Er is op dit moment weinig relevanter dan dat Ajax de vierde titel gaat pakken.quote:Op zondag 30 maart 2014 19:19 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Jij bent zo'n vermoeiend figuur hé. Echt. Lekker relevant.
Gelukkig zijn hier ook Ajacieden (Rens, Tyron, Tarado en anderen) die hier - ondanks meningsverschillen - wel normaal doen.
City vind ik inderdaad nog het meest bizar. Daar zou ik als Ajacied eerder mee pronken dan Barcelona.quote:Op zondag 30 maart 2014 19:13 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
City wel , Barca was al geplaatst .
barca is beter dan ajax jaquote:Op zondag 30 maart 2014 19:16 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Houd jezelf dat voor, zou ik zeggen. Celtic is natuurlijk extreem dramatisch. Nog tientallen klassen slechter dan Ajax.
Ajax speelde die pot zeer verdienstelijk. De Barcaspelers wilden in de ArenA niet 'echt' winnen. Nog niet eens 1% van de 'wil' om te winnen zoals ze die voelden tijdens Real - Barca.
Daar zie je het verschil dan ook gelijk in terug. Dat zijn potjes die een club als Ajax kan winnen, wat gewoon ontzettend gaaf is. Zie ook een Salzburg tegen Bayern in een oefenpot. Dat is gewoon kick.
Maar het is extreem onrealistisch om te denken dat je met 'dat niveau' ook maar op enige manier indruk kan maken in Europa.
Ajax excelleerde, Barcelona speelde niet zijn beste pot, en dan win je. Heeft Barca echter belangen in die pot, word je gewoon 3-0 afgedroogd.
Alsof ik niet wist dat Barca al geplaatst was. Maar als je hoorde hoe erg die spelers en de trainer baalde kan je niet zeggen dat Barca er niet ontzettend ontevreden mee was.quote:Op zondag 30 maart 2014 19:14 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Je ziet het niet in de context. Misschien omdat je nog te jong bent en niet zoveel meegemaakt hebt op dit vlak. Dat bedoel ik niet met dedain.
Als deze wedstrijden (tegen Man. U. ging Ajax overigens niet door) gespeeld werden in een situatie "waar het er om ging", was Ajax helemaal scheel getikt. Dat bedoel ik niet azijn-zeikerig, ik ben allang blij dat er een club is die onze coëfficient hoog houdt naast AZ.
Maar kijk eens naar de absolute wereldklasse die Barcelona tentoonspreidde tijdens Real - Barca. Die jongens, met hun begroting, talenten, poen et cetera zijn simpelweg vele maten te groot. Met de, wat, 80 miljoen omzet? die Ajax draait, mag je al ongelofelijk trots zijn als je een keer de achtste finales haalt man.
Echt. Je wil het te rooskleurig zien. Voorgenoemde wedstrijdjes zijn heus knap. Het voetbal was leuk om te zien. En toch is het nog geen 10% van wat de wereldtop op de mat tovert als het nodig is. Het is naïef om te denken dat een Nederlandse club daar ooit nog in de buurt van komt.
sorry, posts van jou lees ik meestal niet helemaal.quote:Op zondag 30 maart 2014 19:15 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ja, er staat een p-u-n-t-j-e tussen. Leer eens lezen..
Voetballers houden niet van verliezen, zeker niet tegen een veel mindere ploeg op een belangrijk podiumquote:Op zondag 30 maart 2014 19:19 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ik snap dat dat raar overkomt op je, maar dat is serieus zo.
Denk jij dat de wil om te winnen in de ArenA net zo groot was als bij Real uit afgelopen zondag? Of denk je - net als ik - dat de wil nog niet eens 1 procent was t.o.v. die pot.
Ook nog met 0-2 voorkomen daar . Maar die werden ook getraind door de grootste mafklapper ooitquote:Op zondag 30 maart 2014 19:20 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
City vind ik inderdaad nog het meest bizar. Daar zou ik als Ajacied eerder mee pronken dan Barcelona.
Dat is eigenlijk precies wat ik zeg schat. En daaruit kan je drie dingen concluderen:quote:Op zondag 30 maart 2014 19:20 schreef Tyron het volgende:
ik denk dat waar je ook voetbalt altijd wel winnen, maar no shit dat een barca - met de inzet zoals ze tegen madrid speelde - makkelijk van ajax had gewonnen
barca had een offday en ajax steeg boven hen niveau uit
Ook Ajax stelt niets meer voor. Sinds 2004 al niet meer. PSV heeft dan nog het langst 'iets' voorgesteld.quote:Op zondag 30 maart 2014 19:21 schreef RensAjacied het volgende:
Al kwam Barca met een G elftal geen enkele club in Nederland zou ervan kunnen winnen. Ajax is gewoon de enige club die nog iets voorstelt. Het is altijd net niet een tweede plaats in de groepsfase.
Ach, als jij daar onzeker van wordt, zegt dat meer over jou dan over mij.quote:Op zondag 30 maart 2014 19:24 schreef Max-Westerman het volgende:
een man die andere mannen constant schat blijft noemen..
is dit het feyenoord topic?
Op de rest van mijn post reageer je niet?quote:Op zondag 30 maart 2014 19:24 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ook Ajax stelt niets meer voor. Sinds 2004 al niet meer. PSV heeft dan nog het langst 'iets' voorgesteld.
Kan je nagaan hoe aids mijn leven is als Feyenoordsupporter.
kloptquote:Op zondag 30 maart 2014 19:25 schreef Tyron het volgende:
die serero liep vandaag lekker te ballen trouwens, niet normaal
Gefeliciteerd. Nog even wachten, mag je het weer vieren. Jammer dat het op een parkeerterrein in the middle of fucking nowhere moet.quote:
die kan goed ballen zeg oh oh ohquote:Op zondag 30 maart 2014 19:25 schreef Tyron het volgende:
Als een echt baasjequote:Op zondag 30 maart 2014 19:25 schreef Tyron het volgende:
Ik ben het eens met de rest. Overigens zou ik ook balen van een verliespartij, wie niet.quote:Op zondag 30 maart 2014 19:25 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Op de rest van mijn post reageer je niet?
eerste wedstrijd waar ik hem echt goed vond spelenquote:
Ik hoop niet dat we tegen Vitesse kampioen worden in ieder geval, ga naar ADO thuis dus dat heeft iets meer mijn voorkeur. Waar het feestje daarna gevierd wordt interesseert me vrij weinigquote:Op zondag 30 maart 2014 19:25 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Gefeliciteerd. Nog even wachten, mag je het weer vieren. Jammer dat het op een parkeerterrein in the middle of fucking nowhere moet.
Normalisatie, ole ole.
No shit.quote:Op zondag 30 maart 2014 19:26 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ik ben het eens met de rest. Overigens zou ik ook balen van een verliespartij, wie niet.
Ik denk dat de teleurstelling ongeveer een miljard keer groter was geweest als ze a la Real verloren hadden in de pot tegen hun aartsvijand.
Dat is context..
werkelijk niet te geloven maatje wat stond die goed te ballenquote:Op zondag 30 maart 2014 19:27 schreef Tyron het volgende:
[..]
heb je die pass op kishna gezien? dat is toch wereldklasse jongen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |