SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik wilde net zeggen. Marokkanen en PSV, dat is meestal geen gelukkige combinatiequote:
Zin klopt denk ik niet.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 20:35 schreef AFCNiels het volgende:
Ik hoop dat de topper PSV-Groningen krijgt van Evert.
Dat is nergens gelukkig heb ik het idee.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 20:36 schreef alors het volgende:
[..]
Ik wilde net zeggen. Marokkanen en PSV, dat is meestal geen gelukkige combinatie
Willen wij PSV'ers meer of minder Marokkanen?quote:Op zaterdag 29 maart 2014 20:36 schreef alors het volgende:
[..]
Ik wilde net zeggen. Marokkanen en PSV, dat is meestal geen gelukkige combinatie
#jinxtwitter:sportzeloot twitterde op zaterdag 29-03-2014 om 20:37:13Als Ajax alles wint en PSV én Feyenoord deze week punten verspelen is Ajax volgende week zondag al kampioen. Zou vroegste titel ooit zijn. reageer retweet
Ik snap je, jij wil Evertgodquote:Op zaterdag 29 maart 2014 20:35 schreef AFCNiels het volgende:
Ik hoop dat de topper PSV-Groningen krijgt van Evert.
Max Havelaar, ja?quote:Op zaterdag 29 maart 2014 20:37 schreef hENKIE8 het volgende:
Nouja max havelaar heeft wel gescoord vandaag
De nieuwe Vleminckxquote:Op zaterdag 29 maart 2014 20:38 schreef Grifte het volgende:
De Hig weer gescoord voor NEC zie ik?
Die kan ballen hè, oh oh oh
Alors roept nu thuis: MINDER! MINDER! MINDER!quote:Op zaterdag 29 maart 2014 20:37 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Willen wij PSV'ers meer of minder Marokkanen?
Volgend jaar bij Coventry of Crewequote:Op zaterdag 29 maart 2014 20:38 schreef Grifte het volgende:
Niks mis mee. In mijn team vanzelfsprekend.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 20:38 schreef Grifte het volgende:
weet ik met die koffiequote:Op zaterdag 29 maart 2014 20:38 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Havenaar.
Max Havelaar is literatuur.
Gewoon naar Leeds United, koppel met Kwiedetti.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 20:38 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Volgend jaar bij Coventry of Crewe
Nee, meer juistquote:Op zaterdag 29 maart 2014 20:38 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Alors roept nu thuis: MINDER! MINDER! MINDER!
quote:
Het aanvalstrio Pellè - Higdon - Finnbogasson is toch wel onovertroffen. Zeker gezien de prijs van de Engelsman.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 20:39 schreef alors het volgende:
[..]
Niks mis mee. In mijn team vanzelfsprekend.
De Championship is beneden zijn stand, De Hig in de Premier League.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 20:39 schreef Grifte het volgende:
[..]
Gewoon naar Leeds United, koppel met Kwiedetti.
Hij vangt ze à la Pellè op, en Kwiedetti rost ze erin.
Mrstyloproductions zien?quote:Op zaterdag 29 maart 2014 20:40 schreef mrstylo het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Hij kijkt al naar boven om PSV te zien.
Leeds is misschien teveel gevraagd voor hem.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 20:39 schreef Grifte het volgende:
[..]
Gewoon naar Leeds United, koppel met Kwiedetti.
Hij vangt ze à la Pellè op, en Kwiedetti rost ze erin.
Je moet wel erg van Pelle houden dat je hem hebt laten staan tijdens zijn schorsing, ik heb hem er namelijk uit gehaald.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 20:40 schreef Grifte het volgende:
[..]
Het aanvalstrio Pellè - Higdon - Finnbogasson is toch wel onovertroffen. Zeker gezien de prijs van de Engelsman.
Jij bent soort Anouk, maar dan alleen met Marokkanen?quote:
Je bent je logo vergetenquote:Op zaterdag 29 maart 2014 20:40 schreef mrstylo het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Hij kijkt al naar boven om PSV te zien.
Wilde actueel blijven en mijn logo kostte te veel tijd.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 20:41 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Je bent je logo vergeten
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 29 maart 2014 20:41 schreef Cavaliers het volgende:
Tijd voor de voetbalshow van PSV.Fris en fruitig.
Aangezien ik qua klassering niet meer in de bovenste regionen kan komen, moet je andere manieren vinden om de vrouwtjes te lokken. Door Pellè in mijn team te laten staan lukt dat aardig, Alors trok haar broekje meteen uit bij het zien van mijn team.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 20:41 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Je moet wel erg van Pelle houden dat je hem hebt laten staan tijdens zijn schorsing, ik heb hem er namelijk uit gehaald.
quote:Op zaterdag 29 maart 2014 20:42 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Wilde actueel blijven en mijn logo kostte te veel tijd.
Haha echt hèquote:Op zaterdag 29 maart 2014 20:43 schreef watheet het volgende:
Helmond sport daar komt hij vandaan !??
Ik heb Ziyech en Finnbogasson waardoor niet alleen alors maar eigenlijk iedereen gillend klaar kwam van opwinding.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 20:42 schreef Grifte het volgende:
[..]
Aangezien ik qua klassering niet meer in de bovenste regionen kan komen, moet je andere manieren vinden om de vrouwtjes te lokken. Door Pellè in mijn team te laten staan lukt dat aardig, Alors trok haar broekje meteen uit bij het zien van mijn team.
Excuses.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 20:45 schreef GGMM het volgende:
[..]
Zou je niet meer voor mij willen praten aub?
Ik hou heel erg van Pelle.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 20:41 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Je moet wel erg van Pelle houden dat je hem hebt laten staan tijdens zijn schorsing, ik heb hem er namelijk uit gehaald.
Voor PSV wel, omdat dat geen gelukkige combinatie is.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 20:41 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Jij bent soort Anouk, maar dan alleen met Marokkanen?
Daarom zwarte nagellak.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 20:46 schreef alors het volgende:
[..]
Ik hou heel erg van Pelle.
Nee, ik was te laat met wisselen
Ik heb op dit moment De Castagne, De Finn en De Johannson, maar die zou ik natuurlijk maar wat graag wisselen voor De Pel.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 20:46 schreef alors het volgende:
[..]
Ik hou heel erg van Pelle.
Nee, ik was te laat met wisselen
Naar de wedstrijd kijken.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 20:47 schreef Cavaliers het volgende:
Wat de fuk doet Ruud Hesp op de bank.
huh?quote:Op zaterdag 29 maart 2014 20:47 schreef GGMM het volgende:
[..]
Je gifje is niet helemaal gelukt davy.
Net eraf gehaald btwquote:
Ik ga voor gitzwarte nagellak na deze goalquote:Op zaterdag 29 maart 2014 20:48 schreef alors het volgende:
[..]
Net eraf gehaald btwIk denk dat ik komende week voor feloranjerood ga
Wat is dit nou weer mannetje, jullie zouden ons toch helpen? Waardeloze gozert ben jij zegquote:Op zaterdag 29 maart 2014 20:49 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik ga voor gitzwarte nagellak na deze goal
Feederquote:Op zaterdag 29 maart 2014 20:50 schreef GGMM het volgende:
Ik heb m'n vissen per ongeluk te veel eten gegeven.
Ik hou jullie op de hoogte van verdere ontwikkelingen.
Ze zullen me wel verkeerd begrepen hebben omdat ik dat Groningse accent nog niet helemaal machtig ben.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 20:49 schreef Grifte het volgende:
[..]
Wat is dit nou weer mannetje, jullie zouden ons toch helpen? Waardeloze gozert ben jij zeg
Kun je die off-topic onzin voor je houden?quote:Op zaterdag 29 maart 2014 20:50 schreef GGMM het volgende:
quote:Op zaterdag 29 maart 2014 20:50 schreef GGMM het volgende:
Probeer de Johannes vis te redden van een gewisse doodquote:Op zaterdag 29 maart 2014 20:50 schreef GGMM het volgende:
Neuh.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 20:50 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Kun je die off-topic onzin voor je houden?
#teamfeyenoordsupportersdieklagenopGGMMengelijkhebbenquote:Op zaterdag 29 maart 2014 20:50 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Kun je die off-topic onzin voor je houden?
Heet er een Erica Terpstra? Dan komt het goed.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 20:50 schreef GGMM het volgende:
GGMM heeft zijn prijzenkast nog vol van de vorige awards.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 20:51 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Hier maak je jezelf niet populair mee voor de VBL Awards 2014.
Wisselawards toch?quote:Op zaterdag 29 maart 2014 20:51 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
GGMM heeft zijn prijzenkast nog vol van de vorige awards.
Ik hoop dat hij het overleeft ja, hij is de enige die een kunstje kan. De laatste tijd zwemt hij namelijk onderstebovenquote:Op zaterdag 29 maart 2014 20:50 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Probeer de Johannes vis te redden van een gewisse dood![]()
Een ontzettend knappe vis die Johannesquote:Op zaterdag 29 maart 2014 20:52 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik hoop dat hij het overleeft ja, hij is de enige die een kunstje kan. De laatste tijd zwemt hij namelijk ondersteboven
quote:Op zaterdag 29 maart 2014 20:52 schreef dhrluker het volgende:
Godverdomme net te laat thuis voor de 1-0
Iemand een gifje ?
quote:Op zaterdag 29 maart 2014 20:52 schreef dhrluker het volgende:
Godverdomme net te laat thuis voor de 1-0
Iemand een gifje ?
Lopen ze hier naar de scheids?quote:Op zaterdag 29 maart 2014 20:54 schreef johannes_vermeer het volgende:
Dit is mijn voorspelling
[ afbeelding ]
Dat Zeefuik dik is?quote:Op zaterdag 29 maart 2014 20:54 schreef johannes_vermeer het volgende:
Dit is mijn voorspelling
[ afbeelding ]
noar veuren jongens*quote:Op zaterdag 29 maart 2014 20:50 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ze zullen me wel verkeerd begrepen hebben omdat ik dat Groningse accent nog niet helemaal machtig ben.
Nar vuuuren junngs!!
Zit er dik in dat die linkse niet scoort.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 20:54 schreef johannes_vermeer het volgende:
Dit is mijn voorspelling
[ afbeelding ]
Dat zou ik je uitgelegd hebben als je antwoord 'ja' was geweest.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 20:55 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dat zou geen voorspelling zijn.
jaquote:Op zaterdag 29 maart 2014 20:56 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat zou ik je uitgelegd hebben als je antwoord 'ja' was geweest.
De KNVBquote:Op zaterdag 29 maart 2014 20:57 schreef Ajacied422 het volgende:
Van de LooiWie heeft die dakhaas ooit tot trainer gemaakt.
Die totaal incapabele directeur Hans Nijland.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 20:57 schreef Ajacied422 het volgende:
Zoveel WW, je ziet dat er vaak Helmonders bij PSV spelen.quote:
Ja, alleen speelt PSV niet gelijk tegen Groningen of Heerenveen, dus dit kan de prullenbak in.quote:
quote:Op zaterdag 29 maart 2014 20:58 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Ja, alleen speelt PSV niet gelijk tegen Groningen of Heerenveen, dus dit kan de prullenbak in.
Bedankt Aad.quote:
Als je van Nieff op de bank zet heb je het sowieso niet begrepenquote:Op zaterdag 29 maart 2014 20:57 schreef Ajacied422 het volgende:
Tijd voor pics.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 21:00 schreef johannes_vermeer het volgende:
Tijd voor een biertje en wat zoutjes
Of Zeefuik in de spits zetten.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 21:00 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Als je van Nieff op de bank zet heb je het sowieso niet begrepen
Niks mis meequote:Op zaterdag 29 maart 2014 21:00 schreef johannes_vermeer het volgende:
Tijd voor een biertje en wat zoutjes
Hoe doe je dat met ajax-twente?quote:Op zaterdag 29 maart 2014 20:59 schreef Dj_Day-V het volgende:
Als Ajax en Twente alles verliezen en PSV wint alles is PSV kampioen
Okéquote:Op zaterdag 29 maart 2014 21:00 schreef Frozen-assassin het volgende:
Wel treurig dat de PSV'ers hier toch wat hoogmoedig worden.. Ze winnen dan nu wel aantal wedstrijden op rij maar de ploeg blijft zo grillig dat ze zo weer enkele keren punten kunnen laten liggen..
is helmond sport zo goed?quote:Op zaterdag 29 maart 2014 20:58 schreef Zorro het volgende:
[..]
Zoveel WW, je ziet dat er vaak Helmonders bij PSV spelen.
Heb je dat schema gezien? Geef ze geen ongelijk.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 21:00 schreef Frozen-assassin het volgende:
Wel treurig dat de PSV'ers hier toch wat hoogmoedig worden.. Ze winnen dan nu wel aantal wedstrijden op rij maar de ploeg blijft zo grillig dat ze zo weer enkele keren punten kunnen laten liggen..
Commentator zei dat het Hategod wasquote:Op zaterdag 29 maart 2014 21:00 schreef Paxcon het volgende:
Pijnlijke blunder van nickgod bij die goal
Maaskantje stelde ook z,on gast op die geen kut kon dekkenquote:Op zaterdag 29 maart 2014 21:00 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Of Zeefuik in de spits zetten.
Kuch Alex Pastoor Kuch
Kuch Robert Maaskant Kuch
Op papier geef ik ze geen ongelijk, maar je weet het maar nooit met de jonkies. Al gaat het sinds Hiddink er zich mee bemoeide steeds beterquote:Op zaterdag 29 maart 2014 21:01 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Heb je dat schema gezien? Geef ze geen ongelijk.
Echt, zo'n drama als Arias in het begin was, en wat een baas het nu isquote:
Oh ik hoop hetquote:Op zaterdag 29 maart 2014 21:01 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Commentator zei dat het Hategod was
Nickgod zou nooit fouten maken dus ik geloof Ron.
quote:
quote:Op zaterdag 29 maart 2014 21:04 schreef GGMM het volgende:
[..]
Huh? Beste rechtsback van Nederland hoor :S
De kol kwam te vroeg.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 21:05 schreef GGMM het volgende:
Zoals davy al verwacht had.
Of had hij de 1-2 nog niet gejinxt?
Geweldig hequote:
Naast mijn Nick tattooquote:Op zaterdag 29 maart 2014 21:04 schreef AFCNiels het volgende:
Dat wordt een Zivkovic tattoo voor Johannes.
Als je uit Oss komp.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 21:06 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wat vind jij daarvan? Mensen die het leuk vinden als hun club achterstaat?
O wee als je dit nog weggeeft maatquote:Op zaterdag 29 maart 2014 21:06 schreef johannes_vermeer het volgende:
WIJ ZIJN GRONINGEN WIJ ZIJN DE BESTE
Idd.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 21:07 schreef onlogisch het volgende:
Wat een treurige verdediging heeft psv toch. Onbegrijpelijk als je Rekik zo ziet dat ie ooit bestempeld werd als hét talent van de Feyenoord opleiding
Niet alleen ziet die chips of wat het ook is er ontzettend droog uit, het label van je bier zit in spiegelbeeld.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 21:07 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Omdat ik in zo'n goed humeur ben![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Als je Stijn heet ben je eigenlijk al vervloekt.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 21:07 schreef Cavaliers het volgende:
Begon overigens weer met balverlies van Stijntje Schaars.
quote:Op zaterdag 29 maart 2014 21:08 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Als je Stijn heet ben je eigenlijk al vervloekt.
quote:Op zaterdag 29 maart 2014 21:08 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Als je Stijn heet ben je eigenlijk al vervloekt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |