Ik heb helaas geen 3DSquote:Op zondag 30 maart 2014 23:31 schreef Fera het volgende:
[..]
Crystal was wel een bazenspel.Ik heb X&Y en Sylveon zit niet in dat plaatje. Dat is wel de beste Eeveelution.
Schande.quote:Op zondag 30 maart 2014 23:32 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Ik heb helaas geen 3DSKan 'm wel van mijn broertje stelen!
Geen 3DS hebben.quote:Op zondag 30 maart 2014 23:32 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Ik heb helaas geen 3DSKan 'm wel van mijn broertje stelen!
quote:
Je moekequote:
quote:Op zondag 30 maart 2014 23:34 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
[..]
Je moeke
Samen Pokémonnen dan?Ik heb nog Pokémon Yellow en een Gameboy Colour
OMG. Mijn Gameboy is overleden ...quote:Op zondag 30 maart 2014 23:34 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
[..]
Je moeke
Samen Pokémonnen dan?Ik heb nog Pokémon Yellow en een Gameboy Colour
Pokémon meet.quote:
Ik wist wel dat jij een baas wasquote:
Die van mij leeft nog steedsquote:Op zondag 30 maart 2014 23:35 schreef Fera het volgende:
[..]
OMG. Mijn Gameboy is overleden ...Maar was een geweldig ding.
Ik heb geen team meer daarinquote:
Natuurlijk. Pokébros4lifequote:Op zondag 30 maart 2014 23:36 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Ik wist wel dat jij een baas was
[..]
Die van mij leeft nog steedsAlleen is dat klepje waar de batterijen zitten kapot
Broertjes
Broertjes idd.quote:Op zondag 30 maart 2014 23:36 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Ik wist wel dat jij een baas was
[..]
Die van mij leeft nog steedsAlleen is dat klepje waar de batterijen zitten kapot
Broertjes
Ik heb ook nog wel een gewone DS liggen.quote:
quote:Op zondag 30 maart 2014 23:38 schreef Fera het volgende:
[..]
Broertjes idd.Mijn broertje had op vakantie zijn gameboy in z'n zwemshort gestopt en is toen vrolijk de zee in gerend, vergeten dat hij dat ding nog bij had.
Hoe oud zijn jouw broertjes?quote:Op zondag 30 maart 2014 23:40 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Mijn broertjes hebben eigenlijk best wel veel dingen van mij kapot gemaaktOok een PlayStation 2
En een Gamecube
7 t/m 14quote:
Haha ja ik vermoed van welquote:Op zondag 30 maart 2014 23:40 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Oh, dus jij bent die Faxie FOK wiens nummer in mijn mobiel staat...
Wat?quote:Op zondag 30 maart 2014 23:40 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Oh, dus jij bent die Faxie FOK wiens nummer in mijn mobiel staat...
Arme jijquote:Op zondag 30 maart 2014 23:40 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Mijn broertjes hebben eigenlijk best wel veel dingen van mij kapot gemaaktOok een PlayStation 2
En een Gamecube
Wat jong allemaal nog.quote:Op zondag 30 maart 2014 23:41 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
7 t/m 14
En een zusje van 5, maar die is nog lief en luistert
We hebben nooit gebeld en zeer weinig WA contact gehad volgens mijquote:Op zondag 30 maart 2014 23:43 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Ik kan me alleen niet meer herinneren waar onze gesprekken nou over gingen.
En ze zijn drukquote:Op zondag 30 maart 2014 23:43 schreef Fera het volgende:
[..]
Wat jong allemaal nog.Mijn broertje is alweer 20.
Klopt. Alleen sms omdat ik me voor mijn stem schaam. Maar je staat er nu niet meer in zie ik. Blijkbaar dacht ik dat ik je toch nooit meer zou zien.quote:Op zondag 30 maart 2014 23:43 schreef Faxie het volgende:
[..]
We hebben nooit gebeld en zeer weinig WA contact gehad volgens mij
De oudste zijnquote:Op zondag 30 maart 2014 23:44 schreef Faxie het volgende:
Broertjes zijn superliefIk kan het weten, want ik ben er ook een
Euh ... Soms.quote:Op zondag 30 maart 2014 23:44 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
En ze zijn druk
Kan je wel met hem opschieten?
De afstand was nogal grootquote:Op zondag 30 maart 2014 23:44 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Klopt. Alleen sms omdat ik me voor mijn stem schaam. Maar je staat er nu niet meer in zie ik. Blijkbaar dacht ik dat ik je toch nooit meer zou zien.
Hij is een luie bankparasiet die zijn leven vergooit en waarschijnlijk de rest van z'n leven teert op m'n moeders inkomsten en misbruik maakt van haar lieve persoonlijkheid.quote:
Ohquote:Op zondag 30 maart 2014 23:46 schreef Fera het volgende:
[..]
Hij is een luie bankparasiet die zijn leven vergooit en waarschijnlijk de rest van z'n leven teert op m'n moeders inkomsten en misbruik maakt van haar lieve persoonlijkheid.
Sylveon plushies.quote:
Daarom wil ik ook zo snel mogelijk verhuizen. Al is het dan wel kut dat ik m'n moeder met hem achterlaat.quote:
Ja.quote:
Kut dat hij zo vervelend isquote:Op zondag 30 maart 2014 23:48 schreef Fera het volgende:
[..]
Daarom wil ik ook zo snel mogelijk verhuizen. Al is het dan wel kut dat ik m'n moeder met hem achterlaat.
Geldt dat ook voor mij?quote:Op zondag 30 maart 2014 23:49 schreef Fera het volgende:
[..]
Ja.
Als je die voor me koopt trouw ik met je.
Zal wel zwaar zijn, met zoveel kinderen. Maar je wat oudere broertjes kunnen toch ook wel meehelpen? Eén is veertien nota bene.quote:Op zondag 30 maart 2014 23:50 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Kut dat hij zo vervelend is![]()
Mja hetzelfde hier, mijn vader is vaak aan het werk en dan moet mijn moeder hier alles alleen doen
Anyone. Zo graag wil ik er een.quote:
?quote:Op zondag 30 maart 2014 23:49 schreef Fera het volgende:
[..]
Ja.
Als je die voor me koopt trouw ik met je.
Amazon? Ik zag hem ook, helemaal niet duur.quote:
quote:Op zondag 30 maart 2014 23:53 schreef Fera het volgende:
[..]
Amazon? Ik zag hem ook, helemaal niet duur.
Misschien toch maar zelf kopen dan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |