SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik wilde net zeggen. Marokkanen en PSV, dat is meestal geen gelukkige combinatiequote:
Zin klopt denk ik niet.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 20:35 schreef AFCNiels het volgende:
Ik hoop dat de topper PSV-Groningen krijgt van Evert.
Dat is nergens gelukkig heb ik het idee.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 20:36 schreef alors het volgende:
[..]
Ik wilde net zeggen. Marokkanen en PSV, dat is meestal geen gelukkige combinatie
Willen wij PSV'ers meer of minder Marokkanen?quote:Op zaterdag 29 maart 2014 20:36 schreef alors het volgende:
[..]
Ik wilde net zeggen. Marokkanen en PSV, dat is meestal geen gelukkige combinatie
#jinxtwitter:sportzeloot twitterde op zaterdag 29-03-2014 om 20:37:13Als Ajax alles wint en PSV én Feyenoord deze week punten verspelen is Ajax volgende week zondag al kampioen. Zou vroegste titel ooit zijn. reageer retweet
Ik snap je, jij wil Evertgodquote:Op zaterdag 29 maart 2014 20:35 schreef AFCNiels het volgende:
Ik hoop dat de topper PSV-Groningen krijgt van Evert.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |