SPOILER: Kampioen afbeeldingen 2010/2011, 2011/2012 en 2012/2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2012/2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gifjes enzulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Eens met TT"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
vind kishna wel echt klasse hebben, heeft ook een heel goed overzicht, best knap voor een jong ventje, die gaan meestal voor zichzelfquote:Op zondag 30 maart 2014 20:57 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
O nee hoor, die heeft veel meer potentie dan Fisher. Maar gaat ook nooit de internationale top halen.![]()
Vind hem alleen wel een wat nonchalante arrogante uitstraling hebben. Krijg alleen ook de indruk dat hij veel te weinig wordt gezocht. Als het niet lukt met combineren en positiespel, waarom dan niet hopen op een goede actie van een buitenspeler?quote:Op zondag 30 maart 2014 21:00 schreef Tyron het volgende:
[..]
vind kishna wel echt klasse hebben, heeft ook een heel goed overzicht, best knap voor een jong ventje, die gaan meestal voor zichzelf![]()
van dat arrogante geniet ik wel van, zolang het geen pelle-achtige uitbarstingen worden of toivonen-trekjesquote:Op zondag 30 maart 2014 21:00 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Vind hem alleen wel een wat nonchalante arrogante uitstraling hebben. Krijg alleen ook de indruk dat hij veel te weinig wordt gezocht. Als het niet lukt met combineren en positiespel, waarom dan niet hopen op een goede actie van een buitenspeler?![]()
Jawel, die vond je ook een doldwaas dravertje.quote:Op zondag 30 maart 2014 20:57 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
O nee hoor, die heeft veel meer potentie dan Fisher. Maar gaat ook nooit de internationale top halen.![]()
Hij is extreem arrogant. Maar zo lopen er meer rond in het betaald voetbal.quote:Op zondag 30 maart 2014 21:00 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Vind hem alleen wel een wat nonchalante arrogante uitstraling hebben.![]()
Klopt. Hollertje. Heeft wel meer overzicht dan Fisher. Maar is niet geschikt voor de top. Zijn max ligt bij Everton, Spursachtige clubjes heb ik gezegd.quote:Op zondag 30 maart 2014 21:02 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Jawel, die vond je ook een doldwaas dravertje.![]()
Hmmm Bojan toch maar verlengen voor een jaartje?"Ik heb nog nooit een zak geld een doelpunt zien maken"![]()
even de aankomende wedstrijden afwachten en hopen dat deze wedstrijd geen incident wasquote:Op zondag 30 maart 2014 21:07 schreef Stiggie het volgende:
Hmmm Bojan toch maar verlengen voor een jaartje?![]()
Bojan laat heel het seizoen weinig tot niks zien en vlak voor het einde speelt hij fantastisch
AFCA!![]()
speelde slecht wederom.Een assist en een goal zijn een uitzondering. Niet verlengen...quote:Op zondag 30 maart 2014 21:07 schreef Stiggie het volgende:
Hmmm Bojan toch maar verlengen voor een jaartje?[b]Op maandag 6 september 2010 00:28 schreef tong80 het volgende:[/b]
GVD Wat moet jij een trotse vader zijn :)
:P![]()
Speelde prima. Heb jij niet toevallig een andere wedstrijd zitten kijken?quote:Op zondag 30 maart 2014 21:09 schreef Againzender het volgende:
[..]
speelde slecht wederom.Een assist en een goal zijn een uitzondering. Niet verlengen...Winnaar FOK! Rounders MLB Fantasy Baseball League 2013![]()
quote:Op zondag 30 maart 2014 21:09 schreef Againzender het volgende:
[..]
speelde slecht wederom.Een assist en een goal zijn een uitzondering. Niet verlengen..._!
![]()
vandaag was ruk hoor. mazzel dat hij bij twee goals betrokken is, verder gigantisch lopen irriteren aan hemquote:Op zondag 30 maart 2014 21:08 schreef RensAjacied het volgende:
Bojan laat heel het seizoen weinig tot niks zien en vlak voor het einde speelt hij fantastisch[b]Op maandag 6 september 2010 00:28 schreef tong80 het volgende:[/b]
Tja hem miljoenen geven voor een paar leuke wedstrijdjes gaat mij te verquote:Op zondag 30 maart 2014 21:08 schreef RensAjacied het volgende:
Bojan laat heel het seizoen weinig tot niks zien en vlak voor het einde speelt hij fantastischRED ONS HENNIEGOD![]()
Dan ben ik er banger voor dat je er weinig kijk op hebt. Kijk, Bojan heeft echt 90% van zijnw edstrijden hard gefaald maar vandaag hoorde hij bij de beste 3 Ajacieden.quote:Op zondag 30 maart 2014 21:11 schreef Againzender het volgende:
[..]
vandaag was ruk hoor. mazzel dat hij bij twee goals betrokken is, verder gigantisch lopen irriteren aan hemWinnaar FOK! Rounders MLB Fantasy Baseball League 2013![]()
als ik zo de reacties zie denk ik dat welquote:Op zondag 30 maart 2014 21:10 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Speelde prima. Heb jij niet toevallig een andere wedstrijd zitten kijken?ik heb me gigantisch lopen ergeren aan hem in het stadion. Maar ik zal een brilletje opgehad hebben denk ik
[b]Op maandag 6 september 2010 00:28 schreef tong80 het volgende:[/b]
Doei.quote:Op zondag 30 maart 2014 21:09 schreef Againzender het volgende:
[..]
speelde slecht wederom.Een assist en een goal zijn een uitzondering. Niet verlengen...![]()
dat is de pest bij mij denk ik, hij deed dit seizoen zoveel fout, ik loop dan gewoom het slechte te zien.Mea culpaquote:Op zondag 30 maart 2014 21:12 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Dan ben ik er banger voor dat je er weinig kijk op hebt. Kijk, Bojan heeft echt 90% van zijnw edstrijden hard gefaald maar vandaag hoorde hij bij de beste 3 Ajacieden.
[b]Op maandag 6 september 2010 00:28 schreef tong80 het volgende:[/b]
:P
Forum Opties Forumhop: Hop naar: