bed
Nu ben ik geen vrouw maar goed.
Thanksquote:
togetherwalk from omstandighedenquote:Op maandag 31 maart 2014 00:48 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Thanks
Samenloop van omstandigheden, hoe kan je dat het best vertalen naar het engels?
Geen probleem. Dat tussen haakjes is als het een ''uitzonderlijke" samenloop is. Maar dat wist ik dus niet zeker in dit geval.quote:
Whehehe.quote:
quote:
Make that the cat wisequote:
schud ik zo even out the sleevequote:Op maandag 31 maart 2014 00:52 schreef Fera het volgende:
Togetherwalk, ik vind het wel prachtig eigenlijk.
goed, alhoewel spoedig naar bedquote:
goed vriendinlief (quote:Op maandag 31 maart 2014 00:54 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
goed, alhoewel spoedig naar bed
met jou?
lang weekend?quote:Op maandag 31 maart 2014 00:54 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
goed vriendinlief () in bed
nu nachtbraken
altijd lekker, ook omdat je dan maar 4 dagen hoeft te werkenquote:
dat feest gaat helaas niet doorquote:Op maandag 31 maart 2014 00:55 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
altijd lekker, ook omdat je dan maar 4 dagen hoeft te werken
normaal gezien
Werken? Weekend? Wat zijn dit voor woorden?quote:Op maandag 31 maart 2014 00:55 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
altijd lekker, ook omdat je dan maar 4 dagen hoeft te werken
normaal gezien
Dat was nog toen ik stage liep, herinneringen ver van nuquote:Op maandag 31 maart 2014 00:56 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Werken? Weekend? Wat zijn dit voor woorden?
Wat verwacht je?quote:
Chill gevoel als er opeens een dik saldo op je rekening staatquote:
Ooit weet ik hoe dat voelt.quote:Op maandag 31 maart 2014 00:59 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Chill gevoel als er opeens een dik saldo op je rekening staat
toen ik in de zomer 2012 60 uur / week werkte voor een maand lang was dat echt baasquote:Op maandag 31 maart 2014 00:59 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Chill gevoel als er opeens een dik saldo op je rekening staat
:/quote:Op maandag 31 maart 2014 01:00 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
toen ik in de zomer 2012 60 uur / week werkte voor een maand lang was dat echt baas![]()
is makkelijk voor een maandjequote:Op maandag 31 maart 2014 01:01 schreef Fok-it het volgende:
Jij bent ziek.
een maand lang 60 uur per week?
In sommige landen is dat volgens mij zelfs standaard.quote:Op maandag 31 maart 2014 01:01 schreef Fok-it het volgende:
Jij bent ziek.
een maand lang 60 uur per week?
Ja niet in Fokkies landquote:Op maandag 31 maart 2014 01:01 schreef Fera het volgende:
[..]
In sommige landen is dat volgens mij zelfs standaard.
Heb je wel gelijk 3k ofzoquote:
Gewoon in een weekje wegbetten tochquote:
nee 2e maand van zomervakantie gewoon chille vakantie en elke dag zuipen en uitgaan met mattiesquote:Op maandag 31 maart 2014 01:03 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Gewoon in een weekje wegbetten toch![]()
![]()
Dan zou ik van een brug springen
Horeca is kut.quote:Op maandag 31 maart 2014 01:03 schreef 2Happy4U het volgende:
Ik werkte vroegah in een ijssalon / terrasje
Was erg leuk, maar verdiende eigenlijk best weinig
Dat is wel chill jaquote:Op maandag 31 maart 2014 01:03 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
nee 2e maand van zomervakantie gewoon chille vakantie en elke dag zuipen en uitgaan met matties
niets mis mee
Ik werkte in een pannenkoekenhuis/cafetaria/forellenvijver. Wat een kutbaan was dat.quote:Op maandag 31 maart 2014 01:03 schreef 2Happy4U het volgende:
Ik werkte vroegah in een ijssalon / terrasje
Was erg leuk, maar verdiende eigenlijk best weinig
Forellenvijver wat?quote:Op maandag 31 maart 2014 01:04 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik werkte in een pannenkoekenhuis/cafetaria/forellenvijver. Wat een kutbaan was dat.
Ik had leuke collega's, maakte een hoop goedquote:Op maandag 31 maart 2014 01:04 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Horeca is kut.
Alleen als je knappe vrouw bent verdient dat goed.
dag rensie baasquote:Op maandag 31 maart 2014 01:04 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Forellenvijver wat?
Oh en hoi iedereen
mijn collegas zijn in de regel debiel op moment.quote:Op maandag 31 maart 2014 01:04 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Ik had leuke collega's, maakte een hoop goed
Dag Rensquote:Op maandag 31 maart 2014 01:04 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Forellenvijver wat?
Oh en hoi iedereen
Van die visvijvers die je kunt huren. Daar zat dan een restaurant bij. Mensen konden dan ook die vissen die ze hadden gevangen klaar laten maken.quote:Op maandag 31 maart 2014 01:04 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Forellenvijver wat?
Oh en hoi iedereen
Forellenvijver?quote:Op maandag 31 maart 2014 01:04 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik werkte in een pannenkoekenhuis/cafetaria/forellenvijver. Wat een kutbaan was dat.
Ah zo'n grote visvijver waar je dan voor 5 euro in totaal 2 visjes mag vangen? Ooit naar zo'n vijver geweest, verschrikkelijk.quote:Op maandag 31 maart 2014 01:05 schreef Fera het volgende:
[..]
Van die visvijvers die je kunt huren. Daar zat dan een restaurant bij. Mensen konden dan ook die vissen die ze hadden gevangen klaar laten maken.
Gewoon niet vissen, wat een verschrikkelijke bezigheid is dat zeg.quote:Op maandag 31 maart 2014 01:06 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ah zo'n grote visvijver waar je dan voor 5 euro in totaal 2 visjes mag vangen? Ooit naar zo'n vijver geweest, verschrikkelijk.
Gewoon lekker in de natuur
Als bartender lijkt me best chillquote:Op maandag 31 maart 2014 01:06 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik heb ooit 1 week in horeca gewerkt.
never again.
quote:Op maandag 31 maart 2014 01:06 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Gewoon niet vissen, wat een verschrikkelijke bezigheid is dat zeg.
Goedenavond!quote:
Nou ja, je mag zoveel vangen als je wilt. Je huurt gewoon voor een bepaalde tijd. Maar in de natuur is beter inderdaad.quote:Op maandag 31 maart 2014 01:06 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ah zo'n grote visvijver waar je dan voor 5 euro in totaal 2 visjes mag vangen? Ooit naar zo'n vijver geweest, verschrikkelijk.
Gewoon lekker in de natuur
verdiende kutquote:
meer hoorquote:Op maandag 31 maart 2014 01:07 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Goedenavond!
VBL SC is een beetje dood, maar hier is het ook altijd gezellig dus ik kom weer even langs.
Willen jullie meer of minder RensAjacied?
quote:Op maandag 31 maart 2014 01:06 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Gewoon niet vissen, wat een verschrikkelijke bezigheid is dat zeg.
quote:Op maandag 31 maart 2014 01:06 schreef RensAjacied het volgende:
Al is vissen sowieso niet echt mijn hobby. Alleen leuk als je een weekje weg bent met de boot en je wilt de tijd een beetje doden.
Ik ken je niet zo goed dus mijn zege heb jequote:Op maandag 31 maart 2014 01:07 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Goedenavond!
VBL SC is een beetje dood, maar hier is het ook altijd gezellig dus ik kom weer even langs.
Willen jullie meer of minder RensAjacied?
nachtvissen = bierdrinken of niet?quote:Op maandag 31 maart 2014 01:08 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik heb 2 keer gevist.
1e keer was ik 7
2e keer was nachtvissen en lag ik na een uur half in coma.
En blowen.quote:
blowen is saaiquote:Op maandag 31 maart 2014 01:09 schreef Fera het volgende:
[..]
En blowen.
Wel eens een keer een visweekend gehad.
Zie ze hier ook weleens gewoon vissen in een slootquote:Op maandag 31 maart 2014 01:09 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
JaHeeft niets met vissen te maken.
Ik vind het wel chill.quote:
Ik niet, alcohol is niets voor mij. Vraag Fok-it / KS maar.quote:Op maandag 31 maart 2014 01:09 schreef Fera het volgende:
[..]
En blowen.
Wel eens een keer een visweekend gehad.
Met mate natuurlijk. Je gaat niet straalbezopen vissen natuurlijk. Ook wel zielig voor de eventuele vis die je vangt.quote:Op maandag 31 maart 2014 01:11 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Ik niet, alcohol is niets voor mij. Vraag Fok-it / KS maar.
Wel keer geblowd, maar deed mij niets. Werd enkel moe
Of je nou nuchter of dronken bent, het is altijd even zielig voor de vis.quote:Op maandag 31 maart 2014 01:12 schreef Fera het volgende:
[..]
Met mate natuurlijk. Je gaat niet straalbezopen vissen natuurlijk. Ook wel zielig voor de eventuele vis die je vangt.
Van blowen word ik altijd heel ontspannen en soms ook knuffelig.
Dat sowieso, maar als je straalbezopen een vis binnen gaat halen kun je nog meer schade aanrichten dan normaal.quote:Op maandag 31 maart 2014 01:12 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Of je nou nuchter of dronken bent, het is altijd even zielig voor de vis.
De vis heeft nooit geluk, of je nou dronken bent of nietquote:Op maandag 31 maart 2014 01:12 schreef Fera het volgende:
[..]
Met mate natuurlijk. Je gaat niet straalbezopen vissen natuurlijk. Ook wel zielig voor de eventuele vis die je vangt.
Van blowen word ik altijd heel ontspannen en soms ook knuffelig.
Jij bent serieus CRE-mod?quote:
Zal ik je een 2e geven?quote:Op maandag 31 maart 2014 01:15 schreef Fera het volgende:
Wat is dat met die notes?
Heb trouwens maar één note en ook nog eens kutcommentaar eigenlijk.
INSOquote:User verplaatst naar groep Algemeen - Banned - volledig
Weer even genoeg gescholden
Je kunt weer posten op 20-08-2013 om 15:07.
Doe wat je niet laten kunt.quote:
Jouw notes zijn best grappig.quote:
quote:Op maandag 31 maart 2014 01:19 schreef Fera het volgende:
[..]
Jouw notes zijn best grappig.Die quotes.
In CUL.quote:
Ja die dikke zeugquote:
Dat is zondequote:
Zie het ja.quote:
Ik neem aan dat dit niet expres is.quote:Op maandag 31 maart 2014 01:20 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat is zonde
Wie heeft dit verzonnen trouwens?
Dat lijkt me ook niet neequote:Op maandag 31 maart 2014 01:21 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik neem aan dat dit niet expres is.
TS is echt een kansloze mongool. Denkt echt dat hij geweldig is. Fucking flapdrol.quote:
quote:
quote:Op maandag 31 maart 2014 01:23 schreef Fok-it het volgende:
[..]
TS is echt een kansloze mongool. Denkt echt dat hij geweldig is. Fucking flapdrol.
Vind dit echt niet kunnen
Ja. Ik weet niet wie hier verantwoordelijk voor is...quote:
door stevenmac gegevenquote:Op maandag 31 maart 2014 01:23 schreef Fok-it het volgende:
[..]
TS is echt een kansloze mongool. Denkt echt dat hij geweldig is. Fucking flapdrol.
Vind dit echt niet kunnen
Dat is algemeen bekendquote:Op maandag 31 maart 2014 01:24 schreef Kaneelstokje het volgende:
Mooi dit.
Kun je gelijk zien dat Kano de pik heeft op Fokkie.
Jezelf een note geven.quote:Op maandag 31 maart 2014 01:27 schreef Kaneelstokje het volgende:
Matig als er een post genote is en er niet bijstaat wat er verkeerd aan is.
over wie ging ditquote:Op maandag 31 maart 2014 01:28 schreef Fok-it het volgende:
quote:
[ afbeelding ] Op zondag 23 september 2012 00:25 schreef Insomnia_ het volgende:
Pure kanker wat dat mens altijd post. Gelijk opknopen
Ik moest hier zo om lachen
Godver InsoJij bent echt erg
Wokkel ofzoquote:
Je bent vast speciaal.quote:Op maandag 31 maart 2014 01:30 schreef Leafeon672 het volgende:
Wat is dit, ik kan ineens iedereens notes inzien.
Done.quote:
Zou je denken?quote:
Ja.quote:
Ja, las net iemand die alzijn notes verwijderd hadquote:
quote:
quote:
Nah, geen bans johquote:
Haha briljantquote:Op maandag 31 maart 2014 01:32 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja, las net iemand die alzijn notes verwijderd had
Als een rollback niet mogelijk is, krijgen alle mensen die notes hebben verwijderd vast wel een ban.quote:
Hoezo? Is de schuld van FOK! niet van de usersquote:Op maandag 31 maart 2014 01:34 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Als een rollback niet mogelijk is, krijgen alle mensen die notes hebben verwijderd vast wel een ban.
quote:Op maandag 31 maart 2014 01:34 schreef Fok-it het volgende:
Beste kanovinnie,
Zou je a.u.b. je postgedrag in KLB een beetje aan willen passen.
Je valt ons op met veel gebagger de laatste tijd (offtopic, oneliners etc.).
Graag in toom houden.
Bedankt !
Gr. BoWa![]()
al lang geen note meer jimbogodquote:Op maandag 31 maart 2014 01:34 schreef Jimbo het volgende:
Ah ik ben niet de enige die de vervroegde 1april grap gespot heeft.
Notes
Het lijkt me wel duidelijk dat dit niet de bedoeling is, in sommige mensen hun notes zal vast best gevoelige informatie staan. Daar misbruik van maken lijkt me niet zo'n goed idee.quote:Op maandag 31 maart 2014 01:34 schreef Fopje het volgende:
[..]
Hoezo? Is de schuld van FOK! niet van de users
Als dat zo is kom ik nooit meer terug, dat zou in en in triest zijn.quote:Op maandag 31 maart 2014 01:35 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Het lijkt me wel duidelijk dat dit niet de bedoeling is, in sommige mensen hun notes zal vast best gevoelige informatie staan. Daar misbruik van maken lijkt me niet zo'n goed idee.
Net op tijd geweest.quote:
Ja maar 31 maart.quote:Op maandag 31 maart 2014 01:34 schreef Jimbo het volgende:
Ah ik ben niet de enige die de vervroegde 1april grap gespot heeft.
Notes
Moet er maar geen toegang tot gegeven worden, ookal is het een foutjequote:Op maandag 31 maart 2014 01:35 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Het lijkt me wel duidelijk dat dit niet de bedoeling is, in sommige mensen hun notes zal vast best gevoelige informatie staan. Daar misbruik van maken lijkt me niet zo'n goed idee.
spotte net al een adres-quote:Op maandag 31 maart 2014 01:35 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Ja, tenzij het een 1 aprilgrap op 31 maart is.quote:Op maandag 31 maart 2014 01:36 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Als dat zo is kom ik nooit meer terug, dat zou in en in triest zijn.
dit ook idd, admin only notes.quote:Op maandag 31 maart 2014 01:36 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik heb notes gezien van dm's oid, raar.
Idd.quote:
Dat is inderdaad al slecht ja, maar er gebruik van maken zie ik als misbruik.quote:Op maandag 31 maart 2014 01:36 schreef Fopje het volgende:
[..]
Moet er maar geen toegang tot gegeven worden, ookal is het een foutje
WOW.quote:
Niet voor mijquote:
Jij vind de NSB zeker een goede organisatie :squote:Op maandag 31 maart 2014 01:38 schreef Bitterlemon het volgende:
Dat is inderdaad al slecht ja, maar er gebruik van maken zie ik als misbruik.
Die lijken me dus totaal niet boeiendquote:Op maandag 31 maart 2014 01:38 schreef Leafeon672 het volgende:
Ik heb de notes van Yvonne doorgelezen
Ging jij niet slapen?quote:
Wist ik wel hoor, maar nu heb ik het door hem zelf bevestigd zien wordenquote:
Nu jij in zo'n machtspositie zit, kun je je maten zeker ook wel aan een mooie blauwe naam helpen?quote:
die waren saaiquote:Op maandag 31 maart 2014 01:38 schreef Leafeon672 het volgende:
Ik heb de notes van Yvonne doorgelezen
Wat heeft dit met de NSB te maken?quote:Op maandag 31 maart 2014 01:39 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Jij vind de NSB zeker een goede organisatie :s
Waar wil je mod van worden eigenlijk?quote:Op maandag 31 maart 2014 01:39 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nu jij in zo'n machtspositie zit, kun je je maten zeker ook wel aan een mooie blauwe naam helpen?
Het staat er niet meer voor in ieder gevalquote:
Ik ookquote:
Bij mij wel.quote:Op maandag 31 maart 2014 01:41 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Het staat er niet meer voor in ieder geval
nee boeit me eigenlijk niet zoveelquote:Op maandag 31 maart 2014 01:40 schreef Leafeon672 het volgende:
Jullie hebben toch wel wat printscreens gemaakt hč?
Omdat je mod bent misschien?quote:
kld waarschijnlijkquote:
Ooooh.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |