Kan ik me iets bij voorstellen.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 19:02 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja ik ga niet voor tig man voorschieten he
Hoe reserveer je die? Mailtje?quote:Op vrijdag 16 mei 2014 09:57 schreef Karina het volgende:
Kaartjes zijn aangevraagd
Bevestigd en betaald.
Mocht iemand een telefoonnummer of emailadres van de contactpersoon willen weten geef maar een gil in mijn DM.
Daar staat een plaatje op imgur.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 23:27 schreef Karina het volgende:
[..]
Staat er toch oliebol, 55 euro. Zie het linkje in de OP. Incl. eten.
Ja maar hoe vul ik dat in danquote:Op vrijdag 16 mei 2014 23:43 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat is het aanmeldingsformulier en daar staat de prijs in schat
En wat doe ik er dan mee? Is er geen webformulier?quote:Op vrijdag 16 mei 2014 23:45 schreef Karina het volgende:
[..]
Sjongejonge printen invullen scannen weet ik het ik hen het met foxit-reader gedaan.
Mannen
Nee ze zijn ouderwetsquote:Op vrijdag 16 mei 2014 23:46 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
En wat doe ik er dan mee? Is er geen webformulier?
Dan ga ik dit weekend eens een mailtje sturen. Graag trouwens, wel met natte doekjesquote:Op vrijdag 16 mei 2014 23:48 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee ze zijn ouderwets![]()
Je kunt ook gewoon mailen, als je dit linkje volgt: http://www.kurhaus.nl/specialoffers-nl.html staat onderaan reserveer direkt.
Moet ik je kont ook nog afvegen
Ja doe datquote:Op vrijdag 16 mei 2014 23:49 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Dan ga ik dit weekend eens een mailtje sturen. Graag trouwens, wel met natte doekjes
Dan zoek ik wel iemand anders!quote:Op vrijdag 16 mei 2014 23:50 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja doe dat![]()
Die heb ik niet in huis helaas, wel goedkoop wc-papier
Als jij gewoon je panterpak aandoet is er geen seintje meer nodig.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 01:17 schreef Karina het volgende:
[..]nu nog een 'seintje' bedenken voor de kijkbuiskindertjes
quote:Op zaterdag 17 mei 2014 01:17 schreef Karina het volgende:
[..]nu nog een 'seintje' bedenken voor de kijkbuiskindertjes
gewoon, borst vooruit en de rechter arm + hand schuin omhoog (het liefst nog even voor dit seintje je hart aantikken met rechts)quote:Op zaterdag 17 mei 2014 01:25 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Als jij gewoon je panterpak aandoet is er geen seintje meer nodig.
Ik zou het even vragen, lelylaangod de gekste ja tochquote:Op zondag 18 mei 2014 02:34 schreef KingRoland het volgende:
Misschien als anonymous gaat dan overweeg ik het
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |