SPOILER: Kampioen afbeeldingen 2010/2011, 2011/2012 en 2012/2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2012/2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gifjes enzulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door Tyron op 30-03-2014 20:13:09 ]![]()
Wat is het toch onrustig zonder Moisander achterin.
Wel toevallig dat de haatobjecten van Litmanen weer eens een fantastische pot speelden.![]()
Vond Denswil het uitstekend invullen.quote:Op zondag 30 maart 2014 16:28 schreef Ajacied422 het volgende:
Wel toevallig dat de haatobjecten van Litmanen weer eens een fantastische pot speelden.Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
Ze stonden op scherpquote:Op zondag 30 maart 2014 16:28 schreef Ajacied422 het volgende:
Wel toevallig dat de haatobjecten van Litmanen weer eens een fantastische pot speelden.![]()
Aan de uitslag te zien, had het net zo goed andersom kunnen zijn.quote:Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.![]()
Hadden we concurrenten dan?quote:Op zondag 30 maart 2014 16:32 schreef LogiteX het volgende:
Wat een heerlijk weekend dit, uitgelopen op 3 directe concurrentenOh.![]()
Het is nu wel veilig om ervan uit te gaan dat Ajax weer kampioen wordt. Vierde keer op rij, dat is nog nooit eerder gebeurd.
Had Twente vandaag gewonnen, dan had de spanning nog kunnen terugkeren in de competitie, maar nu is het een gelopen race. Ajax heeft nog maar 1 moeilijke wedstrijd (Vitesse) en voor de rest alleen nog tegenstanders uit de onderste regionen. Dit mag je niet meer uit handen geven.![]()
Tegen Vitesse gewoon afwachten tot zij een fout maken, steekpassje/lange bal achter de verdediging en pats boem.quote:Op zondag 30 maart 2014 16:37 schreef Elfletterig het volgende:
Het is nu wel veilig om ervan uit te gaan dat Ajax weer kampioen wordt. Vierde keer op rij, dat is nog nooit eerder gebeurd.
Had Twente vandaag gewonnen, dan had de spanning nog kunnen terugkeren in de competitie, maar nu is het een gelopen race. Ajax heeft nog maar 1 moeilijke wedstrijd (Vitesse) en voor de rest alleen nog tegenstanders uit de onderste regionen. Dit mag je niet meer uit handen geven.![]()
Hoop alleen dat ze niet te makkelijk denken over RKC uit. Gewoon vizier op scherp en winnen die pot.![]()
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAquote:Op zondag 30 maart 2014 16:45 schreef JR-Style-93 het volgende:
Zo Vertonghen, Eriksen en Suarez kijken![]()
Die dubbel moet nu toch wel binnen zijn."What's immoral for an Individual to do, is immoral for a Government to do" ~ Frédéric Bastiat.![]()
Lekker. Hopen dat Ajax ook al gewoon kampioen is voor 20 april. Lekker een bekerfinale tegen de kampioen lijkt mij wel mooi.![]()
En nog een situatie volgens mij.quote:Op zondag 30 maart 2014 17:03 schreef Gruisman het volgende:
[..]
Liet zich in de 1e helft echt flink aftroeven waarna Castaignos op de kruising schoot![]()
Als die dat kon had die nooit naar Ajax gegaan natuurlijkquote:Op zondag 30 maart 2014 17:04 schreef Smoofie het volgende:
Bojan speelde zoals hij het hele seizoen had moeten spelen.![]()
quote:Op zondag 30 maart 2014 17:04 schreef Smoofie het volgende:
Bojan speelde zoals hij het hele seizoen had moeten spelen.AFCA!![]()
twitter:SamRaalte twitterde op zondag 30-03-2014 om 16:57:30Denswil tijdens #ajatwe: 62 passes (51 gelukt), 7 tackles (4 gelukt), 6 onderscheppingen (6 gelukt), 4 kopduels (3 gewonnen). reageer retweet
![]()
quote:.
Winnaar FOK! Rounders MLB Fantasy Baseball League 2013![]()
quote:Op zondag 30 maart 2014 17:00 schreef Mortaxx het volgende:
Heb ik gewoon de kampioenswedstrijd gemist![]()
Dat was Serero. Hij liegt, hij is middenvelder.quote:Op zondag 30 maart 2014 17:29 schreef Helpmefok het volgende:
"Ik ben verdediger. Ik houd de ballen tegen met mijn rolstoel".
Godver..
Winnaar FOK! Rounders MLB Fantasy Baseball League 2013![]()
oké harryquote:Op zondag 30 maart 2014 17:34 schreef HarryVanDeSunwep het volgende:
Ik ga er vanuit dat het bij Ajax - ADO gevierd gaat worden.![]()
Als Feyenoord alles wint, worden jullie kampioen uit bij PEC. Dat zou me een portie mooi zijn, kampioen in een uitpot.quote:Op zondag 30 maart 2014 17:34 schreef HarryVanDeSunwep het volgende:
Ik ga er vanuit dat het bij Ajax - ADO gevierd gaat worden.![]()
![]()
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Wij worden tenminste kampioen.quote:Op zondag 30 maart 2014 17:44 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Als Feyenoord alles wint, worden jullie kampioen uit bij PEC. Dat zou me een portie mooi zijn, kampioen in een uitpot.Fuck today, it's tomorrow.![]()
uit bij PEC?quote:Op zondag 30 maart 2014 17:44 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Als Feyenoord alles wint, worden jullie kampioen uit bij PEC. Dat zou me een portie mooi zijn, kampioen in een uitpot.
Je bedoelt thuis tegen ADO.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: