abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_138471416
quote:
11s.gif Op donderdag 3 april 2014 15:05 schreef Karrs het volgende:

[..]

DEMONISERING :(
Wandelende nageboorten zouden in een goede film best wel eens demonen kunnen zijn ja :)
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_138472028
quote:
0s.gif Op donderdag 3 april 2014 15:01 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Wilders roept op aangifte te doen tegen Samson en Spekman

Afgelopen weken zijn er ruim 5000 aangiftes tegen mij gedaan vanwege mijn uitspraken over Marokkanen.
Ook Dhr. Samsom en Dhr. Spekman hebben ieder afzonderlijk uitspraken gedaan over Marokkanen.

Dhr. Samsom: "Het klopt dat het vooral Marokkanen zijn. Deze jongens hebben een etnisch monopolie op dit soort overlast gekregen. Dat is de Ground Zero van het integratiedebat geworden. Maar met de islam heeft het geen bal te maken. Hoe geloviger hoe minder last je van ze hebt"

Dhr. Spekman: " De Marokkanen die niet willen deugen, moet je vernederen, voor de ogen van hun eigen mensen. Je moet ervoor zorgen dat ze de sulletjes worden van hun eigen wijk. Dat is het enige dat werkt."

Geert Wilders: "Ik roep iedereen op aangifte te doen tegen Samsom en Spekman. Zodat het Openbaar Ministerie gedwongen wordt zich uit te spreken, niet alleen over mijn woorden, maar ook over die van Samsom en Spekman. Als vrouwe Justitia echt blind is dan vervolgt zij ons allen of geen van allen. Ik hoop geen van allen."
http://pvv.nl/index.php/3(...)msom-en-spekman.html
Tja, dat die man het verschil niet kent tussen het uiten van een mening en het opstoken van een menigte was te verwachten toch.
pleased to meet you
pi_138472060
quote:
0s.gif Op donderdag 3 april 2014 15:29 schreef moussie het volgende:

[..]

Tja, dat die man het verschil niet kent tussen het uiten van een mening en het opstoken van een menigte was te verwachten toch.
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_138472071
quote:
0s.gif Op donderdag 3 april 2014 15:29 schreef moussie het volgende:

[..]

In alle 3 de gevallen is een rechtzaak bij voorbaat kansloos. De oproep van Rutte, Samson en consorten om aangifte tegen Wilders te gaan doen is net zo idioot.
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_138472121
quote:
15s.gif Op donderdag 3 april 2014 15:31 schreef El_Matador het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Top.
pi_138472127
Sterker: ik denk dat het zelfs voor onrust en verdere polarisatie gaat leiden. Als straks blijkt dat er, ondanks 5000+ aangiften geen rechtzaak tegen Wilders komt, dan sluit ik rellen door mocroboys niet uit.
En die rechtzaak gaat er nooit komen.
pi_138472132
quote:
0s.gif Op donderdag 3 april 2014 15:31 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]

In alle 3 de gevallen is een rechtzaak bij voorbaat kansloos. De oproep van Rutte, Samson en consorten om aangifte tegen Wilders te gaan doen is net zo idioot.
Mee eens.
pi_138472179
quote:
0s.gif Op donderdag 3 april 2014 15:04 schreef xpompompomx het volgende:

[..]

Weer een ijzersterke jij-bak van de blonde nageboorte! :')
Er zijn niet genoeg :') -smilies in de wereld om uit te drukken hoe ik hier over denk, over wat Wilders heeft geroepen dan he :D

[ Bericht 8% gewijzigd door stbabylon op 03-04-2014 15:43:44 ]
pi_138472202
quote:

[..]

Hebben ze dat gedaan dan?
pi_138472244
quote:
99s.gif Op donderdag 3 april 2014 15:36 schreef stbabylon het volgende:

[..]

Wel in de belevingswereld van de PVV'er. Buiten dat zijn de uitspraken totaal niet met elkaar te vergelijken. Ja, ook weer alleen in de belevingswereld van de PVV' er.
pi_138472285
quote:

[..]

Mijn god.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_138472306
quote:
99s.gif Op donderdag 3 april 2014 15:36 schreef stbabylon het volgende:

[..]

Ja, plus nog eens tientallen gesubsidieerde clubjes, een aantal gemeentes en een heleboel BM'ers
(bekende mocro's)
  donderdag 3 april 2014 @ 15:40:45 #38
262 Re
Kiss & Swallow
pi_138472325
quote:
2s.gif Op maandag 31 maart 2014 18:29 schreef Ceberut het volgende:
[ afbeelding ]

Hij gooit weer eens olie op het vuur. Overigens lijkt dit me onhandig in verband met zijn aankomende vervolging. Hij vult "minder Marokkanen" wel suggestief in zo.
Wilders schiet Marokkanen af... dus eigenlijk
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_138472334
quote:
0s.gif Op donderdag 3 april 2014 15:39 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Mijn god.
Wedje leggen of er uberhaupt een rechtzaak tegen Wilders komt?
pi_138472364
quote:
0s.gif Op donderdag 3 april 2014 15:40 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]

Wedje leggen of er uberhaupt een rechtzaak tegen Wilders komt?
Natuurlijk komt er geen rechtszaak. Maar Samsom en Rutte hebben helemaal geen oproep gedaan om Wilders aan te klagen. Daar ging het mij om.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_138472441
quote:
0s.gif Op donderdag 3 april 2014 15:01 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Wilders roept op aangifte te doen tegen Samson en Spekman

Afgelopen weken zijn er ruim 5000 aangiftes tegen mij gedaan vanwege mijn uitspraken over Marokkanen.
Ook Dhr. Samsom en Dhr. Spekman hebben ieder afzonderlijk uitspraken gedaan over Marokkanen.

Dhr. Samsom: "Het klopt dat het vooral Marokkanen zijn. Deze jongens hebben een etnisch monopolie op dit soort overlast gekregen. Dat is de Ground Zero van het integratiedebat geworden. Maar met de islam heeft het geen bal te maken. Hoe geloviger hoe minder last je van ze hebt"

Dhr. Spekman: " De Marokkanen die niet willen deugen, moet je vernederen, voor de ogen van hun eigen mensen. Je moet ervoor zorgen dat ze de sulletjes worden van hun eigen wijk. Dat is het enige dat werkt."

Geert Wilders: "Ik roep iedereen op aangifte te doen tegen Samsom en Spekman. Zodat het Openbaar Ministerie gedwongen wordt zich uit te spreken, niet alleen over mijn woorden, maar ook over die van Samsom en Spekman. Als vrouwe Justitia echt blind is dan vervolgt zij ons allen of geen van allen. Ik hoop geen van allen."
http://pvv.nl/index.php/3(...)msom-en-spekman.html
Wilders is zo'n enorme eikel he. Dit is toch weer om te janken. Echt...
pi_138472654
Ik vind uitspraken als ' blonde nageboorte' abject ja. En hoop, en verwacht, dat anderen dat met mij zouden vinden. Zulke uitspraken top vinden en wel aangifte doen over zo'n uitspraak van Wilders :')
pi_138472717
quote:
0s.gif Op donderdag 3 april 2014 15:51 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Ik vind uitspraken als ' blonde nageboorte' abject ja. En hoop, en verwacht, dat anderen dat met mij zouden vinden. Zulke uitspraken top vinden en wel aangifte doen over zo'n uitspraak van Wilders :')
Ik heb geen aangifte gedaan :Y)
pi_138472738
quote:
99s.gif Op donderdag 3 april 2014 15:53 schreef stbabylon het volgende:

[..]

Ik heb geen aangifte gedaan :Y)
En je hebt er geen enkele moeite mee.
pi_138472740
quote:
0s.gif Op donderdag 3 april 2014 15:51 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Ik heb geen aangifte gedaan hoor :P Dat is teveel eer voor de blonde gezondene.
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_138472751
Weer open, hou het een beetje ontopic.

[ Bericht 77% gewijzigd door Specularium op 03-04-2014 15:59:32 ]
pi_138472985
quote:
0s.gif Op donderdag 3 april 2014 15:54 schreef Specularium het volgende:
Weer open, hou het een beetje ontopic.
In een topic over Wilders is het naar buiten brengen dat iemand probeert iemand zijn vrijheid tot meningsuiting te ontnemen, heul erg ontopic :Y)
pi_138473004
quote:
0s.gif Op donderdag 3 april 2014 15:53 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]

En je hebt er geen enkele moeite mee.
Dat er aangifte is gedaan? Nee totaal niet. OM/Rechter kijkt wel wat er mee wordt gedaan.

Ik heb wel moeite met een volksmenner Wilders :Y
pi_138473140
quote:
99s.gif Op donderdag 3 april 2014 16:01 schreef stbabylon het volgende:

[..]

Dat er aangifte is gedaan? Nee totaal niet. OM/Rechter kijkt wel wat er mee wordt gedaan.

Ik heb wel moeite met een volksmenner Wilders :Y
Ik heb ook moeite met een volksmenner als Wilders. Maar oproepen om aangifte tegen Wilders te doen vanwege zijn minder uitspraak zorgt alleen voor verdere polarisatie en onrust.
Wat dat betreft zijn die oproepen net zo idioot als Wilders zijn oproep om aangifte tegen Samsom en Spekman te doen.
pi_138473156
quote:
99s.gif Op donderdag 3 april 2014 16:01 schreef stbabylon het volgende:

[..]

In een topic over Wilders is het naar buiten brengen dat iemand probeert iemand zijn vrijheid tot meningsuiting te ontnemen, heul erg ontopic :Y)
Nee, DM's zijn prive.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')