SPOILER: Kampioen afbeeldingen 2010/2011, 2011/2012 en 2012/2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2012/2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gifjes enzulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door Tyron op 30-03-2014 20:13:09 ]![]()
Wat is het toch onrustig zonder Moisander achterin.
Wel toevallig dat de haatobjecten van Litmanen weer eens een fantastische pot speelden.![]()
Vond Denswil het uitstekend invullen.quote:Op zondag 30 maart 2014 16:28 schreef Ajacied422 het volgende:
Wel toevallig dat de haatobjecten van Litmanen weer eens een fantastische pot speelden.Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
Ze stonden op scherpquote:Op zondag 30 maart 2014 16:28 schreef Ajacied422 het volgende:
Wel toevallig dat de haatobjecten van Litmanen weer eens een fantastische pot speelden.![]()
Aan de uitslag te zien, had het net zo goed andersom kunnen zijn.quote:Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.![]()
Hadden we concurrenten dan?quote:Op zondag 30 maart 2014 16:32 schreef LogiteX het volgende:
Wat een heerlijk weekend dit, uitgelopen op 3 directe concurrentenOh.![]()
Het is nu wel veilig om ervan uit te gaan dat Ajax weer kampioen wordt. Vierde keer op rij, dat is nog nooit eerder gebeurd.
Had Twente vandaag gewonnen, dan had de spanning nog kunnen terugkeren in de competitie, maar nu is het een gelopen race. Ajax heeft nog maar 1 moeilijke wedstrijd (Vitesse) en voor de rest alleen nog tegenstanders uit de onderste regionen. Dit mag je niet meer uit handen geven.![]()
Tegen Vitesse gewoon afwachten tot zij een fout maken, steekpassje/lange bal achter de verdediging en pats boem.quote:Op zondag 30 maart 2014 16:37 schreef Elfletterig het volgende:
Het is nu wel veilig om ervan uit te gaan dat Ajax weer kampioen wordt. Vierde keer op rij, dat is nog nooit eerder gebeurd.
Had Twente vandaag gewonnen, dan had de spanning nog kunnen terugkeren in de competitie, maar nu is het een gelopen race. Ajax heeft nog maar 1 moeilijke wedstrijd (Vitesse) en voor de rest alleen nog tegenstanders uit de onderste regionen. Dit mag je niet meer uit handen geven.![]()
Hoop alleen dat ze niet te makkelijk denken over RKC uit. Gewoon vizier op scherp en winnen die pot.![]()
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAquote:Op zondag 30 maart 2014 16:45 schreef JR-Style-93 het volgende:
Zo Vertonghen, Eriksen en Suarez kijken![]()
Die dubbel moet nu toch wel binnen zijn."What's immoral for an Individual to do, is immoral for a Government to do" ~ Frédéric Bastiat.![]()
Lekker. Hopen dat Ajax ook al gewoon kampioen is voor 20 april. Lekker een bekerfinale tegen de kampioen lijkt mij wel mooi.![]()
En nog een situatie volgens mij.quote:Op zondag 30 maart 2014 17:03 schreef Gruisman het volgende:
[..]
Liet zich in de 1e helft echt flink aftroeven waarna Castaignos op de kruising schoot![]()
Als die dat kon had die nooit naar Ajax gegaan natuurlijkquote:Op zondag 30 maart 2014 17:04 schreef Smoofie het volgende:
Bojan speelde zoals hij het hele seizoen had moeten spelen.![]()
quote:Op zondag 30 maart 2014 17:04 schreef Smoofie het volgende:
Bojan speelde zoals hij het hele seizoen had moeten spelen.AFCA!![]()
twitter:SamRaalte twitterde op zondag 30-03-2014 om 16:57:30Denswil tijdens #ajatwe: 62 passes (51 gelukt), 7 tackles (4 gelukt), 6 onderscheppingen (6 gelukt), 4 kopduels (3 gewonnen). reageer retweet
![]()
quote:.
Winnaar FOK! Rounders MLB Fantasy Baseball League 2013![]()
quote:Op zondag 30 maart 2014 17:00 schreef Mortaxx het volgende:
Heb ik gewoon de kampioenswedstrijd gemist![]()
Dat was Serero. Hij liegt, hij is middenvelder.quote:Op zondag 30 maart 2014 17:29 schreef Helpmefok het volgende:
"Ik ben verdediger. Ik houd de ballen tegen met mijn rolstoel".
Godver..
Winnaar FOK! Rounders MLB Fantasy Baseball League 2013![]()
oké harryquote:Op zondag 30 maart 2014 17:34 schreef HarryVanDeSunwep het volgende:
Ik ga er vanuit dat het bij Ajax - ADO gevierd gaat worden.![]()
Als Feyenoord alles wint, worden jullie kampioen uit bij PEC. Dat zou me een portie mooi zijn, kampioen in een uitpot.quote:Op zondag 30 maart 2014 17:34 schreef HarryVanDeSunwep het volgende:
Ik ga er vanuit dat het bij Ajax - ADO gevierd gaat worden.![]()
![]()
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Wij worden tenminste kampioen.quote:Op zondag 30 maart 2014 17:44 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Als Feyenoord alles wint, worden jullie kampioen uit bij PEC. Dat zou me een portie mooi zijn, kampioen in een uitpot.Fuck today, it's tomorrow.![]()
uit bij PEC?quote:Op zondag 30 maart 2014 17:44 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Als Feyenoord alles wint, worden jullie kampioen uit bij PEC. Dat zou me een portie mooi zijn, kampioen in een uitpot.
Je bedoelt thuis tegen ADO.![]()
Nee, ik bedoel uit bij PEC. Er is sprake van 8 punten verschil. Dat betekent dat jullie pas in de 32e speelronde bij winst verzekerd zijn dat je niet meer ingehaald kan worden.quote:Op zondag 30 maart 2014 17:47 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
uit bij PEC?
Je bedoelt thuis tegen ADO.
Dat is uit bij PEC.
Stel dat je 32, 33, 34 verliest en Feyenoord wint alles, dan ben je kampioen als Feyenoord zijnde (dit is hypothetisch he, voor er weer allemaal gekkies komen). 32e ronde zijn jullie dus pas zeker.
Dat is tegen PEC. Ergo: tegen PEC ben je pas zeker als Feyenoord en Ajax beide alles blijven winnen.![]()
Heracles, RKC en PSV mogen geen probleem zijn.quote:Op zondag 30 maart 2014 17:50 schreef Scorpie het volgende:
Feyenoord en alles winnengoeiemorgen grap wel.
![]()
Je bent echt dom héquote:Op zondag 30 maart 2014 17:50 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Nee, ik bedoel uit bij PEC. Er is sprake van 8 punten verschil. Dat betekent dat jullie pas in de 32e speelronde bij winst verzekerd zijn dat je niet meer ingehaald kan worden.
Dat is uit bij PEC.
Stel dat je 32, 33, 34 verliest en Feyenoord wint alles, dan ben je kampioen als Feyenoord zijnde (dit is hypothetisch he, voor er weer allemaal gekkies komen). 32e ronde zijn jullie dus pas zeker.
Dat is tegen PEC. Ergo: tegen PEC ben je pas zeker als Feyenoord en Ajax beide alles blijven winnen.
PEC uit in de Kuip is de bekerfinale.![]()
Hahahaquote:Op zondag 30 maart 2014 17:50 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Nee, ik bedoel uit bij PEC. Er is sprake van 8 punten verschil. Dat betekent dat jullie pas in de 32e speelronde bij winst verzekerd zijn dat je niet meer ingehaald kan worden.
Dat is uit bij PEC.
Dat is tegen PEC. Ergo: tegen PEC ben je pas zeker als Feyenoord en Ajax beide alles blijven winnen.![]()
Wij spelen gewoon 2 x tegen PEC uit deze competitie, wat maakt het uit.Winnaar FOK! Rounders MLB Fantasy Baseball League 2013![]()
quote:Op zondag 30 maart 2014 17:51 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Je bent echt dom hé
PEC uit in de Kuip is de bekerfinale.
Wat een arme drommel die HMF...![]()
O, lol. Niet goed gekeken.quote:Op zondag 30 maart 2014 17:51 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Je bent echt dom hé
PEC uit in de Kuip is de bekerfinale.
Carry on.![]()
![]()
Die gast is echt achterlijk iddquote:Op zondag 30 maart 2014 17:51 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Je bent echt dom hé
HMFquote:Op zondag 30 maart 2014 17:51 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Je bent echt dom hé
PEC uit in de Kuip is de bekerfinale.hardop gelachen
![]()
Ach joh, Heracles uit, ook mooi.Gefeliciteerd iig. allemaal.
[ Bericht 10% gewijzigd door #ANONIEM op 30-03-2014 17:53:59 ]![]()
kneusquote:Op zondag 30 maart 2014 17:52 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
O, lol. Niet goed gekeken.
Carry on.Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?![]()
Bedanktquote:Op zondag 30 maart 2014 17:53 schreef Helpmefok het volgende:
Ach joh, Heracles uit, ook mooi.Gefeliciteerd iig. allemaal.
![]()
![]()
Kan gebeuren. 3 masters zijn natuurlijk ook wel erg veel om altijd zo geconcentreerd te zijn.quote:Op zondag 30 maart 2014 17:52 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
O, lol. Niet goed gekeken.
Carry on.![]()
quote:Op zondag 30 maart 2014 17:54 schreef Herqules het volgende:
[..]
Kan gebeuren. 3 masters zijn natuurlijk ook wel erg veel om altijd zo geconcentreerd te zijn.
Harrygod heeft gesproken.![]()
quote:Op zondag 30 maart 2014 17:50 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Dat is uit bij PEC.
![]()
![]()
jij bent geretardeerd. Dat is veel ergerquote:Op zondag 30 maart 2014 17:54 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Wie is er laat?
[ afbeelding ]
Jij bent laatHeel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Overigens kan het wel wat ik zeg; dat jullie de schaal bij PEC-uit krijgen (bekertje).
Ajax speelt om 12:30. Feyenoord om 16:30.
Wanneer beide ploegen in de juiste verhoudingen punten verliezen, en verliest Feyenoord die wedstrijd tegen PSV, dan krijgen jullie de schaal pas uitgereikt de pot erna (logisch: ADO is dan al geweest). Ajax wordt dan dus 'definitief' kampioen door het verspelen van punten door Feyenoord.
Waarom zou dat in de pot tegen PEC niet kunnen zijn? Anders moeten ze het doen bij Heracles-uit.
Ik heb alleen geen idee of de KNVB dat doet.
[ Bericht 7% gewijzigd door #ANONIEM op 30-03-2014 18:02:28 ]![]()
Lekker dit.'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around![]()
Nee. Gewoon, nee.quote:Op zondag 30 maart 2014 18:01 schreef Helpmefok het volgende:
Overigens kan het wel wat ik zeg; dat jullie de schaal bij PEC-uit krijgen (bekertje).
Wanneer beide ploegen in de juiste verhoudingen punten verliezen, en verliest Feyenoord die wedstrijd tegen PSV, dan krijgen jullie de schaal pas uitgereikt de pot erna (logisch: ADO is dan al geweest).
Waarom zou dat in de pot tegen PEC niet kunnen zijn? Anders moeten ze het doen bij Heracles-uit.
Ik heb alleen geen idee of de KNVB dat doet.'Cause it's easier to fly
In Southern Sun
quote:Op zondag 30 maart 2014 18:01 schreef Helpmefok het volgende:
Wanneer beide ploegen in de juiste verhoudingen punten verliezen, en verliest Feyenoord die wedstrijd tegen PSV, dan krijgen jullie de schaal pas uitgereikt de pot erna (logisch: ADO is dan al geweest). Ajax wordt dan dus 'definitief' kampioen door het verspelen van punten door Feyenoord.
Ik heb alleen geen idee of de KNVB dat doet.* 1000000
Heel veel groetjes, Catch22
Met GHB nooit meer nee
quote:Dat is theoretisch gewoon mogelijk hoor, jostiband.quote:
[ Bericht 13% gewijzigd door #ANONIEM op 30-03-2014 18:03:42 ]![]()
Dat Feyenoord kampioen wordt ookquote:Op zondag 30 maart 2014 18:03 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
[..]
Dat is theoretisch gewoon mogelijk hoor, jostiband..
'Cause it's easier to fly
In Southern Sun
En dan had ik het niet over dit seizoen.'Cause it's easier to fly
In Southern Sun
Klopt. En als je even gelezen had, had ik het ook over een theoretische situatie. De premissen die ik uitte, waren echter verkeerd.quote:Op zondag 30 maart 2014 18:04 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Dat Feyenoord kampioen wordt ook.
De situatie dat Ajax haar kampioenschaal tegen PEC uitgereikt krijgt, is een realistische, mocht de KNVB het uitreiken in niet-Eredivisiewedstrijden doen.
[ Bericht 10% gewijzigd door #ANONIEM op 30-03-2014 18:06:02 ]![]()
Je zat er gewoon volledig naast. Erken en zwijg.quote:Op zondag 30 maart 2014 18:05 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Klopt. En als je even gelezen had, had ik het ook over een theoretische situatie. De premissen die ik uitte, waren echter verkeerd.'Cause it's easier to fly
In Southern Sun
Ik zit er niet volledig naast.quote:Op zondag 30 maart 2014 18:05 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Je zat er gewoon volledig naast. Erken en zwijg.Veronderstellingen waren echter verkeerd.quote:Op zondag 30 maart 2014 18:05 schreef Helpmefok het volgende:
De situatie dat Ajax haar kampioenschaal tegen PEC uitgereikt krijgt, is een realistische, mocht de KNVB het uitreiken in niet-Eredivisiewedstrijden doen.
Ik zat er dus niet volledig naast.
[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 30-03-2014 18:06:52 ]![]()
Misschien moet je het boek "trollen voor beginners" eens lezen. Misschien gaat het je daarna beter af.quote:Op zondag 30 maart 2014 18:05 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Klopt. En als je even gelezen had, had ik het ook over een theoretische situatie. De premissen die ik uitte, waren echter verkeerd.
De situatie dat Ajax haar kampioenschaal tegen PEC uitgereikt krijgt, is een realistische, mocht de KNVB het uitreiken in niet-Eredivisiewedstrijden doen.Heel veel groetjes, Catch22
Met GHB nooit meer nee
Theoretisch gezien kan Ajax nog uit de competitie worden. Het klinkt zelfs nog realistischer in de oren dan jouw hypothesequote:Op zondag 30 maart 2014 18:03 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
[..]
Dat is theoretisch gewoon mogelijk hoor, jostiband.![]()
Laten we vooropstellen dat het Ajax zijn kampioensschaal is. En dat je er volledig naast zat, ook.quote:Op zondag 30 maart 2014 18:06 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ik zit er niet volledig naast.
[..]
Veronderstellingen waren echter verkeerd.
Ik zat er dus niet volledig naast.'Cause it's easier to fly
In Southern Sun
Dat zal ongetwijfeld kunnen.quote:Op zondag 30 maart 2014 18:06 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Theoretisch gezien kan Ajax nog uit de competitie worden gegooid.![]()
haar wat mij aan gaat.quote:Op zondag 30 maart 2014 18:07 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Laten we vooropstellen dat het Ajax zijn kampioensschaal is. En dat je er volledig naast zat, ook.![]()
![]()
Wel weer leuk geweest. HMF ga de 5-0 lekker vieren of ruzie verder in een SC. Dit gaat echt helemaal nergens over.![]()
Dat mag jij vinden. De door mij geschetste situatie kan gewoon gebeuren. Ik ga hier dus niet weg. Mazzel.quote:Op zondag 30 maart 2014 18:09 schreef Littlerabbit het volgende:
Wel weer leuk geweest. HMF ga de 5-0 lekker vieren of ruzie verder in een SC. Dit gaat echt helemaal nergens over.![]()
![]()
Haha. Dat gaat niet lang meer duren, denk ik zo.quote:Op zondag 30 maart 2014 18:10 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Dat mag jij vinden. De door mij geschetste situatie kan gewoon gebeuren. Ik ga hier dus niet weg. Mazzel.'Cause it's easier to fly
In Southern Sun
Prima.quote:Op zondag 30 maart 2014 18:11 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Haha. Dat gaat niet lang meer duren, denk ik zo.![]()
Nee stumpert, tegen PEC winnen we de bekerrrrrrrrrr.quote:Op zondag 30 maart 2014 17:44 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Als Feyenoord alles wint, worden jullie kampioen uit bij PEC. Dat zou me een portie mooi zijn, kampioen in een uitpot.
De beker winnen in de Kuip, dat zou me een portie mooi zijn. In het huis van de grootste rivaal een groot succes behalen.![]()
Als je de beker wint is dat eigenlijk altijd in de kuip toch? Lijkt me wel mooi om daar een keertje kampioen te worden.quote:Op zondag 30 maart 2014 18:23 schreef HarryVanDeSunwep het volgende:
De beker winnen in de Kuip, dat zou me een portie mooi zijn. In het huis van de grootste rivaal een groot succes behalen.
Comfortably numb![]()
Klopt, een hele happening is dat. heb het een keer meegemaakt. Ajax speelde de finale tegen Heerenveen.quote:Op zondag 30 maart 2014 18:27 schreef Denni5 het volgende:
[..]
Als je de beker wint is dat eigenlijk altijd in de kuip toch? Lijkt me wel mooi om daar een keertje kampioen te worden.
Voor een Ajacied is kampioen worden mooi maar winnen in de Kuip van Feyenoord is het mooiste wat er is.![]()
Kampioenswedstrijden in de Arena zijn het mooist. Maar als je dan toch moest kiezen dan maar in Rotterdam.AFCA!![]()
hmm was vandaag weer een typische Ajax overwinning. Voor de zoveelste keer gewonnen zonder de betere zijn. Is ook knap.![]()
hmm vandaag weer een typische post van bianconeri. Voor de zoveelste keer een reactie geplaatst zonder inhoud. Is ook knap.quote:Op zondag 30 maart 2014 18:39 schreef bianconeri het volgende:
hmm was vandaag weer een typische Ajax overwinning. Voor de zoveelste keer gewonnen zonder de betere zijn. Is ook knap.![]()
Ik vind HMF nog een normaal persoon vergeleken bij Bianconerikneusquote:Op zondag 30 maart 2014 18:40 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Het andere stuk stront is ook weer gearriveerd![]()
HMF geeft tenminste zijn ongelijk nog toe inderdaadquote:Op zondag 30 maart 2014 18:41 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik vind HMF nog een normaal persoon vergeleken bij Bianconerikneus![]()
Die komt tenminste met inhoudelijke posts en trollt niet opzichtig.quote:Op zondag 30 maart 2014 18:42 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
HMF geeft tenminste zijn ongelijk nog toe inderdaad![]()
quote:Op zondag 30 maart 2014 18:31 schreef HarryVanDeSunwep het volgende:
[..]
Klopt, een hele happening is dat. heb het een keer meegemaakt. Ajax speelde de finale tegen Heerenveen.
Voor een Ajacied is kampioen worden mooi maar winnen in de Kuip van Feyenoord is het mooiste wat er is.![]()
![]()
![]()
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Ik kan zijn troll pogingen best waarderen. Maar hij moet wel iets vaker proberen dat hoge niveau te halen dan kan hij best een aanwinst zijn voor dit topic.quote:Op zondag 30 maart 2014 18:42 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Die komt tenminste met inhoudelijke posts en trollt niet opzichtig.![]()
Nog meer mensen die gek werden van steeds die lange ballen van Cillessen? Werkt niet echt met Bojan in de spits.Snelle Egel![]()
quote:Op zondag 30 maart 2014 18:31 schreef HarryVanDeSunwep het volgende:
[..]
Klopt, een hele happening is dat. heb het een keer meegemaakt. Ajax speelde de finale tegen Heerenveen.
Voor een Ajacied is kampioen worden mooi maar winnen in de Kuip van Feyenoord is het mooiste wat er is.nee
![]()
Bojan aardig voor zijn doen, Van Rhijn op drie keer goed verdedigen na toch kwetsbaar hoor in verdedigend opzicht vind ik. Maar in het stadion zie ik het meestal toch andersquote:Op zondag 30 maart 2014 18:44 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Bojan en Van Rhijn waren goed hè?
Overigens, als Bojan in de spits staat denk ik steeds 'ik wou dat daar een echte spits stond', kopduels winnen enzo, en als Sigi daar staat wil ik weer dat hij zo snel mogelijk oprot![]()
![]()
quote:Op zondag 30 maart 2014 18:40 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Het andere stuk stront is ook weer gearriveerdAjacieden en realismequote:Op zondag 30 maart 2014 18:41 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik vind HMF nog een normaal persoon vergeleken bij Bianconerikneus![]()
Volgens mij leven de ajacieden hier nog in een wereld waarin Ajax de allerbeste ploeg ter wereld is.
De beste spelers ter wereld er spelen. Er veel geld is. Het goed gaat.
elk stukje kritiek of iets negatiefs is direct gejank, getroll en ellende.Inhoud genoeg. Ik zeg toch dat Ajax weer gewonnen heeft zonder beter te zijn. Of wou je zeggen dat dat niet zo is?quote:Op zondag 30 maart 2014 18:41 schreef Tyron het volgende:
hmm vandaag weer een typische post van bianconeri. Voor de zoveelste keer een reactie geplaatst zonder inhoud. Is ook knap.![]()
Whahahahaha goeie opmerking:)quote:Op zondag 30 maart 2014 17:51 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Je bent echt dom hé
Wat ben jou nou weer aan het bazelen johquote:Op zondag 30 maart 2014 18:50 schreef bianconeri het volgende:
[..]
[..]
Ajacieden en realisme![]()
Volgens mij leven de ajacieden hier nog in een wereld waarin Ajax de allerbeste ploeg ter wereld is.
elk stukje kritiek of iets negatiefs is direct gejank, getroll en ellende.
[..]
Inhoud genoeg. Ik zeg toch dat Ajax weer gewonnen heeft zonder beter te zijn. Of wou je zeggen dat dat niet zo is?![]()
ja zonder inhoudquote:Op zondag 30 maart 2014 18:50 schreef bianconeri het volgende:
[..]
[..]
[..]
Inhoud genoeg. Ik zeg toch dat Ajax weer gewonnen heeft zonder beter te zijn. Of wou je zeggen dat dat niet zo is?
jij kijkt namelijk nooit wedstrijden van ajax tenzij je wordt gedwongen door je zusje ofzo
kan het verhaal niet meer helemaal herinneren![]()
Gewoon negeren joh.quote:Op zondag 30 maart 2014 18:50 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Wat ben jou nou weer aan het bazelen johWinnaar FOK! Rounders MLB Fantasy Baseball League 2013![]()
Ik heb geen zusjes dus dat gaat niet.quote:Op zondag 30 maart 2014 18:50 schreef Tyron het volgende:
ja zonder inhoud
jij kijkt namelijk nooit wedstrijden van ajax tenzij je wordt gedwongen door je zusje ofzo
kan het verhaal niet meer helemaal herinneren
Ik kijk bijna alle wedstrijden van Ajax.
Daarnaast steunen analisten ook gewoon wat ik zeg, de voetbal sites net zo.
Alleen ajaciedjes kennen geen enkele vorm van zelfkritiek. Alles is perfect bij Ajax.![]()
Jeetjequote:Op zondag 30 maart 2014 18:51 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Ik heb geen zusjes dus dat gaat niet.
Alleen ajaciedjes kennen geen enkele vorm van zelfkritiek. Alles is perfect bij Ajax.![]()
Kom jij wel in dit topic m.b.t ''zelfkritiek''? Als er iets is waar dit topic iedere week bol van staat, is dat wel van mensen die een zeer kritische blik op Ajax hebben.quote:Op zondag 30 maart 2014 18:51 schreef bianconeri het volgende:
[..]
met analisten bedoel je zeker de users van voetbalzonequote:Op zondag 30 maart 2014 18:51 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Alleen ajaciedjes kennen geen enkele vorm van zelfkritiek. Alles is perfect bij Ajax.
wat een onzin kraam jij altijd uit zeg![]()
Dit is geen Ajaxshowtime maatquote:Op zondag 30 maart 2014 18:51 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Alleen ajaciedjes kennen geen enkele vorm van zelfkritiek. Alles is perfect bij Ajax.RED ONS HENNIEGOD![]()
En zie hier het zoveelste bewijs dat ze in Amsterdam meer bezig zijn met Rotterdam dan andersom.quote:Op zondag 30 maart 2014 18:31 schreef HarryVanDeSunwep het volgende:
![]()
beetje goedkoop, ik kan je garanderen dat 99,9999999999999% van de ajacieden er zo niet over denktquote:Op zondag 30 maart 2014 18:59 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
En zie hier het zoveelste bewijs dat ze in Amsterdam meer bezig zijn met Rotterdam dan andersom.![]()
Neem die man niet zo serieus.quote:Op zondag 30 maart 2014 18:59 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
En zie hier het zoveelste bewijs dat ze in Amsterdam meer bezig zijn met Rotterdam dan andersom.
Al kan ik jou ook niet meer serieus nemen na je opmerking over Ajax - Barca in jullie topic.AFCA!![]()
Wat is dit voor ontsnapte gek?quote:Op zondag 30 maart 2014 18:50 schreef bianconeri het volgende:
[..]
[..]
[..]
Inhoud genoeg. Ik zeg toch dat Ajax weer gewonnen heeft zonder beter te zijn. Of wou je zeggen dat dat niet zo is?
Iemand het Pieter Baan al gebeld?![]()
Nee dat weet ik toch schat.quote:Op zondag 30 maart 2014 19:00 schreef Tyron het volgende:
[..]
beetje goedkoop, ik kan je garanderen dat 99,9999999999999% van de ajacieden er zo niet over denkt![]()
Daar mag je niks van kritiek zeggen want dan ben je een nepsupporter .quote:Op zondag 30 maart 2014 18:55 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik lees die comments daar nooit, ik kom er überhaupt nooit. Hoe triest is het daar?
Ook na deze overwinning mag je niet zeggen dat het een beetje geflatteerd is want dan ben je voor FeyenoordRED ONS HENNIEGOD![]()
Want winnen van Barca was weldegelijk een een ontwikkeling naar een nieuwe toekomst o.i.d., waarin Ajax weer bij de Europese top hoort?quote:Op zondag 30 maart 2014 19:00 schreef RensAjacied het volgende:
Al kan ik jou ook niet meer serieus nemen na je opmerking over Ajax - Barca in jullie topic.
Of goed voetbal is weldegelijk te zien geweest in Nederland na 2007?
Sorry hoor, maar als ik Ajax - Barcelona bekijk of Real - Barcelona, dan is die eerste echt van een e-x-t-r-e-e-m laag niveau geweest.Tuurlijk, prima potje, maar Ajacieden hebben dat geuit alsof Ajax op het niveau dat ze toen speelden de wereldtop (Bayern, Real, etc.) aan zouden kunnen in potten "waar het er om gaat".
Lachwekkend.
Laat staan waar je dan naar zit te kijken bij een Feyenoord - GAE, of een NEC - Roda![]()
. Dat is echt pijnlijk gewoon.
![]()
Het is sinds 2003 gewoon tering om naar te kijkenquote:Op zondag 30 maart 2014 19:03 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Want winnen van Barca was weldegelijk een een ontwikkeling naar een nieuwe toekomst o.i.d., waarin Ajax weer bij de Europese top hoort?
Sorry hoor, maar als ik Ajax - Barcelona bekijk of Real - Barcelona, dan is die eerste echt van een e-x-t-r-e-e-m laag niveau geweest.Tuurlijk, prima potje, maar Ajacieden hebben dat geuit alsof Ajax op het niveau dat ze toen speelden de wereldtop (Bayern, Real, etc.) aan zouden kunnen in potten "waar het er om gaat".
Lachwekkend.
Laat staan waar je dan naar zit te kijken bij een Feyenoord - GAE, of een NEC - Roda![]()
RED ONS HENNIEGOD![]()
Gast waarom zoveel zinnen met allemaal onzin?quote:Op zondag 30 maart 2014 19:03 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Want winnen van Barca was weldegelijk een een ontwikkeling naar een nieuwe toekomst o.i.d., waarin Ajax weer bij de Europese top hoort?
Lachwekkend.
Jij haalt nu allemaal rare dingen erbij. Jij stelde dat het een dramatische pot was terwijl het echt fantastisch was.AFCA!![]()
PSV was niet slecht hoor in de jaren 2005/2006. Ajax dat uitgeschakeld werd 90+3 door een zekere held was ook een extreem goed elftal.quote:Op zondag 30 maart 2014 19:04 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Het is sinds 2003 gewoon tering om naar te kijken
Die jaren zullen we gewoon nooit meer mee gaan maken. En dat doet gewoon pijn.![]()
Dat PSV was qua kijkplezier gewoon saai . Gelukkige CL loting ook erbij.quote:Op zondag 30 maart 2014 19:05 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
PSV was niet slecht hoor in de jaren 2005/2006. Ajax dat uitgeschakeld werd 90+3 door een zekere held was ook een extreem goed elftal.
Die jaren zullen we gewoon nooit meer mee gaan maken. En dat doet gewoon pijn.
Dat Ajax was ook sneu , die gaven alles aan HuntelaarRED ONS HENNIEGOD![]()
Het was fantastisch voor Nederlandse begrippen schat. "O AJAX HEEFT GEWONNEN ALS WE DIT NIVEAU WEKELIJKS TENTOONSPREIDEN HALEN WE MINIMAAL DE KWARTFINALE CL".quote:Op zondag 30 maart 2014 19:05 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Gast waarom zoveel zinnen met allemaal onzin?
Jij haalt nu allemaal rare dingen erbij. Jij stelde dat het een dramatische pot was terwijl het echt fantastisch was.
Laat me niet lachen. Kijk voor de grap eens naar de internationale velden. Je weet niet wat je overkomt als je zit te kijken naar de topwedstrijden in het buitenland. Zoals Boskamp ooit zei:
"Ik gaf mijn TV een paar klappen op de zijkant, ik denk dat ding is stuk, dat ding loopt veel te snel".
Echt. Ik wil niets af doen van het feit dat Ajax die pot won. Het is grandioos dat een club uit de nietige Nederlandse competitie het 'grote' Barcelona het zó moeilijk wist te maken.
Het punt is: als het een achtste/kwartfinale CL was geweest, had dit Ajax van zijn levensdagen nooit gelukt.![]()
Huntelaar?quote:Op zondag 30 maart 2014 19:07 schreef PowerLoungen het volgende:
Dat Ajax was ook sneu , die gaven alles aan Huntelaar. Begrijp jij wel waar ik het over heb?
.
![]()
quote:Op zondag 30 maart 2014 19:07 schreef PowerLoungen het volgende:
Dat Ajax was ook sneu , die gaven alles aan Huntelaar![]()
![]()
Die gek speelde daar al in 2005/2006quote:Op zondag 30 maart 2014 19:08 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Huntelaar?. Begrijp jij wel waar ik het over heb?
.
Correctie je bedoelde natuurlijk 2003 toen Inzaghi scoordeRED ONS HENNIEGOD![]()
Ajax heeft toch maar in een korte tijd Man U Man C en Barca verslagen.quote:Op zondag 30 maart 2014 19:07 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Het was fantastisch voor Nederlandse begrippen schat. "O AJAX HEEFT GEWONNEN ALS WE DIT NIVEAU WEKELIJKS TENTOONSPREIDEN HALEN WE MINIMAAL DE KWARTFINALE CL".
Laat me niet lachen. Kijk voor de grap eens naar de internationale velden. Je weet niet wat je overkomt als je zit te kijken naar de topwedstrijden in het buitenland. Zoals Boskamp ooit zei:
"Ik gaf mijn TV een paar klappen op de zijkant, ik denk dat ding is stuk, dat ding loopt veel te snel".
Echt. Ik wil niets af doen van het feit dat Ajax die pot won. Het is grandioos dat een club uit de nietige Nederlandse competitie het 'grote' Barcelona het zó moeilijk wist te maken.
Het punt is: als het een achtste/kwartfinale CL was geweest, had dit Ajax van zijn levensdagen nooit gelukt.AFCA!![]()
Dat was in 2003quote:Op zondag 30 maart 2014 19:05 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
PSV was niet slecht hoor in de jaren 2005/2006. Ajax dat uitgeschakeld werd 90+3 door een zekere held was ook een extreem goed elftal.
Die jaren zullen we gewoon nooit meer mee gaan maken. En dat doet gewoon pijn.![]()
2 van de 3 gaven daar niet omquote:Op zondag 30 maart 2014 19:10 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ajax heeft toch maar in een korte tijd Man U Man C en Barca verslagen.RED ONS HENNIEGOD![]()
Je ziet het niet in de context. Misschien omdat je nog te jong bent en niet zoveel meegemaakt hebt op dit vlak. Dat bedoel ik niet met dedain.quote:Op zondag 30 maart 2014 19:10 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ajax heeft toch maar in een korte tijd Man U Man C en Barca verslagen.
Als deze wedstrijden (tegen Man. U. ging Ajax overigens niet door) gespeeld werden in een situatie "waar het er om ging", was Ajax helemaal scheel getikt. Dat bedoel ik niet azijn-zeikerig, ik ben allang blij dat er een club is die onze coëfficient hoog houdt naast AZ.
Maar kijk eens naar de absolute wereldklasse die Barcelona tentoonspreidde tijdens Real - Barca. Die jongens, met hun begroting, talenten, poen et cetera zijn simpelweg vele maten te groot. Met de, wat, 80 miljoen omzet? die Ajax draait, mag je al ongelofelijk trots zijn als je een keer de achtste finales haalt man.
Echt. Je wil het te rooskleurig zien. Voorgenoemde wedstrijdjes zijn heus knap. Het voetbal was leuk om te zien. En toch is het nog geen 10% van wat de wereldtop op de mat tovert als het nodig is. Het is naïef om te denken dat een Nederlandse club daar ooit nog in de buurt van komt.![]()
Celtic speelde toen ook nergens meer om + die kunnen er gewoon geen kut vanquote:Op zondag 30 maart 2014 19:14 schreef Tyron het volgende:
[..]
wonnen na die wedstrijd met 6-0 van celtic ofzo dus die wilde echt wel winnen tegen ajaxRED ONS HENNIEGOD![]()
Houd jezelf dat voor, zou ik zeggen. Celtic is natuurlijk extreem dramatisch. Nog tientallen klassen slechter dan Ajax.quote:Op zondag 30 maart 2014 19:14 schreef Tyron het volgende:
[..]
wonnen na die wedstrijd met 6-0 van celtic ofzo dus die wilde echt wel winnen tegen ajax
Ajax speelde die pot zeer verdienstelijk. De Barcaspelers wilden in de ArenA niet 'echt' winnen. Nog niet eens 1% van de 'wil' om te winnen zoals ze die voelden tijdens Real - Barca.
Daar zie je het verschil dan ook gelijk in terug. Dat zijn potjes die een club als Ajax kan winnen, wat gewoon ontzettend gaaf is. Zie ook een Salzburg tegen Bayern in een oefenpot. Dat is gewoon kick.
Maar het is extreem onrealistisch om te denken dat je met 'dat niveau' ook maar op enige manier indruk kan maken in Europa.
Ajax excelleerde, Barcelona speelde niet zijn beste pot, en dan win je. Heeft Barca echter belangen in die pot, word je gewoon 3-0 afgedroogd.
[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 30-03-2014 19:18:08 ]![]()
Jajaja blablabla voor de vierde keer achter elkaar kampioen.'Cause it's easier to fly
In Southern Sun
quote:Op zondag 30 maart 2014 19:16 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
De Barcaspelers wilden in de ArenA niet 'echt' winnen.![]()
![]()
Jij bent zo'n vermoeiend figuur hé. Echt. Lekker relevant.quote:Op zondag 30 maart 2014 19:17 schreef Da_Sandman het volgende:
Jajaja blablabla voor de vierde keer achter elkaar kampioen.
Gelukkig zijn hier ook Ajacieden (Rens, Tyron, Tarado en anderen) die hier - ondanks meningsverschillen - wel normaal doen.![]()
Ik snap dat dat raar overkomt op je, maar dat is serieus zo.quote:
Denk jij dat de wil om te winnen in de ArenA net zo groot was als bij Real uit afgelopen zondag? Of denk je - net als ik - dat de wil nog niet eens 1 procent was t.o.v. die pot.![]()
Er is op dit moment weinig relevanter dan dat Ajax de vierde titel gaat pakken.quote:Op zondag 30 maart 2014 19:19 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Jij bent zo'n vermoeiend figuur hé. Echt. Lekker relevant.
Gelukkig zijn hier ook Ajacieden (Rens, Tyron, Tarado en anderen) die hier - ondanks meningsverschillen - wel normaal doen.'Cause it's easier to fly
In Southern Sun
ik denk dat waar je ook voetbalt je altijd wilt winnen, maar no shit dat een barca - met de inzet en spel zoals ze tegen madrid speelde - makkelijk van ajax had gewonnen
barca had een offday en ajax steeg boven hen niveau uit![]()
City vind ik inderdaad nog het meest bizar. Daar zou ik als Ajacied eerder mee pronken dan Barcelona.quote:Op zondag 30 maart 2014 19:13 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
City wel , Barca was al geplaatst .![]()
barca is beter dan ajax jaquote:Op zondag 30 maart 2014 19:16 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Houd jezelf dat voor, zou ik zeggen. Celtic is natuurlijk extreem dramatisch. Nog tientallen klassen slechter dan Ajax.
Ajax speelde die pot zeer verdienstelijk. De Barcaspelers wilden in de ArenA niet 'echt' winnen. Nog niet eens 1% van de 'wil' om te winnen zoals ze die voelden tijdens Real - Barca.
Daar zie je het verschil dan ook gelijk in terug. Dat zijn potjes die een club als Ajax kan winnen, wat gewoon ontzettend gaaf is. Zie ook een Salzburg tegen Bayern in een oefenpot. Dat is gewoon kick.
Maar het is extreem onrealistisch om te denken dat je met 'dat niveau' ook maar op enige manier indruk kan maken in Europa.
Ajax excelleerde, Barcelona speelde niet zijn beste pot, en dan win je. Heeft Barca echter belangen in die pot, word je gewoon 3-0 afgedroogd.
bedankt voor je bijdrage![]()
Alsof ik niet wist dat Barca al geplaatst was. Maar als je hoorde hoe erg die spelers en de trainer baalde kan je niet zeggen dat Barca er niet ontzettend ontevreden mee was.quote:Op zondag 30 maart 2014 19:14 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Je ziet het niet in de context. Misschien omdat je nog te jong bent en niet zoveel meegemaakt hebt op dit vlak. Dat bedoel ik niet met dedain.
Als deze wedstrijden (tegen Man. U. ging Ajax overigens niet door) gespeeld werden in een situatie "waar het er om ging", was Ajax helemaal scheel getikt. Dat bedoel ik niet azijn-zeikerig, ik ben allang blij dat er een club is die onze coëfficient hoog houdt naast AZ.
Maar kijk eens naar de absolute wereldklasse die Barcelona tentoonspreidde tijdens Real - Barca. Die jongens, met hun begroting, talenten, poen et cetera zijn simpelweg vele maten te groot. Met de, wat, 80 miljoen omzet? die Ajax draait, mag je al ongelofelijk trots zijn als je een keer de achtste finales haalt man.
Echt. Je wil het te rooskleurig zien. Voorgenoemde wedstrijdjes zijn heus knap. Het voetbal was leuk om te zien. En toch is het nog geen 10% van wat de wereldtop op de mat tovert als het nodig is. Het is naïef om te denken dat een Nederlandse club daar ooit nog in de buurt van komt.
Al kwam Barca met een G elftal geen enkele club in Nederland zou ervan kunnen winnen. Ajax is gewoon de enige club die nog iets voorstelt. Het is altijd net niet een tweede plaats in de groepsfase.
Dat neemt niet weg dat Ajax dit seizoen dramatisch voetbalt en dat de Eredivisie nu echt mors en morsdood is.AFCA!![]()
sorry, posts van jou lees ik meestal niet helemaal.quote:Op zondag 30 maart 2014 19:15 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ja, er staat een p-u-n-t-j-e tussen. Leer eens lezen..
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 30-03-2014 19:22:12 ]![]()
Voetballers houden niet van verliezen, zeker niet tegen een veel mindere ploeg op een belangrijk podiumquote:Op zondag 30 maart 2014 19:19 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ik snap dat dat raar overkomt op je, maar dat is serieus zo.
Denk jij dat de wil om te winnen in de ArenA net zo groot was als bij Real uit afgelopen zondag? Of denk je - net als ik - dat de wil nog niet eens 1 procent was t.o.v. die pot.
dat lijkt me toch vrij logisch![]()
Ook nog met 0-2 voorkomen daar . Maar die werden ook getraind door de grootste mafklapper ooitquote:Op zondag 30 maart 2014 19:20 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
City vind ik inderdaad nog het meest bizar. Daar zou ik als Ajacied eerder mee pronken dan Barcelona.RED ONS HENNIEGOD![]()
Dat is eigenlijk precies wat ik zeg schat. En daaruit kan je drie dingen concluderen:quote:Op zondag 30 maart 2014 19:20 schreef Tyron het volgende:
ik denk dat waar je ook voetbalt altijd wel winnen, maar no shit dat een barca - met de inzet zoals ze tegen madrid speelde - makkelijk van ajax had gewonnen
barca had een offday en ajax steeg boven hen niveau uit
1) Wij zullen het nooit meer kunnen brengen in potten waar het er wel om gaat (zoals NL dat vroeger wel kon, meerdere teams hebben het bewezen (je bent bekend met de talloze EC-I en EC-II winsten in Nederland van drie clubs).
2) Het niveau van die pot was zeer aardig 'naar Nederlandse begrippen', maar vergelijk het met Real - Barca en de tranen springen weer in je ogen (en dan was dat nog niet eens zo'n extreem goede pot)
3) Het NL voetbal blijft kut en dat is echt enorm klote. Wat wij vroeger hebben meegemaakt, gaan we niet meer meemaken. Kleine hoogtepuntjes zoals tegen Barca uitgezonderd.
Noem ze 'lichtpuntjes'.. /Vanmarwijk
![]()
Ook Ajax stelt niets meer voor. Sinds 2004 al niet meer. PSV heeft dan nog het langst 'iets' voorgesteld.quote:Op zondag 30 maart 2014 19:21 schreef RensAjacied het volgende:
Al kwam Barca met een G elftal geen enkele club in Nederland zou ervan kunnen winnen. Ajax is gewoon de enige club die nog iets voorstelt. Het is altijd net niet een tweede plaats in de groepsfase.
Kan je nagaan hoe aids mijn leven is als Feyenoordsupporter.![]()
![]()
Ach, als jij daar onzeker van wordt, zegt dat meer over jou dan over mij.quote:Op zondag 30 maart 2014 19:24 schreef Max-Westerman het volgende:
een man die andere mannen constant schat blijft noemen..
is dit het feyenoord topic?![]()
Op de rest van mijn post reageer je niet?quote:Op zondag 30 maart 2014 19:24 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ook Ajax stelt niets meer voor. Sinds 2004 al niet meer. PSV heeft dan nog het langst 'iets' voorgesteld.
Kan je nagaan hoe aids mijn leven is als Feyenoordsupporter.
AFCA!![]()
kloptquote:Op zondag 30 maart 2014 19:25 schreef Tyron het volgende:
die serero liep vandaag lekker te ballen trouwens, niet normaalAFCA!![]()
Gefeliciteerd. Nog even wachten, mag je het weer vieren. Jammer dat het op een parkeerterrein in the middle of fucking nowhere moet.quote:
Normalisatie, ole ole.![]()
![]()
die kan goed ballen zeg oh oh ohquote:Op zondag 30 maart 2014 19:25 schreef Tyron het volgende:
die serero liep vandaag lekker te ballen trouwens, niet normaal![]()
Als een echt baasjequote:Op zondag 30 maart 2014 19:25 schreef Tyron het volgende:
die serero liep vandaag lekker te ballen trouwens, niet normaal![]()
![]()
Ik ben het eens met de rest. Overigens zou ik ook balen van een verliespartij, wie niet.quote:Op zondag 30 maart 2014 19:25 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Op de rest van mijn post reageer je niet?
Ik denk dat de teleurstelling ongeveer een miljard keer groter was geweest als ze a la Real verloren hadden in de pot tegen hun aartsvijand.
Dat is context..
![]()
eerste wedstrijd waar ik hem echt goed vond spelenquote:
geldt ook voor bojan, lekker in de spits laten die gozer![]()
Ik hoop niet dat we tegen Vitesse kampioen worden in ieder geval, ga naar ADO thuis dus dat heeft iets meer mijn voorkeur. Waar het feestje daarna gevierd wordt interesseert me vrij weinigquote:Op zondag 30 maart 2014 19:25 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Gefeliciteerd. Nog even wachten, mag je het weer vieren. Jammer dat het op een parkeerterrein in the middle of fucking nowhere moet.
Normalisatie, ole ole.![]()
![]()
No shit.quote:Op zondag 30 maart 2014 19:26 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ik ben het eens met de rest. Overigens zou ik ook balen van een verliespartij, wie niet.
Ik denk dat de teleurstelling ongeveer een miljard keer groter was geweest als ze a la Real verloren hadden in de pot tegen hun aartsvijand.
Dat is context..
Zie je toch aan clubs als Utrecht etc. die geven altijd alleen tegen Ajax 200%AFCA!![]()
werkelijk niet te geloven maatje wat stond die goed te ballenquote:Op zondag 30 maart 2014 19:27 schreef Tyron het volgende:
[..]
heb je die pass op kishna gezien? dat is toch wereldklasse jongen![]()
Dat willen Ajacieden altijd graag geloven. "Iedereen tegen Ajax". Feit is dat elke voetballer tegen elke 'top'club wil excelleren. Zo'n PEC of NEC tegen Feyenoord bijvoorbeeld. Die zie je ook al mijlen van tevoren aankomen.quote:Op zondag 30 maart 2014 19:28 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
No shit.
Zie je toch aan clubs als Utrecht etc. die geven altijd alleen tegen Ajax 200%![]()
Ik ben benieuwd dat wanneer straks D66 aan de macht is hoe het dan gaat wat betreft politie inzet, combiregelingen, supportershome en de huldigingen.
Dit jaar zal het wel weer op de Boulevard zijn
AFCA!![]()
Speelde wel goed ja die Bojan, maar af en toe wil hij net iets te veel doen, mannetje uitkappen enzo. Gelukkig deed hij dat niet bij de 3-0quote:Op zondag 30 maart 2014 19:27 schreef Tyron het volgende:
[..]
eerste wedstrijd waar ik hem echt goed vond spelen
geldt ook voor bojan, lekker in de spits laten die gozer. Toch mis ik steeds een spits als hij daar staat, vooral bij lange ballen van Cillessen. Die blijven dan nooit in de ploeg.
![]()
Gaan die aan de macht komen ja?quote:Op zondag 30 maart 2014 19:29 schreef RensAjacied het volgende:
Ik ben benieuwd dat wanneer straks D66 aan de macht is hoe het dan gaat wat betreft politie inzet, combiregelingen, supportershome en de huldigingen.
Dit jaar zal het wel weer op de Boulevard zijn![]()
Hoe was schone vandaag? Die gaf van de week toch twee mooie steekpassen door de verdediging van azWhen I get sad, I stop being sad and just be awesome instead.![]()
Speler van het jaarquote:Op zondag 30 maart 2014 19:31 schreef MouzurX het volgende:
Hoe was schone vandaag? Die gaf van de week toch twee mooie steekpassen door de verdediging van az![]()
Ik zal je wat vertellen. Elke politicus, burgemeester of wat dan ook, vindt het meer dan prima dat supporters zich als een mak schaap laten sturen.quote:Op zondag 30 maart 2014 19:29 schreef RensAjacied het volgende:
Dit jaar zal het wel weer op de Boulevard zijn
Feyenoord, 2009. Besloten wordt met 600 man een nutteloze combiregeling te boycotten. Gevolg: anderen duiken massaal op de kaartverkoop, nu vaste (Diamond/gold)uitkaartsupporters niet afreizen.
Ajax, 2013. De Harde Kern weigert naar een parkeerterrein te gaan om een feestje te bouwen en gaan staan op het Leidse. Gevolg: er staan 100.000 man op een parkeerterrein te zingen terwijl ze naar een of andere achterlijke zanger staan te kijken.
Zolang supporters niet massaal een fuck-you doen aan de politiek, wordt het alleen maar erger.
Daarom aanbid ik de club ook dat ze tot tweemaal toe Heracles-uit boycotten omdat ze de combiregeling nutteloos vinden.Het sorteert natuurlijk totaal geen effect, maar is wel een heerlijke fuck-you en heeft grote symbolische waarde.
[ Bericht 7% gewijzigd door #ANONIEM op 30-03-2014 19:37:37 ]![]()
Een goede burgemeester denkt aan de burgers. Daarom vooral alle evenementen gaan verbieden onder het motto: "openbare orde en veiligheid".quote:Op zondag 30 maart 2014 19:35 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ik zal je wat vertellen. Elke politicus, burgemeester of wat dan ook, vindt het meer dan prima dat supporters zich als een mak schaap laten sturen.
Feyenoord, 2009. Besloten wordt met 600 man een nutteloze combiregeling te boycotten. Gevolg: anderen duiken massaal op de kaartverkoop, nu vaste (Diamond/gold)uitkaartsupporters niet afreizen.
Ajax, 2013. De Harde Kern weigert naar een parkeerterrein te gaan om een feestje te bouwen en gaan staan op het Leidse. Gevolg: er staan 100.000 man op een parkeerterrein te zingen terwijl ze naar een of andere achterlijke zanger staan te kijken.
Zolang supporters niet massaal een fuck-you doen aan de politiek, wordt het alleen maar erger.
Daarom aanbid ik de club ook dat ze tot tweemaal toe Heracles-uit boycotten omdat ze de combiregeling nutteloos vinden.Het sorteert natuurlijk totaal geen effect, maar is wel een heerlijke fuck-you en heeft grote symbolische waarde.AFCA!![]()
Boeiend.quote:Op zondag 30 maart 2014 19:35 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ik zal je wat vertellen. Elke politicus, burgemeester of wat dan ook, vindt het meer dan prima dat supporters zich als een mak schaap laten sturen.
Daarom aanbid ik de club ook dat ze tot tweemaal toe Heracles-uit boycotten omdat ze de combiregeling nutteloos vinden.Het sorteert natuurlijk totaal geen effect, maar is wel een heerlijke fuck-you en heeft grote symbolische waarde.Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Dat is precies de mentaliteit waar het verkeerd op gaat. "Oh boeiuh vieren we het toch op een parkeerplaats".quote:.
![]()
Op zo'n dag verdient de HORECA veel meer dan dat er schade is. Sowieso komt die schade nooit door de Ajax harde kern maar door dronken boeren uit Purmerend etc. en Brabant.quote:Op zondag 30 maart 2014 19:41 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Dat is precies de mentaliteit waar het verkeerd op gaat. "Oh boeiuh vieren we het toch op een parkeerplaats"..
AFCA!![]()
Nee dat feest op het Leidseplein heeft geholpen.quote:Op zondag 30 maart 2014 19:41 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Dat is precies de mentaliteit waar het verkeerd op gaat. "Oh boeiuh vieren we het toch op een parkeerplaats"..
![]()
Huldiging in 2012 was nog best tof eigenlijk. Huldiging 2013 was één groot drama en zonde van mijn tijd.quote:Op zondag 30 maart 2014 19:43 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Nee dat feest op het Leidseplein heeft geholpen.AFCA!![]()
http://foxsports.nl/video(...)it-handen-geven.html
Heeft het over Bojan er alleen maar over dat hij niet fit is.![]()
Welk feest? HK die daar naartoe gingen?quote:Op zondag 30 maart 2014 19:43 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Nee dat feest op het Leidseplein heeft geholpen.
Laat tenminste zien dat je staat voor een zaak.
Nederland in de jaren '50 stond in het licht van meer dan 100.000 mensen (!) die de Dam blokkeerden met fietsen omdat ze aparte fietspaden wilden. Reden was het hoge dodental omdat fietsers gebruik moesten maken van de autoweg. Dit heeft gemaakt dat Nederland als een van de weinige landen een infrastructuur puur voor fietsers heeft waarmee je letterlijk van de ene uithoek in het land naar de andere kan fietsen.
Nederland in de jaren '10 staat in het licht van mensen die alles onverschillig over zich heen laten komen.
Of bedoel je die gasten die het Leidse naar de kloten sloegen? Lekker interessant. Weet je hoeveel poen je pakt in de horeca?
[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 30-03-2014 19:46:55 ]![]()
Heerlijke pot gezien vanmiddag.Serero en Bojan waren baas. Schøne
Achterin was het af en toe weer billenknijpen maar ik ben zo trots dat Ajax daar eigen jeugd heeft staan.![]()
quote:Mocht Ajax voor de vierde keer op rij kampioen worden, dan worden ze gehuldigd op parkeerterrein P2 bij de Amsterdam ArenA. Dat liet burgemeester Van der Laan weten bij AT5. De huldiging van de 30e landstitel werd nog op het museumplein gehouden, die van de 31e en 32e bij de ArenA op het parkeerterrein, net zo als een eventuele 33e landstitel.
Op een kijkersvraag of de beveiligingsmaatregelen op het Museumplein voor Obama gebruikt zouden kunnen worden voor een mogelijk kampioensfeest was de burgemeester duidelijk. ''Nee, maar de kijker is van harte welkom als Ajax kampioen wordt, en daar lijkt het wel op, op P2, het parkeerterrein bij de Arena.''AFCA!![]()
De schade valt altijd wel mee en nogmaals de harde kern maakt die schade niet maar dronken boeren. Maar die heb je met Koninginnedag ook. Oh wacht dat is ook al afgeschaft...quote:Op zondag 30 maart 2014 19:46 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Welk feest? HK die daar naartoe gingen?
Laat tenminste zien dat je staat voor een zaak.
Nederland in de jaren '50 stond in het licht van meer dan 100.000 mensen (!) die de Dam blokkeerden met fietsen omdat ze aparte fietspaden wilden. Reden was het hoge dodental omdat fietsers gebruik moesten maken van de autoweg. Dit heeft gemaakt dat Nederland als een van de weinige landen een infrastructuur puur voor fietsers heeft waarmee je letterlijk van de ene uithoek in het land naar de andere kan fietsen.
Nederland in de jaren '10 staat in het licht van mensen die alles onverschillig over zich heen laten komen.
Of bedoel je die gasten die het Leidse naar de kloten sloegen? Lekker interessant. Weet je hoeveel poen je pakt in de horeca?AFCA!![]()
Dat heb je elk weekendquote:Op zondag 30 maart 2014 19:48 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
De schade valt altijd wel mee en nogmaals de harde kern maakt die schade niet maar dronken boeren. Maar die heb je met Koninginnedag ook. Oh wacht dat is ook al afgeschaft...![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: