Hoezo? Is de schuld van FOK! niet van de usersquote:Op maandag 31 maart 2014 01:34 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Als een rollback niet mogelijk is, krijgen alle mensen die notes hebben verwijderd vast wel een ban.
quote:Op maandag 31 maart 2014 01:34 schreef Fok-it het volgende:
Beste kanovinnie,
Zou je a.u.b. je postgedrag in KLB een beetje aan willen passen.
Je valt ons op met veel gebagger de laatste tijd (offtopic, oneliners etc.).
Graag in toom houden.
Bedankt !
Gr. BoWa![]()
al lang geen note meer jimbogodquote:Op maandag 31 maart 2014 01:34 schreef Jimbo het volgende:
Ah ik ben niet de enige die de vervroegde 1april grap gespot heeft.
Notes
Het lijkt me wel duidelijk dat dit niet de bedoeling is, in sommige mensen hun notes zal vast best gevoelige informatie staan. Daar misbruik van maken lijkt me niet zo'n goed idee.quote:Op maandag 31 maart 2014 01:34 schreef Fopje het volgende:
[..]
Hoezo? Is de schuld van FOK! niet van de users
Als dat zo is kom ik nooit meer terug, dat zou in en in triest zijn.quote:Op maandag 31 maart 2014 01:35 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Het lijkt me wel duidelijk dat dit niet de bedoeling is, in sommige mensen hun notes zal vast best gevoelige informatie staan. Daar misbruik van maken lijkt me niet zo'n goed idee.
Net op tijd geweest.quote:
Ja maar 31 maart.quote:Op maandag 31 maart 2014 01:34 schreef Jimbo het volgende:
Ah ik ben niet de enige die de vervroegde 1april grap gespot heeft.
Notes
Moet er maar geen toegang tot gegeven worden, ookal is het een foutjequote:Op maandag 31 maart 2014 01:35 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Het lijkt me wel duidelijk dat dit niet de bedoeling is, in sommige mensen hun notes zal vast best gevoelige informatie staan. Daar misbruik van maken lijkt me niet zo'n goed idee.
spotte net al een adres-quote:Op maandag 31 maart 2014 01:35 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Ja, tenzij het een 1 aprilgrap op 31 maart is.quote:Op maandag 31 maart 2014 01:36 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Als dat zo is kom ik nooit meer terug, dat zou in en in triest zijn.
dit ook idd, admin only notes.quote:Op maandag 31 maart 2014 01:36 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik heb notes gezien van dm's oid, raar.
Idd.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |