En blowen.quote:
blowen is saaiquote:Op maandag 31 maart 2014 01:09 schreef Fera het volgende:
[..]
En blowen.
Wel eens een keer een visweekend gehad.
Zie ze hier ook weleens gewoon vissen in een slootquote:Op maandag 31 maart 2014 01:09 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
JaHeeft niets met vissen te maken.
Ik vind het wel chill.quote:
Ik niet, alcohol is niets voor mij. Vraag Fok-it / KS maar.quote:Op maandag 31 maart 2014 01:09 schreef Fera het volgende:
[..]
En blowen.
Wel eens een keer een visweekend gehad.
Met mate natuurlijk. Je gaat niet straalbezopen vissen natuurlijk. Ook wel zielig voor de eventuele vis die je vangt.quote:Op maandag 31 maart 2014 01:11 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Ik niet, alcohol is niets voor mij. Vraag Fok-it / KS maar.
Wel keer geblowd, maar deed mij niets. Werd enkel moe
Of je nou nuchter of dronken bent, het is altijd even zielig voor de vis.quote:Op maandag 31 maart 2014 01:12 schreef Fera het volgende:
[..]
Met mate natuurlijk. Je gaat niet straalbezopen vissen natuurlijk. Ook wel zielig voor de eventuele vis die je vangt.
Van blowen word ik altijd heel ontspannen en soms ook knuffelig.
Dat sowieso, maar als je straalbezopen een vis binnen gaat halen kun je nog meer schade aanrichten dan normaal.quote:Op maandag 31 maart 2014 01:12 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Of je nou nuchter of dronken bent, het is altijd even zielig voor de vis.
De vis heeft nooit geluk, of je nou dronken bent of nietquote:Op maandag 31 maart 2014 01:12 schreef Fera het volgende:
[..]
Met mate natuurlijk. Je gaat niet straalbezopen vissen natuurlijk. Ook wel zielig voor de eventuele vis die je vangt.
Van blowen word ik altijd heel ontspannen en soms ook knuffelig.
Jij bent serieus CRE-mod?quote:
Zal ik je een 2e geven?quote:Op maandag 31 maart 2014 01:15 schreef Fera het volgende:
Wat is dat met die notes?
Heb trouwens maar één note en ook nog eens kutcommentaar eigenlijk.
INSOquote:User verplaatst naar groep Algemeen - Banned - volledig
Weer even genoeg gescholden
Je kunt weer posten op 20-08-2013 om 15:07.
Doe wat je niet laten kunt.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |