Zolang er maar een badkuip is inbegrepen voor mijn zelfgestookte aardappelvodka.quote:
Je kan altijd nog pijltjes gaan gooienquote:Op donderdag 15 mei 2014 23:54 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zolang er maar een badkuip is inbegrepen voor mijn zelfgestookte aardappelvodka.
Ik ben een man met ambities zoals je wel ziet. Een huis met een bad![]()
De 100 kilo overwicht wil ik nog even uitstellen voor na onze hosselsessie in Danzig.quote:Op donderdag 15 mei 2014 23:55 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Je kan altijd nog pijltjes gaan gooien
quote:Op donderdag 15 mei 2014 23:54 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zolang er maar een badkuip is inbegrepen voor mijn zelfgestookte aardappelvodka.
Je bent eigenlijk wel een strenge tante. Eerst al onvermurwbaar over de datum. Nu dit :Squote:Op donderdag 15 mei 2014 23:59 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat ja.
Beetje slowchatten hier, foei!
Ja en ik ga nu slapen dus houd ze in de gaten!quote:Op vrijdag 16 mei 2014 00:00 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Je bent eigenlijk wel een strenge tante. Eerst al onvermurwbaar over de datum. Nu dit :S
Een leren pakje met bijhorende zweep indenken koste mij dan ook weinig moeite.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 00:00 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Je bent eigenlijk wel een strenge tante. Eerst al onvermurwbaar over de datum. Nu dit :S
Ik ben hier geen mod (A)quote:Op vrijdag 16 mei 2014 00:00 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja en ik ga nu slapen dus houd ze in de gaten!
Deze verantwoordelijkheid kan ik niet aan. Ik draag lr aan om deze nobele taak op zich te nemenquote:
Ik doe het wel als toekomstig WK mod.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 00:00 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja en ik ga nu slapen dus houd ze in de gaten!
Ik zou prefereren dat je wodka zegt.quote:Op donderdag 15 mei 2014 23:54 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
quote:
Wow. Ik lees dit nu pas.quote:
Hoeveel kaartjes?quote:Op vrijdag 16 mei 2014 09:57 schreef Karina het volgende:
Kaartjes zijn aangevraagd
Bevestigd en betaald.
Mocht iemand een telefoonnummer of emailadres van de contactpersoon willen weten geef maar een gil in mijn DM.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |